-
Fototrend
Sztorit kibeszélni használd a spoiler taget!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
Bocsi, nálam másik ilyen unbox videó akkor nem volt, amiben ezt a szobort csomagolják ki - mondjuk nem kerestem -, viszont nem is a csaj miatt raktam be ide.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz shotika #3305 üzenetére
"A map hatalmas, még mindig nem járta be minden szegletét - kiváncsi vagyok, hogy a többi Act során megnyílnak-e még térképek, vagy végig ezen kell majd mászkálnunk."
Most is láthatod az egyes térkép területeket, mert ha a kurzort felé viszed, mutatja, hogy hányas szintű lesz az adott terület, amit most nem érhetünk el. Szép nagy lesz az egész, bár mountokkal azért gondolom gyorsan lehet majd utazni.
Live-Die-Respawn
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz shotika #3508 üzenetére
Tudom sokan megköveznek érte majd, de Lost Ark? Tudom, hogy nem pont az, ami, viszon a harc szerintem elég szórakoztató benne, grindolni bőven van tér, ha akarsz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Edge
veterán
válasz shotika #3565 üzenetére
Ez jó kis buff lesz a Hydra-nak.
Hydra, burning damra kell rámenni ami DOT sebzés (erre is vannak erősítő opciók).
Illetve sztem a debuffra kell rámenni, pl fagyasztós skill kell mellé és vulnerability dam% bónusz a gearen én ezért használtam frozen orb-ot + a lego tulajdonságot hogy megáll és kétszer durran, nagyon jól osztotta a vulnerability-t a mobokra. Frozen armor meg alapból betolja a barrier-t amire legendary powerként szintén van dam % bónusz.
Lvl 35ös bosst runoltam így nem bírta tovább pár másodpercnél.[ Szerkesztve ]
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
Bencus88
nagyúr
válasz shotika #3621 üzenetére
A szomorút arra értettem, hogy csak akkor tud magának szabadidőt kiharcolni a mai világban, ha szabadságot vesz ki, mert kb magyarországon az a divat hogy mindenki reggeltől estig dolgozik, hogy ne haljon éhen, ha meg szabad akkor próbálja utol érni magát vagy maszekol és változtatni meg nem akar és beletörődik ebbe. Ezért se akarnék ebbe bele menni, mert a fejemet veszik, de ez az igazásg és nyilván ez nem normális dolog. Az életnek nem erről kéne szólnia, hogy az embernek vért kell izzadnia egy kis szabadságért, meg ledolgozzák az életüket.Hanem élni, heti több napnak kéne magunkról szólni, azt csinálni amit szeretünk, és nem a mókuskerékbe pörögni. Nem akarok nagyon elkalandozni sem, de mindenki a saját maga kovácsa. Nem szerettem volna ezzel senkit megbántani, tudom kőkeményen robotolnak sokan közületek, ez csak az én véleményem.
-
Ellia
addikt
válasz shotika #3621 üzenetére
Úgy emlékszem már '19-ben leszögezte a Blizzard, hogy nem Diablo lesz a főellenfél ebben a felvonásban. Hogy végül ki pontosan, passz, Lilith adja magát, de ott van még Inarius és akár Mephisto is.
Ha nem zavarnak a spoilerek, elég sok datamined dolgot találsz a játékról kis keresés után
-
Peace
nagyúr
válasz shotika #4354 üzenetére
Necro érezhetően gyengébb, de nem tragikus. Rugó is le lett gyengítve rendesen, de végülis nem tett rosszat. Oda kell figyelni, de FUN a játék vele. Nem az van, hogy mindenki egyből hullik és meg se mozdul a HP-m. Legalább végig odakoncentrálsz és kicsit megizzadsz! Nem ráunsz pár óra után, hogy minden simán hal. Necro-t terveztem indítani júniusban, de lehet Rogue lesz ebből.....
-
Daelion
őstag
válasz shotika #4522 üzenetére
Én sem tudtam volna jobban megfogalmazni.
Szoktam is kicsit vakarni a fejem amikor azt hallom/olvasom, hogy D4 alig néz ki jobban mint D3 grafikailag vagy hogy hasonló.
Kb ég és föld a kettő grafikailag, elég csak pár percre belépni D3-ba és utána bekapcsolni D4-et. 'én is most azt csináltam mert pont D3 S28-at játszottam D4-es béták közt'Skillek meg igen vannak visszatérőek már D2 óta, D4 skill tree nekem sem a kedvencem eddig de célnak megfelel illetve a paragon tábla/skill rész is van még.
Túlságosan én mondjuk nem akarom megítélni a játékot egyenlőre mert ARPG szinten ez a lvl 20-25 meg ACT 1 nagyon kevés volt ahhoz.
