Új hozzászólás Aktív témák
-
Nos, az audi amennyiben márkaszervizbe hordod biztosít egy olyan opciót amiben pl egy teljes motor csere méltányossági alapon (pont azért mert végig ott volt szervizelve) akár 90%-t elengednek. Nem mind1.
A másik. Audinál az akksi modulokból épül fel. Amennyiben csak egy vezérlő (ami sajnos egyben van 12 cellával és nem bontható) fingik csak meg, akkor nem kell mind a 36 modult cserélni. Sajnos a modul ára 1700€ határon túli áfával. Azok a kis szervizek akik valóban értenek is hozzá olyan áron szerelik hogy az Audi óradíja igen csak versenyképes. (Pici matek: 36*1700€= 61200€. Nem egyszerűen gtk hanem instant kill egy pár éves autó esetében. Az EQC dolgainak most megyek neki hátha megtalálom a lehetséges szerviz számait ami segít a döntésben. Eddig minden autóm egy icipici részt vagyontárgy volt amit ha úgy alakult el tudtam adni. Ez most az EV estében nagyon nem így néz ki. Pl e-tron 3 évesen cca 60-70k méterrel már elvesztette az újkori értékének 50%-t. Ez van az EQC esetében is ahogy látom. És ezzel nem tudok mit kezdeni, mert azt jelenti hogy az eddigi éves 1-2 milliós szerviz számla költségét nem hogy nem spórolom meg egy EVvel de még ezen felül is mellé kell tennem éveken keresztül ha eljutok egy akksicseréig.)
De reménykedem benne, hogy a helyzet változni fog - ha nem is szükségszerűen az olcsóságban, de legalább a hozzáférhetőségben és szakértelemben.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Amit példának írtam az konkrétan 4 hónapos történet a veszprémi PoHunál ahol 9 millát elengedtek a csere és munkadíjból.
MOD
Nem mellesleg ez két külön dolog és az esetek túlnyomó többségében nem indokolt az egyszerre történő cseréje.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
biker
nagyúr
Méltányosságot mindenki tud ajánlani.
Nekem a Kona fejegységben mikor felvált a kijelző, és közölték, arra nem 5 év a gari csak kettő, akkor a hivatalos (muhaha) 2.5mFt-os árból méltányosságból 800e lett volna
Kiröhögtem őket, aztán mikor rájöttem nem vicc volt, akkor elküldtem a f..ba és megcsináltattam szervizben, 115e volt a kijelző, cserével 155e+áfa a számla.
autóhifi szakszervizben, gyári kijelzővel.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Az audi a méltányosság elbírálásakor figyelembe veszi hogy az ügyfél hova hordta az autót és milyen alkatrészek lettek beletéve. Ha náluk volt ez akkor teljesen ok. Szerintem vállalható egy egészséges bizalomnál ez. Az meg hogy a tesla elválla valamit ingyen, méltányosságból. Szerintem a tesla érdeke a vevők "megvétele" - és kérlek ezt értsd jól. Ha valahol az ügyfél mosolyog akkor visszajár. De az infrastruktúrát fenn kell tartani és vállalkozásban érintettként én sem fogok ingyen csinálni semmit ami a megélhetésemet teszi kérdésessé. Persze vásárlóként örülök ha minden ingyen van de ez nem prioritás ha arról van szó hogy holnap felveszem a telefont egy gondommal és nem akarnak megismerni v netán húzzák a szájukat mert rólam van szó.
Az meg hogy honnan milyen alkatrész van... én lennék a legboldogabb ha lehetne akkumulátort vagy modult beszerezni olcsóbban mint ahogy a márka szerviz értékesíti. Ha bárki tud ilyen forrást kérem ossza meg velem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Számolta külön akinek 6 térgye kalácsa van. A kategória persze drágább de nem arra számítottam hogy egyedül veszem itthon hanem pont abban reménykedtem h majd sok olyan bolond lesz mint én
MOD
(#7992) almafa42 : mutasd hol írtam h másnál ok? A másik - az hogy valaki mit engedhet meg magának és mit enged meg magának két nagyon különböző dolog. Attól mert megtehetem nem biztos hogy akarom.
A példád sántít mert nem extrákról beszélgetünk hanem az adott géperejű járómű meghajtását biztosító alapjáról. Ha az adblue befecsit beszélnénk ami a q7 2 millás történet akkor egyetértenénk.2All: valamit szeretnék leszögezni ismét. Abszolút de nem a fejlődés ellen vagyok. Pusztán vannak olyan aspektusai a dolognak amik nem egyszerűen kényelmetlenségek. Pl nem hiszem hogy felelősen bárki meg tudja mondani, hogy 2-4-6 év múlva mi lesz az életével. ICE vonalon ha a végösszeg nagyobb is, vélelmezhetően nem egyszerre kéri rgo tervezhető. EV vonalon ezt egyszerűen nem látom.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Vesa
veterán
Szerintem ez csak arra bizonyíték, hogy az EV egy jó dolog, könnyű beleszeretni. Ezt én is megerősíthetem. Ugyanakkor, ha Tesla helyett egy i4-et adtál volna neki, akkor most azért lenne oda. Az EV-be szeretett bel, nem a Tesla-ba, csak onnan jött az első élmény. Pont így rohanna venni egy EV6-ot vagy bármi mást is. Ennek köze nincs a Tesla-hoz.
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
Ez elég hülye kérdés. Láthatóan nem igazán érted ezt a prémium ízé dolgot.
Az ár a kommersz tömeggyártmánynál döntő tényező, ahol a vásárló egyetlen szempontja hogy jó olcsó legyen.
Egy prémium terméknél ez mellékes szempont. Tökmindegy hogy 1es formátum vagy 7es.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"a Tesla a legprémiumabb márka a Föld kerekén."
Pont hogy ebből a szempontból sem az, hiszen még a Tesla vásárlói is azzal érvelnek hogy milyen szuper ár-érték arányú az autójuk, azaz milyen olcsón kaptak milyen sokat.
A Tesla legfőbb fegyvere az hogy olcsó, mindent ennek rendelnek alá.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
Az a kőkorszaki ronda mustársárga "kordnadrág" anyag az üléseken...rettenetes. És akkor beteszi mellé a rózsaszín/lila színű világítást. Vagy ez is már ilyen LMBTQ friendly cucc lesz és azért? Nem tudom ki tervezte, de inkább ment volna el traktorosnak. Mindenki jobban járt volna. Ennyire béna dizájnja utoljára a CyberTruck-nak volt.
A tudomány a valóság költészete!
-
titán
És azt még hozzá akartam tenni, hogy akár hiszed, akár nem, a legtöbb T vevőnek (számomra is) a legfontosabb selling point, hogy tetszik a belseje. Én szeretem a tiszta, nyugodt, higgadt, skandináv stílust, amit a T képvisel. Igen, itthon is sok IKEA van. Ilyen a világ. Sokan vannak, akik a [pár hozzászólásommal korábbi jelzők ide illesztendők] designt kedvelik. Az, hogy nem feltétlenül a legjobb/legrosszabb (prémiumoknál ezek szerint a második az aláhúzandó, egyesek szerint) ár-érték arányt képviseli, az egy dolog.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Vesa
veterán
Magát a retrofuturisztikus mókát sem értem. A futurisztikusig sem jutottunk még el. Onnan még lenne is értelme visszatekintgetni 1-2 modell erejéig a retro irányba is, dehát bakker, itt állunk egy meghajtás forradalom küszöbén és lehetne végre tolni a tényleg modern formákat ami a jövőbe mutat, erre jönnek a gyártók ezekkel az avétos ötleteikkel, melyek ahhoz nem elég retro-k, hogy a múltba révedőket megfogja, de nem is annyira futurisztikusak -illetve nem a jó értelemben-, hogy a modern kor emberét és a fiatalok többségét megmozgassa.
(grafikus vagyok, a mustársárga színt kb. évtizedek óta messzere kerüljük, mert olyan szinten égett bele a rettenetes 70-es, 80-as évek szocreál kommunista időkből az emberek retinájába, hogy jobb nem erőltetni. A sárga/rózsaszín keveréke pedig minden, csak nem esztétikus. Ez még csak nem is ízlés dolga. Ez a két szín szimplán ízléstelen így együtt).
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Shadowbull
addikt
Rettentő szűkös és klausztrofób érzés volt. A térdem a nyakamban, rövid ülőlappal, háttámla fura szögben, a fejem meg koppan az üvegtetőn....
Oké, én magasabb vagyok mint az átlag, de valahogy azt képzeltem hogy nagyobb hátul mint az i4, de nem úgy tűnt.Ott állt mellette egy TMY, az már jobb, de például abban sincs akkora hely mint a saját autómban, és nem is olyan kényelmes.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Nem is mondtam hogy ez az lett volna. Viszont a Tesla eltökélt abban, hogy jönni fog, csak még nem tudnak elég 4680-at gyártani.
És nem csak a Teslánál lesz így."Javítani" így lehet:
Szóval a házilagos barkácsolást el lehet felejteni, majd vesz a dógozó cserepakkot a Teslától, vagy éppen attól aki gyártotta a verdát.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Ez speciel egy TM3 akkuja.
A strukturális pakk még szarabb, mert ott a Teslánál már csak három nagy modul van, másoknál meg lesz valódi cell to pack megoldás modulok nélkül.
Sandyék napokig szenvedtek mire az első cellát ki bírták bányászni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
Vesa
veterán
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
7Heads Drago
veterán
Ha jól emlékszem egy kereskedő értékelte fel neki annyira a cikk szerint. Ezek meg a piacon lévő árak: [link] És egyikben sincs ilyen magas mérföld. És még valszeg engednek is belőle.
Az a baj hogy állítasz valamit amit semmivel se támasztasz alá.
Tudom ez is bulvár: [link]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
-
Shadowbull
addikt
"Ez az autó néhány órával korábban kapott egy nagy ütést alulról"
Megesik. A lényegen nem igazán változtat. Igenis van olyan forgatókönyv, amikor a pakk baromi gyorsan kezd el nagy lánggal égni.
De igazából az is pont elég, ha lassan történik, akkor is leginkább csak nézik a tűzoltók amíg porrá ég.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
A hagyományos autók elég jól olthatók hagyományos módszerekkel. Az EV meg nem.
*Az a pakk már rég égett belül. Lassan, nagyon lassan. Amikor kiszabadult, az volt gyors és látványos"
Hát, ebben nem értünk egyet. Létezik nagyon gyors megszaladás is.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
7Heads Drago
veterán
-
7Heads Drago
veterán
Nem igaz. Ez esetben nem lehetne a távvezérlővel nyitni se az autót. Nyilván van amit kikapcsolhat, de hogy pont a hőszenzorokat miért kell kikapcsolni??? Nálam a dízel VW leállítás után még járatja a venti motort mivel érzékeli hogy valaminek még magas a hőfoka. Miközben már régen kiszálltam és lezártam az autót.
Ha jól tudom sok elektromosnál az akkuhűtés-fűtés is tovább megy vagy hamarabb indul mint ahogy beülne a vezető. És ha igaz amit írtak itt hogy az akkutűz lassú, nagyon jól előre jelezhető lenne ez az utasok/tulajok részére. Veszély esetén meg aktíválná a segélykérő részt. Mint ahogy balesetnél ezt meg is teszik. Szóval benne van a technológia, csak nem használják ki.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
folyamatos online canbus
Ezt ki mondta? Csak akkor kellen online lennie ha gond van. De mint mondottam jelenleg is van már sok modelben akku temperálás, azt is megoldották. A sport autóknál van turbóhőfok kijelző szóval az se űrtechnika.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Vesa
veterán
Azért ennek megoldása nem egy nuclear science. Még az én autóm is figyeli az akku hőfokot és bekapcsolja a ventilátort, ha melegebb a kelleténél. Full lezárt, parkoló állapotában is. Akkor innen már nem lenne nagy dolog azt megoldani, hogy vész esetén felébressze a rendszert és kommunikáljon valahova. Ha Te fel tudod éleszteni távolról, az miben más, mintha ezt az az elektronika végzi, ami a ventilátort is indítja túlhevülés esetén? Szerintem ezzel szimplán nem foglalkoznak a gyártók.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Álltam a garázsban, az autó le volt zárva ahogy szokott. Nyáron több olyan nap is volt, amikor bekapcsolt az a ventilátor ami az akkupakkot hűti. Elsőre meg is rémültem, mert éjjel 3-kor a síri csendben hallttam a zúgást de akkor még nem tudtam, hogy mi az.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Ioniq. Ez sem kommunikál semmivel, csak a ventit vezérli. De innen már csak egy ugrás lenne a sugár.
Illetőleg -elvileg- minden EV figyeli pl. a kis akku állapotát, és rátölt automatikusan ha szükséges. Ezt nálam villogással is jelzi. Tehát itt is ébren van valamilyen szinten a rendszer, nyilván nem az egész rendszer, de alvó módban is figyel a kocsi dolgokat önmagán.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Motoros topic
- Energiaital topic
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xbox Series X|S
- Melyik tápegységet vegyem?
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs