-
Fototrend
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
SunMount3r
nagyúr
válasz Zsocy155 #40583 üzenetére
Nekünk a lakásba bejövő 1 szál UTP kábelt így kötötte be a Digis fickó. Igazi mester az ilyen... Hívom is őket, hogy csinálják meg rendesen, mert ha egy picit mozdítok a laptop-on, akkor már egyből szakad is a kapcsolat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
-
Gabady
aktív tag
válasz Zsocy155 #45001 üzenetére
Az ilyen hibák a nem megfelelő jelerősséggel jönnek elő. Próbáld meg a kábeleket megmozgatni, elosztót megigazítani, ilyenek.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
veterán
-
Nv6pcx
újonc
válasz Zsocy155 #49935 üzenetére
Hello! olvastam, a leírt frekvenciaértékek közül pedig mindet végig próbáltam, egyik sem működik.
Több országot is megpróbáltam még kevesebb sikerrel.
Átvittem a szomszédhoz a tv-t, ott hibátlanul ment minden, még az analóg is teljesen korrekt minőségben.Közben összeállt a kép: 05/14-én kijöttek bekötni a tv-t de azt mondták hogy nem férnek hozzá a padláson lévő központi dobozhoz, de azt majd a napokban elintézik. Mint később kiderült Ezt rohadtul nem tették meg.
Én viszont este lefuttattam az automatikus hangolást és mivel több mint 100 csatorna be is jött egyből úgy gondoltam ezt elég hamar meg is oldották.A VB-hez közeledve a napokban kezdtem el hívogatni őket, mert az M4 egyszerűen sehol sem volt elérhető.
Rendkívül furcsának tartottam hogy minden egyes beszélgetésnél, még az ügyfélszolgálaton is azt mondták, hogy nem értik hogyan lehet a tv-vel baj, ha a jelenlegi szerződésemhez még mindig csak egy internet van hozzárendelve. Hát úgy hogy rohadtul nem fejezték be a bekötést a központi doboznál úgy ahogy kellett volna, sőt minden bizonnyal az előző előfizető beállításait sem szüntették meg fizikálisan a padláson lévő doboznál.Gyanítom hogy megzavartak a régi rossz beállítások (amivel amúgy több mint 100 csatorna be is jött), ezért gondoltam hogy valami a jellel nem stimmel, de egyszerűen csak csesztek normálisan bekötni a tv-t.
A bekötési lapon azt írták hogy legkésőbb május 4-ig bekötik a tv-t, május 14-én jöttek ki, ekkor végezték a félkész munkát, tehát már több mint 1 hónapja várok a rendes bekötésre.
A sztorit elmondtam a diginek is, de szerintetek ilyen esetben nem lenne kötelességük kb. azonnal kijönni is megcsinálni rendesen?
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Politika
- VPN topic
- EA Sports WRC '23
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Fotók, videók mobillal
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...