-
Fototrend
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
KisApám
addikt
Sziasztok!
Egy ILYEN aksit akarnék beszerelni a v686g távirányítójába EZ alapján.
A 6 db 1,5V-os elem helyett (elvileg 9V) 1 db 7,4V-os aksi menne bele, ami 2200 mAh-es. A helyet ki lehet vágni hozzá a távirányítóban, meg a csatlakozót beforrasztani. Ez egyszerűbb elemcserét és pénzspórolás jelenthet.
Van otthon 6 db caruza (AA) aksim (2250 mAh-sak), de valahol itt olvastam, hogy nem túl jók. Bár ez alapján lehet, hogy ez a 7.4v-os 2200 mAh-ás ötlet sem lehet túl jó.
A lényeg: ha megéri is megvenni, töltő is kellene hozzá. Azt viszont nem tudom, hogy ami hálózati töltőt adtak a v686g-hez, az elég volna-e a 7,4V-os 2200 mAh-ás aksi feltöltéséhez is.[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
Watt25
veterán
válasz _X10Dead_ #15415 üzenetére
Nyúzd, amíg nem válik rakoncátlanná, aztán cserélj motort (elvileg mind a négyet egyszerre).
Én pont most tapasztaltam ezt meg. De konkrét esetet nem nagyon láttam leírva, ezért én most megteszem, hogy látható legyen, hogy valóban felesleges reménykedni benne, hogy ha egy motor tökre megy, akkor elég azt az egyet cserélni.
X5C-ben bal hátsó motor kezdte azt, hogy néha nem indult el, csak rásegítéssel. Aztán kb. 4 aksi alatt hirtelen el is gyengült: érződött, hogy a többi motor teljesítményét fokozatosan veszi vissza azért, mert a bal hátsó nem tudja tartani a magasságot, de ugye a vízszintest meg próbálja tartani. Tehát ha fel is szállt, tulajdonképpen nem tudott a levegőben maradni.
Kicseréltem azt az egy motort (hiszen én előrelátó voltam és előre rendeltem készletet, ami pont aznap érkezett meg, amikor elkezdett vacakolni), de persze így sem lett jó: így a bal hátulja akart folyton jobban emelkedni, mint az összes többi része... Kicseréltem a maradék 3-at is és most megint szépen repül.
Persze veszteni való nincs, meg lehet próbálni csak az egyiket cserélni, csak egy picit idegesítő a pontosan 30db csavar, amit ki kell újra csavarni, ha nem jön be...
Sóher kérdés: ha megint elkezd egy motor vacakolni, van esély rá, hogy ha visszarakok az előző garnitúrából egy még működőt, akkor használható lesz? (Mert, hogy kb. egyformán elhasználódott motorok lesznek addigra.)[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
shaddam
aktív tag
RájzenHét 1700|GTX 1060 #TeamZsarnokgyík #Internetesvérpistike Retro multis mókák---> http://szondi.ninja
-
Teréz Atya
senior tag
válasz medvegy #15449 üzenetére
Mindenkepp maradj az 1A-nal! A balancer csatlakozo 3S 600mAh akkut emulal. Ugyanis, ha szetvalasztasz egy 3S 600mAh akkut, a kicsik is 600mAh-osak lesznek.
@ shaddam - meg kb. 20 dolcsi a szallitas, es nincs kamera. Nade kerem, egy BNF racer-ert ez ajandek!
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
medvegy
aktív tag
válasz Teréz Atya #15454 üzenetére
Értem, köszi!
Közben feltöltődtek: 4.17 V körülire töltötte mind a három 1S aksit.
Egyébként a Phantom 2200-es 3S aksiját sem tölti teljesen 12.6 V-ra, hanem olyan 12.50-12.55-nél megáll. Ez mennyire normális?
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
Teréz Atya
senior tag
válasz KisApám #15451 üzenetére
A V686G, ha nem tevedek 1S akkut hasznal, igy ezzel a toltovel nem nagyon toltheto a linkelt akku. Ehhez mar illik valamilyen balance chargert venni.
Nekem az U807 rendetlenkedett NiMh akkukkal, volt is jelvesztesem miatta, amiota alkalit hasznalok mar nem.@ medvegy lehet a multimetered nem pontos.
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Watt25 #15452 üzenetére
Az egyik 3axis gepem volt nagyon erzekeny arra, hogy egyforma motorok legyenek benne. A Dromida Ominus jobban, az U807 kevesbe szenved egy gyengebb motortol. Az utobbi valamivel konnyebb. Az MJX X600-nal meg onnan lehet eszrevenni h doglodik az egyik motor, hogy elkezd oldalra huzni. Csere utan mintha misem tortent volna.
A valaszom tehat az, hogy ez gepfuggo, proba, szerencse. Amugy gondolkodok egy elektromos csavarhuzon, mert engem is felidegelt ez a marek csavar a kinai gepekben.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
medvegy
aktív tag
válasz Teréz Atya #15456 üzenetére
Az simán lehet, mert nem egy drága multiméterről van szó.
De én mégis inkább arra tippelek, hogy a Sky RC E4 nem tölti fel teljesen a cellákat, mert ha máshogy mérem meg a feszt, akkor is hasonló értékek jönnek ki.
A Phantom 2200-es 3S aksiját tegnap töltöttem föl, és ezek az értékek jöttek ki:
multiméter 12.51 V
capacity checker 12.53 V
Phantom szoftver 12.55 VFOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
Teréz Atya
senior tag
válasz medvegy #15459 üzenetére
Humm, akkor lehet a tolto tolti alul. Meg mindig jobb mintha tultoltene.
Nekem van 2 eredeti gyari USB-s, mikroprocesszoros Dromida toltom. Az egyik 4,18V-ra a masik 4,28V-ra tolt. Ez megmagyarazza miert fuvodott fel par hasznalat utan az egyik akkum, mint egy lufi. 1200mAh es 9 euro volt.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
medvegy
aktív tag
válasz Teréz Atya #15460 üzenetére
Teljesen igazad van! Avval, hogy néhány század volttal kevesebb megy a cellákba valószínűleg alig pár másodperc repülési időt veszítek, de ha több menne bele és döglenének az aksik (főleg a 3S aksik), akkor lehet agyfaszt kapnék. Ahogy nézegettem, ez a Sky RC E4 kb a belépő szint a balance charger-ek között, szóval annyira nem meglepő az alultöltés...
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
AGE-T
senior tag
válasz medvegy #15440 üzenetére
Ha saját birtokodon csinálod, akkor nem para, ha légteret sértesz. De ha már a parkban csinálod, akkor is szólhatnak érte. Felelősségre vonhatnak légtérsértésért. Ha valakinek a fejére esik azért is elővesznek. Függetlenül attól, hogy van-e biztosításod vagy nincs. Aki pénzt akar keresni vele, annak meg elég sokat kell papíroznia.
Én is gondoltam kötök biztosítást, hogy jó fej legyek. Erre bele van írva, hogy csak akkor érvényes, ha minden más engedélyt megszereztél és legálisan reptetésből sikerült balesetet okozni. Ha érdekel valakit elküldöm neki a biztosítási formanyomtatványt, feltételeket.[ Szerkesztve ]
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SpydeR3412 #15429 üzenetére
"Battery for quadcopter: 7.4V 1300mah Li Battery (included)
Battery for transmitter: 4 x 1.5V AA battery (not included)"
Géphez való elvileg benne van a csomagban, távhoz szokás szerint nincs. Meglátjuk, rákérdezek azért náluk. -
Teréz Atya
senior tag
Ezt a parkok koruli mizeriat nem nagyon ertem. Ropcsik kozt kulon van Park Flyer kategoria.
Oke, egy Racer azert sok lenne, de azzal a veszellyel egyut tudnek elni, hogy fejbe kolint egy Hubsan X4. (Nem az uj brushless gepek, meg mielott.) Van egy olyan erzesem, hogy a gepnek nagyobb baja lenne az utkozes utan.
Tudom, hogy kortet az almaval, de talan azon is erdemes lenne elmeditalni, mi a veszelyesebb. Egy 40-100g-os gep, egy fel kilos focilabda, jol megrugva, egy szajkosar nelkuli dobberman vagy egy gazdira fittyet hanyo, mammut meretu nemetjuhasz, szajkosar nelkul szabadjara engedve.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz molnarpeter #15463 üzenetére
Kíváncsi vagyok rá. Csak mert Valaki azt írta a múltkor, hogy a BG kivette a csomagból az aksit ea külön adta fel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SpydeR3412 #15465 üzenetére
A support ezt a szövegrészt küldte el, amit bemásoltam.
-
Jackal2
senior tag
válasz shaddam #15453 üzenetére
Mármin hogy 150 és szállítás 20 tehát 170 (jah látom, lejárt az akció...)
Mai story: repültünk a Nighthawkkal és magyarázom havernak, mit nem szabad csinálni, hogyan álljanak a kapcsolók stb. Mondom neki, hogy NE TEDD ÁT ACROBA mert flippel ha full gázt adsz és irányt húzol, közben húztam egy full gázt repflexből, nyomott egy flippet bele a repceföldbe.Mondom: Na látod, ezért nem szabad Mínusz egy prop
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
molnigee
aktív tag
Na, délelőtt megpakoltam a gépet, gimbal, kamera (gyro on) és nekivágtam.
Ennél messzebb nem merek menni, nem érzem biztonságosnak még mindig. Lehet csak túlparázom?
A gimbal és a kam viszont szépen teszi a dolgát, a gyro kiszedte remegéseket.
Xk Detect x380 + gitup gi2Ja, és a végén a rendőrkocsi elgurul, ott észre se vettem Remélem nem rámküldte valaki
Amúgy a végén RTH leszállás van, szépen lehozza.[ Szerkesztve ]
--> http://dronearena.hu/ <--
-
csmat
senior tag
válasz Teréz Atya #15464 üzenetére
Szerintem egy csivava vagy tacskó sokkal aggresszívabb
-
molnigee
aktív tag
-
medvegy
aktív tag
válasz molnigee #15468 üzenetére
Tényleg szépen kiveszi a gyro az apró rezgéseket. Pont ezért nagyon várom, hogy megkapjam az SJ5000X Elite-et. Az viszont nem jó ha nem tudsz bízni a gépben. Én a helyedben kimennék a semmi közepére, nyomnám neki mint a meszes és elmennék minél messzebbre/magasabbra, hogy kiderüljön minden turpisság.
[ Szerkesztve ]
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
medvegy
aktív tag
A minap Patics kolléga belinkelt egy országos modellrepülőtér térképet. Nem kis meglepetésemre Szeged környékén kettő is található. Gondoltam ma utánajárok hogy milyenek.
Szegedi RC futtató: ennél elb*aszottabb helyet gyakorlatilag nem lehet találni Szegeden reptetésre Nagyjából 300 méterre van az M43-as autópálya, légvonalban úgy 800 méterre a szegedi áramszolgáltató telephelye, ennek megfelelően eszméletlen sok magasfeszültségű vezeték fut a környéken, továbbá légvonalban kb 600 méterre egy jókora rádió torony. Nem is reptetett itt senki
Szegedi reptető: Ez gyakorlatilag a szegedi repülőtér mellett van. Nem kizárt, hogy lehet reptetni egyeztetés után, de ez a hely egy rendőr mágnes. Rendőr márpedig van erre, mert közel a szerb határ, és hát arrafele van mostanában tennivalójuk. Itt sem reptetett senki...
Mivel mind a két modellreptér felejtős, így marad az 'illegalitás'. Meg persze az is játszik, hogy egy kameraplatformmal egy modellreptéren nem sok mindent lehet fölvenni. Ezért az újszegedi ligetben csapattam inkább. Itt egy rövid vágott videó a reptetésről (P1.1.1, EKEN, Eachine Light-2D). Sajnos magasan nagyon dobálta a szél a gépet (lent szinte nem is fújt), így még a gimbal ellenére is maradt némi rezgés a videóban. Úgyfest csak nem úszom meg a további gimbal finomhangolást, bár felmerül a kérdés, hogy egy ilyen olcsó 2D gimbal-nak mik a korlátai.
[ Szerkesztve ]
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
Teréz Atya
senior tag
Najo, nem birtam ki es vettem egy JJRC X1-et. Mint kiderult 6040-es propok mennek ra meg 2S 1300-as akkuk. Namost mindkettobol be vagyok raktarozva, most az egyszer remelhetoleg tenyleg csak a 77 euros beugron kivul nem lesz tobbletkoltseg. Remelem nem bugosat fogok ki!
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
molnigee
aktív tag
válasz medvegy #15472 üzenetére
Igen, ki is mentem, egy kicsibb 'lazább' terültre, fel is mentem kicsit magasabbra, vagyis én úgy gondoltam marha magasan van már, de majd valaki mondja meg kb hány méter lehet (3-4 percnél van a maxon)
Próbáltam elmenni kicsit de inkább nem, fő a biztonság, majd felrakom a FPV-t is mostmár, meg keresek valami pusztát
Egyébként mintha magasabban stabilabb lenne a gép, vagy lehet itt jobb a gps vétel, vagy csak nem látom a távolság miatt hogy húz meg ficánkol
--> http://dronearena.hu/ <--
-
Teréz Atya
senior tag
válasz molnigee #15475 üzenetére
Hat, most lehet en vagyok vak, de mi a nyu a gond a felvetellel?
Nem nagyon latok remegest, de az en szememet jobban huzza a halszemoptika. Amikor fordul a gep, akkor kozepen kitagul, a szelen osszeszukul a ter.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
molnigee
aktív tag
válasz Teréz Atya #15476 üzenetére
Most igazán nem volt vele gondom, szépen repült, mondom lehet jobban szeret menni, mint állni
Amióta panaszkodtam rá, azóta volt csavar meghúzás, sensor kalibráció, gyári propok vissza.
Illetve itt volt hely menni, kell neki a tér (vagy lehet nekem kell inkább)
Ha mindig legalább így fog repülni, akkor nem lesz gond. Bár szerintem egy teljes motor csere jót tenne még neki.--> http://dronearena.hu/ <--
-
medvegy
aktív tag
válasz molnigee #15475 üzenetére
Szerintem teljesen rendben van a felvételed, jó stabil még akkor is, amikor nyomod neki rendesen. Milyen gimbalt használsz? Majd tudnál csinálni esetleg egy hasonló felvételt, úgy hogy a kamera gyro ki van kapcsolva? Érdekelne, hogy az mennyit nyom a latba.
Szerintem a legmagasabb ponton úgy 100-150 méteren lehettél. Én azt szoktam csinálni, hogy beállítok a kezelő szoftverben egy maximum magasságot, és így tudni fogom pontosan milyen magasan vagyok. Ma pl 200 métert állítottam be (lsd. fentebb).
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
-
Jackal2
senior tag
Nah, ma repültem először a Nighthawkkal nem Angle mode-ban, erre csak egyetlen szó van:
- OH MÁJ GÁD, hát ez mennyire jó és MENNYIRE NEHÉZ, pedig középpontra stabilizál vissza a gép, pff csináltam bukfenceket, de az alapbeállítás gyilkosan nagy köröket csinál, el sem mertem engedni 10 méter alatt, szóval itten komoly PID tuningolást kell végrehajtani. 4x hoztam vissza a repceföld közepéről, a váznak SEMMI BAJA, pedig úgy oda ba**tam, hogy csak nyekkent, az egyik lábacskája viszont elgörbült, azt kézzel visszanyomtam, de kell neki egy új láb. Ez a váz mit kibír, ez valami félelmetes.Az 5045-össel egy kicsit jobban ugrik, mint az 5040-essel és jobban is néz ki, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nincs 50 fokos dőléskorlát és most döbbentem rá, hogy mennyire nem mindegy hogy van stabilizáció, félig van, vagy egyáltalán nincs, mert ilyenkor az agyadnak tényleg 2 kar adatait kell feldolgoznia és itt már nem lehet azzal játszani, hogy "para van, majd elveszem a gázt" mert ha elveszed, akkor is 80 fokban áll a földbe, csak 1 mp-vel később. Szóval hirtelen nem csak az irányra, hanem az erőre és a dőlésszögre is figyelni kell, miközben azt sem árt tudni, merre is áll a gép. Ez a négy dolog meg egy picit több mibt a STABILIZED mode kettője.
Pl. többször volt olyan, hogy ráparáztam, hogy de lassan csinálja a filpet, inkább még sem, DE ILYET NE TEGYETEK, végig kell vinni, mert amikor fejjel lefele vagy, akkor nem fog visszaállni, szóval ha már fordulsz, vidd tovább, különben placcs a vége, na nekem ebből volt 3 Egyszer meg elrontottam az orientációt és jobbra húztam bal helyett, le is hentelte a növényeket a földön
Istenem, ez után minek venni kamera platformot, de tényleg
Terézatya: te már teljesen ACRO-ban repülsz?
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Jackal2 #15480 üzenetére
Pff, dehogy, 2 hete nem is lattam a gepet. Most ket repules kozt a google maps-ot nezem, hol lehetne Racer-t roptetni Pozsony kornyeken. Eddig van ket szimpi telek, ha nem leszek ennyire lusta szemrevetelezem.
Elobb toltam 2X45 perces feel good reptetest az U807-el. Ennel jobb agyradir nem letezik!
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Jackal2
senior tag
válasz Teréz Atya #15481 üzenetére
Jó de Horizonba repülsz? Mert szerintem az is kegyetlen nehéz. Főleg az, hogy ha a gép srégen bedől és messze van. Csomószor vész Anglet kellett kapcsolnom, mert úgy éreztem, mindjárt elvesztem a gépet. Meg azért az durva hogy - fokba is lehet húzni a gépet, mert azt is engedi.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Jackal2 #15482 üzenetére
Hát, akkor egy ujjam mindig a kapcsolón csücsül. A Dromidánál jobb, ott a jobb muatóujjra rakták az acro gombot. Ha valamit elba.., akkor egy gomnyomás és mentve a gép. Persze így is törtem már. Biztos ami ziher van egy pótvázam is pluszban.
Elkezdtem nézegetni a mikro FPV kamerákat. Nem tudom, hogy megéri-e 35-40 dolcsi, hogy a dromidára szereljem. Csak 25mW-os és az antenna is rá van forrasztva, lehet egy esés után dobhatom el.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
molnigee
aktív tag
válasz tibibi #15483 üzenetére
Hát az elején is tök jókat repültem, nagyon élveztem, aztán volt crash, de utána is jól ment, aztán elkezdett ficánkolni meg húzni, azóta alig merek repülni, most jónak tűnik, élveztem nagyon
A sensor kalibráció biztos szükséges volt, amiatt húzott nagyon el, ez most megszünt kb.--> http://dronearena.hu/ <--
-
kimista
aktív tag
úgy tűnik elk@rtam az egyik esc-t a cx-20ban. Valakinek van esetleg tartalékban? meg van rendelve, csak nem akarok 1 hónapot várni rá :/
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
Patics
tag
válasz Jackal2 #15480 üzenetére
Csak azért van a nagy döbbenet, mert a drón "elkényelmesít"... Ha helivel keztél volna, most nem csodálkoznál...
Ezért is repülő "népmodel" a drón, mert a repülni tudás nagyobb részét az elektronika tudja.
Arra gondolok, hogy addig még elmegy amig seggel hátrafelé repül valaki. De mikor szembefordul és megváltoznak az irányok, már észnél kell lenni. És ezután jön a fejjel lefelé-orral előre, majd a "hű bazzeg", a fejjel lefelé-seggel előre... szoftveres rásegítés nélkül, ami ha jól értem, a drónnál az "acro" mód...
És így még nyolcasozni is... kamera? az csak zavarna,...
[ Szerkesztve ]
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
medvegy
aktív tag
Valaki tudna esetleg néhány tippet adni 'gain' beállításhoz? Adott egy Phantom 1.1.1, a közelmúltban felszereltem egy gimballal (kb. 160 g) és egy kamerával (kb. 70 g), ami nagyjából 230 g plusz súlyt jelent. A kamera és a gimbal nélkül egy picit mintha stabilabb lett volna. Feltételezem, hogy érdemes lenne a pitch, roll és yaw gain értékeket valamennyivel megnövelni a plusz súly miatt. Nagyobb gain esetén érezhetően gyorsabban fog lemerülni az aksi?
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Patics #15489 üzenetére
Oscar Liang bacsi szerint azoknak konnyebben megy az FPV-zesre acro modeban rakapni, akik nem merultek bele a LOS reptetesbe. En nemtom, en csak parszor repultem FPV-vel. Viszont meg kell hagyni, jobb a szemuveggel melyvizbe ugrani mint monitorral. Utobbinal akaratlanul is cheateltem.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Patics
tag
válasz Teréz Atya #15492 üzenetére
Hát, igen .. az FPV az egy külön kategória, én még (sajnos) ki sem próbáltam... Annyira szokatlan, hogy talán egyszer néztem rá a monitorra, aztán le is szereltem a kamerával együtt... Egyenlőre nekem az még a jövő.
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Patics #15493 üzenetére
Ezert gondolkozom a Dromidaval. Ha az egesz gepet lezuzom, annyiba kerul mint a Nighthawk FCB-je. Azonban vege az akcionak, azert a kis gyasz kameraert nem adok 54 dolcsit! Ennyi erovel nyugodtan epithetek felaron egy FPV szettet a Dromidara.
Amugy az elobbi eszmefuttatasodhoz hozzaszollva, en 3 axis gyro geppel tanultam. Mit ne mondjak, vert pisaltam, mire ugy-ahogy el tudtam vele ropkodni. A szemetje nem akart egyhelyben maradni, mindig maszott valamerre. Epp ezert kegyetlen sok alkatreszt csereltem benne. Kellett hozza a Dromida meg a CX-10 hogy eljussak a mostani szintre.
Nagyon nem jo az, ha az ember meg az alapokkal sincs tisztaban, de a gep olyanokra kenyszeriti, ami profikent is nehez. Pl. sima fordulasnal negyed kor utan kitort az ellenkezo iranyba, mert a 3 axis gepeknel nem olyan gyorsan, agresszivan porgeti / fekezi a motorokat az elektronika. En meg hiaba nyomtam neki az ellenkormanyzast, le se tojta es nekicsapodott a falnak.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
Nem tudom volt-e mar, de kvajo!
legipanorama.huA hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Pikachu24
aktív tag
válasz Teréz Atya #15495 üzenetére
Kíváncsi lennék ezeket hogyan csinálják.
CSOMAG
65.000Ft
induló ár*
A csomag tartalma:1db 360°-os interaktív panoráma légifotó
[ Szerkesztve ]
-
Teréz Atya
senior tag
-
sityak
tag
-
sityak
tag
válasz Pikachu24 #15496 üzenetére
Ők speciel nagylátószöggel dolgoznak
6-8 kép körbeforogva, aztán összeillesztve, majd a végén egy virtuális túra készül belőleén inkább több képből csinálom és azokat illesztem
a legkisebb az általában 50-60 képből készül
a legnagyobbak pedig 300 fölötti darabszámbólilleszteni PTGui pro-ban szoktam, a túrát meg a Kolor Panotour Pro-ban csinálom
Üdv
http://legipanorama.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mini-ITX
- iPhone topik
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Autós kamerák
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs