Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Liner #768 üzenetére

    "Semmilyen fps műfajhoz nem hasonlít az eternal."

    Érdekes, engem pont az Unreal Tournament szériára (bleh, blaszfémia ;] ) emlékeztetett az a folyékony, buttersmooth eleganciát nélkülöző, állandó stop-motion vergődés (air dash/dodge). ))

    "q3 aztam rég volt szép volt."

    Itt azért nem volt olyan rég, és nem csak hogy még most is szép, de mindig is az lesz. Egy örök gold sztenderd, egy örök etalon.

    "10 en voltunk egy pályán már soknak számított"

    Persze, de csak azért, mert a legtöbb pálya 2, 4, illetve 8 playerre van optimalizálva, és ha többen vagytok, az adott map metája sérül, mert mindenhol szökellik valaki, pedig a mapper eredeti szándéka szerint nem kéne, hogy így legyen.

    A közhiedelemmel ellentétben a Kvéjk egy bizonyos szint felett legalább 80 százalékban ész- és memóriajáték, a nagysebességgel folyó, precíz mészárlás jellemző módon már nem kíván aktív figyelmet vagy különösebb energiabefektetést, csak a sok-sok játékkal eltöltött óra "mellékterméke".

    Egy-egy ligameccs után úgy ki voltam égve agyilag, hogy kb. csak arra volt energiám, hogy kiüresedett tekintettel magam elé bambuljak (BO3 vagy BO5 esetén az erre való esély jelentősen megnövekedett), pedig a kezemben még simánlazán benne lett volna 5-6 óra. Ilyenkor lehetett átmenni public FFA szerverekre, mert a motorikus + tapasztalati alapokkal a legtöbbön bőven elég volt a no brain üzemmód is, annyira nagy volt a skill gap az átlag playerhez képest. :D Viszont high/top játékosokkal persze az FFA is egy agyprés, szóval kimerülten no-no.

    Engem elég nehéz ténylegesen lenyűgözni FPS skillel. Néztem ilyen speedrunokat (többek között DraQut is), korrekt-korrekt, de nem igazán volt hüledezés. Lehet, hogy jaszkarinak tűnik (pedig nem annak szánom), de itt a túlnyomó többségük a "most probably could do it with practice" kategóriában van, csak már nem érdekel annyira, hogy a szükséges időt bele is tegyem, mert nem köt le és ezer más (nem feltétlenül konstruktív...) dolgon jár közben az agyam; láthatod, az Eternal is megvan egy hónapja, vártam is eléggé, oszt még mindig ezt a posztot írom ahelyett, hogy elindítanám. : D Ezért sem tudom annyira átérezni ezt az áhítatot/lelkesedést.

    Egy játékban nem csak attól lehet 1 sec alatt lehalni, ha 50-en vannak a pályán, és rossz irányba mozdulsz. A nagyobb playerszám csak a random faktort növeli.

    "Majd rakd Nightmare fokozatra és kezdj el gondolkodni nem e zseni aki ezt a játékot így halál nélkül végig tolja."

    Nem zseni, csak átlag feletti a szem-kéz koordinációja és a reakcióideje, van egy alapvető FPS skillje, és gyakorolt. Ennyi a dolog, és nem több.

    "15 ször fordul 360 at az egér a padon."

    Tökmindegy, hogy mekkora a pad, ez mindenhogy anyám borogass... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák