Aktív témák
-
Raymond
félisten
Jesssssszusom ! :Y
Nem is tudom igy hirtelen hol kezdjem......
''A directX8 asszem csak limitált pixel és vertex shadert tud futtatni hardveresen, asszem 1024 sorosat, vagy az lehet, hogy még az első.''
Mi az hogy limitalt ? Mihez kepest ? Olyanokat futtani amik a specifikacioban benne vannak. Ennek a sorokhoz semmi koze. A vegrehajthato parancsok szama es azok tipusa a donto.
''Mind2 megköveteli a hardveres bump mappingot ha jól tudom, és természetesen a TnL enginet.''
Hardveres bump mapping Dot Product 3 vagy EMBM lehet, ebbol a Dot3 a kovetelmeny az EMBM-et Ti4200 ''tudja'' (ami jo). A ''TnL engine'' a tranformation and Lightning reszt takarja, ami a DX8.x hardver esteben lehet szoftveres, a DX9-nel nem, ott kell a hardveres tamogatas.
''Amúgy a DirectX9 nem okban külömbözik a 8-tól... ''
Ebbe inkabb bele sem kezdek...:U
''Mint ahogy az openGl 1.5 az 1.4-től.''
Ebbe meg aztan igazan nem....
Az eredeti kerdezonek javaslom kezdetnek par PH!-s cikk atolvasasat. Es ott van meg rudi oldala is: [L]http://vganfo.uw.hu/[/L]
[Szerkesztve]Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Netflix
- Autós topik
- Raspberry Pi
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- GoPro Topic
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy Tab S8 és Tab S8+ - méretvariációk egy témára
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen