Új hozzászólás Aktív témák
-
mghltm
addikt
válasz dellkereső #20551 üzenetére
meg a ferrarinak is csak szerzodott partnere van itthon, pedig tobb tizmillios autoik vannak...
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
horvathd
aktív tag
válasz dellkereső #20551 üzenetére
Nem azért, de a Lenovonak sincs saját szervize: [link]
[ Szerkesztve ]
"The Kid just rages for a while."
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20548 üzenetére
a dell magyarország kft egy nagyon kevés emberrel üzemelő szervezet - kb van egy szerelő, egy ügyfélszolga és egy menedzser kb, és kifújt. A tényleges munka a nagykereskedéseknél van. Főleg a CHS-nél. De ez nem csak dellnél van így, hanem mindegyik gyártónál, relatíve kevés embert foglalkoztat a hazai üzletág (a HP-t és IBM-et hagyjuk, mert ők többszáz fős shared service centereket üzemeltetnek külföldi piacokra, ami más téma, de pl a több száz fő mellett a HP hivatalos gyártói szervíze - ami szerződött partner - is elfér egy földszinti egyteres kis irodában.....)
ez főképp abból adódik hogy a márka egy franchise, ugyanúgy működik mint a fornetti pl, vannak bizonyos feltételek aminek meg kell felelni (ISO szabványok, Microsoft tanusítványok, stb) és onnantól kezdve mehet a menet......
amikor meghibásodik a gép, a szervíz egy kisteherautóval úgy érkezik ki hogy a szerelőnél ott van egy teljes gép kb, darabokra szedve, hogy bármilyen eszközt cserélni tudjon a helyszínen. Elvinni nem fogja.
A leírtak alapján nem tudom én ajánlanék neked dell gépet, mert a garanciális ügyintézéstől szépen eljutottunk a garancián túli problémákig és hogy törhető e a BIOS vagy sem.....hát basszus, ezek aztán valós problémák, a vonaton / metrón / buszon / villamoson utazó 140 nyugdíjas valójában mind ruszki kém, és a csirkefarhátba rejtették a BIOS-törő wireless csodaojjektumot, a fiatalok akiknek meg az értelmi színvonala kb kimerül abban hogy félóráig röhög azon ha fingik egy hangosat, na azok aztán helyben felfogják neked törni a BIOS-t.....ugyanmár
Újfent csak azt tudom mondani, no offense, de az igényeidnek szerintem lehet még egy katonai Toughbook se felelne meg amit 3 beléptetős páncélteremben őriznek és csak olyan szervízes léphet be oda, akinek "Panasonic" felirat van tetoválva a seggére....
de a gép legalább fedi az sRGB, Adobe RGB skálát: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
rossz a link, a gép nem az srgbt kezeli hanem az adobeot, azt az L502x-es tesztben mutatták, a link mg a régi, sima L501X tesztjére mutat
az eredmények kcisit megtévesztők, mert az L502X tesztjénél nem kalibrálták be koloriméterrel a színeket, így jócskán eltér pl az sRGBtől (amit az L501X 95%ban lefed kalibrálva, és a kettőben ugyanaz a kijelzőpanel van)
[ Szerkesztve ]
-
dellkereső
csendes tag
válasz horvathd #20553 üzenetére
De van, csak nem derül ki a listából: az Infoparkban az IBM szerviz a "gyári". Három évvel ezelőtti info szerint minden komolyabb javításra szoruló készülék hozzájuk kerül, bármelyik szervizbe adod le.
Az eltérés annyi, hogy ha a hozzád közelebb esőbe adod be, akkor esetleg két hét a javítás, ha közvetlenül hozzájuk viszed, akkor pár nap.
De mondom, ez három évvel ezelőtti infó, nem tudom, változott-e azóta.
(A Thinkpad meg ugye IBM gyártmány volt eredetileg) -
dellkereső
csendes tag
A gúnyolódásodra nem reagálnék, vallási szintű márkaimádattal és szövegértési problémákkal nem tudok mit kezdeni (ahogy azzal sem, hogy itthon miért adnak 3 év garanciát arra, amire az USÁban csak egyet), de
Our high-end model came with the full HD B+RG LED screen. After calibrating and testing the ICC profile we determined that the screen exhibits a very broad color space. sRGB and AdobeRGB are both covered to good extent.
Két apróság:
1. High-end model
2. "both covered to goog extent"Ha 100% AdobeRGB lenne, azt lépten-nyomon hangoztatnák, ezért is érdeklődtem intenzíven, hogy honnan vetted ezt az információt. Egyébként a legoptimistább mérés szerint is 95%-os lefedettséget ad, de ahol ezt olvastam, az ha jól emlékszem, egy erősen marketing ízű, angol cikk volt. (tény: jobb, mint egy átlag notebook kijelző, ezt nem is vitattam - különösen azóta, hogy láttam egy 15"-ost)
De ha végül mégis emellett döntenék, meg fogom mérni saját kezűleg. :-)[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20558 üzenetére
high end model: az i3as verziótól az i7esig mind ugyanazzal a panellal van szerelve. Tehát kurvára nincs különbség színminőségben egyik XPS 15 között sem, amelyik fullHD panellal van szerelve.
A vizuális alkatoknak érdemes megnézni a képeket is, nem csak elolvasni amit írnak. Mint írtam, az L501X tesztelésénél bekalibrálták a kijelző koloriméterrel, ami mondjuk 80%-ban fedte le az AdobeRGB-t, különböző színtartományokban. Ugyanez a panel egy L502X teszt szerint kalibrálatlanul szintén kb 80%-ban fedte az AdobeRGB spektrumot, csak másik színtartományban (pont azt a tartományt lefedve ami az első tesztben "hiányzott")
Mi következik ebből? A képernyő képes lefedni a teljes RGB skálát, csak nem tudták jól beállítani, főleg mert mondjuk második körben már meg sem próbálták, de a tesztek igazolták hogy képes minden olyan tartományban működni a kijelző ami az sRGB / Adobe RGB szabvány része.
Ez így megfelel, vagy kerítsek egy Dell-es vezérigazgatót, hogy adja írásba ?
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20558 üzenetére
miért ne adhatnának 3 év garanciát ? eltérő vásárlási szokások. Btw USA ban is adnak három évet, csak ott egy ugye a gyártó külön webshopot üzemeltet ahol te rakod össze a gépet. Na kérem abban annyi a trükk, hogy a rendszer mindenből az alapot ajánlja fel és mindig egy nettó összeget látsz a kosár tartalmánál - így gariból is csak az alap 1-et kínálja, de kb 3 mperc és 2 kattintás alatt kiterjeszthető 3-ra, hozzáadva a kosárhoz azt a kb 100 dolcsit pluszba, amivel a vásárlók kb 99%-a él.
Magyarországon meg annyi a difi, hogy nicns gyártói webshop és a boltiban kapásból csak azt látod amire 3 év van.
azért az amcsik sem olyan hülyék, jóhogy mindenki minimum 3-al veszi, az hogy valami adható, vagy azzal adják, két teljesen különböző dolog
[ Szerkesztve ]
-
dellkereső
csendes tag
Anélkül, hogy a hardveres részéhez értenék: fotós fórumokon többször előjött a kérdés, hogy azonos panellel szerelt monitorok azonos minőséget nyújtanak-e és a végeredmény az volt, hogy azért elég sok dolog befolyásolja a képminőséget (nem vagyok egy műszaki ember, nem emlékszem részletekre), önmagában a panel azonossága kevés.
Mindegy, számomra igazán nagy jelentősége ennek sincs, mivel a fotózással egyébként is felhagytam és korábban sem profi szinten űztem, tehát sohasem volt szükségem precízen kalibrált rendszerre. (hogy van hozzá műszerem, az más téma :-) )Vezérigazgatót ne hozz, az úgysem ért hozzá, inkább egy főmérnököt, ha kérhetem.
Csak és kizárólag azért feszeget(t)em a témát, mert általában az ilyen paramétereket jó nagy betűkkel belevésik a marketingrizsába és itt valamiért kimaradt - egyébként egy normálisabb, fotóra, grafikára alkalmas monitor ára önmagában több, mint a szóban forgó laptopoké. Szóval profi fotósnak, nyomdába dolgozó egyéb emberkének azért nem merném jó szívvel ajánlani.
-
dellkereső
csendes tag
Mondjuk azt nem tudtam, hogy amcsiknál ez opció. Viszont ismerve a hazai viszonyokat, mindig lehet valami az apróbetűben, amiért az a három év nem úgy három év, ahogy azt t. vásárló elképzeli, ezért voltam/vagyok kissé gyanakvó ha ilyet látok (azon első körben kiakadtam, hogy a tápra sem vonatkozik a három év, nem csak az akkura...)
Régebben ugye nagy divat volt három évnek hirdetni azt, ami valójában csak egy volt, a maradék kettőben meg tán a munkadíjat nem számolták vagy valami ilyesmi...
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20563 üzenetére
de bakker értsd már meg, hogy dellnél nincs ilyen "nem olyan ahogy a user elképzeli", mivel kb telibe fossák még a garancialapot is az apróbetűkkel együtt, van egy adatbázis, van egy service tag, amit a gyártó tart nyílván minden gyárkaput elhagyott gépről, és ezek alapján tartják rögzítik a garanciális időtartamot és a "tartalmát", hogy mire vagy jogosult garanciatípustól függően (NBD, beszállítós, és még isten tudja hány fajta van)
Nagy valószínűséggel a szerelő még csak a számlát sem fogja elkérni tőled, bőven elég neki ami benne van a rendszerben.
-
xanadublog
csendes tag
Jól látod, a Dellekhez nem is kell garanciapapír, sem számla. A service tag-ből kiderül minden, ha szervizbe viszed, bepittyentik az express code-ot, és kiírja a képernyőre a nyilvános információkat. A nem nyilvános információk a Supportnál megvannak, egy másik adatbázisban, mint korábbi hibabejelentések, eredeti tulajdonos, lopottként bejelentés, stb.
A szerelő maximum a BIOS-ban megnézheti a service tag-et, hogy nem kamu-e a matrica. Más nem kell, hogy érdekelje, a Dell bízta meg a javítással, ők fizetik a kiszállást, szerelést, adják a szükséges alkatrészeket (nem garasoskodnak, inkább kicserélnek jó alkatrészeket is, mintsem még egyszer ki kelljen jönni), sőt, az akkut a garancia lejárta után 3 hónapig még cserélik, ami szintén nem divat ebben a balkáni csárdásköztársaságban.xanadublog.bplaced.net
-
dellkereső
csendes tag
Milyen nincs? Hogy a kereskedő esetleg mást mond, mint a Dell? Miért ne lehetne ilyen?
Egyébként a legtöbb normális gyártónál tojnak a garanciapapírra ugyanúgy, ahogy elmondásotok szerint a Dellnél is. Ott a számítógépes rendszerben a gép - 2011-ben ezt el is várom.
A papír az nekem kell, hogy ha vitám van a céggel - mert mondjuk úgy járok velük, mint a vízművekkel (kissé elírták a vízóra állását :-D) - akkor legyen nyoma nálam is, hogy pl. javítva volt a gép. Lenovoéknál pl. ott a munkalap, amit el kell tenni, ha javítva volt a gép.Nem tudom, miért olyan nehéz felfogni, hogy rengeteg negatív tapasztalat után már óvatosabb az ember...
A gyengébbek kedvéért: nem gyanúsítom semmivel sem a Dell-t, sem a szerződött szervizeit, mindössze igyekszem utánajárni azoknak a buktatóknak, amikhez már volt szerencsém.
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20567 üzenetére
átvételkor gépen rajta van a service tag, vagy dobozon szériaszám, megkéred a boltost lépjen fel netre vagy megteszed te mobilon keresztül és látni fogod, hogy az adatbázisban mi van rögzítve. 2 perces meló. Hurrá.
Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy feleslegesen, kibaszottul túlspilázod. Én se voltam kutya az 1 éves keresésemmel, de te még arra is ráteszel 2-3 lapáttal. Van egy gép, tetszik, nézd meg, rendeld meg, csekkold le, és használd, vállalva ugyanannyi kockázatot mint amennyit többszázmillió notebookot használó ember, se többet, se kevesebbet.
Azért nem érdemes ezen ennyit pörögni, mert egy idő után már több lesz a gép leellenőrzése és bebiztosítása miatt lefutott körök által generált "többletköltség" (időráfordítás, telefonálgatás, stb) mint amennyi a ráfordításból eredő haszon. Vagy csak szimplán buksz egy olyan gépet, ami tökéletesen megfelelne az elvárásaidnak, mert nem tudsz dűlőre jutni magaddal, hogy bevállalod ugyanazt a szintű kockázatot mint 10 deka parizer vételekor (romlott, vagy sem, fifti fifti)
-
dellkereső
csendes tag
Átvételkor... na jó, de ha nem kérdezősködök, ilyesmit pl. honnan fogok megtudni?
Egyébként épp az egyik itt "reklámozott" Dell kereskedőnél botlottam olyanba, hogy egy 17"-os, Core i7-es procis XPS olcsóbb volt, mint egy gyengébb felszereltségű 15-ös.
A kiírás szerint (ami kb. két hete változatlan volt) még volt belőle néhány példány raktáron, mi több, épp volt rajta kb. ezer forintnyi engedmény is. Felhívom őket, hogy mégis miért olcsóbb a jobban felszerelt, erősebb, mint a másik. A srác egy darabig tanácstalan, majd közli, hogy valószínűleg elírták az árát és különben sem kapható. Mondom, ott az oldalon, hogy van belőle! Á, az semmit sem jelent! És valóban, öt perccel később már nem volt nyoma sem. Másik gép mellett (sorozatszám alapján, más oldalakon azonosítható volt) hibás fotó szerepel és a paraméterek sem stimmelnek teljesen a valósággal. Senkit sem zavar...
Valahogy elment a kedvem, hogy tőlük vásároljak. Ilyen apróságokkal rendesen elveszik az ember kedvét.Aztán vannak olyan mániáim, hogy nem szeretek bemutató darabot venni. Másik üzlet webshopjában nézem azt a gépet, ami a kezemben volt a boltban, se raktáron, se bemutató példány státusszal nem szerepel. Akkor az mi volt, amit összefogdostam egy órával korábban?
Szóval nehéz ügy... amikor amúgy is válság van, ilyen apróságokkal is elriasztanak egy-egy vásárlót. -
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20569 üzenetére
reménytelen eset. Így kb ez az egy kifejezés jutott eszembe. Részemről a tanácsadást befejeztem, mert mintha a falnak beszélnék, csak tán annak több haszna volna.
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20571 üzenetére
azt nem veszed észre, hogy ha valami neked nem tetszik, mert téves információkkal bírsz róla, és elmagyarázza az ember, hogy nem egészen úgy van az, jön a következő kérdés, amit kifogásolsz, erős konspirációs teóriákra alapozva ? Ilyen alapon évekig lehetne itt vitázni, még akkor is találnál valamit, ami nem egyértelmű, szerinted nem úgy van, stb
az okfejtésed lényege tartalmilag kb így hangzik, végigkövetve az elejétől: mivan a garanciaidővel, no meg a garanciaidőn túl, mert anak betonbiztosnak kell lennie, mivel egy gép biztosan meg fog hibásodni már az első évben, és különbenis a kereskedők 90%-a is arra játszik, hogy a rossz áron kirakott kirakati / refurbished szürkeimport darabokat sózzon rám kisbetűkkel teleaggatott garanciapapírral amivel úgysem tudom javíttatni ha kell, vagy lenyúlja a futár, ha meg mégsem és kiviszem a boltból a frissen vásárolt gépet, egyből letámadnak a KGB-s kémnyugdíjasok és bill gatest megszégyenítő fiatal programozózsenik, hogy ott helyben wifin keresztül hackeljék a biost.
újfent csak nem sértésként mondom, de ha boltos lennék és betérnél hozzám, lehet 1-2 ilyen kérdés után felmutatnám "A kiszolgálást megtagadhatjuk" táblát, és megkérnélek inkább tisztelj meg másik kereskedelmi egységet a bizalmaddal
BTW, a dellt nem kell védeni, többen megmondták, hogy
a, paranoiás vagy, de nagyon
b, az információid 90% téves és hasraütésszerű (lásd helyszíni garancia, illetve külföldi garancia időtartama, stb). Amit feltételeztél a dell gépekről, rendre rácáfoltak az emberek, hogy papíron rögzített, bizonyítható módon teljesen másképp van a gyakorlatban. -
tom1976
csendes tag
Hali!
Van egy DELL Inspiron N5110-em.Az aida a hangkártyához ezt írja ki:Hangkártya IDT Unknown @ Intel Cougar Point PCH - High Definition Audio Controller
Hangkártya nVIDIA HDMI @ nVIDIA GF108 - High Definition Audio ControllerEz milyen hangkártya?Miért jelez ismeretlent?Ehhez honnan tudok leszedni drivert?Valaki itt javasolta,hogy ne a dell-est rakjuk fel,hanem aida-val nézzük meg,milyen hangkari van a gépben.
Hálókártyánál pedig ezt írja az aida:
Intel(R) Centrino(R) Wireless-N 1030A dell honlapjáról ezeket szedtem le:
1.Intel Centrino Wireless-N 1000,Centrino Advanced-N 6230,Centrino Wireless-N 1030 Driver
2.Intel Centrino Advanced-N 6230 Bluetooth AdapterCentrino Wireless-N 1030 Bluetooth Adapter DriverMindkettőt fel kell telepítenem ezek közül?
Illetve, mennyire "normális",hogy a két hónapja vett gép aksielhasználódására 11%-ot ír az aida?
Segítségetek előre is köszönöm!
Üdv!
T. -
mghltm
addikt
válasz dellkereső #20576 üzenetére
nagyon gyerekesen viselkedsz, pedig sajat elmondasod szerint idosebb lehetsz 30-nal: elég sok negatív tapasztalatot szedtem össze az elmúlt pár évtizedben. tobben probaltunk neked segitseget, tanacsot adni kulonbozo modokon. nem szemelyeskedtunk, elmondtuk neked a sajat tapasztalatainkat, velemenyunket.
"Mindig elfelejtem, hogy magyar fórumokon érdemi információra számítani meddő erőlködés." angol, nemet es francia forumokon ugyanez a helyzet, a kulfoldiek egy fokkal sem jobbak vagy rosszabbak...
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
dellkereső
csendes tag
válasz tom1976 #20573 üzenetére
"Illetve, mennyire "normális",hogy a két hónapja vett gép aksielhasználódására 11%-ot ír az aida?"
A fenti társalgásból következően teljesen normális.
(szerintem meg kaptál egy refurbished példányt, esetleg egy olyat, ami valamelyik üzletben szerepelt kiállítva - feltéve, hogy újat vettél és az Aida korrekt értéket mutat. Nekem kb. fél év kellett ehhez úgy, hogy nem igazán kíméltem az akkut, három év alatt ment le 50%-ra, majd egyik pillanatról a másikra 0-ra - igaz, az Lenovo volt) -
Rocko007
aktív tag
válasz dellkereső #20583 üzenetére
tök 8 hogy hány hónap alatt romlik le az akksid, ha 1 éven belül jársz: garanciában kicserélik neked. Kicsit túlságosan agyalsz, inkább építs egy gépet, amire majd vállalod a felelőséget. részemről ennyi.
-
dellkereső
csendes tag
válasz Rocko007 #20588 üzenetére
A kérdés az volt, hogy normális-e, nem az, hogy mit lehet tenni!
Szerintem egyáltalán nem normális, ergo célszerű lenne jelezni a szerviz felé. Csak ehhez nem ártana tudni, hogy az ellenőrzéshez használt szoftver infója megbízható-e. Ugyanis előfordulhat az is, hogy egyszerűen a program nem ismeri az adott akkut.
(lásd: utángyártott akksi, a gépem gyári akkumulátorához írt szoftver felismerni véli, épp csak hülyeségeket jelez vissza a töltöttségről, hátralévő töltési időkről, a töltés-lemerítési ciklusok számáról. Feltéve, hogy hihetünk az akku forgalmazójának, aki szerint maga az akku hibátlan, csak nem 100%-ig kompatibilis a gépemmel)-------------------------------
Nem "túlságosan agyalok", de ha megkérdezek valamit, felvetek valami problémásnak tűnő dolgot, akkor nem azzal kéne reagálni, hogy paranoiás idióta vagy, mert általában nem ok nélkül kérdezek ilyeneket.
(nem fogom felsorolni csak az elmúlt három év negatív tapasztalatait) -
m.tomi4
tag
Valaki segítsen légyszi!! [link]
köszi
-
Z86
őstag
válasz m.tomi4 #20418 üzenetére
Elvileg 2 kimeneted van: VGA és HDMI, 3 külső megjelenítőhöz kellene még egy.
Itt egy hasonló kérdés. -
Pilgrimo
csendes tag
Sziasztok, tudna valaki tanácsot adni az alábbi problémámra?
Most pénteken vásárolt Dell n5110 i7 2630QM 8Gb Intel HD3000 graphics 500GB-os verzióról lenne szó.Oprendszer nélküli gépezet, kapott először Win7 Ultimate 64 (most épp a professional van fönt), de a WLAN az egekért sem akar működni. Minden driver telepitve (kivéve a wlan-t), az Fn+F2-vel a képernyőn is megjelenik a ki-, ill bekapcsolt wifi jele, ám a drivert nem tudom telepiteni, mert azt irja ki, hogy nincs ilyen hardwarem... 15 éve kütyüzöm a gépeket, de ezen most sehogy sem tudok túljutni.
A következőkön vagyok túl: Win7 64bit Ultimate install+driverek, wifi nem megy, hdd levasal, win7 ultimate reinstall+driverek, wifi továbbra is hulla, vasalás, Win 7 Professional 64bit install+driverek, ám az eredmény ugyanaz.
Próbálkoztam a 1702, 1701, 1502, Centrino (többféle), Intel Pro set, WIMAX, kisdriver, nagydriver, összes dell supporton található driver, ráolvasás, mágia, sirás, nevetés, ima, vidám, elborut stb módon, de semmi nem vezetett sikerre.A topicban többszáz hozzászólást olvasva láttam, hogy többeknek volt driver problémája, úgy sejtem mégis különbözik az én fájdalmamtól, valami azt súgja az én gépem vmi cselszövés áldozata lett
1-2 tény adalék:
Az eszközkezelőben nincs vezeték nélküli adapter (se felkiáltójellel, se anélkül)
Minden esetben az volt a telepitési problémám, hogy a telepitő nem talált kompatibilis hardwaret
Az Fn+F2-vel valamiért a bluetooth-t is kapcsolgatja (bár ez legyen a legkevesebb)Létezhet olyan (bár ez már elég scifis lenne), hogy a szorgos kis távol-keleti rokonaink kifelejtettek a szóbanforgó gépből egy icike-picike aprócka kiszi occó kéccá forintosz alkatrészt? Vagy nem integrálták rá? Vagy ez nem integrált? Vagy összeesküvés elmélet?
Csatolok 1-2 képet, ha valaki tudna ebben segiteni hálás lennék, mert igy csak annyi lesz, hogy holnap visszaviszem a gépet 3 napon belüli akció keretében és nemtom, merjek-e hozni még 1-et. (Ez már a második, a csütörtökön vett képtelen volt bootolni, visszavittem, ők se hittek a szemüknek ) Előre is nagyon köszönöm a segitséget
[ Szerkesztve ]
Jesus loves you... Everyone else thinks you're an asshole...
-
Pilgrimo
csendes tag
válasz Pilgrimo #20597 üzenetére
a feltöltött képről csak annyit, hogy nem vmi megalomán állat vagyok és 150 wifi drivert akarok feltenni egyszerre, csupán a szemléltetés kedvéért készült egy kis izelitő, egyesével próbálgattam ám végig őket
[ Szerkesztve ]
Jesus loves you... Everyone else thinks you're an asshole...
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- Exkluzív órák
- Villanyszerelés
- Milyen switch-et vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GoPro Topic
- Steam Trade (csak csere!)
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!