Keresés

Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz _Geri_ #9 üzenetére

    Jesssssszusom ! :Y

    Nem is tudom igy hirtelen hol kezdjem......

    ''A directX8 asszem csak limitált pixel és vertex shadert tud futtatni hardveresen, asszem 1024 sorosat, vagy az lehet, hogy még az első.''

    Mi az hogy limitalt ? Mihez kepest ? Olyanokat futtani amik a specifikacioban benne vannak. Ennek a sorokhoz semmi koze. A vegrehajthato parancsok szama es azok tipusa a donto.

    ''Mind2 megköveteli a hardveres bump mappingot ha jól tudom, és természetesen a TnL enginet.''

    Hardveres bump mapping Dot Product 3 vagy EMBM lehet, ebbol a Dot3 a kovetelmeny az EMBM-et Ti4200 ''tudja'' (ami jo). A ''TnL engine'' a tranformation and Lightning reszt takarja, ami a DX8.x hardver esteben lehet szoftveres, a DX9-nel nem, ott kell a hardveres tamogatas.

    ''Amúgy a DirectX9 nem okban külömbözik a 8-tól... ''

    Ebbe inkabb bele sem kezdek...:U

    ''Mint ahogy az openGl 1.5 az 1.4-től.''

    Ebbe meg aztan igazan nem....

    Az eredeti kerdezonek javaslom kezdetnek par PH!-s cikk atolvasasat. Es ott van meg rudi oldala is: [L]http://vganfo.uw.hu/[/L]

    [Szerkesztve]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Aktív témák