Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Az európai autókhoz képest a kínai autók presztizsben, fejlettségben, technikában ott járnak, ahol a koreai autók jártak 1990-ben az európai autókhoz képest (aki nem élt még akkor, az keressen rá a Daewoo Racer típusra ).
Aztán 30 év elteltével a koreai Kia-Hyundai konszern bekerült a legnagyobb autógyártók elit klubjába.
A kínai gyártóknak nem kell 30 év, 10 év múlva teljesen egyenrangúak lesznek bármelyik autógyárral
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz mrlujoak #187 üzenetére
Ha már törésteszt. Nem önmagában van baj az 1700-2000 kg-os villanyautók töréstesztjével, baj akkor van ha egy ekkora verda 80 km/h sebességgel belerongyol a feleséged 900 kg-os Suzukijába
Abszolút támogatom, hogy bizonyos súly feletti személyautókat ne lehessen sima B kategóriás jogosítvánnyal vezetni. Nagy súly, nagy veszélyforrás
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen