-
Fototrend
🔦Üdvözöllek!🔦
A topik elsősorban az elemlámpákról, fejlámpákról, akkukról és a velük kapcsolatos technikai és tapasztalati beszélgetésről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
saril
senior tag
válasz FBLLMAG #73850 üzenetére
Igen és a két üdvöske, a két nagyágyú amit említettél, tényleg bikák, DE az áruktól és a külön akkupakkuk-tól agyhugykövet kapok meg sokan mások is.
De tényleg jók, kár hogy drágák és nagyok.Már csak azt nem értem hogy a Monteer 6500S hogy oldja meg a hűtést, mivel a Catey Volt6000-en van hűtőventillátor, akkor az 5db xhp50-hez miért nem kell??? 5*50 az 250 watt, azt hol disszipálja el max fényerőn??? de ha csak 100 watt, az is nagyon sok egy olyan kicsi lámpatestnek!
[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
bedvóter
tag
válasz FBLLMAG #73847 üzenetére
Amikről te beszélsz, azok nem országútra valók. Másrészről a tömegük akkuval együtt minimum 700 g körül járnak. A BC26R szőröstül bőröstül 155 g. És nem kell vezetékekkel szarakodni. Kompakt, elegáns, kiváló fénye van hosszú üzemidővel és mindezt egy LED-del oldja meg.
[ Szerkesztve ]
-
bedvóter
tag
Közben rájöttem, kézi lámpából elég lett volna megvennem a Lumintop GT minit (kicsi, könnyű, fokozatmentes, 600 m-ig jó) és az Acebeam L35-öt (0 - 400 m-ig verhetetlen). A többi lámpa ezeknek közelébe sem jön. Szerencsére bringalámpánál nem követtem el ezt a hibát.
A többször kis összeg végül többe fáj, mint az egyszeri nagyobb összeg.[ Szerkesztve ]
-
FBLLMAG
senior tag
Amiket írtam, a vázra (alsó) kerül a tápegység, és maga a világító egység nem túl nagy. Inkább kompaktnak mondanám. Rendben, az áruk nem a legalacsonyabb. De a fényük, az valami ördögi. Nem hiába írtam, hogy a Fenix, Nitecore (igen az enyém is), Olight bicajlámpái elbújhatnak a fényükkel. Pláne a Duna töltésen haladva, volt látványos a különbség.
KS52 topic társunk több 10000 cd -ás lámpákat szokott a Fenix lámpája mellé feltenni.
[ Szerkesztve ]
-
saril
senior tag
válasz FBLLMAG #73860 üzenetére
Rákerestem a nevére de egy képet sem látok összehasonlításokról, lehet átsiklottam valamelyik kommentje felett ahol linkelte őket, kérlek linkeld be te.
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
saril
senior tag
válasz FBLLMAG #73862 üzenetére
Az hiba, szivesen megnéztem volna azokat az összehasonlításokat.
Az nem életszerü hogy 40 felett tekersz huzamosabb ideig este, olyan helyen ahol nincs semmi közvilágítás.
BC30R is elég 30-40km/h -ig.
Egy időben olyan megalomán voltam hogy akartam venni még 1 darabot, de jól is tettem volna, mert most dupla áron lehet kapniAkkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Cyborg
őstag
válasz FBLLMAG #73846 üzenetére
Szerintem mindenki is tisztában van itt vele, hogy a minőséget meg kell fizetni, volt Fenix TK75-öm, tudom, milyen a Fenix minőség, de nem fog mindenki 40-60 ezerért bringa lámpát venni, inkább keres kompromisszummal, de olcsóbban. És sok gyártó már csak név ismertsége miatt is túláraz, ezért kénytelenek vagyunk időről időre felfedezni olcsóbb, de még jó gyártókat, lámpákat , különben senki nem venné Astrolux, convoy, wuben, wurkkos, sofirn, és hasonló lámpákat 🙂
4x21700-as lámpa biciklire? Azt már oda kell hegeszteni a kormányra, az már csak nagyon heavy usereknek, rendes embernek nem kell olyan
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz bedvóter #73843 üzenetére
Régebben mikor főként erdőbe mentem így voltam vele.
Most hogy napi egy órát megyek főként bringaúton, és sok bringás/futó jön szembe, párszor kézzel az arcukat takarva; nagyobb figyelmet fordítok erre a kérdésre. Nem utolsó sorban hasznosabb ennek a vetítése képe amúgy is, kevesebb az elpazarolt fény .
26R is jó cucc, azt nem próbáltam, de nagyjából a Wuben B2-höz hasonlít. Nem rossz, de BC30 mellett nem nőtt az a szívemhez. Amiben 'más' kell a montilámpa mellé, abban a 26 nem eléggé más. Néztem pár BC21/26R tesztet is természetesen .z123456z: Felületes teszt (pl a hűtőbordás rész vicces a full műanyag házon), de amúgy igen, jónak értékelik. Egyébként nem említik meg, hogy a LOW az egyetlen állás amin stabil, a többin visszavesz, és a maradékon stabil. Élőben nem észrevehető, de említést érdemel.
Saril: Szintén van egy V1-es BC30am, és erdőbe az a best nálam. Aszfaltra a finnyásak takarják a szemüket mikor szembemegyek - sok erre a futó, egy részét ismerem is, és néha a parasztabb autósok is tolnak refit ha magasabb fényen előre világítok. SZóval már fontos szempont hogy ne vakítsak - ezért bukott a Velotech 350 nálam.
Meg munkábajárása sajnálom is a BC30at, inkább fejlámpázok akkor.
"Igen ezért kérdezem hogy kompaktságban, és tudásban van-e jobb mint a Fenix BC30R?"
Terepre szerintem nincs. Ja de, a sima/nem R, mert cserélhetem az akkukat . Ha piros a visszajelző led, és még legalább egy óra van hazáig és lefelé is lesz benne, akkor putty, második szett temperált 3400as Pana vagy 3500as Samu zuttyan is bele a lámpába a mezem zsebében lévő tartóból.BC26R közel van jóságban; de 30asoknál nincs tint shift és kicsit szélesebbet világít, cserébe nagyobb helyet foglal a kormányon és csak hagyományos felfogatása van, ha valakinek ez szempont.
Nem találok BC26R vs BC30(R) tesztet, ha valaki talál, legyen már szíves belinkelni/elküldeni nekem isFBLLMAG: Csillió tesztet néztem ezekről, nagyjából tudtam, csak sajnáltam rá a pénzt. Idáig csak edzésből, kedvtelésből tekertem, oda nem zavart hogy lakotton kívül vakítok-e valakit egy picit, erdőbe meg főleg. De ingázással megérett az igény egy kisebb, aszfaltos lámpára.
Én nem szeretem a külső tápos lámpákat, láttam jópárat, nappal csináltak, felmosták az erdőt fénnyel; de annyi fény nem feltétlen kell, bonyolultabb felrakni/takarítani, stb. Egy normális fejlámpa(nálam a HL55)+BC30 szerintem eredendően elég erdőbe. [link]
Sebesség, lámpaválasztás: Szerintem amit tartósan tud az ember síkon, arra röhögve elég a BC25R 3. állása; alapból tesztelgetésen a második fokozaton használtam (bár még nem vett vissza belőle). Átlagos lejtőkre kb 40ig a Turboval jó.
Erdőbe én azért lefelé szeretem ha van egy kicsit több fény, és nekem kell mind a két fényforrás, és lefelé legalább egy 6-800 lumen kormányról, és legalább 200 (de inkább 400-600) lumen fejről. Aszfaltos lefeléken max akkor kapcsolom fel ennyire, ha 60 felett várható hogy gurulok/van növényzet amiből valami kandikálhat.BC25R képe falon:
BC30 (V1) képe falon:
Lumintop B01 képe falon:[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
saril
senior tag
válasz MC Pite #73865 üzenetére
A BC30R vetítési képe szerintem másabb, jobb, és azt is elfelejtetted leírni hogy az oled kijelzőn látszik hogy már csak fél óra üzemidő van, akkor nem indulok el lefelé, vagy lasabban.
Mivel látom minden egyes fokozat percre pontosan meddig fog világítani, így nem kell magammal 2db másik cellát vinni.
Szóval nem ördögtől való hogy sokkal tovább elég a beépített akku is, de ha kihasználom a max. fényerőt akkor utána visszább lép és még sok órám maradt utána is.Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
MC Pite
veterán
saril: A BC30R vetítése képe jobb mint a melyik, és miben? Úgy tudtam azonos a 30asok refije/lencséje. 21/26tól jobb egy kicsit terepen, de aszfalton a 25/35-nek mindegyik csókolommal köszönhet. Nem csak a vakítás végett, hanem nagyon kellemes, homogén a fény, pont egy kis spottal a távolba/tetején, pupilla az előttem lévő nagy fényfolt miatt nem szűkül vissza annyira, mert csak a távolba van erősebb spot, természetesen homogén addig a környezet.
Ha csak fél óra üzemidő van, és le kell mennem, akkor is lemegyek, max kisebb fénnyel . Nem kicsi azért annak az akksija (500 lumenen 3:30 az 5óra helyett, de az még mindig korrekt), de én inkább a cserélhetőséget preferálom, mindkettőnek van előnye, hátránya. Az R kompaktabb és a kijelzőn látni a fennmaradó időt, ami sokkal informatívabb a pirosra váltó ledtől. De párszor szoptam már be világítással, mindig van tartalék fényem és/vagy akkum, és takarékoskodok, hogy minél kevesebbszer szopjam be .
Mekkora ziccer hagytak ki az összehasonlítással, ahh...
[link][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Termékfotókon van némi összehasonlítási alap, de tök más. Mindenesetre a régiek neutrál fehér 80CRI-s tintsfhit mentes fényét is szeretem, ha lenne még olyan, inkább azt venném.
Nem egy világvége különbség, de kanyargós részeken kellemes a széles rész.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Cyborg
őstag
válasz MC Pite #73865 üzenetére
Ez a BC30 olyan falon, mintha egy S2+ lenne a bringán, semmi bringalámpa-szerű képe nincs.
Ennyi erővel felkötök egy F03-at is a kormányra akár. Nem leszólni akarom, csak olyan furcsa, hogy semmi extra, csak egy lámpa
A BC25R-nek elég pazar képe van, így tippre nem megy olyan messzire, mint a B01, de a közeli részeken mindent beterít.
A B01 is jó, de nem szór oldalra annyira, lehet az inkább országúti lámpa, de a multkori képeken azért látszott, hogy az bevilágítja a környezetet azért. -
MC Pite
veterán
Rendes tekerésre nem jutottam el vele, de a tesztútvonalon próbálgattam a Fenix BC25R-t a Lumintop B01 ellenében.
Figyelem a képek nem manuálisan lettek egyeztetve, telefonnal készültek.A csomagolás korrekt, műanyag az egész, hátulján az adatokkal. Jár egy jó minőségű Fenix logós micro usb kábel hozzá, ugyanis ezzel tölthető a beépített 2600mAh-s akkumlátor, aminek a töltöttségét 4 kis kék led jelzi a gomb alatt(rövid nyomással kikapcsolt állapotban, vagy bekapcsoltan folyamatosan, így könnyű megtalálni a gombot).
A tartója remek (rugós, könnyű kesztyűben is felrakni/levenni a lámpát), sok lépcsőben állítható a kormányvastagság, bár csak kerek kormányokra rakható fel (létezik hozzá gopro-s és sisakhoz való felfogatás is).
Maga a lámpa kicsi és könnyű, 155gr tartóval együtt. Burkolata műanyag.Egy gomb van rajta, hosszabb nyomásra kapcsol be illetve ki, sima kapcsolás körbevisz a 4 fényerőn: 50lm, 150lm (kb 90re veszi vissza), 350lm (kb 230ra veszi vissza) és a turbo 600lm (kb 390re veszi vissza). [Fokozatok, runtime gyári adatok] Duplanyomásra rendes villogás van (150lumennel), nem strobe, meg sos maximális fényerőn mint a B01-en pl.
Kellemes NW színhőmérsékletű (szemre kb 5000K) XP-G3 emiterrel világít a tudtommal egyedülálló foncsorral. STVZO direktíváknak valóban megfelelő lámpáról beszélünk, nagyon szép cutoff line-al, vetítési képpel.
Átlagos bringalámpákkal ellentétben nem előttünk van egy erős spot, és körülötte némi szórt fény, amit nehéz fényképezni, mert az erős spot miatt a fénykepező (és a pupillánk) visszavesz; hanem a spot a kép tetején van, enyhe, de határozottan látni, ez oda világít ahova nézünk, körülötte pedig teljesen homogén a fény a periférikus látásunktól. Rövid videó. Nem világít a kerék alá, és a kormányra sem.Ultraszéles nagylátóval fényképezve, mert simával nem látszódna a széle: BC30-B01/BC25R-B01: [link]
A Lumintop messzebbre koncentrálja a fényt, és közvetlen a bringa alatt/előtt erősebb/szélesebb spill-t világít, viszont a kettő között van egy kis szünet, ahol nincs fény. STVZO-s lámpáknál ez sűrűn van, ennél már nem zavaró, de sokkal kellemesebb a Fenix.
Átlag lámpáktól is kellemesebb szerintem, mert nem előttünk van a nagy fénykoncentráció, hanem a távolban, természetesebb, kellemesebb a szemnek sokkal. Ráadásul a homogén spill messzire elvilágít, szép éles határral, vö BC30, illetve a fal mellett a B01-el(garázsajtón látszik): [link]
Tipikus lakotton kívüli fényerővel a BC25R és B01: [link] Illetve leheletnyit fentebb állítva Turboval: [link]
Komplett kép és videó anyag ami máig van: [link]<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
WestBam
Topikgazda
Bocsánat, hogy a bringa témába vágok, de talán vannak akik ismerik Steiger Oszkárt (Berkut), akinek a blogját épp ma olvasgattam ismét.
Tudtam, hogy neki nem kellett akkus fejlámpa, egy kis egyszerű Petzl volt neki mikor én is találkoztam vele egy-két táborban. Az viszont a rendszeresített csomagjának a részét képzi.
EBBEN a cikkjében le is írja, hogy miért erre esett a választása. Elöljáróban annyit érdemes tudni róla, hogy mécsessel világít inkább, mint lámpával, tehát nem a lumeneket hajszolja, cserébe kb. az egész világot bejárta mint "hátizsákos utazó".
"Fej lámpa , Petzl + tartalék elemek. / akkumulátorokat tölteni nem biztos hogy lett volna lehetőség, és töltőt is kellett volna vinni hozzá. Elemeket mindenütt kapni."Ez csak gondoltam gondolatébresztőnek itt hagyom, hogy míg mi itt sok száz, inkább már több ezer lumenekkel is elégedetlenkedünk egy fejlámpa esetén, ő egy régi Petzl-el bejárta a bolygó jelentős részét probléma nélkül
⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
z123456z
őstag
Egy gyenge pillanatokban megremegett a kezem, és kifizettem a régóta kosaramban lévő Acebeam P16-ost. Sajnos csak 31-én postáznak, így várnom kell. Kíváncsi leszek Strikerrel összehasonlítva, szerintem összességében nehéz lesz felülmúlnia, de majd meglátjuk. Remélem, hogy nem lesz rá vám, nem vettem még nealgadgetről.
-
MC Pite
veterán
válasz WestBam #73874 üzenetére
Így van . Az a jó választás, amit tud etetni.
Mi kicsit el vagyunk kapatva a lumenekkel, többel néha mint indokolt; de keressük a tutit .
Akartam ma nyúzni még a BC25R-t, de reggel nagy volt a köd, meg fagy is volt, autóval mentem. Este meg más világítástechnikai dolgom volt .
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
Biza, BC30 még az első tengely mögé is juttat fényt, a teteje meg kissé csapott. [link]
Illetve a [videón] is látszik hogy olyan az úton a fénye, mint a gyári fényképeken. Mert a mennyire nem vakít grafika, az némileg túlzás.
Azért nem egy S2, ha falon nem is igazán látszikEgy Wuben B2 az egy enyhén lecsapott tetejű S2, nem olyan jó eredménnyel mint a slagos verzió . [link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Fenix BC25R folytatás:
Ma melóba is használtam, és van pár kiegészítésem:
-a UI praktikus. Városba beérve, vagy ha figyelmeztető fény kell (sic gyalogosok a bringaúton) csak duplán nyomok a gombra és átvált villogó (150lumen?) módba. Zombik/város után egy gombnyomás, és visszatér az előző fényerőszintre.
Valószínűleg a folyamatos 150>90 lumenes állás, mert elég jól látni vele, és az ekkora akkuval azért illik takarékoskodni. Elvileg 7 óra a 350>230-as állás, de az még 35 feletti tartós haladáshoz is bőven jó. Világosabbnak érződik(talán mert alig van világosabb fényfolt?), mint amire a lumen adatok alapján számolna az ember.-Meglepően sok fényt ad a periférikus részekre, illetve a látómezőre végig. Nagyon frankó, méterekre ellátok oldalra, fejlámpa nélkül is a 150lumenes álláson, mint bőnkétszer ekkora fokozaton a montilámpával.
-B01hez képest kellemes, hogy nem erős fény világítja meg a kereket, ill előttem lévő részt, hanem az a lightosabb; és a látómező az erősebb, tutin homogén .
[Képek][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
FBLLMAG
senior tag
Jön az energiaválság. Már készen állnak a lámpáim. Nálunk január 30 -án lekapcsolják a közvilágítást. (A kenyérrel is gond lehet, mivel a pékek is 4x -es villanyszámlát kaptak .)
-
FBLLMAG
senior tag
A héten Zebralight hetet tartottam. Ezzel kapcsolatos tapasztaltakat szeretném veletek megosztani. Ha lehet.
Tények, mivel ezeket a neten nem lehet nagyon megtalálni.
- H53W > 330 lm, 1000 cd, 3 cd/lm, 12°, 12 fokozat, 4000 K
- SC53W > 330 lm, 1000 cd, 3 cd/lm, 12°, 12 fokozat, 4000 K
- SC5W > 550 lm, 2500 cd, 5 cd/lm, 10°, 12 fokozat, 4000 K
- SC5 OP > 530 lm, 3600 cd, 7 cd/lm, 10°, 11 fokozat, 7000 KSzórt fény (SPILL) az összes lámpánál 80°, és mi degyik OP reflektort használ. A bevonatuk nagyon ellenálló.
A H53W fejlámpámat esténként használtam. Nappal nem volt velem. 75 mm hosszával, 30 g körüli tömegével (+25 g az akku) a homlokon, meg sem lehetett érezni. Tenni - venni, közlekedni vele, nagyon jó volt. Beltérben is nagyon kellemes a sejmes fénye végett. 0,001 lm fokozaton jelzi hollétét (ezt a fokozatot másra nem is lehet használni), nem kell keresni esténként, akárhogy rakom le, és biztos, hogy nem fordítva rakom a fejemre. A 14 lm fokozata is használható, mégis inkább a 30 lm fokozatát használtam. Még jobban láttam vele, és akár 20 órát is üzemelhet egyfolytában ezen a fokozaton. Nagy ritkán, mikor esett, nedves, sötét volt a talaj, felkapcsoltam a 60 lm -es fokozatra. Távolabbra körbenézni nem ezt használtam, bár a 20, 30 m sem gond számára.
A SC53W zseblámpám kb ugyanaz mint a H53W fejlámpám, csak előre világít. Nagyon könnyű és Li elemmel, Li 1.5 V -os akkuval még könnyebb. A test kialakítása végett stabil a fogása. És ennyi. Vége az előnyöknek. Mivel szemre a 30 lm sétáló fokozata ugyanolyan fénnyel világít mint a 20 lm -os SC5W. Ami erősebben, távolabbra világít. Riflében nem érezni a súly beli különbséget. A SC53W nyáron, késő esti szórakozás, esti mozizás kisérője lehet. Nem napi hordásra való. Ezért sem zavar, hogy hibásan vettem meg FB -on. Az 1 hetet is bírta, nemhogy az alkalmi felhasználást. Pedig ezt használtam gyertyaként reggel, este a héten. A 9000 Ft pedig jó ár volt érte. Nem kellett 50+ € -ót kiadnom érte.
A SC5W na ez az igazi EDC lámpám. A klipszét kicseréltem a SC5 OP klipszével. Így mind a 2 modell jobb lett. Könnyedén csúszik a zseb oldalán, miközben stabilan tartja. És a felcsíptetéssel sem kell bajlódnom. Ebben a 20 lm -es fokozatot használom leginkább esti sétára, parkon áthaladni, sötét utcákban, kertben, ház körül. 30 órát!!! üzemel ezen a fokozaton. Egyetlen AA NiMh Eneloop akkuval. Autó kipakolásánál is elegendő (vagy felkapcsolom a 92 lm -os fokozatára a sarkok ellenőrzése végett). Autó körül a fűbe ejtett csavar megtalálására is elégséges a 160 lm -es fokozata (dobtam már be Li-Ion -os lámpát a csomagtartóba). Ennek a szórt fénye mintha erősebb lenne, jobban látok vele, ráadásul elég szélesen világít, miközben a középső fényköre nem zavar.
Ezek mind teljesen személyre szabhatók voltak, 4000 K -es nelegebb fénnyel.
A SC5 OP világít a legfényesebben, a legtávolabb, és ennek hidegfehér fénye van. Ugyanakkor, ennek a tömege a legnagyobb. Nappal pincébe lemenni, polcok között körbe nézni, erős fényű környezet után használni, pont jó. Este, felébredés után, azért a SC5W fénye a kellemesebb. Az azonos fokozatokon is jóval elmarad az űzemideje a SC5W -től, és ahol magasabb picivel az adott fokozat fényárama (pl 115 lm szemben a 92 lm), ott alapból gyengébb üzemidőre vár az ember. A szórt fénye is mintha haloványabb lenne. Picivel. Ez régebbi modell, ezt már jó ideje nyúzom.
[ Szerkesztve ]
-
FBLLMAG
senior tag
-
Cyborg
őstag
válasz FBLLMAG #73895 üzenetére
Elkapott a nosztalgia most.
Megnéztem, él-e még a Zebralight, és örömmel látom, hogy még igen, vannak 21700as lampái, meg újabb ledekkel szereltek, és viszik tovább a neutral ledes vonalat is. Az nkon-on úgy látom, megmaradtak a kis edc vonalon, azóta se csináltak újabb, nagyobb lámpát, a meglévő típusokat csiszolják. Az áruk sem változott, csak a HUF lett közben fele olyan gyenge.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetni (keresem típusú is) és reflinket beilleszteni az ÁSZF III/10/16-17 pontja alapján tilos, az ilyen tartalmú hozzászólások moderálásra kerülnek!
- Bemutató Convoy M1 és M2 elemlámpa bemutató
- Bemutató Convoy L2 2016 elemlámpa
- Bemutató Convoy C8 bemutató - Előre mutat
- Bemutató Convoy L2 - már majdnem prémium
- Bemutató Convoy S2+ bemutató - A szükséges plussz
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen