-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attila 1984
tag
válasz aerosmith #42349 üzenetére
Olvastad hogy így érkeztem? Valamint ha mással már előfordult hogy nem nyúlt hozzá a beállításaihoz majd azok önáló életre kelnek és teljesen más mint volt...azok tudják most miért vagyok dühös....meg olyan SVR-t vettem...ami nem ugrik a space gombal...puff...cserébe közel volt...meg olcsó.... készen vannak ezek...it nem a pihenésről van szó, hanem arról, hogy úgy készítenek el valamit amit le se tesztelnek... sok helyen látszik ha valaki ezeket kifarmolta volna valaha is a készítők közül...elsőnek mondta volna azt hogy ne legyünk már köcsögök a játékosokkal...
[ Szerkesztve ]
-
Borote
addikt
válasz Attila 1984 #42351 üzenetére
Ümm, ott nem lehet, hogy az volt a gond, hogy túl közel voltál a hajóhoz, és azért nem ment az SRV fúvókája? (Esetleg nem volt elég pip ENG-en?) SRV-ből ugyanis nincs többféle, bárhol veszed, ugyanazt tudja.
Illetőleg a Point Defence-ek. Azok hol vannak a hajódon? Mert ha az alján, esetleg úgy parkoltál, hogy teljesen a másik oldalán, és nincs olyan szög, hogy rálásson a rakétára, nem fogja tudni lelőni -
Morpheusz.
újonc
Üdv mindenkinek!
Kisebb-nagyobb kihagyásokkal, de a kezdetektől repülök. Viszont most egy problémába ütköztem és olyanok segítségére lenne szükségem akik jártasak a neutron csillaggal utazásban.
A gondom az, hogy a spansh által kreált útvonal szerint a hajómnak tudnia kellene ugrania egy 393 Ly-s távolságot. Azonban amikor "feltöltöm" az FSD-t a csillagban, akkor is csak 275 Ly-t tudok ugrani. Jól állítottam be a router-ben az ugrási képességem és van nafta a hajóban.
A routerben van a hiba vagy én rontottam el valamit? -
Peppo
őstag
válasz Morpheusz. #42354 üzenetére
393? Utolsó értesüléseim alapján a rekord 330ly körül van valahol.
-
gentlelynx
tag
válasz Morpheusz. #42354 üzenetére
Nem kell akkorát ugranod, ha van közben becélozható rendszer, viszont azt "kézzel" kell megtenned. A neutronos route "ajánló" csak irányadó, de nem azt jelenti, hogy képes leszel neutrontól-neutronig 1-1 ugrással eljutni.
Én úgy szoktam csinálni, hogy a feltöltött ugrótáv alpján választok egy - a következő neutronhoz - közelebbi célpont rendszert. Ha ügyes vagy, akkor 2-3 ugrással már ott is vagy a következő csóvánál.
(Remélem jól értettem a problémát ) -
Morpheusz.
újonc
válasz gentlelynx #42356 üzenetére
Köszönöm a választ. Én is ilyesmire gondoltam. A bajom ezzel az, hogy 393-as távot átlagolva 55 ugrási képességgel 7 ugrással tudom megtenni. Tankolás amíg lehűl az FSD és ugrás.
Ha a neutronos ugrást nézem, 275-ös nagy ugrás után is még legalább 2* kell ugranom a következő csillagig. Tehát 4 ugrást spóroltam. Ez így jó annak aki a térképen gyorsan és ügyesen tud navigálni. Nekem ez kicsit molyolós (túl földhöz ragadt 2D-s gondolkodásom van ehhez ). De ha explorerkedés közben az utamba esik egy neutron csillag, már tudom hogy kell kihasználni. -
Attila 1984
tag
Neutronos ugrás...393-as ugrótáv...jézusom ilyenekről nem is hallottam, én hogy le vagyok maradva...lekorlátozódtam a gauss cannonra meg a flank-megszerzésére...
-
Raymond
félisten
válasz Attila 1984 #42358 üzenetére
Szerintem ne merulj nagyon bele, ahogy mar irtak korabban - probalj 1-2 dolgora koncentralni es azt csinalni ne 15 kulonbozo jatekmechanikaval foglalkozz egyszerre mert annak sok ertelme nincs.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
gentlelynx
tag
válasz Morpheusz. #42357 üzenetére
Alapvetően azért szerintem érdemes szétválasztani az "explorerkedést" a "neutron sztrádától"... Amikor felfedezel, akkor nem annyira a nagy ugrótáv a lényeg, hanem, hogy minél több rendszert meglátogass, az ott lévő bolygókat scanneld, esetleg leszállj valahova nézelődni, "fényképezkedni"...
A neutron-nak akkor van értelme, ha konkrét céllal akarsz eljutni távolabbi helyekre, pl. colonia /SagA vagy valamelyik csillagködhöz, guardian site-hoz, stb. (Vagy akár ezek közül bármelyiktől vissza a bubi-ba.)
Felfedezőknek az ugrótáv egyrészről arra jó, hogy nehezebben kerülnek bajba, ha csak messzebb van tankolható csillag, illetve az alap ugrótáv képezi alapját a neutronos szorzónak. Bubin belüli közlekedésben meg egyértelműen arra jó, hogy hamarabb odaérj valahova, könnyebben elérhetőek a mérnökök vagy akár a küldetések célpontjai.
Én amikor a Coloniáról mentem SagA-hoz a galaxis síkjábó felfelé indultam először és ott sikerült zsinórban olyan útvonalat találni (nem segédprogrammal) a térkép segítségével, hogy gyakorlatilag neutrontól neutronig ugráltam. Pesze ezek között volt olyan is ami nem használta ki a max. ugrótávot, de így mégis gyorsabban átértem. Ezt az utat viszont egyáltalán nem nevezném explorerkedésnek... ez tényleg csak utazás volt. (Leszámítva, hogy egy csomó neutron first explós volt így is ) -
gentlelynx
tag
válasz Attila 1984 #42358 üzenetére
Nincsenek "korlátok"... csak későbbre halasztott lehetőségek
-
Morpheusz.
újonc
válasz gentlelynx #42360 üzenetére
Igazándiból ez egy olyan dolog volt amit még nem próbáltam, nem ismertem és érdekelt. A legutóbbi felfedezősdim kb egy hónapig tartott és a visszaút majd egy napba. Konkrétan majd 7 órába, pedig az 56-57-es ugrótáv annyira nem rossz. Persze lehetne jobb is de bizonyos dolgokat képtelen vagyok leszedni a hajómról pl.: pajzs, vagy elhárító eszközök. Persze kicsik, de morálisan nagyon fontosak nekem . Régi beidegződések még az "Ősi" Robigós futamokból . (Tudod! Csak az első milliómról ne kérdezz!)
A Colonián még nem jártam, de most annyira nem is érdekel. Megyek egy kicsit a messzibe nézelődni, felfedezni. -
gentlelynx
tag
válasz Morpheusz. #42362 üzenetére
Ezzel én is így voltam és persze (sokak mellett) én is belefutottam, hogy összekevertem a neutront egy fehér törpével , de így tanulunk... Most már, ha "keletre" megyek, mindig a Jackson's Lighthouse-on át vezet az utam és visszafelé is érdemes beiktatni.
Az 56-57-es ugrótávval nincs semmi baj, ha figyelembe vesszük a neutron 4x szorzóját, akkor biztonsággal megugorható vele a ~220ly, ami azért már egy elég jó érték.
Expló hajóra, hosszú útra egyébként is érdemes különböző biztonsági elemeket is feltenni, főleg, ha neutronozol... ilyenkor egy MRP (de inkább 2) nagyon hasznos tud lenni. Van aki fel szokott még tenni repair limpet cuccot, bár én az említett körutamon nem éreztem hiányát, de vigyáztam is a vasra, amennyire lehet. Aztán érdemes még SRV-t is vinni, mert nyersanyagra sok minden szintetizálásához szükség lehet (pl. ugrótávot is tudsz növelni - "jumponium"-nak szokták becézni ), valamint azért mész nézelődni, hogy egy-egy mutatósabb bogyóra le is tedd magad és furikázz kicsit.
Coloniára az ottani mérnökök miatt érdemes kimenni és feloldogatni őket, hogy aztán blueprint-eket tudjál pin-elni náluk.[ Szerkesztve ]
-
Attila 1984
tag
Köszi mindenkinek...tanultam a dologból...lehet valaki most simán lehülyéz...de az volt a baj hogy a sentineleket nem targeteltem be mikor jöttek...csak löttem mint egy fps-be...és nem mindíg talált célt...de így sokkal többet bevittem nekik...és vééégre megvannak a GÖMB scann ...köszönöm akik segítettek...csak meglesz az a thargoid vadász krait...
-
duvi
nagyúr
Friss hírek a Fleet Carrierekről!
"Greetings Commanders,We're thrilled to announce that the first look at the upcoming Fleet Carrier update will be coming to your screens on Thursday, 2 April! Lead Server Developer, Dav Stott, and Game Designer, Luke Betterton, will join us on a special video to talk us through what these vast vessels are and how they'll be shaking up the galaxy!
Since the initial reveal of Fleet Carriers, we've examined the concept of predefined load-outs and decided to invest additional time to ensure that fleet carriers offer the same level of flexibility and customization as other ships within Elite Dangerous. We've done this by adding more loadout options to make your carrier unique, and allow for player-to-player interaction like you've never seen before in Elite Dangerous!
Squirming in your cockpit chair wanting to know more details? Here is some key information on Fleet Carriers - but for the entire content reveal, tune in to our Pre-Recorded Stream on YouTube, on 2 April at 18:00 (UTC). Although we won't be live, our team will be there in the chat to answer any questions that you may have.
- One of your most frequent questions about Fleet Carriers was: How much do they cost? Fleet Carriers will be a lucrative investment, costing 5,000,000,000cr at launch.
- Fleet Carriers are individually owned and feature 16 landing pads (of varying sizes) for other players to dock at.
- Fleet Carriers use a new fuel, Tritium, to jump from system to system.
- Fleet Carriers have a max jump range of 500LY at one time, with the ability to jump whenever the owner wants, however, they will have a build up and cool down period between jumps.
- You can manage your carrier's finances by setting tariffs and adjusting the buying and selling prices for commodities traded in it's market.
As it currently stands, we're aiming to launch the Fleet Carriers update in June and will be calling all commanders to experience Fleet Carriers (as both visitors and owners) in two upcoming public betas before the update is live! The first beta will begin on 7 April for PC only, and the second beta which will be launched on PC, Xbox and PlayStation, will take place in May. Please note that there is a chance that these time frames may change slightly in the coming weeks, but we'll keep you up to date on the specific times, dates and instructions.
See you there, Commanders."
béta #1: ápr.7
béta #2: május
éles patch: június[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Basszus, eddig nem erdekelt a penz hajhaszas es a banyaszat de most mehetek koveket turni Pedig inkabb HL Alyx-oznak ehelyett.
Szerk: latom eles csak juniusban lesz, akkor meg raerek, azt hittem egy het mulva jon
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Attila 1984
tag
Srácok
Két kérdés...
1.Hülyeség volt unlockolni a gaus cannon class 1-et
2.Ha már kinyitottam hol van...az tudtommal egyértelmüen hard point...de outfitbe nincs ...
A kettes pontot kipipálhatjuk...az megvan!!! de a beam laserem sokkal erősebb de gáz...de akkor miért van hogy így gauss cannon úgy gauss cannon...tök alap...ráadásul kiakad tőle a rendszerem[ Szerkesztve ]
-
Borote
addikt
A casual miner pythonommal ahogy nézem, 35 mining run kell (kicsit kevesebb, ha drágábban is elmegy az LTD), amiből ha másnaponta megcsinálok egyet (kb 40 perc, azt még nem idegőrlő), akkor mire kijönnek, pont lesz rá elég zsozsó.
Bár aztán ki tudja, ha időben összeszedek egy koronát, akkor pár nap a karanténban, és összejön a pénz
(#42368) Attila 1984 : szerintem nem volt hülyeség unlockolni, csak legyen elég blueprint meg material a class 2-re is. Előfordulhat olyan szituáció, hogy a class 1-es is kellhet. Nekem pl a Corvette-en 2 class 2 és 2 class 1-es is volt, mert a class 1-es hardpointoknak sokkal jobb volt a convergence-e a class 4-esekkel (azaz sokkal közelebb voltak egymáshoz, sokkal nagyobb eséllyel talált be mind). Most attól tekintsünk el, hogy pazarlás-e huge HP-ra class 2 gauss-t tenni
Olyan helyen tudod megvenni, ahol van technology broker is, akinél amúgy tudnád unlockolni.[ Szerkesztve ]
-
Borote
addikt
válasz Attila 1984 #42368 üzenetére
Ez Thargoid Interceptorok ellen való, mert ennek a teljes sebzését megkapja az Interceptor, addig a beam laser-re 99,99%-os resistance-a van, azaz praktikusan semmit nem fog sérülni a beam-től. Persze nem haszontalan a beam, mert a pajzsot lehet vele leszedni, és Thermal Vent Experimentallal (best mod ever) alkalmas arra, hogy csökkentsd a hajód heat-jét, és tizenvalahány% heat alatt nem tudok rádlockolni, így a main gunnal alig tud eltalálni. (Sajnos a villámon meg a swarmon sokat nem segít )
Human célpont ellen van jobb is, nyilván
-
Borote
addikt
Kicsit nehéz, kicsit lassú, de nagyjából elkészültem vele (A névadás egyik kedvenc regényem alapján).
Még ezt-azt lehetne rajta finomítani, de egyelőre a francnak van ahhoz kedve SCB-t egyelőre nem tudok engineerelni, Jameson még nincs meg[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Attila 1984 #42375 üzenetére
Fleet Carrierek (anyahajók) érkeznek. Az alapáruk 5 milliárd credit lesz. Egyszerre csak egyféle lehet a birtokunkban, de lehet cserélgetni őket. Négyféle modell érkezik: miner, explorer, trader, mercenary
500LY lesz az ugrótávjuk, de speciális üzemanyag (Tritium) kell az ugráshoz. Modulárisak lesznek, tehát itt is vehetünk jobbat, nagyobbat, mint amivel alapból megkapjuk. 16 landing pad lesz a fedélzetükön. Rajtunk kívül, csak az általunk meghívott játékosok landolhatnak a fedélzeten. Nem lehet megsemmisíteni az FC-ket. Hirtelenjében ennyit tudunk róluk.[ Szerkesztve ]
-
42861
senior tag
-
duvi
nagyúr
- Max 8 hajós dokkolásra nem emlékszem, de ettől még lehetséges.
- Landing padok az alábbi leosztásban lesznek, amik meghatározzák a nagyobb hajók egyidejű létszámát (lehet, hogy erre gondolsz?):
8 Large
4 Medium
4 Small
-Igen, az eddigi infók alapján bányászni kell majd a spéci üzemanyagot, vagy a komponenseit. -
duvi
nagyúr
Összeszedtem az eddig elérhető összes hivatalos infót a Fleet Carrierekről:
- Fórumbejegyzés 1
- Fórumbejegyzés 2
- Fórumbejegyzés 3
- Fleet Carrier Gamescom Reveal -
wollnerd
aktív tag
Az első PC béta már április 7-én lesz. Nem gondoltam volna h ilyen hamar.
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
orientcx
őstag
5 milliárd? Ugyanmááá, ez egy laza Fed bugrisos mellényzseb alján összegyűlt maradék apróból is megvan.
Kb 20 perc gázszerelés, és még a pincérnőnek is nagyobb borravalót adok egy kocsmai rutinlátogatáson, mint amibe ez a dereglye kerül.De egy kicsit komolyabban:
Valójában amikor biztossá vált a Fleet Carrier-ek érkezése(és amikor még lehetőségem is volt játszani), akkor kb 6 hét alatt "kalózvadászkodtam" fel magam 3 milliárdról 15-re. De a helyi bányászfrakció elmondása szerint is hamar gyűlnek a kreditek, tehát ez az 5 milliárd komoly játékosnak nem jelenthet gondot, én egy kicsivel magasabbra tettem volna a lécet.
Amúgy abban tudna valaki segíteni, hogy ezzel a dereglyével bárhol le tudunk majd parkolni egy adott rendszeren belül, akár egy HazRES mellé is, vagy csak a rendszer egy adott pontjánál. Én nem találtam erre vonatkozó utalást, márpedig ez lenne az egyik érdekes lehetőség.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
duvi
nagyúr
válasz orientcx #42381 üzenetére
Eddig annyit tudunk, hogy közvetlenül nem mi fogjuk irányítani az ugrást. Ha megvan a szükséges üzemanyag mennyiség, akkor kiválasztjuk a célrendszert és az AI magától odaugrik. Az eddigi infók alapján, rendszeren belül nem fogunk tudni repülni, tehát nem tudunk odanavigálni a kedvenc HAZRES-ünk mellé. DE! Várjuk meg a hivatalos infókat, bemutatókat. Április 7 már itt van a kanyarban és tuti, hogy előtte kapunk némi videóanyagot az újdonságokról
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Attila 1984 #42383 üzenetére
"gauss cannon class 1 class 2- között sok a difi?"
Eléggé. A kettes jóval nagyobbat sebezz, de több energiát is használ. -
Attila 1984
tag
Sejtettem hogy valami ilyesmi várhattam volna akkor még...ellőttem a bluprintemet a class 1 re.. Most bányászok...amit nem értek...hogy bal oldalon hogyan és mi jelzi ki az adott aszteroida összetételét...??? azt hittem ha megkínálom prospectorral az kiírja balra....de nem...pedig láttam videót...hogy bal oldalon írja valahogy hány százalékban tartalmaz LTD-t és más egyéb érceket az aszteroida...ez hogyan van?
-
42861
senior tag
válasz Attila 1984 #42385 üzenetére
A prospectort ki kell targetelni, akkor látod az összetételről az infókat.
-
Submarine
senior tag
válasz Attila 1984 #42385 üzenetére
Akkor eddig, hogy bányásztál?
Ráadásul ha csak úgy "à la nature" megpocsékolod lézerrel, alig köpköd ki magából valamit az aszteroida.
Legyen nálad bőven limpet, eleinte telepakolhatod a rakteredet, később kevesebb is elég lesz.
LTD - Borann A2:
Megpróbálsz a linkelt kép alapján, a satírozott területen landolni.
Vársz amíg magányos leszel, én ilyenkor szoktam átállítani ami bányászathoz kell beállítva legyen(energiaelosztás, tűzgomb kiosztás).
Aztán ami tetszik arra a prospector limpetet kizavarod, kitargeteled, vársz.
Kiírja mi van benne. LTD esetében úgy 20%-alatt nem szoktam vele foglalkozni, de ez pillanatnyi habitus kérdése.
Talán egy-két fajta formájú jobban adja, de lehet ez csak ilyen érzet, nem tudok 100%-os tippet adni. Keresgetni kell. Csak a százalékot szoktam nézni, hogy high vagy medium, nem sok különbséget tapasztaltam, de tévedhetek is.
Ha tetszik megfelelő közelségben ráeresztem az áldást.
Rátapadok a másik tűzgombra(collector limpet), egy hosszú nyomással kizavarom amit csak lehet. Aztán várom, hogy a hívek az urnához járuljanak.
És így tovább, és így tovább.
Ha tele vagyok, visszamegyek a Brothers Installation-ra, leveszem a collector irányítókat, meg mindent ami nem kell utazáshoz és felteszek helyette FSD gyorsítót, meg fuel scoopot.
És sasolom hol mennyiért veszik a drágaszágot.- igen, pont olyan unalmas mint ahogy hangzik -
-
Raymond
félisten
válasz Submarine #42387 üzenetére
"igen, pont olyan unalmas mint ahogy hangzik"
Ezert nem alltam neki eddig sokha, de ugy latszik mashogy nem lehet FC-re penzt keriteni. A masik dolog hogy egyebkent meg fuvarozok (meg fegyver sincs a hajon) ami szinten unalmas megis szeretemPrivat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
orientcx
őstag
válasz Raymond #42388 üzenetére
"igen, pont olyan unalmas mint ahogy hangzik"(bányászat)
"Ezert nem alltam neki eddig soha, de ugy latszik mashogy nem lehet FC-re penzt keriteni."Már hogyne lehetne, én össz annyit bányásztam, amennyit Selene néni kegyeiért feltétlen össze kellett kapirgálnom. Hogy érte vóóna be inkább egy marék muskátlival, vagy egy csokor spenóttal.
Na mindegy, lényeg a lényeg, kalóz páholással legalább olyan jól lehet keresni, mintha versenyt bányásztál volna a Hapcival, vagy a Vidorral, csak jó helyen, megfelelően összeválogatott küldetéscsomag kell hozzá. Azaz legyen a célrendszerben HazRES, és az ott fellelhető célpontokra minél több frakciótól szerezz megbízást, akár több környékbeli rendszerből is. Így minden felpofozott martalóc után 3-5, esetleg 6-7 helyről fizetnek. Nem egész két hónap alatt ugrottam 3-ról 15 milliárdra. Igaz, akkoriban volt is időm mindennap osztani a kokikat.
duvi - köszi, hát akkor tényleg várjuk ki azt a hetedikét. Persze akkor is veszek egyet, ha netán semmire nem lenne jó, mert egy Fed bugrisnak menőzni kell a TESCO parkolóban. Ráadásul ez akkora, hogy kis helyezkedéssel a környék összes mozgássérült parkolóját el lehet foglalni, a nagycsaládos helyekkel együtt.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Peppo
őstag
Ha nincs überbrutál kalózirtó hajód, vagy a képességeidben nem bízol még eléggé, akkor nem kell haz resbe menni. Olyan helyet kell választani, ahol low vagy normál res site van (Amúgy a high sem vészes, mert ott is vannak zöldek, akik segítenek.) A jutalom ugyanannyi lesz itt is, csak a bounty kevesebb, de az amúgy is csak kisebb részét adja a bevételnek, szóval kb. tökmindegy.
Javaslom azokat a rendszereket, ahol birodalmi rangot húzunk. Pl. emlékeim szerint a HIP8444-ben egyszerre egy csomó massacre küldetést lehet felvenni az egyetlen szomszédos rendszerbe, és mivel ott low res site van, ezek teljesítése is gyerekjáték egy közepesen mérnökölt hajóval.
-
gentlelynx
tag
Áh, összevágott anyagot látsz!
orientcx: a móttód a fentire is igaz!
De az mindenesetre engem is foglalkoztat, hogy milyen ismérvek alapján lehet olyan rendszer együttállást találni, ahol jól adja ezeket a küldiket is és a megfelelő res is rendelkezésre áll... Van esetleg valami state, amikor jobban szórja az assasinate küldiket?
-
duvi
nagyúr
válasz gentlelynx #42392 üzenetére
Kizárt . Akkor lángokban állna a szép új Frontier székház
-
Peppo
őstag
Én sem feltétlenül neked szántam. Csak egy másik oldalát próbáltam megvilágítani a dolognak. A massacre küldetések pont azért jók, mert ugyanúgy teljesíthetők harmless vagy elite hajók irtásával is, és a jutalom is nagyjából ugyanannyi mindkét esetben.
(#42393) gentlelynx Ideális esetben sok frakció van az adott helyen, és kevés szomszédos rendszer, ahova a küldetések szólhatnak. Ezért is ajánlottam a ranghúzós helyeket, pl. HIP8444. A haz res meg egyáltalán nem kötelező, jó bármilyen res site, de ha jól emlékszem, a másik ilyen helyen, a Mainani-Ngalinn páros valamelyikén az is van.
-
gentlelynx
tag
Köszi ezeket a konkrét tippeket, rá fogok csekkolni!
Mint olvashattad én is "megfelelő res"-t írtam
Értettem ez alatt, hogy legyen bármilyen szintű, de megfelelő ütemben és mértékben spawnolja a "kuncsaftokat". Sokszor tapasztaltam már, hogy hiába volt HAS, alig adott értékelhető célpontot. Volt egy elméletem is, amit aztán nem sikerült igazolni, hogy egy időben volt olyan feelingem, hogy open-ben jobban adta az értkékes és ízletes falatokat, de mint mondtam, ezt csak elmélet maradt...
Nekem "normál" játékmenettel, tehát vegyes küldetésekkel, kalózírtásokkal/harci zónák látogatásával és néha trade-el 6 milliárd gyűlt össze, így összességében a beruházás még finanszírozható lenne, de ahogy Duvi is írta, nem szabad megfeledkezni a modulokról sem, amiknek - úgy gondolom - szintén jól meg fogják kérni az árát. -
Peppo
őstag
válasz gentlelynx #42398 üzenetére
Ez is csak elmélet, de eddig elég jól bejött. Szerintem attól is függ a spawnrate, hogy mennyi küldetésed aktív az adott bandát illetően. És az aktív alatt nem azt értem, hogy mondjuk egy frakciótól vettél fel egy rakás küldetést, ami ugye egyébként sem szerencsés, hanem a több frakciótól egyszerre éppen teljesítés alatt álló küldetések száma mennyi.
Én általában igyekszem úgy felvenni a küldetéseket, hogy lehetőleg kb. ugyanannyi kinyírandó kalóz legyen mindenkinél. De persze ez csak korlátozottan lehetséges, és a vége felé, mikor már csak alig 1-2 aktív küldetés van még, a célpontok is egyre ritkábban jönnek.Hangsúlyoznám, hogy ezt solo módban vettem észre, wingben mintha nem pont így lenne. igaz, wingben sokkal kevesebbet repültem.
Ja és e mellett előfordul, hogy bugos, és egyáltalán nem spawnol célpont. Ez nekem akkor fordult elő, mikor különböző rendszerekbe vettem fel küldetéseket egyszerre. Mondjuk ezt amúgy sem célszerű csinálni, le is szoktam róla hamar.
Ja és a Heveri rendszer, amit írtam a linkelt hozzászólásban, az utóbbi hónapokban nem volt annyira jó. Nem is rossz, de már nem olyan, mint régen.
[ Szerkesztve ]
-
orientcx
őstag
"Azt azért tegyük hozzá - és ez nem smúzolás - ahogy a harcot te kened, azt rajtad kívül még max. öt ember csinálja meg a játékban."
Na ebből a kommentből pedig haladéktalanul óriásplakátot csinálok, ez kell az én Fed bugris lelkemnek. Mondjuk azt egy kicsit sérelmezem, hogy szerinted rajtam kívül van még másik öt CMDR is, aki olyan jó, mint én - a magam által előadott kocsmai történeteimben sosem szokott hozzám fogható hős lenni az univerzumban - de azért a kommentedtől a májam így is hízott néhány kilót. KÖSZÖNÖM!
(a lavian brandy, és kongga ale kombinációjától összezsugorodott májamra már amúgy is ráfért egy kis hízás)gentlelynx - "Áh, összevágott anyagot látsz! "
Ahogy mondod. Az általam összevágott verzióban pl fényes győzelmet arattunk Muhinál, és Mohácsnál(és még így sem vagyok sehol az aktuális nagyvezírhez képest)"orientcx: a mottód a fentire is igaz! "
Most nem érek rá mély felháborodásomnak hangot adni, mert épp el vagyok foglalva, azzal, hogy duzzogok a sarokban.
"milyen ismérvek alapján lehet olyan rendszer együttállást találni, ahol jól adja ezeket a küldiket is és a megfelelő res is rendelkezésre áll..."
Egzakt módszert erre sajnos nem tudok, az én szisztémám a sok beleölt játékidő, ami néha meghozza véletlen szerű jutalmát.
Az én kedvenc hármasom pl az Oyas, Acionna, és NLTT valami(a pontos száma most nem ugrik be, egy hónapja csak a laptopom van nálam, azzal meg max csak diavetítést lehetne tartani(izgalmas kalandvetííttéés)
És még pár dolog, ami szükséges a sikerhez(akik már rég tudják ezeket, azoktól elnézést)
A cél, hogy a lehető legtöbb frakciótól szerezzünk megbízást ugyanazokra a célpontokra, mert akkor egy fenékbe rúgott rosszaság után több helyről is csörög a kassza.
A második, hogy mindegyik megbízó frakcióval legyünk szövik(azon belül is legyen a csík a maxon), különben ugyanazért a melóért csak a töredékét ajánlják. Ha jól emlékszem, néhány csúcs tarifa ami így hirtelen eszembe jut(ha rosszul emlékszem, javítsatok):
30 martalóc - 17 Misike
49 martalóc - 27 Misike
63 martalóc - 31 Misike
72 martalóc - 36Misike
81 martalóc - 39 Misike
(bár ahogy bepötyögtem a számokat, kissé elbizonytalanodtam, de kb ennyi)
Az optimális hármas együttállásnál mindegyik rendszerben adnak a másik kettőbe szóló küldit, és ha végig hakniztuk a három helyszínt, akkor máris egy rakás jól fizető megbízás lapul a tarsolyunkban. Sajnos azok a régi szép idők elmúltak, amikor 50-60-70 db contract-ot lehetett összekaparni, ami nem csak a pénz miatt volt jó, de ranghúzásra is. Pl anno a birodalmi oldalon egy délután leültem a gép elé mint serf, és hajnalban úgy álltam fel, mint duke.
De mivel manapság már egyszerre csak max 20 darabunk lehet belőle, az apróbb, néhány fős tételeket a magam részéről inkább ignorálni szoktam. Törekszem továbbá, hogy elsősorban az egyhetes lejáratúakat gyűjtsem kosárba, azokat könnyebb jól fizető, sok frakció által fizetett csomagokba rendezni, mert lehet több napra előre tervezni.(pl ha a felvett megbízásokkal már nagyjából kész vagyunk, de egy 81db-os cuccból még hátravan mondjuk 47, akkor azért az egyért már nem érdemes kint maradni, inkább gyűjtsünk hozzá újabb néhányat. És ha a lejárat még bőven odébb van, értelemszerűen jobban lehet velük a kellő kombinációt összesakkozni.
Ja, és még valami. Ilyen kellemes hármas rendszeregyüttállásból érdemes többet is felfedezni, mert azt vettem észre, hogy néhány nap masszív kalózvadászat után legalább az egyik, de néha két rendszerben is háború robban ki. A háború pedig rosszat tesz az üzletnek, ugyanis az épp kakaskodó frakciók nem, vagy csak ritkán adnak kalózvadászatra szóló megbízást. Ráadásul vannak időszakok, mikor nem bírnak magukkal, és alig békül meg az egyik duó, azonnal folytatja a következő kettő.
Ilyenkor kell meglátogatni egy következő helyszínt.És ismét elf*stam a szót, pedig milyen sokáig milyen csendben tudtam maradi. A ti érdeketekben javaslom, ne ébresztgessétek a alvó (szfsó) oroszlánt!
[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot