Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz Kukipapa_rr #9291 üzenetére
Valami nem stimmel az ABRP-vel, kiváncsiságból ránéztem, a 2021es 55 kWh RWD-vel azt írja az hogy Budapest-Bécs az megvan töltés nélkül, 100%-ról indulva 10%-kal érkezve.
Utána megnéztem a 2022 60 kWh RWD-vel, arra meg azt írja hogy 6%-kal érkezik.Budapest-Szeged-Budapest útra nekem csak 1 töltést számol, 55kWh-nál 17 perc töltéssel, 60 kWh-nál 21 perc töltéssel, ami megintcsak elég fura.
LR-re 5 perc töltést számol 49%-ról 61%-ra, és a végén 12%-kal érkezést. Én ennek simán nekivágnék úgy hogy nem tervezek töltést.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
titán
válasz Kukipapa_rr #9291 üzenetére
Abrp hülye. Akkor működik csak viszonylag jól, ha kézzel beállítod a fogyasztást az autó valós fogyasztáshoz. Pedig még fogyasztás automatikus beállítás is van (autóból használat során kiolvassa), de még úgy is rossz. Van abrp prémiumom, de nem jól használható. A legjobb a Tesla saját (már telefonon, távolról is tervez), második a saját rutin, tapasztalat, messze harmadik az abrp.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Kukipapa_rr #9305 üzenetére
Ha hazaérek, küldök teslafi adatokat
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
csemberlen
őstag
-
Vesa
veterán
-
mghltm
addikt
válasz Kukipapa_rr #9449 üzenetére
esetleg, bar kifejezetten nem irnak allapotfelmerest
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Andras6800
senior tag
válasz Kukipapa_rr #9450 üzenetére
Amúgy szerintem mindkettőtöknek van igazsága. A piac beáraz ahogy mondod, és sajnos EV-ben beárazza az akku parát/hisztit is. Azaz ahogy Vesa írja, szerintem is helytálló. Akku gari kifutása előtt valamivel drasztikusan elkezd esni az autó értéke. ICE-nél ha jól emlékszem pl 160 000 km-nél volt egy ilyen törés. De ez csak halovány emlék. Nagyjából stimmel is EV-re, mert ott is átlag 8 év/ 160k km a gari. Idővel majd szerintem elül ez az aksi para, és akkor egálba kerülhet.
ICE kapcsán is jó kérdés, megéri-e venni saját használatra. lehet majd 2035 után felmegy az ára, mert egyre szűkösebb kínálatra lesz egy réteg, akit biztos nem fogsz tudni rávenni, hogy EV-be üljön. Kérdés, hogy a keresletnek meg a kínálat-nak ebben a szegmensben hol lesz metszete. Én mondjuk nem az EV-t támogatnám, hanem a fosszilis üzemanyagot adóztatnám meg évről évre egyre jobban (Pl környezetvédelmi járulék). Evvel lehetne csökkenteni azt is, hogy 2034-ben még mindenki utolsó rohamban bevásároljon ICE-ből.
Ezenkívül érdekes kérdés, hogy az EV-k fejlődése milyen irányba megy. Legtöbb ICE szerelmesnek az 1 seggel 1000 km az elvárt, meg 160-al/ 180-al is tudjon menni 600 km-t. Közben számomra meg az látszik, hogy a hatótáv növekedés görbe elkezd ellaposodni. Inkább a gyors töltésre megy át egyre inkább a hangsúly.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
cOxeR
Ármester
válasz Kukipapa_rr #9475 üzenetére
Modell Y árat csökkentettek ma reggelre, a használt autópiac már jó ideje nagyon pang... a gazdasági kilátások se túlzottan vidámak, kemény év lesz az idei.
Én is agyalok mi legyen a Z4-el, próbáljam eladni a tavaszi kabriót akarok időszakban, vagy tartogassam... nagyon nehéz jelenleg kiszámítani mi lesz és minek merre megy az ára és milyen léptékkel. -
ekowob
újonc
válasz Kukipapa_rr #9640 üzenetére
Gondolom azért, hogy ne lógjon ki a többi félkész komponens közül.
-
Mauzes
őstag
válasz Kukipapa_rr #10300 üzenetére
Még ha nem is lenne árcsökkentés, szerintem a piac visszaáll(t) a korábbi trendekre, azaz bármit veszel, 5 évente lefeleződik az értéke. Ez a nagy átlag, főleg ICE esetén. PHEV és EV esetén én ennél kicsit nagyobb árcsökkenéseket látok, aminek szerintem a fő oka az akkumulátor para - minél közelebb vagy az akku gari végéhez, annál jobban "leírják" az egész autót értékben.
-
Shadowbull
addikt
válasz Kukipapa_rr #10691 üzenetére
Hát ja, azt én se értettem hogy húsz év spórolás. What?
Amúgy meg szerintem nem a nettó bevétel a lényeg, hanem a nettó megtakarítás. Véleményem szerint egy év nettó megtakarításánál nem szabad drágább autót venni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
válasz Kukipapa_rr #10691 üzenetére
Aki kiszámoló alapján él az halott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
WiZARD
addikt
válasz Kukipapa_rr #10745 üzenetére
A Bosch robotfunyiroi is érintettek. 600-800 EUR, játékszerek egy autóhoz képest.
Azt mondta a Bosch hogy lesz lehetőség 4G-re átállásra, ahol a 2G megszűnik.Szóval csak akarat kérdése a gyártó részéről, hogy kínál-e megoldást.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
válasz Kukipapa_rr #10755 üzenetére
Az új autó vásárlókat hol érdekli ez?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Kukipapa_rr #10762 üzenetére
Nyilván felmérte a Nissan hogy mennyien fizetnének érte, és neki mennyibe kerül az egész.
A Toyotámban például két évig működtek az online szolgáltatások, aztán ha akarsz fizetsz érte.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
madgie
titán
válasz Kukipapa_rr #10765 üzenetére
2020-as Zoe-ra nincs megoldva rendesen itthon, hogy hosszabbíthassuk az online funkcióit... pedig abban 4G van.
-
DopeBob
addikt
válasz Kukipapa_rr #10765 üzenetére
Itt a Tesla-s példa, így is lehet ezt kezelni. 3G Cellular Network Retirement 200$-ért tesznek bele új modemet VS inkább ne használd többet...
Nekünk is Leaf van, igazából a hócipőm tele van az egész Nissan-al, meg a haza márkaszervízekkel, gyakorlatilag többe kerül az éves """szervíz""" mint a másik autónkon ami egy dízel kombi. Egy lehúzás az egész.
MZ/X
-
Shadowbull
addikt
válasz Kukipapa_rr #11672 üzenetére
Erre. Sokszor volt már ez téma különböző fórumokon, hogy mennyire életveszélyes megoldás.
[link]Legutóbb két 18 éves fiatal égett bent Németországban egy Teslában egy baleset után, mert kívülről nem volt nyitható az ajtó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Andras6800
senior tag
válasz Kukipapa_rr #11687 üzenetére
Nem tudom, hogy melyik gyártnónál hogy van, de sok új/modern autó esetén, ha baleset van, akkor old a központi zár és lehatárolódik az aksi. Ezért is van többek között külön aksija a vészhívó résznek.
Anno terméken amin dolgoztam, volt olyan HW elem a PCB-n, hogyha víz éri, akkor is nyit a központi zár. Azaz ha az autó vízbe kerül és merül, muszáj nyithatónak lenie az ajtónak kívülről. Mivel más területén dolgoztam a termék fejlesztésének, ez onnan derült ki, hogy kellet rá tervezni plusz design elemet, mert ezt a mechanikát ismerve ügyes autótolvaj egy résnyire lehúzott vezető ablakon át tudta nyitni az autót némi vízzel, 1 csővel és egy fecskendővel
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz Kukipapa_rr #11687 üzenetére
"Miben különbözik a Tesla megoldása?"
Abban hogy belül egyáltalán nincs mechanikus kilincs.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Kukipapa_rr #11695 üzenetére
"To open the Model S rear doors from the inside without low voltage power, fold back the edge of the carpet below the rear seats to access the mechanical release cables. Pull the release cables towards the center of the vehicle."
Pont ezt írtam fentebb.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz Kukipapa_rr #11687 üzenetére
Nem tudom a Teslában hogyan van ez megoldva, de pl. az EQS Mercedesnél, ahol hasonló módon elektromosan jöni ki a kilincs, ennek ellenére van egy rejtett zár a műanyag burkolat alatt, amit hagyományos módon klucsal ki lehet nyitni. Bár ez esélyesen inkább a meghibásodások esetére van fenntartva, hogy a kilincset mozgató motor hibája esetén is be lehessen jutni a kocsiba. Más kérdés, hogy egy random járókelőnek nem lesz hozzá kulcsa, és innentől valóban lényegtelen, hogy motoros/rejtett a kilincs vagy sem, ha belülről zárva van. A tűzoltók is jellemzően üveget törnek be ilyen esetben, és belülről kinyitják az ajtót. Ha Teslában nincs kilincs belül, az tényleg problémás lehet ilyen esetben.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen