Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • montana92

    csendes tag

    válasz Bazsi1987 #1461 üzenetére

    Ilyennek "kell" lennie? Mármint legfeljebb szerinted... amivel persze nincs semmi gond, ha te ezt preferálod, de szerintem is a diablo játékosok jó része szeret elszeparáltan, magában játszani (köztük én is).

    Szóval értelmezésem szerint nem az MMO része a gond Vistaboy számára, hanem az, hogy úgy fest, ettől nem lehet majd teljesen függetlenedni (pl. olyan opció, hogy ha egyedül játszol, olyan instance-ba kerülsz, ahol csak te vagy, mondjuk azért cserébe, hogy így bukod az eventeket és társait) és ha kedved éppen úgy tartaná, nem lehet úgy játszani, hogy az erre szánt hub-okon kívül máshol ne láss más játékosokat.

    A Diablo 3 bukása pedig szerintem csacsiság, mert már 2015-ben elvileg 30 millió eladott példányszámnál jártak... plusz a mai napig az új szezonra felbolydul a közösség (reddit pl.), és rengetegen visszatérnek (még ha csak 1-2 hétre is minden szezon kezdetén) ami egy 10 éves játéknál igen szép teljesítmény. Ha viszont csak az alapjátékra gondolsz, abban igazad lehet, mert tényleg a RoS szedte gatyába a játékot.

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Bazsi1987 #1461 üzenetére

    Nincs semmi bajom azzal, hogy a Diablo IV-be behozták az MMORPG-elemeket, elvégre már a Diablo III-ban is voltak klánok, chat, partizás, stb. Néha kell, mint például a World Bossok és nagyobb eventek esetében. A bétában már én is részt vettem pár ilyen eseményen és tényleg szuper, ráadásul jó cuccokat lehet bennük szerezni.

    Ami viszont igenis zavar, hogy ezt rá akarják erőltetni azokra is, akik eddig kifejezetten CSAK AZÉRT játszottak a Diablo-val, mert az NEM EGY MMORPG. :U Tetszik érteni? Már az is épp eléggé zavaró, hogy manapság mindennek mindig online kell lennie, és amint elmegy egy pillanatra a net, vagy szarakodik a szerver, egyből játszhatatlanná válik minden.

    A Diablo III pedig azért volt bukás a kezdetekben, mivel ha jobb cuccot akartál, magasabb szinten kellett játszani, a magasabb szinthez viszont jobb cuccok kellettek. (22-es csapdája.) A RMAH (Valódi Pénzes Aukciós Ház), ahol kemény Eurókért árulták a jobb cuccokat, az okozta a játék bukását, pedig a készítők direkt ezért csinálták meg úgy, ahogy volt (Elárulom: minden egyes tranzakcióról leszedték a sápot, azaz nyerészkedtek rajta). Később belátták, hogy így nem fog senki játszani vele, így kiadták a Patch 2.0-t, ami helyrerakta a dolgokat, a RMAH-t pedig bezárták. Innentől fogva mind a mai napig sokan játszanak vele, úgyhogy mindennek lehet hívni, csak bukásnak nem.

    Vegyünk egy konkrét példát: K.O.T.O.R. (Knights of the Old Republic). Mai napig az egyik legjobb (ha nem a legjobb) Star Wars szerepjáték. Milliók várták a harmadik részét, amit végül bejelentettek, később pedig kiderült róla, hogy egy MMO lesz, Old Republic néven, amit a készítők K.O.T.O.R. 3-ként hirdettek, mert a nevével akarták eladni a játékot. Nézd meg, hogy hová jutott. Gyakorlatilag senki sem játszik vele, mert a rajongók java nem egy MMORPG-t akart, hanem "A" K.O.T.O.R. 3-at. A kettő pedig nem ugyanaz. Szintúgy, mint most a Diablo IV. Ez egy MMORPG, amit a Diablo IV névvel akarnak eladni. Lehet, hogy mostanra változott a világ, a mai játékosoknak jobban bejön az MMO, mint a Solo Play, de azért vannak még régebbi rajongók, és rájuk is kellene gondolni.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák