Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
Ok Titan Realmet már most imádom.
Live-Die-Respawn
-
wjbhbdux
veterán
válasz pelenka35 #699 üzenetére
Itt a single player stream felvétel, kicsit bele kell tekerni amíg kezdődik.
/s
-
oriic
HÁZIGAZDA
Jó hosszú stream volt, én összességében meg vagyok elégedve, nagyon jónak tűnik a játék.
Gondolom lesz majd hivatalos anyag, addig itt vannak a streamből kivágott részletek:
DOOM - Campaign Reveal Gameplay #1 [HD/60FPS]
DOOM - Campaign Reveal Gameplay #2 [HD/60FPS]
DOOM - Campaign Reveal Gameplay #3 [HD/60FPS][ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
atidzsiforc
őstag
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
atidzsiforc
őstag
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Vistaboy
veterán
válasz atidzsiforc #705 üzenetére
Hát, gyerekek. Ez már nem DOOM. Ez egy tipikus példája annak, miként próbálnak meg egy régi nagy címet felhasználva minél többeknek eladni egy újabb konzolos fost. Ellenőrzőpontos mentési rendszer (WTF? ), kihívások, időre teljesítendő feladatok, gyűjtendő tárgyak, rúnák, stb... mi a f*****-nak kellenek ezek bele? A tavalyi E3 bemutatón nem láttunk ennyi bénázást.
...na de a legidegesítőbb: mi a ***censored***-ért kellett úgy megoldani, hogy állandóan cserélgetni kelljen a fegyvereket? Nehogy már egy gépágyúval csak 50 lövést lehessen egyszerre leadni túlmelegedés nélkül, akkor az már minden, csak nem gépágyú... Mi a fene folyik itt, Bethesda? Azért meneküljek állandóan a szörnyek elől, mert egy puskából nem lehet leadni egyszerre pár lövésnél többet, hiába van tömve a zsebem munícióval?
Na meg ez a folytonos rohangálás... tipikus példája egy multis aréna shooter játékmenetének. Ott rohangál így körbe-körbe mindenki, hogy minél több power-upot felszedjenek, és hogy nehezebben találják el őket a többiek. De egyszemélyes játék esetén miért szükséges erőltetni ezeket az ugrálásokat és parkour mozdulatokat??? Egy tucatnyi fegyvert cipelünk, tökig töltve munícióval, és mégsem irthatjuk a férgesét, mert állandóan ugrálni kell és cserélgetni a folyton túlmelegedő fegyvereket?
Komolyan, ez most egy egyszemélyes FPS, vagy egy multis shooter, lövöldözős játéknak álcázva? Egek, ez már minden, csak nem DOOM. Köze nincs hozzá. Minden harc abból áll, hogy beérünk egy viszonylag szűk terepre, van pár másodpercünk összeszedni a power-upokat és muníciót, utána jönnek a monszták... és kezdődik rohangászás és ugrabugrálás, mert folyton menekülni kell a szörnyek elől, körbe-körbe, mint valami ringlispíl...
Az egyetlen, ami valóban tetszik benne, az a grafika, és talán egyszer-kétszer előjön a DOOM-érzés, amikor trancsírozzuk benne a monsztákat... de ez sajnos csak tényleg alig van, a folyamatos ugrabugrálásnak semmi köze a DOOM hangulathoz. A DOOM arról szól, hogy telepumpálsz mindent ólommal, ami eléd kerül, majd amikor kifogy a lőszer, puszta kézzel esel a szörnyeknek. Nem pedig a farkadat behúzva iszkolsz állandóan a lövések elől, és csak hébe-hóba puffantgatsz vissza párat.
Ennyi. Részemről előrendelés lemondva. Köszönöm, Bethesda, megspóroltál nekem újabb 15K kiadást.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
olbaidhun
őstag
Köszi a videókat srácok, nagyon bejövős a single!
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
Aron1988
tag
szerkesztve: ja már mindenki kirakta a videokat akkor sry..
[ Szerkesztve ]
A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!
-
s912
aktív tag
válasz Vistaboy #708 üzenetére
Sajnos ez várható volt, 2016 van. Neked nagy valószínűséggel Romero és A. Carmack Blackroom játéka lesz az "etalon"
Felemás érzéseim vannak nekem is a single-vel kapcsolatban. Persze azért a nosztalgia-faktor erősen "ott van": berserk és társai, a szörnyek, titkos helyek.
De majd ha végigtoltam, akkor tudok/tudunk végleges véleményt alkotni. Ha világmegváltás nem is lesz, mint '93-ban, a snapmap kárpótol minket (abban pedig lesz CO-OP).
A fejlesztések jónak tűnnek, kérdés, szükséges-e. Valószínűleg jobban ki lehet vele 'tolni a gameplay-t". Mindenesetre személy szerint a "tárgyak magához vonzását" NEM fogom fejleszteni -
cyberkind
félisten
Amennyire vártam ezt a játékot, úgy szállt el a kedvem a tegnapi gameplay után, szavakat nem találok hogy ez miért vagy hol Doom, amíg a régiek tökéletesek, addig a 3 is nagyon jó, de ez valamiért nagyon nincs a közelükbe se, én mást vártam főleg a tavalyi E3 után, arról nem is beszélve hogy a szörnyek furán néznek ki és olyan fényes a felületük mintha babaolajat izzadnának, a map is egy vicc egyáltalán minek ilyen játékba ami horror és hentelés lenne nem valami komolyabb dolog, nem gondoltam volna hogy ennyit számít Carmack és/vagy Romero is, szomorú vagyok.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
s912
aktív tag
válasz cyberkind #712 üzenetére
vagy ennyit számít Hugo Martin.. a kis "pöcejoci" Maradhatott volna a Halo-jánál, illetve Pacific Rim-nél
Az igazság az, hogy tényleg nehéz 2016-ban minden elvárásnak megfelelni.. Érződik, hogy $ a lényeg, mert minél nagyobb "tábort" céloznak meg a játékkal (fejlesztések, szintlépések). Bár gondolom azok nélkül is végig lehet "tolni" a játékot, sőőt, még csak úgy lenne az igazi kihívás.. Az is igaz, hogy a legkönnyebb fokozaton játszott Hugo.. Ha pedig jól láttam a "tört" alpha-ban, az ultra nightmare fokozat az lesz (de remélem ezt a végleges változatban "javítják"), hogy ha egyszer meghalsz, vége a game-nek..
pont most látom, hogy elég sok mindent ki/bekapcsolható (oké, pár dolog már alap, de azért még nincs veszve minden):
Auto-switch empty
Auto-switch new
Glory Kill Highlight
Enable HUD
Compass
Boss health bar
Interaction prompt
Objective notifications
Objective markers
Update notifications
Combat rating
Tutorials[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
Az a baj az egésszel hogy ez a címen kívül nyomokban se Doom, még ma is rongyosra játszom az 1-2-t, a 3-at is tolom és imádom mindet, de amióta Carmack lelépett sőt az egész ID lelépett aki számított nem azt kapom amiért megszerettem őket, szerencse hogy a Wolfenstein jó kezekbe került, de az is csak azért mert akik ott vannak nem kezdő bénák és tudják mi kell a népnek Wolfenstein alatt, úgyhogy rohadjon meg a Bethesda, ez nem Doom, csak sajnos máshoz meg kevés lenne így eladják a névvel.
Meg miért lett volna nehéz, csináljanak egy rohadt jó túlélő horrort ami hosszú, durva, brutális de nem ilyen valami.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Htibimor
senior tag
Nekem most már csak a Pinky nem az igazi. Olyan bénán mozgott. Illetve a nagyobb terek hiányoztak. De nem kérdés, hogy megveszem. Majd a moderek megcsinálják az összes előző rész térképét Snapban és akkor mindenki boldog lesz.
[ Szerkesztve ]
Core i52500k@4,5, 16gb ddr3/1600, 2x128gb Corsair SSD, 500 gb Samsung SSD, ASUS GTX970 STRIX 4GB, Corsair GS600 táp, LG 27EA73LM-P
-
cyberkind
félisten
Igen, mindezt, amikor a 3-nál kijött bármi oda meg vissza voltam és az nem is érdemi gameplay volt.
A térképpel az hogy ez a 3D-s valami annyira nem való ide, ebbe a játékba ehhez a játékmenethez.Na de hogy mi a baj, az hogy ez nyomokban se Doom ahogy leírtam?
A nevén kívül nem sok ami hasonlít a régiekre, pedig a 3-nak is sikerül anno a régiekre nagyon hasonlítani, sőt megtartani azt amiért megszerettük, a szörnyek amik itt jöttek eléggé furán néztek ki az effekten kívül is, de ezen még átlehetne menni, a pályaszerkesztés se tetszik, a grafika szép és jó, de ez a felmelegedős téma a fegyvereknél hülyeség ide, ja meg nekem mindig túl világos volt, kihívás ez alapján nem nagyon volt benne, jó ez lehet meglesz nightmare-en de majd kiderül, van még sok gondom de nem akarom leírni inkább megtartom magamnak, az viszont tény hogy ez nem az a régiek folytatása csak címben, teljesen mást vártam, a Doom 3 pont azt adta amit vártam és várok, max pörgősebb sztori kellett volna oda és még jobb lehetne az.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Aron1988
tag
Na neee. aszondja az ürge, hogy a DooM3 jobban hasonlított az eredeti 2 doom-ra, mint ez a gameplay. Tegyük már szívünkre a kezünket.. 30-40 éves csávó azt ekkora sületlenséget hord össze itt a forumon. Ne mondja már senki, hogy nem elég doomos, főleg a video második fele.. Ezt a Glory kill-t kicsit "túltolták", elismerem. Kicsit zavaró, hogy minden szörny MINDIG, LÁTVÁNYOSAN dölöngélve, kéken villogva, max 3 halál animációval rendelkezve beadja ezt az opciót. Kötelezően kivenném a villogást, max 20% eséllyel adnám be ezt a stunolódást, és szörnyenként vagy real time, vagy 10-15 különböző animációt csinálnék. Ez a lőszereldobósdi is elég "csücskös" halál esetén.. De ezeket leszámítva eléggé rendben van. Pályák is tök jók, összetettek, meg lesz a labirintus feeling. Engem meggyőzött
A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!
-
s912
aktív tag
válasz Aron1988 #718 üzenetére
Glory kill highlight kikapcsolható lesz.
Elvileg a "lőszereldobósdi is" (mivel fejlesztés, hogy magához vonza Marine-ünk).. Sőt, ahogy néztem, glory kill esetén van "kipotyogás".. Vagy teljesen random ?
A legjobb az lenne, ha minél "erősebb" fokozaton játszunk, nincs "kipotyogás"[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz Aron1988 #718 üzenetére
Bocs de 22 vagyok, már 3-4 évesen toltam a régieket amik nagy kedvencek is, a 3 is kedvenc bár jobbak a régiek, ez meg nekem nem Doom, teljesen mást vártam ahogy leírtam, valami olyasmit mint az E3-as gameplay-ben volt, de akkor ezek szerint az csak egy jobb 10 perc volt, de ha kipróbálom lehet megváltozik a véleményem, de most így látom, ezt előrendelni és egy vagyonért nem fogom megvenni.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Aron1988
tag
Tudom, hogy kikapcsolható.. de majd meglásd, amikor 4.jére játszod végig a játékot, meg 200 órát beletolsz a Snap Mapos Coopozásba, kicsit zavaró lesz, hogy 3250. imp, akivel addig szembekerültél, 3250.szer ugyanazzal (ismétlem, nanocentire ugyanazzal) a "hello konzolkazsuál, itt vagyok" túltolt animációval elkezd dölöngélni, majd a 2-3 kivégzés animációt 1100.jára végignézheted. Ha meg "csakazértis" fegyverrel akarod megölni, ott kezdődik, hogy plusz 2 lövés legalább, emellé -20 töltény, amit nem dob el.. tehát valószínüleg pálya felén nafta nélkül leszel a nagyobb szörnyek ellen.. meg a dölöngélést akkor is végig kell nézned, ha a lövöldözést használod.. meg ha kikapcsoltad a highlightot akkor is...
A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!
-
Viper26
nagyúr
Mi ez a melegedős hülyeség?
Minden fegyvernél van?
Van végül rendes célzási lehetőség (aim down the sights)?iPhone 14 | FR955
-
R3laX
addikt
Ki****ottul jó lesz ez . Mutassatok hasonlót, ami multiban is hozza a Clan Arenát(de várom már a Pro-dm6-ot összerakni weee), quad damage-t stb...stb..stb... + shaft + rakétát hablabla...
Nagyon ott van a színekben is a single, rendesen komoly klasszik quake1-2-es érzékesek hoz fel , doom köntösbe csavarva). Roncsolás, minden megvan benne ami kell, nem értem a nyafkákat... Csillog a démon? húzd le low-ra a grafit . Túlélőhorror? Mikor voltak ezek a nevek túlélőhorrorok? Doom3 gané ehhez képest.
Végignyomtam doom 1-2-3-at Quake 1-2-3-at. Wolfeinstein 3D-t is... Nem értem mi ezzel a baj? Nyomassátok Nightmere-en, ha már megveszitek -
Aron1988
tag
Amúgy sosem értem, ezt a minigunt valahogy mindig elrontják a játékokban.. Különböző módjai ennek:
1. Nevetséges, 600 lövedék / perc tűzgyorsaság, ahogy a DooM3-ban és itt is (a fejlesztetlen változat). Valóságban ez 2000-6000 között van. Nyílván a hordozható a lassabb.
2. Egy, akár két másodpercig tartó felpörgési idő, ami teljesen nonsense.. Talán a sok western film hatása, ahol kézzel tekerték a Gatlingot??
3. Sátánian röhejes sebzés, kb borsólövő szintjén van.
4. Pár másodperc alatt felforrósodó, és használhatatlanná váló fegyver.
Ebből a négy változatból ollóznak össze 2-3-at, hogy sikeresen elrontsák minden játékban a fegyvert.Nem tudom ezek a fejlesztők hol élnek, hány látott közölük akárcsak dokumentumfilmben, vagy youtubon igazi minigunt, és itt csak legyen szó egy 70es években gyártott hordozható változatról (értsd a "leggyengébbről". ) Értem én, hogy kell a balansz, meg a sima gépfegyverektől való különbözőség, de bakker, még mindig nem tudtak ettől a gamedesignerek elrugaszkodni 2016-ban? Hány évnek kell még eltelnie, hogy esőerdőket írthassak egy hordozható minigunnal a videójátékokban?
Egy dologért megemelem a kalapom, hogy legalább a shotgun marha jó lett.. na még az, amit a játékok 80%-ban kb csak az első pályán lehet használni, ott is csak szúnyogriasztásra.
[ Szerkesztve ]
A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!
-
atidzsiforc
őstag
válasz Vistaboy #708 üzenetére
Jatszal nightmaren, ott nincsenek checkpointok es csak a turret modos chaingun melegszik tul... orulok hogy bekapcsolt monitorral nezed a videot ja am nemtom mikor jatszottal utoljara doom1-2-vel ultra violencen vagy afolott, de az altalad leirt feeling az ugy kb im too young to die nehezsegi fokozaton ervenyes... vagy power fantyasy, ha brutal doomrol van szo nehogy mar problema legyen, hogy neha ki kell kerulni egy hellkinghtot, kulonben agyonut.... meg abba belegondoltal, hogy esetleg azert valtogat ossze-vissza fegyvert, mert ez az elso normalis sp bemutato e3 ota es baromi unalmas lenne azt nezni hogy mindenen vegigrombol raketavetovel?
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
cyberkind
félisten
válasz atidzsiforc #727 üzenetére
Én Brutal Doom-ot nyomok a Realism módon, elvileg ez a legnehezebb, jó tud lenni de főleg azokon a részeken amik nem ID pályák, hihetetlen hogy mennyivel másabb ez a játék a simához képest.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Viper26
nagyúr
Lesz quicksave-re lehetőség?
iPhone 14 | FR955
-
laceszgamer
addikt
válasz Aron1988 #726 üzenetére
A gond ott van hogy akkor iszonyat erős lenne és mindenki azt használná. Jóformán azért van így hogy az emberek több fegyvert is használjanak.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Habugi
addikt
Kösz a linkeket!
Na kérem, a riasztó multija után ez már igen csak tetszetős..!
Örülök hogy tartották magukat ahhoz a kijelentéshez, miszerint a 4.-rész jobban fog hasonlítani az első kettőre mint a harmadik.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Keeperv85
nagyúr
Még egy sorozat, ami elvérzett a Bethesda alatt. Számomra a Fallout kinyírása is megbocsáthatatlan, most ezt is... Sajnos az Arkane Studios is hozzájuk került, így már a Dishonored 2-ben sem bízom.
-
laceszgamer
addikt
válasz Keeperv85 #735 üzenetére
Wolf esetében viszont nem volt rossz amit összehoztak. Bár igaz ez a fejlesztők érdeme a Bethesda csak kibírta hogy ne szóljon bele. Doom esetében csak az a baj hogy nagyon be akarnak férkőzni a CoD és BF közé. Bár a single azért még így se rossz szerencsére.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Keeperv85
nagyúr
válasz laceszgamer #736 üzenetére
Szerintem viszont ez nem Doom. Ez egy arena shooter, amihez minimáls történetet sem tudok elképzelni. Igaz, hogy az első kettő is egyszerű volt, mint a faék, de azért a fára talán már nem kéne visszamászni... Ott kerülgetni egy ellenfelet egyenlő volt a biztos megdögléssel, most meg az egész arra épít, hogy fuss el. Majd ha Quakere vágyom, akkor azzal játszom. Csak annak nem single FPS-ként kezdek neki... Pont jó irányba váltott a Doom 3 és pont jókor...
-
R3laX
addikt
válasz laceszgamer #736 üzenetére
Nem értem mi a rossz ebben a multiban. Köze sincs a kilométereket rohangálok/kemperkedek BF-hez, illetve a fáradt COD-hoz.. Itt ha nem mozogsz, véged. A lényeg, hogy minél több cuccot gyűjtsél, különben gyenge maradsz a többiekhez képest. Simán elképzelem, hogy a tesómmal/haverokkal frankón összedolgozunk majd. Egy quake szintű játékmenetet bőven fog hozni. Aki klasszik shooterrel akar már egy ideje játszani, annak tökéletes lesz a multi és biztosan megveszi, aki COD/BF-et keres a játékban, az nagyon messze kapirgál. Várakozzanak csak a BF5/új COD-ra. Most is BF4-et tolom, ideje volt már egy ilyen lövöldének . Itt a klasszik a lényeg és nem egy túlélőhorror kalandelemekkel(Dead Space, amit rüheltem )... Az nem Doom lenne...
[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
válasz Vistaboy #708 üzenetére
Az eredeti Doomban igen sokat kellett menekulni/hatralni, mert tele van szobakkal, hogy ott figyel a kulcs az allvanyon a szoba kozepen, aztan ahogy felveszed, kinyilik minden ajto es fal ami letezik es elarasztjak a demonok a szobat, ugyhogy huzni kell a verbe, nincs olyan, hogy neki esel mindennek boxerrel meg lancfuresszel, mert meg a legalapabb kopasz katona a puskaval is leszed 2-3 lovesbol...
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
laceszgamer
addikt
Úgy értettem hogy üzletileg akarnak, nem a játékmenet tekintetében. Bár ennyi erővel készíthettek volna egy Single only Doom-ot és külön multinak Quake-ot.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Vistaboy
veterán
válasz atidzsiforc #727 üzenetére
Nem tudom, hogy az milyen DOOM volt, amivel te játszottál, de biztos, hogy nem az eredeti, mert köszönőviszonyban sincs a kettő egymással. Az pedig igenis zavar, hogy ellenőrzőpontok vannak benne, normális mentési lehetőség kellene, ennyi az egész.
És nem értem, miért gondolod mindjárt azt, hogy IDDQD-vel játszottam végig a játékot, csak mert nem szeretek meghalni... Szó sincs róla. Igenis játszottam magasabb nehézségen is, sőt, most is végig tudom vinni bármelyik részt akármikor.
"nehogy mar problema legyen, hogy neha ki kell kerulni egy hellkinghtot, kulonben agyonut..."
Nem, nem az a probléma, hogy menekülni kell pár erősebb ellenfél elől, vagy picit taktikusabban megküzdeni vele. A probléma az, hogy állandóan futkosni és ugrálni kell körbe-körbe, mint egy kerge vakegér. Ez nem egy multis aréna shooter, hanem elméletileg egyszemélyes FPS. A kettő pedig nem ugyanaz.
"meg abba belegondoltal, hogy esetleg azert valtogat ossze-vissza fegyvert, mert ez az elso normalis sp bemutato e3 ota es baromi unalmas lenne azt nezni hogy mindenen vegigrombol raketavetovel?"
Hát, ha én bekapcsolt monitorral néztem szerinted, akkor te meg bekapcsolt hangfallal tetted ugyanezt. Elmondják a videóban, hogy a fegyverek váltogatása létfontosságú lesz a sikeres harc érdekében. Márpedig ez sohasem volt így a DOOM-ban. Igaz, magasabb nehézségen néha szűkös volt a gyógycsomag és a muníció, de azért az nem fordult elő, hogy valamelyik dögöt csak azért nem tudod lenyomni, mert a fejlesztők minél pörgősebb játékmenetet akartak, csak közben nem vették észre, hogy nem multis aréna shootert csinálnak, hanem egyszemélyes FPS-t.
Figy, ha neked tetszik, lelked rajta, vedd meg. De azt hadd döntsem el már én, hogy nekem valami tetszik, vagy nem.
(#739) tiv83us: Tudom, nem is az a baj, hogy néha menekülni kell, hanem ez a folyamatos rohangászás, ugrálás, pörgés, forgás, mintha csak egy profi Quake 3 Arena bajnokságot néznék. Nem is tudom, hogy fogalmazzak: én ki nem állhatom a multit, a multis FPS-eket különösen, mert abban továbbra sem látok értelmet, hogy egy kis pályán tucatnyian körbe-körbe rohangálva kergetik egymást, és abban versengenek, ki fordul fel többször.
Lehet, hogy kicsit kiborult a bili, emiatt picit idegesebben fogalmaztam, de azt akartam a fentiekkel kihozni, hogy számomra ez a DOOM olyan lett, mintha multis aréna FPS-t kellene játszani, ellenfelek helyett szörnyekkel. Közben meg sehol az eredeti hangulat, hogy keress kijáratot, kulcsokat, közben öld a szörnyeket. Helyette semmi keresgélés nincs, mert lineárisak a pályák, világítanak az interakciós tárgyak, nehogy valaki valamit ne találjon meg, ráadásul mindenféle hülyeséggel van tele, mint rúnák, gyűjthető cuccok, meg ilyen baromság. Ezek nem kellenének bele.
Helyette lehetne olyan, mint régen. Bemész, gyűjtesz fegyvert és muníciót, közben úgy juss el a kijáratig, hogy ne halj meg. Ennyi. Szó sem volt időre menő kihívásokról és egyéb szarságokról. Éld túl, és ennyi.
Ui.: Részemről végeztem, nem akarok trollkodni vagy flamewart indítani. Akinek tetszik, vegye csak meg, én tuti nem fogom. Persze majd ha lehetőségem lesz kipróbálni valahol, meg fogom nézni, és ha valóban megtetszik, később megveszem. De az előrendelést lemondtam.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
ToXeN
tag
Úgy voltam vele, hogy megveszem, erre láttam a bemutatót, mondom ez Painkiller, nem Doom, inkább letöltöm, aztán látom, hogy Denuvos, úgyhogy megveszem. Well done Denuvo.
"The days are long but the years are short"
-
Htibimor
senior tag
-
Akra_hu
tag
http://hu.ign.com/m/doom-4/12050/news/hatalmas-titokrol-rantottak-le-a-leplet-a-doom-fej
-
Aron1988
tag
válasz Vistaboy #741 üzenetére
"A probléma az, hogy állandóan futkosni és ugrálni kell körbe-körbe, mint egy kerge vakegér. "
Fater, szerintem kevés játék van, amiben az oldalazás, a lövedékek kerülgetése olyan vitális volt, mint a DOOM 1,2. A maradék időben meg "run on" módban szaladtál kapcsolót kutatva.
"Elmondják a videóban, hogy a fegyverek váltogatása létfontosságú lesz a sikeres harc érdekében. Márpedig ez sohasem volt így a DOOM-ban."
Tegyük már szívünkre a kezünket... Kevés olyan játék volt, mint a DOOM2, ahol a kispisztolyon kívül minden fegyver használható volt, mindegyiknek szerepe volt, és a municiók adagolása a pályán is zseniálisan volt megoldva. Fater, pont a régi doomot hozod példának, hogy nem kellett váltogatni a fegyvereket? Ilyen kijelentések után csak nekem gyöngyözik a homlokom?
[ Szerkesztve ]
A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!
-
Htibimor
senior tag
-
Vistaboy
veterán
válasz Aron1988 #746 üzenetére
Először is, nem vagyok a faterod, mert ha az lennék, most képen törölnélek, amiért beszólogatsz. Légy oly kedves, és vegyél vissza picit a modorodból. Lefogadom, bőven lehetnék az apád a magam 43 évével, de ettől még tiszteletlenség így beszélni. Köszönöm.
Komolyan mondom, nem értem, mit nem lehet érteni azon, amit írtam? Ki beszélt itt oldalazásról? Én csak folyamatos körbe-körbe rohangászást látok, meg ugrabugrálást, mintha a Quake 3 Arena-t játszaná valaki. Oldalazást nem sokat, de nyilván, kontrollerrel ezt nehéz lenne normálisan megoldani, ehelyett inkább futkosnak, mint pók a falon.
Tudom, hogy a DOOM 1-2-ben sokat kellett oldalazni, nem egyszer még a székről is leestem, miközben igyekeztem kitérni az Impek tűzgolyói elől, és túlságosan oldalra hajoltam. Nekem te ne mutasd be a DOOM-ot, lefogadom, hogy annak idején többet játszottam vele egy 386 DX40-es géppel, mint te az elmúlt pár év alatt összesen a teljes játékkészleteddel.
De most már tényleg OFF. Hagyjuk abba a témát.
Mindenkinek:
Mondtam már, az új videók alapján elment a kedvem tőle, és visszamondtam az előrendelést. Ez nem DOOM, hanem egy olyan játék, ami szerintem inkább a 14-20 éves CoD rajongókat célozza meg, akik multis FPS-eket szoktak tolni, és szeretik az arénás rohangálást és ugrabugrálást. Ettől persze még lehet jó is, egy szóval nem állítottam, hogy nem. Az, hogy nekem nem tetszik, csak személyes vélemény. Ha valahogy ki fogom tudni próbálni megjelenés után, akkor megteszem, és még az is lehet, hogy végül meg fogom venni. De ettől még ez soha nem lesz DOOM.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Új hozzászólás Aktív témák
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen