-
Fototrend
Dark Souls 2
Scholar of the First Sin
A warez tilos az egész fórum területén!
- Fontosabb tudnivalók: Dark fantasy szerepjáték. Dark Souls közvetlen folytatása.
Az első részhez hasonlóan ez is egy akció RPG a történet csak látszólag szorul háttérbe,igaz nem rágják a szánkba de a tárgyleírások,szimbólumok és a kevés npc által adott információkból ha nem is kerek de sok kérdést megválaszoló történetet kapunk.- Kevesebb lett a választható kaszt viszont bejött egy teljesen új a swordsman.
- A játék a 2013-as E3 alkalmával debütált: E3 trailer
- Alapjáték megjelenése: 2014.04.25 : Launch trailer
- Összesen 3 dlc jelent meg hozzá amiket együtt Lost Crowns Trilogy-nak neveztek el a készítők : Lost Crowns Trilogy
- Megjelent a játékból egy Remaster verzió Scholar of the First Sin alcímmel(2015.04.01) ami mindhárom kiegészítést tartalmazza továbbá a grafikán is csiszoltak valamint megváltoztatták több tárgy és ellenfél elhelyezkedését a játékban : Scholar of the First Sin
- Fontos: az összefoglaló további része a Scholar/Remaster kiadásra vonatkozik!
-Magyarítás mindkét verzióhoz készült innen tölthető le: [link]- Karakterfejlődés nagyon fontos: Szinteket az ellenfelek leöléséből szerzett soul(lelkek) segítségével tudunk.
Halál esetén lelkeinket elveszítjük. Fel tudjuk ugyanott venni de ha útközben meghalunk végleg elbukjuk ez is egy plusz frusztráló faktor a játékban.- A harcrendszer stamina alapú,tehát a járáson kívül mindenhez kell ami harc közben izgalmas hiszen ha például fent tartjuk a pajzsunkat akkor sokkal lassabban töltődik ha leengedjük akkor sokkal gyorsabban, viszont akkor védtelenek vagyunk. Ez csak 1 példa a rengeteg variációból a lényeg,hogy harc közben gazdálkodnunk kell vele.
- Pajzsrúgás: ezt kivették ebből a részből. Helyette egy kézmozdulat van amivel félreüthetjük az ellenfél pajzsát ennek ugyanaz a funkciója. ugyanaz a szerepe.
Nevéből is látszik hogy a védekezésre építő ellenfeleket tudjuk vele kibillenteni az egyensúlyukból. Utána kritikus találat bevitelére nyílik lehetőség.- A játékban több válltoztatás van az első részhez képest.
- Farmolás: nos ennek betettek a készítők. Ugyanis ha egy területet többször kitakarítunk tehát megöjük az ott található ellenfeleket akkor azok egy idő után eltűnnek.
Ezáltal elejét vették a farmolásnak viszont hogy megmaradjon az egyensúly eszközöltek néhány válltoztatást.- Könnyebb a szintlépés. Tehát kevesebb soul kell de ne örüljünk mert bejött egy új képesség ez pedig az Adaptability
Érdemes fejleszteni. Karakterünk lassabban issza az estust ami harc közben sok halálért lehet felelős. Itt a kalkulátor amivel kiszámolható meddig érdemes fejleszteni : [Calculator] ezáltal gyorsabban issza az életerőt viszatöltő estust és nem kell ecsetelni hogy ez miért fontos,továbbá karakterünk is gyorsabban fog mozogni.
-Bonfire Ascetic :ezt a tábortűznél tudjuk elégetni.
Amikor ezt megtesszük akkor az adott pályarészen újratermelődnek az ellenfelek sőt a pályavégi boss is újra megjelenik.
Miért jó ez:
1: egyszerű mert újra lehet farmolni az adott pályaszakaszt.
2: aki acsikra vadászik és mondjuk a platinához kell egy boss lélek az egy végigjátszsás alatt többször is meg tudja azt szerezni.-Fragnant Branch Yore :ezzel a tárgyal kővé vált élőlényeket tudunk vissza változtatni. Utakat tárgyakat zárnak el. Nem sok van belőle ezért jól gondojuk meg hol hasznájuk fel.
- Pharros Lockstone :ajtókat nyit meg általában de más meglepetéseket is tud aktiválni. Ezekből sincs sok okosan használjuk fel.
- Életerőt pedig továbbra is az Estus Flask segítségéval tölthetjük újra.
-Lifegem: ezek apró kövek melynek több fajtája van. Életerőt tölt vissza természetesen kevesebbet és lassabban mint az estus viszon mozgás közben is(sétálás) használható.
- Mentési pontként továbbra is a tábortüzek szolgálnak.
- Pár szó a történetről :
Az új világ Drangleic a központi hely pedig egy békésnek mondható városka Majula. Ez lesz a közponi helyszín és ahogy haladunk előre a történetben úgy fedi fel a titkait és telik meg árusokkal. A történetre jobban odafigyeltek a készítők kapcsolódik az első részhez. Itt is a 4 parázs nagyurat kell legyőznünk a többi maradjon meglepetés. Itt is egy névtelen arctalan karaktert alakÍtunk.-Térkép a játékban továbbra sincs.
Bossharcok : Egyértelműen a játék csúcspontjai az ellenük való harc. Természetesen hívhatunk be segítséget ha ember formában vagyunk,de mi is bemehetünk segíteni ekkor ezt élőhalott formában is megtehetjük. Sikeresen leküzdöttük és a házigazda is túlélte a harcot akkor emberségünket visszanyerve térünk vissza világunkba. Boss ködfal vagy bárhol ahol a játék engedi a White Sign Soapstone segítségével rakhatunk le jelet.
- Multi:Játékos 2 formában létezhet:ember és élőholt. Élőholt formában is tudunk jelet lerakni és bemehetünk másokhoz segíteni viszon mi csak ember formában hívhatunk be segítséget.Ha behívnak minket és sikerül megölni a pályavégi bosst akkor visszanyehetjük emberségünket. Így kapcsolódik egybe a multiplayer játék.
Van egy ember nevű tárgy (parázs) aminek segítségével is visszafordíthatjuk az élőholt formánkat.
- Covenantok,szövetségek: multi szerves részét képezik melyből 9-et találhatunk meg a játék során. Segítő covenantok mellett vannak támadó szövetségek is. A játék még izgalmasabb lesz hiszen ha ember formában vagyunk akkor bármikor betörhetnek hozzánk.- Viszont itt bejön egy újfajta szövettség a Champions Covenant Ez a játék legelején elérhető. Szigorúan veteránoknak ajánlott. Plusz nehézségi fokozatot ad a játéknak. Pl:több invader,bossok enemyk életereje nagyobb sőt messzebről észrevesznek minket.
- Viszont mi is garázdálkodhatunk mások világában. Ez az egyedi multis élmény is hozzájárul a játék különleges hangulatához de természetesen offline is végigjátszható.- Több infóért katt ide:Dark Souls 2 Wiki
- Készítette: Solaire