Engem inkább az end game érdekel és majd akkor tudok véleményt formálni és még akkor is max az akkori helyzetről mert ugye Blizz állandóan változtat dolgokat. 'D3 sem az jelenleg ami megjelenéskor volt + talán tanultak is valamit belőle 'Attól én sem félek, hogy nem fogok tudni eleget játszani vele vagy hogy le kéne törölnöm a gépről mert annyira rossz lesz. 'Grim Dawn/Titan Quest nekem is talán a kedvencem Diablo után mint ARPG, PoE meg már a ló túloldala mint ahogy említetted, nem veszi be a gyomrom több esély után sem'
[ Szerkesztve ]
-
MegalodonS
őstag
válasz shotika #4827 üzenetére
Akar fizetunk,akar nem, a jatek kiadasra kerul,penteki hajnal,elso orajaban
#4828elite.cs11
KosziiIlyen dolgokat ad majd!
[ Szerkesztve ]
-
válasz shotika #6476 üzenetére
ezen kivul is van par elegge diszproporcionalis tamadas a jatekban.
a level70 capstone dungeonnak nekimentem 58ig. elso ket resze laza volt, ellenfelek ugye utnek, de ameddig ertelmesen mozogtam addig minden rendben. harmadik reszen a kannibalok fel kepernyorol kivedhetetlenul 1hitelnek.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Mrdevil
addikt
válasz shotika #6613 üzenetére
Na ez az attack power érdekes dolog. Ahogy nézegetem nem nagyon érdemes figyelgetni, sok dolgot nem számol bele, nem mérvadó. Pl sorcinál lett mondjuk hirtelen +40% non physical damage-em, de az attack power nem változott. Vagy plusz sebzés égő enemykre, akkor sem láttam nagy változást. Olyan mintha csak kB a kezünkben lévő fegyoból számolgatna azt annyi. Vagy nem tudom, hogy van ez.
-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.
-
Edge
veterán
válasz shotika #8638 üzenetére
"Amivel viszont már problémám van, azok a nightmare dungeon-ok és a glifek fejlesztése. Előbbieknél pl a kill all enemy az nagyon fárasztó, főleg meele karival. A glifek meg nagyon lassan fejlődnek - persze értem, hogy ez az endgame része már, de kicsit monotonnak tűnt ezeket fejlesztgetni."
Ha ismered a dungeon-ket tudod előre mit kell ott csinálni akkor gyorsan lehet glyphet fejleszteni.
Itt egy lista többek között melyik dungeon a leggyorsabb glyph fejlesztésre. Pl. Aldurwood tényleg a legjobb erre. Nekem kb 3-4 perc 1 kör.
3 kisbosst kell leölni gyorsan oda megyek kinyírom őket nem érdekelnek trashmobok, sem event, utána már csak a dungeon bossig kell eljutni, kill és kész ennyi.Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
la_cc
addikt
válasz shotika #8638 üzenetére
Ha fárasztó a game, nem kell tolni. Itt az lenne a lényeg, hogy jól szórakozzál. Az összes ARPG grind-olós, ez sem más, sőt inkább jóval megengedőbb, mert halálkor nem vesztesz XP-t, ami hatalmas könnyítés.
Amúgy látszik, hogy igazából a game nem tetszik, mert 4 karit kezdtél és szerinted mind szar. Engedd el, adj neki esélyt S1 startkor, bár nem hiszem, hogy nagyon más lenne a lényeg.
Ha min-max-olni akarsz vagy legalább kiütni az összes paragon pontot és a lehető legtöbb értelmes glyph-et szeretnéd használni, nagyon is van értelme kigrindolni a 100-at.
[ Szerkesztve ]
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
elite.cs11
senior tag
válasz shotika #8790 üzenetére
Igazából tárgytalan, mert tudjuk, hogy van WT5, ahol nagyobb az xp gain.
Sőt, még a devek is tudják, hogy valami nem kerek, ezért a NM dungeon xp gainjét is feltekerik még season 1 előtt.De amúgy kíváncsiságból, szerinted hány 100 óra kellene, hogy az ember elérje a max szintet? (ha nem csak a legjobb xp/perces dungeont nyomja, hanem csak simán játszik)
-
elite.cs11
senior tag
válasz shotika #8800 üzenetére
Az tök jó, hogy teljesen kiforgatod a szavaimat Amúgy ha megnézed az előző egy két oldalt pont amellett érveltem, hogy a unique-ok drop rate-je jó így.
Én csak próbáltam egy értelmes beszélgetést folytatni, de látom veled nem lehet, mert egyből kitalálsz egy szituációt amit szerinted mondanék és felhúzod magad rajta
De mielőtt ignorollak azért válaszolok a kérdésedre is, hátha más is ihletet kap és lesz valami jó kis beszélgetés belőle.
Szóval szerintem a mostani max level egy kicsit soknak érződik, főleg ha levetítjük szezonokra. De mint említettem több lesz az xp gain a NM dungeonökben illetve lesz más nehézség is, szóval tárgytalan a téma
Szerk: Látom szerkesztetted is, hogy még több fantáziád beleilleszd lassan kiadhatsz egy short storyt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5