Új hozzászólás Aktív témák

  • Jackal2

    senior tag

    válasz mgy #16243 üzenetére

    Milyen értelemben? Amit tudni kell, hogy a motorok nagyrésze átbrandelt motor. A legtöbbet az Emax gyártja, tök 8, mi van ráírva. Az Emaxtól ráadásul olyan híres cégek is vesznek, akiket nem mondhatok meg, mert belső infó, de az egyik jó kamerában a másik meg keresőben és nemsokára csinálnak saját drónt:DDD

    Szóval az Eachine olcsó motor simán lehet, hogy egy átbrandelt Emax, jóárasítva.

    Ami a motort illeti, a 2204 2300KV egy standard érték, mindegy milyet veszel, elég erős. Én azért mondtam az RS2205-öt, mert ha erősebbet akarsz, nem kell majd átépíteni a gépet. Ugyanis ha veszel az első gyengébb után egy második szettet, mit csinálsz az elsővel? Nem nagyon vesznek az emberek használt motorokat. Ráadásul az akku cellaszám és a propellerrel való játékkal szépen lehet gyengíteni vagy erősíteni a gépet, tetszés szerint.

    Szacsee: mindenki 5030/5040/5045-el vagy 6030/6040/6045-el repül, utóbbi jobban húz, előbbivel gyorsabban reagál a gép. A versenyzők jellemzően 5045 3 ágúval repülnek de ez 20A+t vesz fel (láttam már 27A-t is 100% thrusttal), szóval azzal óvatosan. Amit ne vegyél:
    - Gemfan 5045 szar, nekem konkrétan elrepült tőle oldalra a gépem. Vegyél Kingkong 5045-öt, 20 db kb. 2000 Ft BG-n, az ki van egyensúlyozva
    - Carbon propeller jó, de nem törik. Ezért ha esel, akkor görbítheti a motortengelyt, illetve egy vékonyabb újat akár le is kaphat, ha belenyúlsz és full gázon forog, de legalább is csontig bevág
    - noname propokkal vigyázni kell, én vettem 32 db-ot Aliról tesztre, 6030-at, de óvatosan fogok vele repülni. Különösen akkor repülj vele óvatosan ha használod a Dampened Light/Active breaking funkciót, mert ez annyira erős, hogy szétrobbantja a gyengébb propellereket a levegőben

    250-es vázra 50xx a jó, 60xx necces
    280-asra 50xx és 60xx kényelmesen rámegy
    330-asra 80xx rámegy
    360-asra 90xx és 10xx is rámegy
    390-es re talán a 11xx is (Inspirenek ilyen pl.)

    Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák