Keresés

Aktív témák

  • #71043776

    törölt tag

    Sziasztok!

    Ti mennyire használtok varázslatokat? Párszor már végigjátszottam a játékot, legutóbb Sorcerer voltam, de a hosszas gyűjtögetés után arra jutottam, hogy a leghatásosabb a Magic Staff of Wisdom +5 és Great Heavy Soul Arrow. Így volt kb. 60 lövésem, a sebzés meg 4-500 körüli volt átlagosan. A többi varázslat vagy túl lassú volt, vagy csak kevés esetben jött jól.
    A csodák közül a legjobb a Sunlight Blade és a Sacred Oath, illetve a Soul Appease a patkányok ellen.
    A hexek közül az Affinity és a Darkstorm volt a leghasznosabb.

    Egyébként fegyverként a Santier's Spear nagyon bevált, letörtem a fejet róla, így elnyűhetetlen lett. Kapott Raw-t és nagyon jól sebez. Igazából a pajzsokat el is hagytam, egyszerűbb nélkülük játszani :)

    Szerintem a Dragonrider a legkönnyebben farmolható boss. Ha nem emeljük fel egyik platformot sem, akkor a legelején egy jól időzített ugrással leesik magától a vízbe, és mehet az új ascetic. Ha nem akarunk ennyire olcsó soulokat, akkor is könnyű harc. A Giant Lord meg pláne, de ő már a végén van.

    És még egy kérdés: a játék első indításakor nem fogadtam el az online rész feltételeit, így mindig offline játszottam, net mellett is. Ha később kipróbálnám és elfogadnám, akkor onnantól nem lehet visszalépni, és kellene a mod? A SotFS így is tele lett szórva fantomokkal, elég fura volt az eredeti játék után így játszani, nem szeretném tartósan netre engedni.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #2947 üzenetére

    Még a Demon's Souls idején játszottam online, ott azt hiszem a World Tendency rendszer miatt is érdemes volt (offline nehéz volt befolyásolni), a DS1-nél váltottam offline játékra. Igazából a DS2 sem lenne rossz, de a SotFS tényleg jóval nehezebb az alapjátéknál, nem hiányzik invader, főleg a Looking Glass Knight-nál :)

    A fegyver azért lett Raw, mert úgy 385-nél volt a sebzésplafon, Enchanted mellett 350 lenne. Nézegettem videókat, hogy mások mit csinálnak, milyen varázslatokat használnak, de nekem annyira nem jött be, csak amit írtam korábban.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #2949 üzenetére

    Értem, de a Santier's Spear olyan, hogy a Raw a leghatásosabb (illetve az Enchanted 50 INT felett, de az csak 350-ig megy). Másik kedvencem a Black Knight Halberd, de arra is Poison-t rakok, pedig nem az a legjobb, viszont sok boss mérgezhető :)

    A beidézés pár éve még 10 perc alatt sikerülhetett volna, nem tudom, hogy manapság mennyien játszanak vele. Az például egy olyan boss, aki ellen a Great Heavy Soul Arrow igen hatásos, de egyben vicces is tud lenni, mert a pajzsa visszaveri :) Gépi invader szinte mindig van, de azt el lehet kerülni körözgetéssel. Egy valódi játékossal már nem lenne ennyire egyszerű.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Mr_no_Name #2953 üzenetére

    A hexek elég furák tudnak lenni, az erősebbek soult fogyasztanak. Az SL110 kicsit vékonyka az erősebb hexekhez és varázslatokhoz, szóval a "csapásból kinyírás" problémás lesz :)
    Én azt javaslom, hogy ne csak hexekre koncentrálj, legyen mellette miracle és sorcery is, vannak hasznosak.
    Amit tudni kell, hogy a hexekhez egyszerre kell magas FTH és INT, és staff meg chime, a hextől függően.
    Leírom tapasztalatból, hogy mit javaslok hozzá (lehetnek jobb DLC-s tárgyak, de nem játszok azokon a területeken, nem tudom):
    - [Dark] Sunset Staff +5
    - [Dark] Caitha's Chime +10 vagy esetleg [Dark] Chime of Want +5
    - Black hood (mert +2 INT, +2 FTH és gyorsabb casting)
    - Lion Mage robe (gyorsabb casting)
    - Lion Mage cuffs (gyorsabb casting)
    - Lion Mage skirt (gyorsabb casting)
    - Third Dragon Ring
    - Clear Bluestone Ring +1 vagy +2 (NG+)
    - Southern Ritual Band +1 vagy +2 (NG+)
    - Chloranthy Ring +1 vagy +2 (NG+)

    Ezek szerintem a legjobbak mind közül, de nem nagy gond, ha gyengébb eszközöket használsz.

    Hasznosabb hexek: Dark Hail, Dark Fog, Affinity, Dark Weapon, (nagyon ritkán) Repel, Scraps of Life, Darkstorm.
    Vannak a Resonant ….. hexek, azoknak soul kell, ráadásul a Climax olyan, hogy 0-5000 soul között skálázódik az ereje, de mindenképpen elfogyasztja azonnal az összes nálad lévő soult. Tehát akkor sem lesz erősebb, ha nálad 200.000 soul van, de mind el fog tűnni. Szerintem nem szükségesek ezek.

    40 INT és 30 FTH nagyjából elég a legtöbbhöz, a Dark Greatsword 55-29. Mivel így nem vagy túl erős, ezért az AGL soft cap-et (110) jó lenne elérni, ez azt jelenti, hogy az ADP olyan 35-40 körül lesz. Casting közben védtelen vagy, szóval sokat segít, ha több időd van gurulni. Az attunement is legyen minél nagyobb, mert némelyik hex 2-3 helyet is elfoglalhat magában. Utána legyen magas a stamina is, a többit pedig ahogy érzed.
    A felszerelést aszerint változtasd, hogy kivel harcolsz.

    A Simpleton's Spice és a Skeptic's Spice hasznos tud lenni, mert lecsökkentheted 1-1 sorcery, hex vagy miracle követelményét.

    Nem tudom mennyire spoiler még, de ha valaki nem játszotta végig, akkor SPOILER - Nash ellen a Black Witch Veil nagyon hatásos, az 1000-es curse resistance miatt egyáltalán nem fogy a max életed, ha a közelében vagy.

    De az egész Black Witch set hasznos tud lenni, mert nagyon magas a védelme a különféle elemekkel szemben.

    nubreed: A Vengarl's set valamivel erősebb és csak egy ponttal nehezebb, könnyen elérhető. A sisak +2 VIT, de amúgy semmi extra. A végigjátszáshoz elég.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #2957 üzenetére

    Nekem nem jött be a 3 DLC-s terület, részben a drága bossok miatt. Az a 3 jófiú volt az első harc, akkor még nem tudtam, hogy opcionális. Nem csodálom, hogy senki sem jár arrafelé, a jutalom sem nagy :D

    Egyébként a páncélokat is lehet fejleszteni, a Vengarl's set éppen twinkling titanite-tal fejleszthető, szóval jó drága. A Havel's set itt is a legerősebb (ha csak a fizikai védelmet nézzük). Ha melléteszed a Fire Rebel's Greatshieldet, akkor az Ancient Dragon egész könnyű vele. Mondjuk a Havel's nem éppen tűzálló.
    Szerintem inkább praktikusabb páncélok vannak. Mikor tök véletlenül felfedeztem a Flying Feline Boots-ot, néztem egy nagyot :D Azon kívül, hogy szerintem röhejesen néz ki, és nem is passzol semmilyen páncélhoz, elég hasznos, hogy nem kell a Silvercat Ring. Jól jön, mikor futni kell, és magasból leesve sincs baj.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #2960 üzenetére

    Az biztos, hogy nagyon hatásos a belépője :K A legnagyobb problémám azzal a harccal, hogy annyira lassan lehet újra próbálkozni... minden alkalommal leesni, aztán kerülgetni az ellenségeket, hogy a lovagok lezárják a kapukat (és nehogy maradjon vissza), aztán a maradékot ledarálni, majd várni a bossra. Na meg ott van az 50 pici soul gyűjtögetése. A másik akit ki szoktak emelni, az Sir Alonne, szerintem az is elég jó harc :)

    A DLC-kel az a gond szerintem, hogy az ellenfelek szinte ugyanazok, a kék Smelter Demon, a 3 majom, a 2 házi cica (miután ugye már szerepelt egy), Nashandra 2.0 + Velstadt és a disznók, közelükbe sem érnek az alapjátékban lévőknek.
    Az Ivory King pályája nagyon jól néz ki, hangulatos, de azon is kétszer kell végigmenni. Sokak szerint a SotFS az, ahogy ki kellett volna adniuk a játékot, szerintem ha csak az alapjátékot nézzük, a régi jobb volt. Szerintem :)

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #2964 üzenetére

    80 órát csak annál a bossnál? Az igen! :)

    És nem-DLC bossok közül melyik a kedvencetek? Melyik a legrosszabb?

    Szerintem a legjobb a Looking Glass Knight, mert erőset csap, a pajzsa egyedi, az idézett fantom szintén, a támadásait előre jelzi, nem bonyolult kivédeni, a hitbox is egészen rendben (a pajzsánál fura néha, mikor jön a fantom).
    A legrosszabb a Covetus, mert semmit sem csinál, csak megy, aztán gurul. Ha lelősz neki egy kis kaját a mennyezetről, akkor aztán tényleg nyugodtan kaszabolhatod.

    Ami meg kár, hogy az Old Dragonslayer páncélja nem elérhető, és ő maga sem túl nagy kihívás.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz cyberkind #2973 üzenetére

    Szerintem húzd bátran az adaptability-t is, ha eddig nem tetted meg :) Ez tolja ki azt az időt, amíg guruláskor sebezhetetlen vagy. A játék olyan jól elmagyarázza, hogy jó sokáig nem is foglalkoztam vele. Addig fejleszd, amíg az AGL nem lesz 110-en. Az Explorer karinak van a legmagasabb ADP-je, éppenséggel Solaire is az ő felszerelését javasolta :)
    Van a Simpleton's Ring (+5 ADP), ami láthatatlanná tesz mikor bukfencnél sebezhetetlen vagy, segít megszokni.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz cyberkind #2977 üzenetére

    Remek, akkor csak én játszottam 6-os ADP-n és power stance nélkül hosszú-hosszú ideig? :D

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Kvelstadt #2979 üzenetére

    Áhh, akkor jó :) A parry sem volt a kedvencem korábban, csak a sokadik végigjátszásnál próbáltam ki bossokon is, Velstadt kifejezetten szereti :)

    BOBAKILL: Ezt olvastam korábban, de szerintem semmit sem gyorsít rajta. Elég lassú, szóval meg kell tervezni harc közben a dolgokat, mondjuk a Divine Blessing még mindig lassabb.
    Szerintem böfögés után még gyűrje össze az Estust és dobja félre, mint a kólát a reklámban :D Ez egyébként lehetne valamilyen gesture is.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz cyberkind #2983 üzenetére

    Valójában semmit sem gyorsít, csak több i-frame van, így nehezebb eltalálni.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz cyberkind #2985 üzenetére

    Ismerem, mint mondtam, én így játszottam végig egyszer-kétszer :) Deprived, 6-os ADP. Érdekes Hitbox Velstadt és Pursuer voltak a kedvencek.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz cyberkind #2987 üzenetére

    Második bossom volt :D Ki akartam hagyni a Ruin Sentinels harcot, mert a legelején még annyira nem ment, ahhoz pedig a Pursuernek mennie kell. Állandóan eltalált mindennel, nem volt könnyű. Először még lent találkoztam vele, mikor ledobja a madárka, ott még voltak egyéb ellenségek is. 30 soul arrow kellett neki talán.

  • #71043776

    törölt tag

    Mivel már kezdtem unni a játékot, így kitaláltam, hogy kicsit máshogy játszom végig: maradtam SL1-en. Nagyon érdekes volt abból a szempontból, hogy olyan tárgyakat és fegyvereket használtam, amiket korábban sosem. Azon is meglepődtem, hogy a játék nem volt annyival nehezebb, mint addig gondoltam. Sokkal többet futottam, sokkal több tárgyat hagytam ott, Dragon Aerie-t rögtön kihagytam (ugye a SotFS-ben a létra alapból le van engedve), minden invadert elkerültem (kivéve Aslatiel-t, mert az kötelező).
    Nem nagyon olvastam utána, hogy így mi az optimális felszerelés, inkább kitapasztaltam. Lightning Hand Axe +7 (kizárólag két kézzel), Blue Wooden Shield (parry miatt), Drangleic Mail, Chloranthy Ring +1, Second Dragon Ring, Ring of Blades, meg egy negyedik, ami mindig változott.
    Gyakorlatilag csak közelharci fegyvereket tudtam használni (abból is kb. 3 fegyvert, a pyromancy nem volt hasznomra). Volt még Witching Urn, Fire Bomb, Throwing Knife, Life Gem, mindegyik mindig 99-en :D Fura volt, hogy túl sok volt a soul nálam, és nem tudtam mire használni.
    A bossokkal nem volt különösebb gond, a trónos harc azért kemény volt, Velstadt ellen működött a parry, de a Looking Glass Knight... az a hitbox teljesen rossz. Állandóan elakadtam a pajzsában (pedig előtte voltam), a kardja eltalált akkor is, ha bőven mellettem csapott le, a ráugrós támadása is sokszor úgy talált el, hogy ott sem voltam már… mint mikor a Rotten el akar kapni, nem sikerül neki, és a játék hirtelen belerak a markába, nagyon rossz. Nashandra ellen az Effigy és Witching Urn páros elég jól bevált, a kis gömbjeit meg gyorsan lecsaptam. Ahol lehetett (és volt értelme), ott használtam NPC shade-et vagy fantomot.

    És ha már szó volt korábban a Pursuer nehézségéről, kipróbáltam egy új módszert. Az igazi helyén átléptem a fog wallon, elhelyezkedtem, aztán egy parry, majd futás a kilövőhöz, két lövéssel ki is terült, a harc 15 másodperc volt :D

    Szóval nagyon érdekes volt, meg jó is. Azt hiszem most egy időre elrakom a játékot, aztán majd talán valamikor újra előszedem az alap kiadást, az úgyis jobban tetszik.

    [ Szerkesztve ]

  • #71043776

    törölt tag

    válasz cyberkind #2998 üzenetére

    Ha el is találod, egy pár lövés után felkel és eltűnik. Az óriások lelke Vendrick ellen kell.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz cyberkind #3001 üzenetére

    Először játszod végig? Nashandrát meg fogod találni, ne aggódj, Vendrick viszont egy kicsit más történet. Ha nem akarsz magad rájönni, akkor a lényeg, hogy a "páncélja" alapesetben 32x erősebb a kelleténél, tehát nem fogod tudni nagyon sebezni sem. Minél több giant soul van nálad, annál kisebb a védelme (16x, 8x, 4x, 2x, 1x). Az egy opcionális boss, a giant soul-ok pedig jól el vannak rejtve. A Giant Lord és a Last Giant nem számít bele, de látod is majd.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz cyberkind #3004 üzenetére

    Ahogy nézem, ahhoz a King's Gate bonfire kell, és azzal reseteled a tróntermet is, szóval valószínűleg igazad van. Vendrick lelkét nem kapod meg automatikusan, el van rejtve a felszerelésével együtt. Az ajtaja előtt már elmentél egyszer, hollowként nem nyílik (Shrine of Amana).
    Pici spoiler a sorrendről:
    Ha Nashandra előtt ölöd meg Vendricket, akkor harcolhatsz a játék valódi főgonoszával, de ezért semmit sem kapsz pluszban (soult sem). Ha mindezek után legyőzöd a 3 DLC-s főbosst, akkor Vendrick emlékében járva kapsz egy igen hasznos tárgyat, csak semmire nem mész vele, mert NG+-ra nem megy tovább, így viszont már végigjátszottad (okosan kitalálták).

    [ Szerkesztve ]

  • #71043776

    törölt tag

    válasz cyberkind #3006 üzenetére

    Akkor kinyílik, igen (de csak emberi alakban). A soulok egyenként 10.000-et érnek, szóval nem éri meg elhasználni őket, mert továbbmennek az új játékra. Ilyen gyűjtögetős dolog van az egyik DLC-ben, ott egy nagy harc során dobnak az ellenségek Loyce soult, amit farmolva kapsz holmikat.

    BOBAKILL: Igen, láttam már, meg az NG+7-es videóját is :) Azt hiszem trainerrel tolja felfelé a karakterét, és mindenféle őrültséget kipróbál. Még egy videó kedvéért sem gyepálnám 45 percig.
    Egyébként a trainerben nem vagyok biztos, egy streamer nem olyan régen fejezte be az NG+99-es játékát, kicsit durva az is.

    [ Szerkesztve ]

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3009 üzenetére

    Köszi :) A sztorijának a nagy részét wiki nélkül nem is érteném, bár még így sem :D Mindenesetre érdekes volt azt olvasni, hogy az Old Dragonslayer miért van ott, és miért használ darkot. Például hogy valójában Ornstein nem is az igazi az első részben, mert elment valahova valamit csinálni, de nem sikerült neki, így megkopva, beszürkülve, a lightningot darkra cserélve tengette a napjait visszavonulva. Már csak Sif hiányzik a 2-ből, bár vannak macskák helyette.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3011 üzenetére

    Megnéztem. Meg mellé egy jó kis magyarázós videót is. Nem mentem nagyon bele, mert nagyon bonyolult, de annyi biztos, hogy a 2 az első rész után játszódik X ciklus elteltével (Vendrick volt az előző Chosen Undead), tehát nem előzmény, meg nem párhuzamos univerzum. De még azt is meg lehet magyarázni valahogy, hogy miért játszódik ugyanazon a helyen, mint az első rész. Vagy hogy miért nem. Meg miért nem érti az egészet Straid, és miért nem ismeri a Drangleic nevet. Az első játékból is felbukkan a 4 Lord, legalábbis NG+ soulok formájában.
    Sokáig lehet ezzel foglalkozni, nagyon összetett az egész.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3016 üzenetére

    És ezért mindegy, hogy melyik endinget választod, mert a ciklus így vagy úgy, de mindenképp működik. Bár valószínűleg nem lesz, de lehetne egy előzmény játék is mondjuk a Furtive Pygmy szemszögéből, és kivételesen meg lehetne akadályozni a sárkányok leölését, vagy valahogy befolyásolni a történések alakulását. Jó lenne egyszer látni a DS2 helyszíneit még a rombolás előttről (mint mielőtt az óriások támadták őket).

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3018 üzenetére

    Pont ezért lenne alkalmas játékos karakternek, olyanná lehetne alakítani, amilyenné akarjuk. :) Ráadásul pici, a többiek nagyok, minden passzol.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3020 üzenetére

    Hát egyrészt ugye ő találta meg a Dark Soul-t, ami a széria neve, másrészt abból lett a sok Humanity, amit gyűjtögetni kell az 1-ben. A Human Effigy mögött szerintem nincs ilyen sztori, az csak visszafordítja a hollowing-ot, meg itt-ott kellhet másra.
    Nem úgy volt, hogy a DS3 után már nincs több rész? Ha mégis lesz, akkor érdekes lesz :)

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3022 üzenetére

    Miyazaki igazán kibővíthetné a játékok előzményeivel a lore-t.
    Nem is kéne Dark Souls-nak hívni, mert akkor még nem volt feldarabolva. Minden adott :D Vagy legalább adjanak ki valamilyen olvasmányt, egy hivatalos timeline-t a főbb karakterekkel. De ez sem lesz, mert akkor már nem kellene találgatni meg egyénileg értelmezni az infómorzsákat. Szerintem még ellentmondás is lenne a 3 játék között.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz BOBAKILL #3025 üzenetére

    Szerintem a Pygmy King az nem az a pygmy :) A wiki szerint örökölte a Dark Soult, nem pedig találta. A sárkányok elleni harchoz lettek besorozva az emberek, ők a pygmyk. A világ szélére lettek küldve, hogy éljenek magukban. Ott épült a Ringed City. A valódi Dark Soul fel lett osztva a Pygmy Lordok között, egyikükkel találkoztál.
    Elvileg a Pygmy elbújt és várta az új ciklust és hogy kialudjon a láng, de Gwyn beleszólt. Aztán feledésbe merült. A DS2-ben csak akkora szerepe lehet, hogy a Pilgrims of Dark covenant akár őt is imádhatja. A DS3-ban meg Lothric nem hajlandó részt venni a láng fenntartásában, mert minden alkalommal egyre rövidebb időre halasztható el a sötétség kora. Viszont ezt várja (talán) a Pygmy.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz BOBAKILL #3035 üzenetére

    + Kvelstadt

    Nashandra szerint az Ancient Dragon nem valódi, Aldia kísérletezett a Giant Soulokkal (és ezt is kapsz, ha legyőzöd). Egyébként érdekesség, és talán nem is mindenki találta meg, de vissza lehet menni a megfelelő tárggyal oda, ahol a ronda nagy pókos harc volt, és bele lehet menni a sárkány emlékébe, megszerezve az Ancient Dragon soult (tehát nem maga a sárkányos harc adja, hanem el van rejtve egy másik emlékében). Vajon miért?
    A játékokban megjelenő sárkányok közül (Seath kivételével) egy sem Everlasting Dragon.

    nubreed: Első alkalommal nagyon utáltam én is azt a helyet, de van mód rá, hogy elsőre és gond nélkül végigmenj (NG+-on is). Egy jó kis íj, meg mellé a Hawk Ring (de ez nem kötelező, csak akkor közelebb kell menned), és bárkit le lehet nyilazni. Aki meg odamegy közel, azt lecsapod. Az egyetlen igazán bosszantó dolog, hogy tele van lyukakkal az egész hely, és leesel a semmibe (mikor tanulnak meg úszni végre?). De az 1.0 annak idején rosszabb volt, ez már a javított.

    [ Szerkesztve ]

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Kvelstadt #3041 üzenetére

    Örökké valót :) Csak rájöttek (hála Seath-nek), hogy a pikkelyeikben van ennek a forrása, ezt pedig felhasználták ellenük. Seath így lett True Undead (a kristály miatt halhatatlan), mert egyébként vége lett volna a pikkelyek nélkül.

    BOBAKILL: Közben leírtad ugyanezt :) Kalameet az utolsó Ancient Dragon (ezért sem valódi a DS2-es), de az nem Everlasting Dragon.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Kvelstadt #3048 üzenetére

    Nincs mit :) Mondjuk beülnék egy olyan töriórára, ahol ezt oktatják :D

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3050 üzenetére

    Rendben, akkor írok valamiről, amiről nemrég olvastam, és szerintem érdekes:

    Miért Aldia kísérletezett, és ki ő? Ő Vendrick idősebb testvére, Drangleic alapításában segítette, és annak szentelte életét, hogy az élet titkait felfedezze. A megoldást az undead-ekben látta. Ez a megszállottsága miatt Vendrick száműzte a róla elnevezett Aldia's Keep-be. Akiket meghívott magához, általában eltűntek, helyükbe szörnyek léptek (a kísérleti eszközöktől kezdve a ketrecbe zárt lényekig minden látható a játékban). A Southern és Northern Ritual Band (plusz attunement slotokad adnak) az ilyen kísérletek során jöttek létre, ez a leírásukból látszik. Miközben azt kutatta, hogy az undeadek sorsát megváltoztassa, ő maga is szörnnyé alakult, ez látható a 4. primal bonfire meggyújtása után.
    Scholar of the First Sin - A first sin (első bűn, amelynek Aldia a tudósa) az volt, mikor Gwyn újra meggyújtotta a First Flame-et, ezzel felborítva a ciklust. A láng tovább égett, de Gwyn hollow lett. Aldia szerint Gwyn "eltérítette a természetes rendet és elindította a fény és sötétség ciklusát". Megveti Gwyn-t, amiért az emberekből kevesebbet csinált, mint amilyeneknek lenniük kellett volna (undead), és említi, hogy a láng meggyújtása volt a Bűn.

    Miért Forest of Fallen Giants, mit keresnek a falak között az óriások?
    Nashandra réges-régen megkereste Vendricket, hogy a távolból nagy veszély fenyegeti, az óriások. Nashandrát kinevezte királynőjének, majd átutaztak az óceánon, hogy harcoljanak az óriásokkal. Harc közben kifosztották a birodalmukat, és rengeteg óriást visszaszállítottak, hogy kísérletezzenek rajtuk. Vendrick így jobban megismerte a lelkeket, és létrejöttek a Golemek (mint amik nyitják a kastély ajtaját, vagy amik a fagyban támadnak a DLC-ben). A gólemek segítségével épült fel a kastély.
    Az óriások nem hagyták annyiban, és a Giant Lord vezetésével támadásba lendültek. Ennek nyomai látszódnak a kastély falain és részein. A harc generációkon át tartott, míg nem a királyuk, a Giant Lord elesett egy ismeretlen hős által... na, ki volt az? Hát mi, mikor visszamentünk az emlékben.
    A harcnak vége volt, de Drangleic romokban állt. Időközben kitört az undead átok, amit próbáltak megoldani Aldia-val együtt. Miután Aldia-t száműzte, rájött, hogy Nashandra végig manipulálta, aki Manus (DS1) "lánya" volt, ráadásul az átok már rajta is meglátszott. Megpróbálta megakadályozni, hogy Nashandra elfoglalja a trónt (Throne of Want), így visszavonult a kriptába. Velstadtot kérte meg, hogy őrizze őt. Később Vendrick hollow lett, a ruháit eldobva céltalanul keringett ott, ahol elbújt.
    Nashandra maradt Drangleic egyetlen uralkodója, és megpróbálta manipulálni a játékost, hogy megnyissa az utat a trónhoz (tehát elküldte Vendrickhez a gyűrűért, ami nyitja az ajtót - nem beszélve az óriás emlékéről).

    A 3 DLC-s boss legyőzése után Vendrickhez visszatérve beléphetünk az emlékeibe (amúgy is, de kellenek a bossok is a beszélgetés előrehaladásához). Hátra fordulva látható, ahogy Velstadt őrzi a helyet, a királyon pedig még alig látszik a hollowing. A párbeszéd után az ajándéka a megerősített koronája, amivel nem leszünk többé hollow, és az átokra is immunisak leszünk.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3052 üzenetére

    és Kvelstadt

    Köszi, próbáltam csak azt összefoglalni, amire van konkrét forrás :) Nagyon sok a találgatás - érthető módon. Én is végigjátszottam párszor, mire feltűntek az apróbb dolgok is. Valahogy a második rész nagyon megtetszett, pedig sem az első, sem a harmadik nem kedvenc :) Lehet hogy azért, mert ez a legkönnyebb a 3 közül :D Na jó, nem csak azért.

    Vendrick emlékeibe akkor tudsz bemenni, ha megvan az Ashen Mist Heart, viszont csak egy-két mondatot fog mondani. Ha minden egyes Lost Crown megvan, akkor jön a jutalom (és mindegyik plusz egy monológot nyit meg). Na, Aldia ellen az NPC segítők egyáltalán nem érnek semmit, mert mindegyik nekiront, és nem zavarja őket, hogy nem lehet sebezni, plusz tűz veszi körül. Az tipikusan solo vagy valódi játékosokkal co-op.
    Igazi meglepetés volt, mikor Nashandra után vártam a sárga fényt, hogy befejezzem a játékot, erre elkezd beszélni valaki, majd megjelenik a csík a kép alján.
    Ellenben Mytha nevetségesen könnyű, ha ott van Jester Thomas, mert a végtelen Flame Swathe mellett semmi dolgod. Talán az a legkönnyebb harc a játékban (a malom felégetése és az NPC megidézése után).

    [ Szerkesztve ]

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3057 üzenetére

    Ja, nagyon szerették ezeket a "ne csináld vagy baj lesz" dolgokat a 2-ben :D Az alapjátékkal játszottam nagyon sokat, és a netet nézegetve próbáltam invadert találni Things Betwixt-ben a fáklyák meggyújtásával. Aztán rájöttem, hogy az csak a SotFS kiadásban működik. Navlaan-t először elengedtem, mert hátha csak félrevezetés a sok üzenet. Aztán benézett egyszer-kétszer a játékba a dög. Ja, meg a sárkány csontváza az Aldia's Keep-ben a lépcsőn megint aranyos, mert a fáklyák meggyújtása után megmozdul, aztán a kijárat felé tör, és az bizony instakill, óriási hitbox kíséretében. Az is poén volt :D Undead Crypt, ott Agdayne figyelmeztet, hogy ne gyújts tüzet. Ha nem engedelmeskedsz, akkor egy rakás invader lesz a jutalmad. Meg az a pár lockstone csapda...

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3059 üzenetére

    Az alapjátékban magától mozog, úgy nem talál el, de az újban meg fáklyázni kell hozzá, úgy meg kétszer is elkapott már... akkor is volt öröm :D ... hogy közel volt a bonfire.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3061 üzenetére

    Most parkolópályán van, de amúgy PC-n. Hogy mekkora a forgalom, azt nem tudom, mert szigorúan offline :) Steamen meg tudod nézni, hogy hányan játszanak vele éppen aktuálisan.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3063 üzenetére

    Én amúgy sem szeretem a multit a játékokban, legfeljebb osztott képernyőn. Nincs annyira sok időm játszani, így ne legyen mástól függő a játékom. De megértem hogy szeretsz online segíteni, sokan vannak így. Meg ott a duel is, az is újítás volt.
    Nem próbáltam az újat, a régivel sem az volt a gondom, hogy ronda, vagy hogy 30 FPS-re volt korlátozva. Maga a játék nem tetszett, az irányítása, a működése, a bossok. A harmadikkal játszottam egy kicsit kölcsönben, de az sem jött be túlzottan. Profikat, speedrunnereket nézni jobb nekem :D Meg a sztori is érdekes, vagy leginkább a megfejtése.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3065 üzenetére

    Igen, a 2-ben elég könnyen meg lehet szerezni azt a gyűrűt, és Tark kifejezetten hasznos is, nem csak érteni lehet. Utána besegít a harcban, aztán még gyűrűt is ad.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3067 üzenetére

    Azokat ki nem? :D A DLC-s részek nehézsége sokkal magasabb, mint az egész alapjátéké.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz BOBAKILL #3069 üzenetére

    A DLC-k opcionális bossai mind borzalmasak szerintem, a kreativitást teljes mértékben mellőzték. A hóviharos rész elég rossz, de nekem a Burnt Ivory King hosszadalmas harca sem tetszett. Elég lett volna egyszer is bezárni a kapukat, nem minden alkalommal arra várni. Persze úgy nehezebb lenne farmolni az 50 soult, ugye.

    Az estus tényleg nagyon lassú, de cserébe van Life gem. Abból lehet 99 nálad (meg a nagyobbakból is), séta közben is használhatod, szóval ilyen téren nincs panaszom. Igazából a zöldséget is lassan eszi meg, bossharc közben kicsit tervezgetni kell.
    Az tetszik, hogy sok harcnál van lehetőség könnyíteni, pl. a Dragonridernél fel lehet emelni a két platformot (mióta ráéreztem az ugrós módszerre, ez sokkal inkább nehezítés), a malom felégetésével le lehet engedni a mérget, meg lehet gyújtani a fáklyákat, hogy a nagy aréna fele világos legyen (így nagyobb távolságról is mehet a lock on). Ha nagyon nem megy, akkor a Pursuer harc pár másodperces is lehet egy módszerrel, vagy elég egy Drangleic shield a Ruin Sentinels ellen, ha mellé ott van a varázsló NPC segíteni. Az egerek ellen van miracle, amivel elsőre megvan a harc, utána egy egész pályarész van, ahol nem támadnak meg (feltéve, hogy belépsz a covenant-be). A Covetus nehéz tud lenni (mikor SL1-en játszottam, akkor kétszer is újra kellett kezdenem), ilyenkor le kell lőni neki egy kis kaját a plafonról íjjal, és kész.

    És amiről amúgy sehol sincs szó, hogy van két különleges gyűrű, aminek pvp-ben van értelme, és nagyon nehéz megszerezni őket, mert az egyikhez bonfire nélkül kell végigjátszani a játékot, a másikhoz egyetlen halál nélkül. Ja, akinek túl könnyű a Fume Knight, az lépjen be hozzá Velstadt sisakját viselve.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz BOBAKILL #3071 üzenetére

    Csak annyi az egész, hogy a gyűrűk elrejtik a jobb és bal kézben tartott fegyvert, szóval a másik félnek nincs ötlete arról, hogy mivel támadsz :) A bonfire nélküli azt hiszem olyan, hogy meggyújthatod (hogy oda rakjon vissza), de nem használhatod semmire őket, ezért jól meg kell tervezni a sorrendet, nehogy kilométereket kelljen sétálgatni egy harc előtt. A primal bonfire nem számít, azzal vissza lehet menni. A másik gyűrűnél egyértelmű a dolog.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz BOBAKILL #3073 üzenetére

    Van, de az csak az egyik kézre vonatkozik, és covenant jutalom. PvE miatt én sem szórakoznék vele, a gépet nem érdekli :))

  • #71043776

    törölt tag

    válasz cyberkind #3076 üzenetére

    Vicces, a kékség és a cica volt az a két DLC-s boss, akiket viszonylag könnyen legyőztem, a többit hagytam a francba :D Melyik részek vannak szerinted túltolva?
    Amúgy ha túl soknak érzed az ellenfeleket, akkor szerezd be a sima kiadást (tehát a SotFS előttit), szerintem sokkal kellemesebben vannak elosztva, ráadásul alig vannak kötelező gépi invaderek és red phantomok. Aldia ott is van, patchként került bele. Egyedül a No-Man's Wharf szarabb, mert a sima kiadásban nincs ott a shortcut a hajónál, csak fent az épületeknél.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz cyberkind #3079 üzenetére

    Hát alapjaiban ugyanaz az eredeti kiadás is, szóval akkor sokkal nem lennél előrébb... a Rotten ellen szúrófegyver kell (pl. Rapier), meg Gold Pine Resin. Ahogy Solaire mondta, ott van egy bonfire, amit a SotFS jó szokásához híven eltorlaszol egy szobor, amihez kell az ágacska. Plusz van ott invader is, így extra jó móka elsőre odafutni, visszaváltoztatni a szobrot, majd elmenni a bonfire-ig. Ez is jobb volt a simában! :D Sem invader, sem szobor.
    Egyébként jól farmolható boss, egy bonfire ascetic és mehet újra (akkor már plusz soult is ad, meg persze jóval többet).

    Mans20: A szobrok ellen egy ostor vagy lándzsa baromi hatékony, vagy esetleg a Force miracle. A fekete tócsákból kijövő dögöket előre kinyírhatod, ha tüzes nyilat lősz beléjük (a tócsákba). A Rotten nem nehéz, kevés támadása van, jól előrejelzi őket. A legjobb, ha nem lockolsz rá, mert van egy dark támadása, ami nagyon sokat sebez, és ha nem futsz elég messzire, akkor el is lök (pl. bele a tűzbe). Lock on nélkül éppen elég időd van messzire futni (bár sikerült már úgy is elkerülni, csak nehezebb). Mikor lecsap, vagy mikor el akar kapni, akkor jól időzítve a támadás irányába gurulj, és nem lesz gond.

    A rejtett bonfire-től indulva nagy ívben kanyarodva a fog gate-ig az összes köpködő szar szobrot el lehet kerülni, de ki kell tapasztalni (vagy videót kell nézni). Jó esetben 2 NPC summon is van ott, de szerintem egyszerűbb nélkülük, legalább úgy a boss is könnyebben sebezhető.

    Apropó Rotten, az az egyik legjobb pont a játékban a soul memory növelésére és a többi boss kihagyására (hogy meglegyen az 1 milliós SM, és ki lehessen nyitni erővel a Shrine of Winter ajtaját).

    [ Szerkesztve ]

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3087 üzenetére

    Kihagyható, így akár az első bossod is lehet a Rotten, ha nincs rajtad felszerelés, és van Silvercat ring meg Life ring :)

    Egyébként ha besegítesz a Fume Knight-nál, és rajtad van Velstadt sisakja, akkor mi lesz? Bedühödik, vagy mivel a játékoson nincs, csak rajtad, így figyelmen kívül hagyja?

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3089 üzenetére

    Ha megvan Velstadt sisakja (lehet az egész páncél, de a sisak számít), akkor Fume Knight azonnal a második fázissal kezdi (dark flame kard), így nehezebb a harc. Arra lennék kíváncsi, hogy ha behívsz valakit segíteni, és rajta van Velstadt sisakja, akkor mi lesz? Második fázis, vagy rendesen megy, mert rajtad meg nincs sisak?

    BOBAKILL: Hát sokszor inkább futottam, mert egyszerűbb. Persze ehhez érdemes ismerni a helyeket, hogy mit hol találsz. Az az egy zavart, hogy a leggyengébb ellenségbe is beleakadtam sokszor, és még nekifutásból ugrással sem lehet arrébb tenni őket.

    Amúgy érdekes lenne pusztán a merőkanállal végigjátszani a játékot :D Hopsz, Mans20 ugyanezt linkelte :)

    [ Szerkesztve ]

  • #71043776

    törölt tag

    válasz BOBAKILL #3098 üzenetére

    Van egy jó ötletem, hátha megcsinálod:
    Merőkanál, SL1, 70% load, max. hollowing (hogy 50% életed legyen). Nem kell minden boss, elég csak Nashandra a végén. Na? :))

    Vagy... 100% load, így nincs fat roll sem, tehát kell egy pajzs, meg a parry. Ilyenkor azt hiszem nem megy a homeward bone.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz BOBAKILL #3102 üzenetére

    Nem is gondoltam, azért kicsit mazochistának kell lenni ehhez :) De itt találsz kihívásokat, kis leírásokkal, ha érdekel.

    Kár, hogy nincs mod, ami visszaállítja a régi grafikát... azt hiszem olyan van, ami visszahoz pár dolgot ami egy régi TGS demóban látszott, mint pl. a lilás boss csík, meg fények itt-ott.

    És ha nem bánjátok, pár érdekességet írok, hátha valaki lát újat (van benne pici spoiler):

    - A Last Giant karja levágható, így a második fázis kimarad, nem tudja fegyverként használni.
    - A nagy mutáns kutyák (Aldia műve) és a Mastodonok nem kelnek fel egy parry után.
    - Things Betwixt-ben az összes fáklya meggyújtása után jön egy invader, és egy Petrified something-et dob.
    - Ugyanígy a Gutterben az összes fáklya meggyújtása után jön egy invader, aki a Black Witch setet dobja. Abból a Veil 1000-es curse resistance-szel bír. Nashandra ellen például kiváló.
    - A pókok félnek a tűztől, ez Freja ellen hasznos lehet. Freja fejét levágva és azt gurítva a földön a pókok elkerülik.
    - No-Man's Wharf-ban van egy barátságos hollow fáklyával a kezében. Ha nem ölöd meg, akkor követni fog. A tűztől félnek a nagy dögök, plusz megvilágítja a környezeted, szabad mindkét kezed.
    - A King's ringet használva a kastélyban lévő szobrok nem elevenednek meg.
    - A Smelter demon a második fázisban 100% tűzzel sebez, fizikai sebzése nincs (érdemes másik pajzsot használni).
    - A Pharros Mask nem csak a tűz ellen jó, de a karakterre tapadt mérget is lemossa.
    - Létrán mászva el lehet használni tárgyakat (pl. Estus, Life gem).
    - A Santier's Spear fejét letörve többé nem javítható meg, de a sebzése nem változik, így nem tud elromlani többé, valamint többféle mozdulattal használható.
    - A korrózív tócsák és ködök nincsenek hatással a fegyvereidre, csak az Egg Insect-ek tudják elrontani azokat (a Santier's Spear-hez tökéletes módszer).
    - A ködös erdőben bizonyos fákat megütve oda lehet vonzani a hanggal a láthatatlan ellenségeket.
    - Ha Maughlinnál elköltesz 16000 soult, majd visszatérsz hozzá egyetlen soul nélkül, akkor ingyen ad egy átlátszó szettet.
    - Az Emerald Herald is Aldia teremtménye.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3104 üzenetére

    Így van. "I was born of dragons, contrived by men. By ones who would cozen fate herself… They are the ones who created me. But they failed.", tehát aki alkotta, a sorsot akarta befolyásolni, de nem sikerült neki. Aldia akarta.

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Šolaire #3106 üzenetére

    Sokkal egyszerűbbé válik a Black Gulch, miután azok nem jönnek elő a tócsákból :) Az az egész amúgy hülyeség, mert köpködnek a szobrok, jönnek ilyen lények, már invader is van, kinek jut eszébe, hogy fáklyával álldogáljon a szakadék peremén, hátha le lehet ugrani? Ráadásul két külön helyen. Ha meg sikerül, akkor ott egy zárt ajtó, aztán onnan vagy homeward bone (dark sign), vagy próba szerencse alapon tovább esés, aztán hopp, ott van két óriás a sötétben. A másik helyen meg egy alagút, ahol jó esetben ott van Lucatiel, és kész.
    Kicsit érdekes hely :)

    cyberkind: Na, hát akkor mégis az alapkiadás kéne neked! :D Komolyan. Talán egyetlen ágacska kellett Rosabeth kiszabadításához, a többi nem volt kötelező. Dragon Aerie sem volt eltorlaszolva, és végig is kellett menni rajta, mert a shortcut létra nem volt ledobva. Nem voltak alapból DLC-k, így gyanútlanul használtad a portálokat, és zárt ajtókat találtál (meg egy nagy fehérséget, ahol leestél a semmibe ha messzire mentél - Eleum Loyce). Ennek ellenére be tudtak hívni DLC-s területekre segíteni akkor is, ha egyiket sem vetted meg. Az első bossharc, ahol egyszerre többen vannak, csak opcionális. Van helyette másik, ami NPC-vel könnyű. A Gargoyle harc szintén nem kötelező. A harcokkal próbálták könnyíteni az új játékosok dolgát. A sok invader szerintem rontott az egészen, feleslegesnek tartom, vagy inkább bosszantónak. A legrosszabb helyekre rakták be őket. A simában nem így van.
    Ha kíváncsi vagy, itt egy méretes lista az összes változtatásról. Szerintem könnyebb a DS1-nél, így nem lett volna durva neked sem utána. Persze ezt te tudod :)

    [ Szerkesztve ]

  • #71043776

    törölt tag

    A távcsövet használtátok valamire? Én ugyanis egyetlen dologra tudtam használni, a varázslatok célzására. Ha valaki sorcerer lenne, akkor Majulában ott van a távcső a barlang kijáratánál. Onnantól a soul arrow is célozható (ugye alapból csak lock on után lehet vele, de távolabbi ellenfeleknél az nem megoldás).

  • #71043776

    törölt tag

    válasz Kvelstadt #3110 üzenetére

    Tudom, de az nagyon lassú. Tüzes nyíl a kezekhez, meg ostor vagy Force a szobrokhoz. Nem mindegyik köpköd, és nem mindegyik van útban. Bár legutóbb nem foglalkoztam vele, csak futottam mindenhova, mert már ismerem a helyet.

    BOBAKILL: Nincs mit, a Rotten karjait is le lehet vágni, akkor nem tud mivel támadni... de csak egy ideig, mert visszanő neki. Mytha farka is levágható, akkor nem tud elkapni. A tükörlovag pajzsát is össze lehet törni, akkor nincs invader.
    Freja fejét nem akarod direkt levágni, hidd el. Ha ugyanis mindkét feje leesik, és még van élete, akkor sebezhetetlen lesz. Egyébként ha elég ideig csapkodod ugyanazt a fejét, akkor lepottyan (azt hiszem sebzésre megy). A harc után focizhatsz :D

    [ Szerkesztve ]

  • #71043776

    törölt tag

    válasz BOBAKILL #3114 üzenetére

    Nekem már sikerült egyszer-kétszer leszedni a fejét, talán ez fegyertől is függ. Volt NPC segítőm, ő az egyik fejét, én a másikat. Aztán elgurult, és mennem kellett a másik feléhez, közben meg jöttek a kicsik. A kettőt együtt még nem szedtem le, de talán kell hozzá healing miracle is, ami a bosst is gyógyítja.

    Wiki: "If a substantial amount of hits are done to one head during a short period of time, the head will fall off and will be untargetable for the rest of the fight. You will need a weapon with a fairly high damage output for this fight. If your weapon is too weak, you might actually decapitate both of her heads and leave her alive/invincible at the same time, resulting in you having to restart the boss battle."

    Erős fegyverekkel mentem mindig neki, szóval lehet, hogy ezért. Mytha nem ad semmit, de ha behívod Jester Thomast, akkor nyugodtan foglalkozhatsz vele. A Rotten elvileg dob egy Lockstone-t (vagy jön egy undead) a karja levágása után, nem próbáltam.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák