Új hozzászólás Aktív témák
-
kinghaxor
aktív tag
válasz pomorski #1400 üzenetére
Ha Steam-es, márpedig annak kell lennie mert a lemezeset is ott kell aktiválni, akkor nem kell hozzá semmi. Mind a két gépre fel kell tenni a Steam-et és mindegyikre le kell tölteni a játékot. Aztán amelyik gépen bejelentkezik a Steam fiókba, azon fogja tudni futtatni a játékot. Egyszerre csak egy gépen lehet bejelentkezni illetve játszani.
[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #1383 üzenetére
Részemről a legjobb a DOOM 2. Meg a Brutal DOOM. D3 teljesen más jelleg, inkább spin-offnak venném, de annak nem rossz, szerettem. Nightmare végigjátszást, ahogy elődei is, megélt azért, kiegészítőstül - pedig abban is volt egy-két retardáltság.
Ez meg.. hmm.. a single jó. Ahhoz képest, hogy tessék-lássék id Software. Meg egy "modern" FPS. ÉS ennek ellenére leköt 3 percnél tovább, ami mindenképpen egy erősen pozitív jelző.
Az OST király, a lore / adatbázis-része sem rossz. Brutálul néz ki, brutál, ami történik, az engine jól skálázódik. Meg igen durva, több perces balettszökellőtömegmészárlásokat lehet rendezni nagyobb termekben egy seregnyi gurgulázó lanye gyűrűjében, miközben zúz a metál.
Ellenben a set +m_smooth 0 MÉG MINDIG NEM a legjobb. Igazi RAW mouse inputot akarok.. Meg normális cvar és cmd listát a konzolban. Ugye. UGYE.
Nehézségi szintből alapból sajna nincs Nightmare, így az ember rá van kényszerítve az Utra-Violence-re. No mindegy.
Azt díjazom, hogy próbáltak visszatérni az eredeti formulához - a konstans fast-paced mészárlás + item pickups nemes egyszerűségéhez. Mert jó az vala. Nyilván nem tudták már azt a sebességérzetet adni, mint a legendás id Tech 1-gyel készült ősapák. Ebből kikövetkeztethető, hogy nem is egy QuakeWorld vagy CPM DeFRaG szint.
Na jó, kimondom; egy kicsit lassú. A single még elmegy ebből a szempontból (de ha mást nem, legalább az alap futás tempóját megdobhatnák egy egészséges 20 %-kal), viszont a multi már hangosan felköhög - egyszerűen VÁNSZORGÁS eljutni A-ból B-be. Hagyjuk ki a "transzlokátort", az nem ez a tészta. 600-800-1000 ups-szel akarok keresztülfolyni a mapon kplsthx.
Azért Ultra-Violence-től kezdve a 2000-es évek közepétől lődöző generációnak (vagy a szimplán csak kevesebb skill- / rosszabb szem-kéz koordinációval bíró embereknek) még nyújthat értelmesebb kihívást a játékmenet, a hovamenjmitcsináljszájbarágás sem annyira ocsmány, mint ahogy az mostanában lenni szokott. Még ki is lehet kapcsolni. Ahogy a mindenféle markersignHUDbizbaszokat is. Zsír.
A fegyverek és armor fejlesztése szükséges "rossz", kell ez a mai népnek (vidáman megvagyok nélküle, thx), ahogy a másodlagos lövési funkciók meg csatolmányok is, de legalább ad egy kis plusz mélységet a single résznek és egyszerűen van implementálva.
Reload nincs, amíg van lőszer, addig lehet hajtani a kereplőt. Ahogy azt ezen a családfán szokás.
A design-részük kellemes; durván néz ki pár csúzli (mondjuk a BFG elég nyöszledék), bár némelyik hangját kicsit öblösebbé tenném (főleg a két shotgunét).
Szóval a puttyogtató micsodák már nem olyan ikonikusak, mint hajdanán, de legalább nem gázak. A láncfűrész meg YES - bár kissé zavaró, hogy ennyire hamar fogy az üzemanyag és a szintek nem is tobzódtatnak túlságosan benzines kannákban.A mészárlás relatív ténye amúgy a helyén van. Szikraesőben fröcsögnek az agyvelők és szanaszét szakadt végtagok, miközben a gurgulázó hörgések és síri sziszegések kakofóniájában a vérzáporból érkező apró csontszilánkok csapódnak a sisakom vizorjára, amihez a torkolattűz vakuszerű villogásában fel-felvilágló, plafonról lógó emberi belsőségek, összeroncsolódott torzók és a rideg fémfalak egységes biomechanikus masszába ágyazódott eszményi látképe biztosít gyermekbarát keretet.
A mapok felépítése kétélű penge; míg egyik oldalról ott van a régi időket idéző komplexitás, titkos helyek, esetenként a pszeudó-open world feeling, automap, addig a másik oldalról ott van a színek kissé hiányos skálája és az ismétlődő részletek.
Az alapvető design próbál többrétegű és relatíve összetett lenni, ami jó, mert nagyjából sikerül is neki. Volt, hogy kicsit át kellett gondolni, hogy merre tovább meg merre van észak - főleg a platformos részeknél, amikor az ember felfelé (vagy éppen mittudoménmerre) halad.
Hallottam azért a nosztalgikus akkordokat megpendülni egy-egy kisebb bolyongás során. Lehetett volna még tisztább hang is, de túl nagy panaszra ez sem adott okot. Ismerve az utóbbi évtízedben kialakult "nívót" (lulCoD, lulBF, konzolfps trololo), ez a fajta szint-tervezés egy 2016-os címhez mégiscsak egy kellemes adalék.Nemrégiben vettem elő a Doom Builder 2-őt, amazonról jött némi szakirodalom id Tech 1-ügyben, így érdekes lesz leendő hobby builder-szemmel is körbejárni a dolgokat. Ja, erről jut eszembe; Snapmap. Eh... a linedefek pakolászását jobban csípem. : > Viszont legalább van, ártani nem árt, még akár születhet is egy-két szórakoztatóbb map community-kezek között.
Az is egész jópofa, hogy mindenféle challange-ek vannak a pályákon. Nyilván az Öcsívmentek mellé ez is kell a plebnek, de el lehet vele szöszmötölni, ahogy azzal is, ha minden secretet meg akarunk találni. Azokból lesz dögivel. Annak a ténye pedig, hogy az egyik secret minden mapon az, hogy meg lehet nyitni egy klasszikus DOOM-pályát (a jó öreg id Tech 1-es bitmapek és sprite-ok üdvözölnek a monitoron), amin vért is onthatsz majd (ha a főmenüben kiválasztod a frissen megjelent opciót), egészen szívmelengető.
Lényegében az új DOOM semmi groundbreaking megepic foreverikon stuff, de egy ősi recept 2016-os modernizálására tett kísérlet, ami összességében (és hiányosságai ellenére) egy tisztességes iparosmunka és nem érzem, hogy hiba volt megvenni.
Persze volna még mit változtatni rajta, de nem vártam tökéletességet, pláne, hogy a megaignoráns Zenimax-Bethesda mancsa jelen van + id sem id már. Azért a single részben talán még kellemeset is csalódtam. A multi meg.. van. A loadout-része nevetséges. Meg lassú. Egynek szódával elmegy.
-------------------------------------------------------
"a pajzsos g*ci szétb@sz a shotijával"
Egyik exkluzív fogadója a benzines láncfűrész pH-semleges bőrápoló kezelésének.
"Quake 3 egyik nagy kedvencem volt, az külön öröm, hogy single alatt legalább annyira kell precíznek lenni hogy ne harapjak fűbe, mint multiplayerben q3-ban."
Azé Quake (mid-skill+) multi-szintű kihívás közel sincs.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Synthwave #1403 üzenetére
A Glory Kill fun, még sokrétűbb dezintegrálást és homloklebenymenti elszilánkosítást tesz lehetővé (főleg, hogy a rendszer nagyjából érzékeli, hogy a célkereszttel a szenvedő alany mely testtájára mutatunk éppen és milyen szögből tesszük azt), ill. szakszerű alkalmazása a nagyobb harcok flow-jára is pozitívan hathat. Belefér egy "next-gen" DOOM-ba és bőven lehet az előnyünkre fordítani.
Aztán van itt még valami; az eredeti kisregényben a hentesbárd alá siető lényekről nem szólt a fáma (ahogy az amúgy kifejezetten jól sikerült hangokról sem), de már meguntam a gépelést.
Annyit azért elzokognék, hogy a kiberdémon kissé csalódás (azért a második küzdelemnek tényleg volt egy klasszikus '90s bossfight feelingje), de a többi en bloc rendben van.
Hell Knight és a pokolfattyak jórésze a D3-as elődre hajaz (az élőholt katonákkal és tudósokkal az élen), ellenben a Pinky végre Pinky és durva.
Meg a Baron of Hell is barátságos. Mancubusok terminátorok, a kedvenc Cacodemon viszont nem hozza a várt csodát; az eredetinek sokkal több egyénisége van. Ez viszont böszme nagyot harap.
Pain Elementalt meg nem láttam még. Vagy csak nem tudtam megkülönböztetni egy new school Cacodemontól - ami elég tré lenne.
A Lost Soul-ok sem olyan csököttek, mint a D3-ban voltak.Vannak friss delikvensek is (mondjuk a Summoner engem az Arch-vile-ra emlékeztet), amik érzésem szerint kicsit talán kilógnak a DOOM-univerzumból, de a jelenlétük nem zavaró.
Az exobiológiai témakör részletei nyilván egy meglehetősen érdekfeszítő esszé keretein belül állhatnának csak össze egységes egésszé , viszont most már tényleg békébe rakom a billentyűzetet, mert rámjött a kelletlenség.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
Maxtreme
addikt
Igen ahhoz.
Egyébként érdekes dolog hogy a denuvo a modderek életét megkeseríti, mivel pl az új tomb raider-nél az eddigi részekhez is használt Texmod nevű program nem müxik.. (ahogy érzékeli a védelem hogy valami hozzá akar férni a játékhoz, dob egy hátast.)
De ha a csalás meg simán müxik akkor..[ Szerkesztve ]
-
Keeperv85
nagyúr
Engedelmetekkel akkor én is leírnám a kis véleményem. Tekintsetek rá úgy, hogy az első két részt imádom, a harmadikat pláne. Ez viszont nem fogom ajnározni, de elismerem, ha valamiben remekel... Már ha lenne ilyen persze... Lehet Lesz SPOILER, szóval bocs...
Kezdjük az elején... "WTF?"... Na ne így kezdjük... Nem tudjuk kik vagyunk, nem tudjuk hol vagyunk, egyet tudunk: ölni... valamiért. Eddig nem lenne gond, ha mi elvileg nem szigorú karantén alatt lennénk... Szóval halmozza a logikátlanságokat az első perctől kezdve. Egy démon mellett ébredünk, de addig nem falt fel... Next... Lépjünk tovább ezen. Ez elvégre Doom, nem kell komplex történet.
Nem priorizálva a dolgokat, de kezdjük a manapság trendi dolgokkal előre:
Grafika:
Te jó ég, ez egy Doom 3 HD...! Ne vágjuk már ettől hanyatt magunk! Oké. Tisztességes iparosmunka. Tényleg szép, de ennyi. Az első rész grafikai forradalom volt! Sőt! A harmadik meg tudta ismételni azt... Azaz meg tudta volna, ha egész véletlen nem csúszik egy apró hiba a számításba, egy bizonyos HL2 megjelenéssel...
Hangok:
Semmit sem javult a helyzet az elmúlt 12 évben. Nem rosszabbak, nem jobbak, vannak és tudnak annyit adni az élményhez még, ami kell. Hogy már megint kb. 3 féle hangot tud a tucatnyi hörgő izé, az nem lenne baj. A bajok ott kezdődnek, hogy ez az egész bázis tökéletesen halott. Annyira az, hogy sehonnan nem jön semmi zaj. Sehol egy csipogó gép, sehol egy szikrázó kábel. (Ez más miatt is kifogásom, lásd később!) Van a morgás körben és kész. Más nem kelt hanghatást. Térhangzás szerintem nincs, de ezt betudom a próbagépnek inkább, mert nem akarom elhinni valahol...
Zenék:
Imádom, de... Azért lehetne egy stringgel több azon a gitáron, ha már D alá van tekerve. Ehhez a trancsírhoz viszont megy. Az már nem, hogy folyamat szétesik két track között. Nincsenek átvezetések. Zeneileg sem.
Játékmenet, pályák:
Ez az ugribugri még csak elmenne, de itt nagyszerűen el van cseszve azzal, hogy ennek nincsen körítése. Az EGÉSZ pályatervezés szinte végig statikus. Soha sem szakad le egy út sem, nem áll le az áram, hogy azért kelljen egy kerülőt tenni. Soha sem fordul elő, hogy a pálya egy-egy szakasza roncsolódna, hiába b.szunk szét rakétavetővel mindenkit. Ami törik, az,amit amúgy is szét kell vernünk. Az egész hely úgy néz ki bázis szinten, mintha bekenték volna a sértetlen bázis falait piros festékkel. Egyetlen kiszakított ajtó, egy törött gázcső, egy vibráló lámpa, vagy leszakadt kábel nincs. Ehhez az már csak a hab a tortán, hogy 3 féle pálya van: pokol, UAC, UAC Train. Kész. Ha ezt láttad, mindent láttál!
Ellenfelek:
Szegény golyófogó mind. Azért vannak, hogy legyen az amúgy siralmasan üres pályán miért ugrálni. A nagyobbakba kicsit többet kell lőni, de ugyan olyan esetlen és idióta mind. Ott állnak egy helyben, megvárják még szét vannak tépve. Esetleg feléd ugranak a biztos öngyilkosságba... A.I. reboot is volt: ennél talán még az első rész is taktikusabb. Kár. A fő gonoszok is: ott vár EGYEDÜL egy C.D. hogy levágd?! Hát minimum egy sereg impet odateleportálhatna...
A hell knight, az a hell knight, aminek egy hústoronynak kéne lenni csorgó nyállal, le lett degradálva egy izmosabb imp szintjére?! Hát ez mi már?! Ezek alatt rengne a föld az eredeti játékokban, ha tudta volna a motor. Dobhártyát szaggatna az üvöltésük, helyette itt meg szörcsögnek, mint egy megtaposott pet palack...Fizika:
Olyan itt nincs. A tárgyaknak sem és nekünk sincs tömegünk. A pályaelemek mind oda vannak ragasztva a földre. Még a hordók is! Nem löki fel egyik a másikat, vagy gyújtja be... Felrobban, sebzi ami közel van. Kész.
Ehhez már csak a hab a tortán ez a seggel a takonyban csúszás. A Doom 1 is már igyekezett lépésszimulációt létrehozni. Előszedtem most, megpróbáltam. Köröket ver erre sajnos.-------
A Doom 3 legnagyobb negatívumai közé sorolták azt a játékmechanikát, hogy bemégy egy szobába, középen ott van egy csali, pl. egy láda, kiveszed a tartalmát, körbe tele leszel az őrzőivel... Rettentessen kiszámítható volt. Erre most itt ugyan ezt megcsinálják fészkekkel, amiket el KELL pusztítani és itt mindenki oda-vissza van érte?! Már nem azért, de még úgy is, hogy én tényleg szeretem az első három részt, ezt én is nagy hibának vélem és véltem mindig is...
..és akkor a vége, kb. úgy, ahogy megkérdeztem volna, ha tehetem mikor megláttam... SPOILER veszély:
"...hát te meg ki a jó k... anyádnak képzeled magad plépofa??!!! Bezártatok egy démonokkal tele kamrába, hátha megdöglök... Oké... Most téptem szét puszta kézzel fél poklot, hogy a beleikben úszva ide jussak és TE.. TE... SENKI azzal mersz fenyegetni ENGEM, hogy meg is ölhetnél???!! Na most biztos kitépem a gerinced... ha van olyanod egyáltalán...!!!"
Erre vége...
-
cyberkind
félisten
válasz Keeperv85 #1407 üzenetére
Azért ha az ember eltekint attól hogy ez egy Doom 1-2 remake, ami még jó is, és hű a gyökerekhez, akkor nagyon is jó játékot kaptunk, én is mást vártam, sőt jobban örültem volna valami horrornak vagy valami komolyabbnak, de nem az lett, mégis nagyon jó a játék, én imádtam a régieket, a 3-at is, sőt nekem a 3 a legjobb a mai napig, de nem ahhoz hasonlót kaptunk, ami nembaj mert jól nyúlt hozzá a Bethesda.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
.LnB
titán
válasz Synthwave #1403 üzenetére
Ilyen a movement: [link]
Én nem tudom mit várok, mert tudom, hogy ez nem Quake, de a bunny hop nagyon hiányzik. Vagy akkor már a Painkiller féle gyors movement. Viszton single-ben csepett sem zavar ez sem.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Keeperv85
nagyúr
Sajnos 2016-ban ezek teljesen reális igények lettek és messze nem teljesíthetetlen egyik sem. Nem azt vártam, hogy legyen egy regény sztori, sem azt, hogy az A.I. vagy a fizika váltsa meg a világot. Csupán annyit vártam, amiket negatívumnak felhoztam. Mint mondtam: szeretem a mai napig az első kettőt, de még egyszer ugyan azokat a "hibákat" visszatenni, amik ott csak technikai okokból vannak szerintem súlyos tévedés.... Ha pedig ebbe az irányba menne el az FPS műfaj, akkor én kompletten nem kérek belőle. Nekem kb. végig olyan érzésem volt, mintha egy UT99 sztorimódban lennék, eltekintve a látványtól... és ez itt most nem pozitívum, hiába szeretem azt is...
-
cyberkind
félisten
Lehet én vagyok a béna, sőt biztos de az durva hogy csak a pokol után találtam meg az első régi pályát hiába mentem el mindenfelé és néztem át mindent.
Egyre jobb ez a játék ahogy haladok benne, viszont rohadt nehéz, a pokolban vért izzadtam normal-on, nem tudom hogy játszom ki nehezebben.Paranormal Cocktivity
-
Keeperv85
nagyúr
Nyilván spoileres. Csak végigjátszás után!
-
emmm
senior tag
-
mildwood
tag
válasz Keeperv85 #1407 üzenetére
Sztem minden játékban lehet találni olyat, ami valakinek nem tetszik. Viszont olyan dolgokat nem állítanék, amik nem igazak. Nincs fizika, sem sok tereptárgy, de amuk vannak azokat rendesen lökdösik a szörnyek meg te is, beleértve a hordókat. Kicsit súlytalan hatása van, de nincsenek a padlóhoz kötve. Furcsa mód én rendszeresen láttam kiégő lámpákat, szikrázó vezetéket, szétesett ajtót, igaz nincs tucatszám, de az, hogy nincs, nem igaz. A helyszíneket sem értem. Ha beleraknának havas meg esőerdős tájat akkor az lenne a baj, hogy nem realisztikus...könyörgöm. Mars- pokol. Ebből a két témából sztem nagyon jó változatos helyszíneket hoztak ki. De tény, hogy nem mindenki kenyere, mint ahogy semmi más sem.
P
-
hackeeeee
Jómunkásember
Úgy néz ki, nem megy a Dolby Live a játékban.Storno, működik.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
Keeperv85
nagyúr
válasz mildwood #1417 üzenetére
'Viszont olyan dolgokat nem állítanék, amik nem igazak. Nincs fizika, sem sok tereptárgy, de amuk vannak azokat rendesen lökdösik a szörnyek meg te is, beleértve a hordókat."
Azt nem tudom hogy sikerült összehozni, de direkt vigyáztam pár hordóra, majd biztonságban nekifutottam. Nálunk meg sem rezdült. Bug? Akkor elég durva és rendkívül kiábrándító...
"Furcsa mód én rendszeresen láttam kiégő lámpákat, szikrázó vezetéket, szétesett ajtót, igaz nincs tucatszám, de az, hogy nincs, nem igaz."
Az a furcsa, hogy én még nézelődök is ilyen játék közben és úgy sem láttam ilyenre példát...
"Mars- pokol. Ebből a két témából sztem nagyon jó változatos helyszíneket hoztak ki."
A Doom 3 úgy képi világában megvolt? Ott a mechanikus gépek zuhogtak, villogtak, robbantak cafatokra. A Delta labor csurom véres fala is változatosabb ennél a bázisnál. A pokol, az pokol. Igaz, hogy egy kicsit több láva legalább lehetne, mert a felszálló pernye nélkül itt már-már fáztam, de pofásra sikereült. Kár hogy a többi rész kevésbé.
[ Szerkesztve ]
-
Pöttön
őstag
válasz Keeperv85 #1419 üzenetére
Szerintem alapból nagy kár ezt és a Doom 3-mat összehasonlítani...
Azon kívül hogy mind kettő fps, és mindkettőnek Doom a neve, nagyon nincs hasonlóság a kettő között. Se játék mechanikailag (egyik lassú, lomha, sötétben botorkálós, másik gyors, darálós), se stílusra (az egyik old school a másik meg egy gyenge horror)
Az meg hogy ez grafikailag egy Doom 3 HD, felfogható így is, ennyi erővel minden fps ami a Doom 3 után jelent meg az egy Doom 3 HD....[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
Keeperv85
nagyúr
"Szerintem alapból nagy kár ezt és a Doom 3-mat összehasonlítani..."
Pedig látványban ahhoz húz, csak kidolgozás terén nem ér el odáig... Hangsúlyoznám, hogy nem azzal van bajom, ami van, hanem ami nincs. Ezt a játékot jó pár éve azzal érvelve tervezték nulláról újra, mert a Doom 4 akkori verziója lelketlenmek tűnt. Hát ez most nem tűnik, ez az...
"Azon kívül hogy mind kettő fps, és mindkettőnek Doom a neve, nagyon nincs hasonlóság a kettő között."
Ez az én egyik fő problémám éppen. Ennyi erővel ugyanis ennek lehetne akár más címe is, avagy amannak...
"Az meg hogy ez grafikailag egy Doom 3 HD, felfogható így is, ennyi erővel minden fps ami a Doom 3 után jelent meg az egy Doom 3 HD.... "
Ha csak még egyet tudsz mondani, ami a Mars-Pokol vonalon mozog és démonok vannak benne... Tőlem lehet a többire is igaz...
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Keeperv85 #1422 üzenetére
Azért az id Tech 6-ot egy "HD-sített" id Tech 4-nek titulálni már tényleg a rage kategória.
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Synthwave #1425 üzenetére
Miután, ahogy írtam korábban a 7850 valami miatt (driver, mi más), nem valami stabil, így a shadow medium-ra vissza ment, azon kívül minden ultra. Sajnos nem full hd, mert az a monitor nem bírja. Arra majd később kell beruházni. 720p. Ez sem az én gépem, csak odapofátlankodtsm magam haverhoz egy végigjátszás erejéig. (Nem végig én vittem, hagytam neki is 10 percet legalább a saját gépén... )
-
hBR
tag
Sziasztok!
Itt találkozott már valaki a developer mode problémával? Egyszerűen nem bírom visszaállítani, hogy ne rinyáljon nekem ezért, pedig sosem használtam a konzolparancsokat sem.
Olyan nincs hogy valami nem sörnyitó!
-
Piet
csendes tag
sziasztok
csak mobilinternettel rendelkezo gepen lehet aktivalni a mashonnan letoltott verziot?
erre gondolok -
Maxtreme
addikt
Ezt addig szedd ki még tudod, különben a lelkes újonc rangodból bannoolt újonc lesz.
Csak jótanács. -
Ragnar_
addikt
válasz hackeeeee #1392 üzenetére
Nézd meg, nincs-e driverből Vsync beállítva, nekem akkor dropolt 30FPS-re, ha driverben adaptív Vsync be volt kapcsolva, meg a játékban is. Reseteltem a 3D beállításokat driverben azóta 50-60FPS, nem dropol 30-ra. Igaz ez Nvidia kártya, de egy próbát megér.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Keeperv85 #1427 üzenetére
Akkor a vizuális részen csak ez segít.
Vagy ez.
"Ez sem az én gépem, csak odapofátlankodtsm magam haverhoz egy végigjátszás erejéig. (Nem végig én vittem, hagytam neki is 10 percet legalább a saját gépén...)"
Úgy köll azt. Addig menjen krumplit ásni a burzsuj zsellérje, amíg belakod a szobáját.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
félisten
-
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Nem kattogok. Igazából nem is érdekel. Különben is dolgozom. Csak ráuszítottam egy cyberdemont, mert mé ne.
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
sz.mich
tag
Áh ma olyan történt velem... végigvittem az elérhető legnehezebb fokozaton (ultra violence) a játékot... vagyis majdnem. A főgenyát 4x öltem meg! De egyszer sem adja be az E betűs glory kill-t... Nem, nem csalással játszottam, a lényeg, hogy végre én is kioldjam az ultra nightmare fokozatot, erre a végén, mikor összeesik a dög, nem történik semmi... ott állok előtte. Nektek nem volt ilyen?
Csak kp., az ár fix.
-
atidzsiforc
őstag
válasz Keeperv85 #1407 üzenetére
Egy démon mellett ébredünk, de addig nem falt fel...
a zombikrol szolo jegyzetben le van irva, hogy amig nem eszlelnek taplalekforrast, mozdulatlan allapotban pihennek. amig nem nyilt fel a koporso, gondolom nem volt mit eszlelni.
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
DeathBat666
aktív tag
Sziasztok, a multiplayer milyen lett? Valtozatos, bele lehet olni hosszu orakat?
Az a baj, hogy nagyon erdekel a single resz, de 14 oraert nem akarok kidobni 18 ezer forintot, szamomra fontos az online resze is, bar tudom a doom nem errol szol -
laceszgamer
addikt
válasz DeathBat666 #1449 üzenetére
Hát ahány ember annyi izlés, nekem nem jött be a multi része, inkább nekiálltam singleben összeszedegetni a rejtett dolgokat.
Bár az is elárul sokat, hogy steamen a játékosok értékelései között a legtöbb 10-15 óra játékidő meleltt született ami pont egy single hossza.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!