Új hozzászólás Aktív témák

  • Papaj x

    tag

    válasz Papaj x #152598 üzenetére

    Magyarán mondva, amit én kiállítok számlát, s garanciát vállalok rá, s nem hozzák a meghibásodott termékhez a számlát mert nincs meg (holott nekem minden infóm megvan), akkor nem vagyok köteles...? :D
    Ugye, így más..
    Minden esetre a magyar LG supportot hasonló írásokkal elküldtem a..., ha igazam van, ha nem.. Részemről nem releváns, ennyi..

    Most próbálok egy Sapphire rx580at is gariztatni/sapphire gyártókkal konzultálni, parasztok, de próbálnak segíteni, sőtt, még ahova visszaküldtem kisker is normálisan áll a dologhoz - pedig mint kiderül, nem is hozzájuk szól a gari, de próbált segíteni-... Nekem nonsense..

    [ Szerkesztve ]

    "A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

Új hozzászólás Aktív témák