Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
2 eve hasznalok egy 2011-es peugeot ion-t. Mondjuk most ma's az a'ra mint akkor volt.
A mitsu nagyobb akkus, meg az 1din radio helyett is dupla es kijelzos van, az dragabb szokott lenni a tarsainal.
Kalaptartonak lehetosege sincs, arra nekem doboz+takaro van, es mar az elozo tulaj rogzitette a toltot a kasztnihoz mert elloptak egyet tole [azert nem gyakori]. En rakattam be parkoloradart meg masik radiot ami tud tolatokamerat.
Persze akkun mulik igazan, hogy mennyire fog tavokat birni, meg kene meretni vasarlas elott [ondiag-ja nincs ami mutatna']. Ja es futes nem hoszivattyus, meg hat attol fugg mibol ulsz at, azert van amiben fapad. Nekem [ha nincs covid] 35-40km a napi utam, a melonal utcan parkolva [cegnel havi 15e lenne]. Lattalak napelemesben, nekem is az lett hozza, jo tarifa nincs. 16-17kWh konneltornal merve a 100 km, igaz en nem [sokat] fu"to:k hanem nem veszem le a kabatot. -
Semin
senior tag
válasz -NOKIA- #1481 üzenetére
Nem sok érelme lenne.
Az elekrtomos autónak vannak előnyei a hagyományossal szemben:1.: Mutatja mennyi energiát használt el az autó új kora óta ténylegesen... KW-ban.
(ez elosztva az átlagfogyasztással egész jó támpont)2.: Mutatja az üzemórákat.
(nyilván ha 99.000 óra az nem éppen egy 20.000 Km-ert futott példány)3.: Resetelni lehet a statisztikát, de akkor a legfontosabb is resetelődik mégpedig hány üzemóra telt el a reset óta.
És mindez egyszerűen kiolvasható egy ODB-vel
-
-
biker
nagyúr
válasz -NOKIA- #1502 üzenetére
A greenup féle gyári autótöltő dugalj kb 24-25eFt, ami hivatalosan is bír 16A 24H terhelést
A kocsihoz kapott mobil töltő 12A ha gyári, csak akkor 16A ha kínai.A jobb oldali kiselosztós alkotás kb 50eFt és egy home eco falitöltő nálunk 1x16A-re 90eFt
Sokkal kényelmesebb csak leakasztani a kábelt a falról, de te tudod, mennyit ér a kényelem.Tegnapelőtt is raktunk fel elosztós dugaljat valakinek, van rá kereslet, de magamnak nem tenném. A mobiltöltőben a forrasztott elemken átvezetett 16A nem a legjobb megoldás. Jobb a fali töltő és a mágneskapcsoló
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
axioma
veterán
válasz -NOKIA- #1502 üzenetére
Sima konnektorrol toltunk lassan 3 eve, csak egy Blizwolf wifi konnektor adta meg magat ami me'rt is [egyik reggel arra mentem le hogy felbeszakadt a toltes, persze pont aznap mentem tobbet....].
Nyilvan a jobb az jobb, meg az atszervezeskor ujak lettek felteve. Van fali 1f 16A toltonk is, most type-I vegu mert mind2 auto az, de azt ha autocsere, mar upgrade-elgetni kell. Az kivul van mert nalunk elofordul 2x elindulas, akkor gyorsabb. Mondjuk igy azt is elo kell venni [zart femszekrenybe kerult], csak nem a kocsibol. Ejjel tok mind1, mieinkbe [kisebb akkuk] nem megy annyi uresen se amire ne lenne eleg a 8 ora. -
WiZARD
addikt
válasz -NOKIA- #1556 üzenetére
Ez a 230V-s 20-30-40 órás töltéssel ijjesztgetés is csak azt mutatja mennyire fogalmatlan aki ír róla.
Igen, 0-ról 100%-ra tényleg ennyi idő. De ha otthon lehet tölteni, mindennap, akkor elég ritka helyzet, hogy erre legyen szükség. Napi 50-100km-nyi hatótáv meg simán minden éjjel belemegy 3-6 óra alatt.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
cousin333
addikt
válasz -NOKIA- #1573 üzenetére
Alapvetően a villámtöltés maga nem gáz. Az ebből fakadó melegedés lehet a probléma. A Leaf 2 már ezért korlátoz, ha egy nap 2-3 alkalommal "villámtöltöd". A másik tényező az akku töltöttsége. Magas százalékoknál pont az akku kímélése miatt lassul a DC töltés sebessége. Azt nagyon nem szereti, ha huzamosabb ideig 100% környékén van a töltöttség.
Ebből következik, hogy használhatod nyugodtan a Lidl töltőjét, amikor csak akarod, de vedd figyelembe, hogy a töltöttség a 30 perc végén ne haladja meg a 80-90%-ot. Akkumérettől függően 50kW-on azt jelentheti, hogy vagy elég üresnek kell lennie, vagy nem kell megvárni a 30 percet.
Az én autóm akksija szűk 30 kWh. Egy múltkori hasonló Lidl villámtöltéssel 17%-ról 91%-ig ment pontosan 30 perc alatt.
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
NoMagix
addikt
válasz -NOKIA- #1573 üzenetére
Köszi erről már olvastam! Zoe teszt olvasása után már nem olyan szép minden!
2 hónapja cseréltünk egy 18 éves kis benzinest (asszonynak) egy 5 éves szintén benzinesre, a másik 14 éves kocsit is gondoltam egy fiatalabb benzinesre cserélni, majd kb. 3 - 5 éven belül mindkettőt cserélnénk villanyra, de elnézve a jelenlegi tendenciákat lehet, hogy hamarabb lesz a villanyra az átállás! (Jövőre tervezzük a napelemeket is)
Most azon agyalok, hogy az asszonyom kocsiját használnám én tovább és neki vennék egy elektromosat mivel pesten a kerületben mozog sokszor rövid távon napi szinten 10 - 20 km-t![ Szerkesztve ]
-
Rolly
veterán
válasz -NOKIA- #1573 üzenetére
lehet számolni vele de DC-re csak ahogy írja cousin333 szinte üressel érdemes állni mert 10-80 30 perc alatt simán megvan egy Leaf2-vel is ... De megnyugtatlak pár hónap és vagy egy taxis fog állandóan lógni azon az ingyenes töltőn vagy egy nagyakkus szarrágó ... szóval a tapasztaltom az, hogy nem érdemes ingyenes töltővel számolni.
Nálunk Dunakeszin csak 4 22 kW-os AC töltő van de már itt is láttam Taxist 1-1,5 órán át tölteni ... nem tudom, hogy hogy éri meg neki (max 11 kW-ot tud felvenni a Skodája ), de a 25-50es DC töltőkön rendszerint 1-1,5 órát töltenek nagy akkus autók ingyen.. (tipikusan pesten taxisok...)
-
biker
nagyúr
válasz -NOKIA- #1573 üzenetére
"Egyáltalán mennyi villámtöltés a normális, ami még nem nyírja: havi 1? Vagy heti 1?"
Rengeteg, mivel a villám messze nem villám, és nem az akku csúcsa.
Fékezéskor pl 90kW elvileg a csúcs visszatermelése a kocsinak, a töltés meg 45kw lesz az 50-es töltőn.
Fejlett európai országokban ez csak gyorstöltés
napi 1-nél ne legyen több De az ilyen 10-15-20perces villámozások nem sokat számítanak az akku életében.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
titán
válasz -NOKIA- #1883 üzenetére
Sosem szabad elfelejteni, hogy használt Leafből, meg úgy általában a használt villanyautókból kevés van a világban. Régebben keveset gyártottak, és keveset adtak el, mint mostanában. Annál több autó nem lesz a használt piacon, mint amit gyártottak. A villanyautózás népszerűsödésével ezekért az autókért most közelharc folyik. Az négy évnél idősebb használt autók piacán kevesebb autó van, mint amennyit most egy évben újként eladnak. Ez teljesen szokatlan, és iszonyatosan fejre állítja a használt piacot. És az új eladások felfutásával ez a használt piaci helyzet még sokáig fennmarad. Ezért jó üzlet manapság villanyautót venni újonnan is, hiszen csak piaci okokra visszavezethetően is várhatóan jobban tartják az árukat 3 év fölött (lízing lejárta után), mint a belső égésűek.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
axioma
veterán
-
cOxeR
Ármester
válasz -NOKIA- #2233 üzenetére
Megmagyarázzák, hogy az kell, mert ha el kell menni hirtelen Bp-ről Debrecenbe akkor nem tudnak oda vissza jönni egyből. Érdekes mikor kérdezem az éves futást meg sose jön válasz, mert valójában mennek 8-12 ezreket… Ez legyen az ő bajuk.
Nekem is van kihúzva kapu alatt kábel, de ha biztosra akarsz menni, kereshetsz valami fém U profilt a kábel fölé, ami védi. Bár lehet azt akadálynak veszi és visszahúzza a kaput.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000