Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • usergefi

    kezdő

    válasz t72killer #842 üzenetére

    - Halkabb a drón a továbbfejlesztett meghajtás miatt.
    - Lightbridge-ről OcuSync HD Video-ra váltás (jobb, biztosabb kép és irányítás)
    - Mechanical shutter (mechanikus rekesz - mondunk ilyet magyarul???) bevezetése - gyorsan mozgó objektumokról élesebb fényképet tudsz készítemi.

    Ezek nagyjából a fontos különbségek. A kamera az teljesen megegyezik a kettőben.

    https://www.youtube.com/channel/UCOUWT6usZkzhcyJKaA3e-QQ

  • twine

    addikt

    válasz t72killer #842 üzenetére

    Kamerán semmit!
    Ugyanazt a kamerát kapta mint a P4pro
    Nekem a sima P4-em volt, azt váltotta a P4pro V2.0!

    Erről tudok neked nagyjából nyilatkozni...ami kb fedésben van a kérdéseddel, mivel a P4 és a P4pro Lightbridge átvitelt használ, a V2.0 pedig Ocusync-et!

    A napokban voltam Veszprémben!

    Ugyanitt tavaly a városban a P4 egyfolytában nyöszörgött az iterferencia miatt, dadogott a kép, nem volt az igazi, nem is szívesen repültem vele....
    Idén egy nyik nem volt a V2.0-től,,,folyamatos kép semmi hiszti!
    Élmény volt magabiztosan repülni, zabszem nélkül....

    Ugyanezt tapasztalom sok más helyen!

    Nem tudom, hogy az én P4-em volt e hisztisebb droiddal "darabra", mint a többi,(mert a vevő aki megvette azt mondta neki iphone-al világi a kép.....bár ő teljesen "szűz" volt Phaqntom területen ) vagy más volt az ok.....!?

    Én hiszem, hogy más volt....Ez pedig az adatátvitelben jelentkezik...hiszen a V2.0 tudja a 2,4Ghz-et, az 5,8-at, automatikusan tud kapcsolni......és "hivatalból" is nagyobb repülési távolságokat irnak a papíron,(7km) mint a régi verziónál(5km)
    Tehát eleve nagyobb a "mozgástere" a technikának hogy stabilabb legyen....

    Nem értek a lovakhoz.... :U :D de a gyakorlat nálam azt mutatja stabilabb a jel, és a kép.....

    ami furcsa , hogy a motor indítása-leállítása nekem jobban tetszik a V2.0-nál...valahogy finbomabban működika dolog(állítólag ESC-et is cseréltek ebben a verzióban)
    Viszont pld a "fék" mintha lágyabb lenne...
    Ezt ott veszem észre, hogy 90%-ban én repülés után "behúzom" a gépet magamhoz, és kézzel megfogom!

    A rutin ugye megvan az ujjamban, de az uj gépnél hozzá kellet szoknom, hogy jelentősen tovább úszik a levegőben a karok elengedése után, mint a régi....
    Valszeg ezzel is az aksit, és a motorokat kímélve....

    Lehetne ezt ragozni...én a V2.0-t jobb szívvel ajánlom....Amíg a papírformát nézegettem csak, nem voltam ennyire biztos a dologban....mióta repülök vele....nem bántam meg a cserét....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák