Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz wwenigma #45849 üzenetére

    "Jelentsétek be a hibát. Ennyi. A nélkül nem lesz kijavitva."

    Tehát akkor visszaérkeztünk a kiindulópontunkhoz, a hiba idején nem volt elérhető a telefonos ügyfélszolgálat ahogy a srác írta. Abban úgy egyetértünk hogy így elég nehéz hívni őket.
    Persze levelet is írhatott volna. Ha még visszaemlékszel, a konkrét helyzet egy bl döntő volt. Ugye abban is egyetértünk, hogy ha azt nem azonnali módon tudja bejelenteni (itt van szerepe a telefonnak), akkor annak kicsi az esélye, hogy azonnali bejelentés nélkül haladéktalanul elkezdjék kijavítani a hibát. Bl döntőt nézni ismétlésből pedig sokkal kevésbé érdekes, voltaképpen ez az élő közvetítés lényege.

    Tehát a probléma onnan indult, hogy nemcsak, hogy nem volt jó a szolgáltatás, hanem ezt a hibát bejelenteni sem lehetett mert nem vette fel az ügyfélszolgálat.

    Az átmenni más szolgáltatóhoz kérdése hasonló. A fizetett szolgáltatást igénybe venni nem tudó, hibát bejelenteni nem tudó adott szombati napon élő meccset néző előfizető nem sokat tud kezdeni azzal, hogy jövő héten átmegy másik szolgáltatóhoz.

Új hozzászólás Aktív témák