Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz hackeeeee #60960 üzenetére

    Hát nem tudom... Persze nem arról van szó, hogy nem hiszek Neked, elhiszem, de én nem tapasztaltam ilyet. Én amikor megrendeltem a szolgáltatást, azt mondták a telefonban, hogy 30 nap a bekötési határidő. Körülbelül a 25. napon járhattunk, amikor felhívtak telefonon, és egyeztettünk egy időpontot három nappal előre, a szerelők pedig akkor és ott voltak, ahogy megbeszéltük. Hiba eddig nem volt, így hibaelhárítási tapasztalatom nincs.

    Olyan szempontból nem erőltetés, hogy van másik szolgáltató mindenhol.

    "Elavultabb, ez is tény ettől függetlenül máig jobban mennek az FTTB-s hálózatokon lévő nagyobb sávszélességű csomagok, mint az FTTH."

    Erről akkor kérdezd meg TeeJay-t, aki folyton azon szenved itt, hogy napközben csak 50Mbps-el tud seed-elni, mert olyan sok már a nagy sebességű előfizető, és várja az optikát mint a messiást. Amúgy nekem sem volt eddig sebesség problémám, 800Mbps alá sosem ment még a sebesség, de az idő nagy részében megvan a ~930Mbps / ~215Mbps.

    Optikai kábelt nekem sem volt lehetőségem előre behúzni, csak a helyét csináltam meg, vagyis fúrtam lyukat oda és úgy, ahogy én szerettem volna, a szerelők pedig csak belehúzták a kábelt. Amit én előre kiépítettem, az az UTP és a koax része volt. A bekötéshez felhasznált ~70 méter üvegkábelt ők hozták, originál fóliázott 80 méteres dobra tekert kábel volt, nem kellett érte fizetnem semmit, pedig kértem több méter ráhagyást is, arra az esetre ha később át akarnám helyezni az eszközöket.

    Szóval nekem eddig csak pozitív tapasztalatom van, de lehet csak szerencsém volt velük.

    Hirdetéseim: https://shorturl.at/L8E51

  • #29810560

    törölt tag

    válasz hackeeeee #60960 üzenetére

    "Szal, de, ez valahol erőltetés, hogy "nesze ez van.."

    Csak jelzem, hogy minden szolgáltatónak - így a DIGI-nek is - joga és lehetősége van bármikor megváltoztatni a szolgáltatási rendszerét és az infrastruktúráját stb. Az indok pedig a fejlesztés, korszerűsítés.
    (Benne van a Hírközlési törvényben.)

    Az előfizető pedig dönthet, hogy elfogadja ezt vagy felmondja az előfizetői szerződést. ;)

    Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy a DIGI mindent jól csinál. :N
    (Lásd pl. Mr. Janó #60713 utolsó bekezdés!)
    Sőt, a DIGI kimondottan rosszul kommunikál. :(((

    DE! Más szolgáltatónál sem fenékig tejfel az élet. A Telekom - nagyon helyesen - pl. lekapcsolta az analóg TV szolgáltatását.
    Nem is értem, hogy a DIGI miért nem teszi ezt meg? :F
    (Amennyiben már 1 éve megcsinálta volna is késő lenne.)
    Persze-persze tudom a mindent elsöprő érvet: "Mari néni meg Pista bácsi az út szélén marad riadt arca meg a Junoszty illetve a Videoton ColorStar tévéjével és nézi a Hangyák Háborúja 'Never Ending' teleregényt."

    ... és pl. a Telekom a közeljövőben a réz érpáros telefon előfizetőit (analóg vonalkapcsolt telefon) - köztük majd engem is - értesíteni fog, hogy ez a szolgáltatás megszűnik. Ráadásul a rézdrótot is otthagyják nekem a falban annak ellenére, hogy már nem lesz benne delej.

    Most akkor pereljem be a Telekomot?, hogy:

    1. Én továbbra is vonalkapcsolt analóg telefont (is) akarok használni!
    2. Amennyiben nem szolgáltat a réz érpáron húzza ki a drótot a falból!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák