Új hozzászólás Aktív témák
-
Htibimor
senior tag
válasz atidzsiforc #705 üzenetére
Elnézve a videót ugyan vegyesek az érzelmeim, de inkább pozitív. Mégiscsak 2016 van, felhozták erre a szintre. Hogy milyen lesz, az majd csak a megvétel után derül majd ki. Én bizakodom!
Core i52500k@4,5, 16gb ddr3/1600, 2x128gb Corsair SSD, 500 gb Samsung SSD, ASUS GTX970 STRIX 4GB, Corsair GS600 táp, LG 27EA73LM-P
-
kriszpontaz
veterán
Nekem a multis kommentátor hangjától állt fel a szőr a hátamon.
Olyan mintha egy meleg bárban egy bajszos faszi suttogna a füledbe .Ez a túlmelegedő fegyver amúgy komoly? Nem lenne rossz a játék, de sok mindennel elcseszték, Vistaboy-nak sok mindenben igaza van, de talán ki lehet kapcsolni ezt a sok marhaságot.
Az eredeti DOOM pályákat azzal cseszték el hogy lecserélték az ellenfeleket. A Wolfban legalább megvoltak az eredeti ellenfelek, igaz, AI = 0 jelleggel, mert még akkor sem mozdultak meg ha mellettük lövöldöztél.
[ Szerkesztve ]
-
Viper26
nagyúr
válasz kriszpontaz #753 üzenetére
"...talán ki lehet kapcsolni ezt a sok marhaságot..."
Legyen igazad.
iPhone 15 Pro | FR 955
-
Vistaboy
veterán
válasz kriszpontaz #753 üzenetére
Megmondom őszintén, én is kíváncsi vagyok, hogy mennyi mindent lehet majd ezekből a baromságokból kikapcsolni menet közben. Mert ha minden zavaró tényezőt meg lehet szüntetni, és a beállítások segítségével mindenki belőheti, hogy ő most aréna shootert vagy FPS-t akar játszani (Mint a Mass Effect 3-nál is, ahol választhattunk akció és "szerepjáték" mód között), akkor vegyétek úgy, hogy nem szóltam, és kicsesztem magammal, mert így bukom a fémtokot a rendelés lemondása miatt.
Viszont ha valóban semmi esélyünk például a fegyverek folyamatos cserélgetése nélkül hatékonyan küzdeni - és itt most ne arra gondoljatok, hogy ha egy mordállyal nem tudjuk végigirtani a pályát, akkor az már nem tetszik -, akkor tényleg gáz van. Ha valóban mindössze pár (tíz) lövést tudunk egyszerre leadni, utána használhatatlanná válik átmenetileg a mordály és elő kell venni egy másikat, hogy pár másodpercig újra harcolhassunk, na ott komoly gondok lesznek.
Akkor már inkább úgy kellett volna csinálni, hogy egy tucatnyi fegyver helyett legyen egyszerre maximum három nálunk, de azt kötetlenül használhatnánk, amíg tart a lőszer. Ha elfogy, nincs mese, váltani kell. Vagy ha az ellenfél immúnis például a tűzre és csak lángszórónk van, akkor megint semmi választásunk, elő kell venni másikat. Ez még belefér. Na de annak mi értelme van, hogy egy ellenfelet csak három különféle fegyverrel tudunk megölni???
Az ember nem szólna semmit, ha egyes ellenfelekkel szemben bizonyos fegyver hatékonyabb lenne, sőt, ez tovább növelné az élvezeti értéket. Viszont ha pár lövésenként váltogatni kell a csúzlikat, az egyrészt kizökkent a harcból, másrészt ilyenkor sebezhető leszel, mert pár másodpercig nem tudsz lőni, amíg cserélgetsz.
A túlmelegedő fegyverekkel kapcsolatban: azt látni lehet a videókon, hogy a fegyverek némelyikének lesz másodlagos tüzelési módja is, amikor sokkal hatékonyabbak. Cserébe így limitált ideig használhatóak, túlmelegszenek vagy gyorsan kifogy belőlük a lőszer. Alapvetően nem ezzel van a baj szerintem. A probléma ott fog kezdődni, amikor normál módban nem lesznek elég hatékonyak ahhoz, hogy legalább pár ellenféllel tudj végezni töltögetés és cserélgetés nélkül.
Még az is lehet talán - elmondják a videón is, hogy ezek korai helyszínek -, hogy szimplán az elején még annyira fejletlenek a fegyverek, hogy kevés lőszer fér beléjük, vagy lassan tüzelnek, stb. Ebben az esetben talán később lesz lehetőség a fejlesztések segítségével javítani rajtuk. Más kérdés, hogy erre mennyire leszünk rákényszerülve.
A másik dolog ez a folyamatos ugrabugrálás és rohangászás. Miért kell bezárni minket egy szűk térbe - tudom, lesznek tágasabbak is, de a legtöbb esetben egy "arénában" zajlik a harc -, ráadásul az ellenfelek mindenhol spawnolnak, ahelyett, hogy eleve ott lennének, mint az eredeti játékban. Így nuku fedezék, az embert tényleg rákényszerítik, hogy rohangáljon és ugráljon, mint egy bakkecske, ahelyett, hogy kihasználva a pálya felépítését, félreálljon vagy fedezékbe húzódjon a lövések elől.
Mindegy, ne értsétek félre, még nem temettem el a játékot, mert ha be lehet majd úgy is állítani, hogy ne aréna shooter legyen, hanem rendes FPS, akkor kelleni fog. Voltak a videón jó részek is, például amikor az állomáson kell haladni, majd külszínen folytatni a harcot, közben visszaköszönt a régi érzés. Ha nem lennének benne az aréna shooter elemek, amiket én szívből utálok - vagy ki lehet kapcsolni -, akkor egész tűrhető lenne.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
R3laX
addikt
válasz Vistaboy #756 üzenetére
Ezeket a fedezékeket nem értem . Erre ott a Gears Of War, ha erre vágysz . Régi doom-ban, klasszik FPS-ekben hol voltak fedezékek ? Unreal első részében is ömlöttek a skaarjok, hogy szétszabdaljanak. Igen, a bélre éhes démonok nem mernek majd a közelünkbe jönni, sőt, megbeszélik melyik oldalról merjenek megtámadni, mielőtt a koponyánknak ugranak .
-
cyberkind
félisten
Ez a fémtok csak a CD Galaxisban található meg, sehol máshol?
Paranormal Cocktivity
-
oriic
HÁZIGAZDA
"Ultra-Nightmare-en még a fejlesztők sem tolták le a játékot annyira nehéz. "
Na szép.
(#761) cyberkind
Nem tudom annak milyen a nehézsége, de itt ugye az a lényeg, hogy nightmare fokozaton csak egy életed van, ha meghalsz kezdheted az egész játékot újra.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
cyberkind
félisten
-
Htibimor
senior tag
Megnéztem újra a stream felvételt és az első videó közepén elmondják a fejlesztők, illetve meg is mutatják a menüben, hogy egy rakás kifogásolt dolog kikapcsolható. Most, hogy egy kicsit jobban megtudtam nézni, mint az élő stream-nél nagyon bejött az egész. Jó lesz ez meglátjátok!
Core i52500k@4,5, 16gb ddr3/1600, 2x128gb Corsair SSD, 500 gb Samsung SSD, ASUS GTX970 STRIX 4GB, Corsair GS600 táp, LG 27EA73LM-P
-
Akra_hu
tag
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Jó lenne ez nagyon, ha nem lenne benne ennyi aréna shooter elem - vagy jóval kevesebbet kellene így harcolni. Ne legyen igazam, de eddig a látott harcok kb. 80%-a ilyen volt, és emiatt nem tetszik sokunknak. Ahogyan az első pár perc zajlik, az nekem is nagyon tetszik, ilyennek kellene lennie végig az egész pályának. Egészen addig nincs is semmi baj, amíg be nem záródunk egy szűk helyiségbe. Onnantól ott kell körbe-körbe rohangászni és ugrálni, valamint mindenféle parkour mozdulatokat végezve kerülgetni a folyamatosan spawnoló monsztákat, míg ki nem irtjuk az összeset, és akkor mehetünk tovább.
Ez a játékmenet szerintem inkább hasonlít a Serious Sam-re vagy a Painkillerre, mint a DOOM-ra. Nem mondom, hogy azok rossz játékok voltak, mindkettővel játszottam annak idején, de szerintem ebbe a játékba bőven elég lett volna sokkal kevesebb efféle harc. Oké, a DOOM-ban is előfordult, hogy bezáródtunk valahová, de azért ott jóval elviselhetőbb volt, mert nem abból állt szinte az összes küzdelem, hogy aréna shootert kellett játszani.
Az már csak hab a tortán, hogy "Quad Damage" powerup is van. WTF, mondom, mintha a Quake 3 Arena lenne, csak emberi ellenfelek helyett monsztákkal vívnánk multis lövöldözést. Azért az FPS műfaj egyik meghatározó darabját szerintem nem kellene így elcsúfítani, hogy aréna shootert csinálunk belőle. Oké, a sok mai fiatalnak ez a menő, de akkor ne legyen a címe DOOM, hanem hívják Quake Arena: Monster Madnessnek, vagy hasonlónak. Mert ez nem FPS, ebből kifolyólag nem is lehetne a címe DOOM.
Még egyszer: Nem írom le a játékot, továbbra is ki fogom majd próbálni, ha valamelyik ismerősömnek meglesz. De addig nem adok ki érte 14K-t, amíg nem láttam, valóban vannak-e benne hagyományos FPS játékelemek is, nem csak ugrabugra aréna shooter az egész.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Vistaboy #765 üzenetére
Én már többször is megnézem és van, ami eddig csak frusztrált, de nem tudtam mi az, most viszont megérett bennem a gondolat, hogy...
Úgy jár fel-le a pályán a karakter, mintha sínen guruló kamera lenne. Egyelten rezzenés nincs jobbra-balra, nincs lépésszimuláció. Ez még 92-ben elment, de most...
A fegyverek mindegyike ugyan azt csinálja, kivéve a láncfűrészt... Nincs semmi ballisztikus hatás, nem rúg vissza a sörétes és nem is szór, a környezet nem sérült sehol...
A szörnyeknek nincsen tömege, viszont lábilag oda vannak ragaszva, még a rakéta sem löki fel a legkisebbet sem, max szétszakítja... Oké, a Doom 3-ban is elporladtak csak, de hogy itt a liternyi agyvelő után a pályán egy nyavajás vérfolt nincs... hát azért...
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
R3laX
addikt
Sztem már túl sokat mutatnak meg ebből a Doom-ból.. Lassan már összes démont, pályát megismerjük. Nem csoda, hogy van min csámcsogni folyamatosan. Így csak újabb sok-sok kritizálni való hülyeség születik.
[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
Nos, lemondtam az elorendelest az Amazonrol.
Meg fogom venni a jatekot, de nem 1st day. 1-2 hetet kivarok, eBay hemzsegni fog a 30-40 dollaros hasznalt Doomokkal. 60 dollar tul sok ahhoz, hogy vakon kifizessem, foleg, hogy egyelore nem varazsolt el, amit lattam belole.
Kivarok par cikket rola, par video review-t, aztan eldontom, hoy mennyit akarok ra varni.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
R3laX
addikt
Én sztem >>Innen<< veszem, de berendeltem a fémdobozost galaxistól, tesóm megveszi 1 legyen a családban .
-
tiv83us
veterán
válasz Ultrazord #779 üzenetére
Nem ertem mirol beszelsz, konzolon tokeletes elmenyt nyujt akarmelyik FPS vagy TPS. Ez nem alazas kerdese, csupan szemelyes preferencia.
Amugy nincs PC-m, jelenleg egy MacBook Air-rol gepelek, a sarokban pedig egy MacBook Pro pihengetGodlike79:
60 dollart sajnalok kiadni egy jatekert, amitol nem esett le az allam a demoban. A single player biztosan odafog szexelni, de kivarok 1-2-3 hetet max, es szinte felaron megkapom hasznaltan.
Minor elorendeltem, nagyon beleeltem magam a hype-ba, hisz; '93 ota hatalmas Doom rajongo vagyok, de $6o az nem eri meg, punktum.Az egyetlen jatek amit tuti elorendelve veszek meg es nem mondom le, az a Mass Effect: Andromeda lesz.
R3laX: Na latod, $35-ot kiadnek erte szemrebbenes nelkul, de ez PC verzio. Gondolom XOne-ra nincs ilyen deal.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Vistaboy
veterán
válasz Ultrazord #779 üzenetére
Manapság már úgy készítik el az FPS-eket - és lassan minden mást is -, hogy konzolon is lehessen játszani velük, sőt, legtöbbször az az elsődleges célplatform. Ha nem így lenne, akkor nem fogyna sok a játékokból. Ne aggódj, nem vagy egyedül, én sem tudnék irányítani semmit kontrollerrel, legyen szó akár FPS-ről, akár TPS-ről, akár bármi másról, egyszerűen nem áll kézre.
Próbáltam már, vettem kontrollert PC-hez, de a 2D-s platformjátékok kivételével másban nem tudom normálisan használni, de még ott sem boldogulok a nehezebb pályákon. Oké, nem egy XBOX360 kontrollerről van szó, csak egy olcsó Thrust típusról, de ha sikerült volna belejönnöm, azóta már olyanom lenne - sőt, lehet, hogy már XBOX One-t vettem volna játékra, míg a PC-t downgrade-eltem volna filmnézéshez és netezéshez.
De sajnos nem ment. Egyszerűen túl régóta használok már egeret és billentyűzetet, nem tudok átállni kontrollerre. Pedig nekem is jobb lenne, ha nem kellene folyton gépet fejleszteni, mert amennyivel drágábbak a konzolos játékok, ez behozza. Pláne, hogy manapság tényleg csak egy-kettő játék van, amit érdemes megvenni, így nem lenne akkora érvágás.
De hát addig minek vegyek konzolt, amíg - platformjátékok kivételével - mással nem tudnék normálisan játszani rajta? Annyira nem érdekel ez a műfaj. Majd ha rá lehet kötni egeret és billentyűzetet az XBOX One-ra, és az arra írt játékokat is optimalizálják hozzájuk, akkor váltok. Addig sajnos marad a PC.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
oriic
HÁZIGAZDA
Kb ugyanaz mint ami kiszivárgott, csak egy két jelenetet átvariáltak. (pl a kardos robot nincs benne)
Live-Die-Respawn
-
atidzsiforc
őstag
befutott a hivatalos gepigeny:
PC System Requirements
Minimum:
Windows 7/8.1/10 (64-bit versions); Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better;
8 GB RAM; 55 GB free HDD space; NVIDIA GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or better
Contains a single disc. Download of additional files from Steam (total amount 45 GB) is required to run the game.
Requires Steam activation and broadband internet connection for Multiplayer and SnapMap.
Recommended:Windows 7/8.1/10 (64-bit versions); Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better;
8 GB RAM; 55 GB free HDD space; NVIDIA GTX 970 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
Contains a single disc. Download of additional files from Steam (total amount 45 GB) is required to run the game.
Requires Steam activation and broadband internet connection for Multiplayer and SnapMap.szvsz ugyanaz mint az alpha/beta
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Aliexpress tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PHP programozás
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Apple Watch
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- I5 13600k rtx 4070 ti 32gb ram
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen