Új hozzászólás Aktív témák

  • bwoay

    nagyúr

    válasz gyapo11 #56010 üzenetére

    egy márka pont azoktól a hozzáadott dolgoktól lesz értékes, amiket szerinted nyugodtan el lehet hagyni a nagyobb eladott darabszám, vagy a magasabb profit érdekében. a Maglight is kihelyezhette volna a gyártást Kínába, mégsem tette, és mára az az egyik legmeghatározóbb ismérve a termékeiknek, hogy az Egyesült Államokban készülnek, ez mintegy a védjegyévé vált a lámpáiknak, csakúgy, mint a rendkívüli strapabíróság, elpusztíthatatlanság.
    miért kellene ezekből lejjebb adniuk?
    a gyártók nyilván profitorientáltak, de vannak, akiknél a profit azért nem mindent ír felül. a brandet alapító embereknek határozott elképzeléseik, netán elveik vannak, és sokszor képesek ezekhez ragaszkodni, pláne, ha a márka pozíciójának megtartása szempontjából ez elengedhetetlen.
    ugyanakkor Olightnál, Armyteknél is látni időszakos 30-40 vagy akár 50%-os akciókat. és láthatod, hogy azok mennyire sikeresek tudnak lenni. mindezt úgy, hogy nem ártanak a márkanévnek, sőt, még népszerűsítik is azt. namost aki erre azt mondja, hogy neki még így is sok, azzal ezek a gyártók nem tudnak és nem is akarnak mit kezdeni.


    pro és non pro verziók az Armyteknél: ezek között tudásban, mármint feature-ökben van eltérés, nem pedig minőségben, tehát ütésállóság és garancia tekintetében azonosak, a kettő közötti árkülönbség pedig nem éri el a 20%-ot, tehát amelyik olcsóbb, arra sem mondhatjuk, hogy olcsó. ez azért messze nem ugyanaz, mintha a márka palettáján egy adott típusból lenne a 80 dolláros mellett egy 30 dolláros (basic) modell is.

    [ don't... don't believe... don't believe the hype ]

Új hozzászólás Aktív témák