Új hozzászólás Aktív témák

  • Jackal2

    senior tag

    válasz mgy #15329 üzenetére

    Ez nem egyedi igény. Ha egyszer elkezdek versenyzeni, akkor egyedi gépem lesz, ráadásul egyszerre kettő. Tendálok a dolog felé (csak időm nincs rá, meg kb. 5x-ére drágítaná a jelenlegi helyzetemet), beszéltem az FPVraceHungarysok közül a Pistivel, kérdeztem, hogy hogyan edzenek, meg megkértem, hogy mondjon egy fajta "edzéstervet", amivel lehet effektíven gyakorolni. Azt mondta, hogy kezdjem azzal az edzést, hogy 10-12 akkist kirepülök, hogy érezzem a gépet (12 akksi baszki...van 4 db-om). Utána repüljek tovább, csak élvezetből, majd hozzam le a gépet 2-3 méterre és ott ugyan ezt csináljam, amíg biztonságosan nem tudok a föld felett repülni. Ha már ezek is mennek, jöhet a zászlózás meg a kapuzás.

    A fentiekből látszik, hogy itt a legnagyobb beruházás az akksi lesz, kell egy tonnányit venni. Gyakorlatilag több mint a gép, innentől kezdve viszont mindenképpen olyan gépet akarom, ami 4S-t fogad, hogy ha egyszer tényleg szeretnék menni versenyezni, akkor át tudjam tenni az akksikat.

    Az egyedi igény ekkor fog megjelenni, amihez kell speckó gépet építeni, aminek kb. 3 perc lesz a repideje, hiper könnyű lesz, nem szabad hogy törjön, legyen tiszta az FPV képe, illetve be kell tartani a versenyre vonatkozó előírásokat (pl. FPV adó teljesítménye 25mW meg ilyenek). Szóval ott már komolyan számolni kell teljesítmény/súly, energiahatékonyság, áramfelvétel kontra repidő arányokat. Ennyire nem akarok bele menni, de nem olcsóbb ha építem, arra jöttem rá.

    Egy oka viszont van, ami miatt még is lehet hogy fogok (illetve kettő):
    - az alkatrész átjön a vámon a gép biztosan nem (bár a Nighthawk is átjött:D)
    - jó a harctéri tapasztalat, ha törés van és szerelni kell (majd húzok ilyen lószállítóból átalakított műhelyt magam után, szerszámokkal:P)

    Jah az Alignban is 12A ESC van, nem is értem, hogy repülhet így ilyen durván.

    Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák