Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, itt a teljes videó. Van lessons learned, legközelebb nem pont ugyanígy fogom belerakni a fába
-
npera
újonc
Nem tudom emlékeztek-e, egy kollégámat elvittem trélerrel december 25-én egy garázsba, miután lerobbant az Audi A3-as gépkocsija.
2.0T, az olajleválasztó gyűrűk gyártási hibásak, zabálja az olajat a kocsi. Elkezdte szétszedni az egészet, múlt hétvégén kivette a motort a kocsiból, most hétvégén pedig levette a hengerfejet és átnézte a dugókat és a szelepeket is.
Háááát... volt több hiba is. A vezérműlánc feszítője bekrepált, egy darab le is tört belőle és beleesett a motorba. A lánc átugrott pár szemet, a szelepek csókolóztak a dugókkal és mindegyik elgörbült (a szára).
A dugók gyászosak, a hengerfej lehet menthető, lehet nem. A katalizátor vélhetően kuka a brutális olajégetés miatt.
Ma beszélgettünk, most akkor elengedi a járművet, megy bontóba. Mivel teszter a srác és van 100 napja (!) gépjárművet tesztelni évente, így kábé minden hétvégén tud kocsit kölcsönözni (teli tank vagy akksi induláskor péntek 3-tól hétfő 9-ig), szóval nem azonnal pusztul bele a dologba, de az Audi már csak tréleren megy tovább a végső nyughelyére. Vagy pedig valami tuningolós illető lecsap rá és meg lesz swappolva. Ki tudja.
Hát így.
-
npera
újonc
válasz hobizoli #133020 üzenetére
A srác nem felvágós fajta, de kedvelte a gépjárművet. Befért a golftáska, tudott vele hurcolászni dolgokat. 30-éves fiatal srác, teljesen két lábbal áll a földön. A gépkocsival eléggé beszopta, mert a hajtáslánc egy kalap sz@r. A DSG is problémás, a motor pedig eleve rossz konstrukció.
Most házra gyűjt, de ha beleugranak a házas témába, akkor úgyis kell kocsi, szóval lehet Toyota lesz ott is
Norvégiában béreltek 4-en egy Corollát amikor síelni voltak és 5 liter alatt evett, mert ugye az átlagsebességes mérések miatt nagyon száguldozni nem ajánlott. Dögunalom a hajtáslánc, de eléggé stabil.
-
npera
újonc
válasz Phülöp #133026 üzenetére
Dögunalom, ha valaki sportos és izgalmas kocsira vágyik. De közúton forgalomban hova "sportoljak"? Ha csak egy töredékét kihasználom a tesztpályás vezetésnek közúton, akkor az már közúti veszélyeztetés vagy még rosszabb. Ha egy 200 lovas kocsit "leforgatok" első pár fokozatban, akkor az már autópályás tempó kábé a harmadik fokozattól.
Ahogy Karotta mondta a Priusra ez egy vízszintes lift, benyomod a gombot, búg egy picit, aztán ott vagy.
A vicc az, hogy engem igazából szórakoztat, hogy lehet optimalizálni a kigurulással és fékezéssel, a hibrid akksit meglepően sokáig lehet tölteni és aztán kicsorgatni belőle a kulombot.
-
npera
újonc
Augusztusban lejár a Pixel 4a támogatása, onnantól kezdve nincs SW-frissítés.
Megnéztem a kínálatot, van 7a, 7 és 7 Pro. Ebből szerintem 7a lesz, már az is bőven sok nekem. Szép kis 2k SEK-es ugrások vannak árban, meg picit nagyobb a kijelző.
50 grammal nehezebb az új
-
npera
újonc
válasz Jahno #133030 üzenetére
Nem vagyok egy szIfon fanboy, de azt el kell ismerjem, hogy piszok sokáig támogatnak bizonyos modelleket.
A Pixelt megkedveltem, mert nincs rajta semmi csicsa, csak sima Android. Az alap appok mennek, kábé ennyi elég is a boldogsághoz. A kamerája piszok jó, egyszerűen bejön a képe, pedig egy ősöreg 12M-ás valami gyösz szenzor van benne. Csak aztán a teljes big data agytrösztöt ráeresztik a post processben.
Ja és végtelen a Google Photos tár, ami szintén egy jó érv mellette.
-
npera
újonc
válasz Jahno #133034 üzenetére
A mai cuccok árait nézve én is ráncolom a homlokom erősen. Elképesztően drága lett minden.
14-es szIfon 12k SEK. Ha direkt az elavuló 13-ast nézem, akkor az 10,5k SEK. Azért már kapok egy autót is...
Még egy tank benzin is kijön a maradékból.
Volvo 850 2.5 20V GLT
9 500 kr -
npera
újonc
Nova, Phülöp, a finn kollégám vett egy erősítőt. Használtan, de csak 250 óra van a csövekben. Van benne pár cső, ha megnézed a képeket. És a tömege is vicces, 225 kg
-
npera
újonc
válasz Phülöp #133048 üzenetére
Horvát(h)ban épít egy házat, ami alatt van egy "mozi" szoba 30 m2 és egy "gépészeti" szoba 15 m2.
Tömör beton minden, nagyon durva hangszigetelés és csillapítás, külön felügyelt elektronikus zár, bekamerázva, beriasztózva. A kisebb szoba a mancave "labor" is, ott tud majd prütykörészni a projektjeivel.
Klipsch La Scala hangszórók lesznek hozzá.
De ez csak a sztereó cucc, mert lesz házimozi is. Az még alakul.... -
npera
újonc
válasz eattila #133055 üzenetére
A csávó minden gazdasági krízis esetén a 90-es évek eleje óta telivásárolja magát részvényekkel, aztán amikor jó az árfolyam akkor eladja őket. És van elég sok bitkoinja is tartalékban. Szóval csak a móka kedvéért dolgozik. Van pár kiadott háza is Horvát(h)ban. A keresztfiával fejtették a koint, neki megy valami 400 háza van Cipruson és Horvátországban vegyesen kiadóban. Szóval nem kell kuporgatnia.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #133070 üzenetére
Teljesen abszurd helyzet. Sajnálom
Itt a 2014-es menekültes ámokfutás óta kábé ugyanez megy. Ha közellátásban akarsz bármit elintézni, akkor a "menekültek" előre vannak véve. Ha fáj a fogad, akkor az tough luck, mert előbb rendbe kell rakni mondjuk 100k SEK értékben egy effendi "fogait" (mármint ami még van neki) az én adómból, de te majd jöhetsz pár hét múlva. Vagy kihúzod magadnak, mint Mr. Bean.
Időseknek műtétek hasonlóan messze a jövőben. Tűrjön addig. Mindezt úgy, hogy a most nyugger nénike vagy bácsika vélhetően szocialista szavazóként fizette a nem piskóta adót egész életében és most elvárná, hogy a nyugdíjából meg tudjon élni és ne csak kása és lekvár jöjjön ki. De a nyugdíjakat itt is szétlopták, aztán még letolják mindenkinek a torkán a "menekülteket", aki meg pofázni találna, az lesz rasszista.
-
npera
újonc
válasz NauTiLUS_HUN #133083 üzenetére
Nagymamám is ugyanígy még 2002-ben asszem. Berakták az "elfekvőbe" (milyen szép név), ahol a veséje leállt teljesen, összeomlott a keringés és 1 hét "kiszenvedés" után meghalt. És akkor lehet elmélkedni az emberi méltóságról, meg hasonlókról.
Apámat is hasonló sors várta volna, de anyámnak sikerült egy székesfehérvári katolikus otthonban helyet találni neki, ahol legalább figyeltek rá. Segíteni nem tudtak rajta, mert alzheimer nem tréfál.
-
npera
újonc
Ma elkeztem festeni a házfalat. Eddig az első oldal "alsó" része van letakarítva előkezelővel. Ez a kábé 2,5 méter magasan levő osztóvonalnál ér véget.
Ma kiterítettem fóliát, aztán az ablak alatt és körüli fehér léceket kentem újra fehér festékkel. Valamint a bejárati ajtó körül. Előtta maszkoltam szorgalmasan maszkoló szalaggal. Kábé 5 körül kezdtem, aztán negyed 8 körül "végeztem".
Még nincs kész, mivel a mosókonyha kis ablaka körüli és alatti fehér lécet már holnapra hagytam. Ha az megvan, akkor lehet az egész házfalat (alsó 2,5 méter) elkezdeni piros festékkel.
Szerintem ezzel most el leszek jó pár napon át. Utána jön a hátsó fal, ugyanez a rutin.
Ha az alsó része megvan, akkor jöhet az állványzat, aztán a felső szint. És akkor ha az is megvan, akkor kábé itt is vakáció. Meglátjuk meddig nem esik, mert az ugye hátráltatja a munkálatot.....
-
npera
újonc
Ha a Le Mans futamot nem bírtátok végignézni, akkor itt van egy kress kompilácó.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Ma elkészült a mosókonyha ablaka körüli fehér léces rész. Holnap céges grillezés a PO-nál, akkor nem festek. De szombaton indul a piros festékes móka
Irodában 24,8 fok volt a hűvösebb részen, de én a naposabb és melegebb sarkában ülök. Ma azt hittem rámolvad az irodai ruházat. Legközelebb sz@rok az irodai ruházatra és bermuda lesz és valami póló....
-
npera
újonc
válasz A. Crowley #133152 üzenetére
-
npera
újonc
Nova, Blueboi. Flyfive33 (amcsi) oldalon van akciós 2207 1960 kv motor brandelés nélkül 17 dodóért. Gyakorlatilag Xnova Lite Racing 2207, csak az Evan Turner színekkel. Annyi a különbség, hogy nem zégerrel rögzül a harang, hanem csavarral és nincs rajta branding.
A legolcsóbb shipping valami 17 dodós "slow boat 30 days" shipping. Aztán vannak a szoksásos 50+ dodós opciók. Megéri hazárdírozni a hajóssal ha nem sürgős?
Azt tudom, hogy a USPS (nem UPS, hanem US Postal Service) az egy megbízhatatlan módszer, azzal egyszer megszívtam.
Másik lehetőség jóval drágább RCinpower 2107 Plus (2107.5 a mérete) motor Aliexpresszről, az tutira sokáig tart, cserébe vagy 30 dekával többet húz a motor. Közel 2 kg-ot húz a kisebb átmérője ellenére.
-
npera
újonc
Regera 0-400-0 km/h rekordja. A második felében mutatják a tényleges menetet belső kamerával. Erősen küzd a tapadással a gép az elején, aztán utána kisimul a nyomaték leadása. Impresszív. De kipróbálnám
-
npera
újonc
válasz hobizoli #133166 üzenetére
Ezeken már nagyobb krumpli méretű motorok vannak. Teljesen más tekercselése és rotorja van, mint egy versenyquad esetén, itt alacsonyabb fordulatszámon takarékos üzemre játszanak. Akksiból nem kell olyan durva áram hirtelen, de kapacitás azért szükséges, mert tipikusan okta cuccok a nagyok. Akár kiterítve 8 karra vagy X8 konfigban. Tégla méretű akksik általában.
-
npera
újonc
válasz Samott #133169 üzenetére
Mókás cuccnak tűnik. Én is ANSI-val nyomulok, Ducky One 2 fehérben. Sikerült egy nagyon kellemes switchel vásárolni.
A 3-as már hot swapes, akkor lehet cserélgetni is.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
-
npera
újonc
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Lasszó lett, nem Y
-
npera
újonc
Mai nap is jó volt....
Asszony felhív délután, hogy leesett a lánc a bringájáról és benn hagyta a belvárosban
Hozzam el....
Meló után hazabringáztam, aztán kocsival be a belvárosba. Amit rühellek. Megtaláltam a bringát. A lánc valóban leesett, de "estében" ledarálta a kis váltóbowden pöcköt is, ami a Nexus 7 agyváltót vezérli. A bowden el lett nyírva, a csavarnak a fele hiányzik (az anya róla).
Első kerék le, kocsiba beügyeskedni, aztán kiverekedni magamat a belvárosból. Végül hazaértem. Utána vacsora, mert már szédültem az éhségtől, majd nézzük meg a bringát. Volt itthon tartalék váltóbowden, de olyan kis pöcök nem. Most vettem.
A bringa elvileg üzemképes lesz, ha megjön a pöcök, de lehet meg lett nyekkentve a kis konzol is a váltón. Meglátjuk.
Bár próbáltam asszonynak mondani, hogy figyeljen abnormális működésre, meg zajokra, de gyakorlatilag semmiféle műszaki érzéke nincs. De rohadt erős. Szóval erőből tud széjjelb@szni mindent IS a bringán, ha valami nem működik és abba kéne hagyni a tekerést és megnézni, hogy mi a baj. Bár állítja, hogy nem tekert miután leesett a lánc, de sajnos nem úgy néz ki a dolog az okuláris vizsgálat után....
Most akkor tud buszozni, mert a bringa szerintem 3-4 napig tutira parkolópályán fog állni.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz eattila #133234 üzenetére
Ugyanazért, mert miért tekerne haza úgy, hogy egy zakózás miatt a csomagtartó rászorul a hátsó kerékre és nehéz tolni is a bringát, de hazateker úgy, hogy a gumi kimunkálja (!) az alumínium konzolt és az egész bringa hátsó része tele van égett (!) gumitörmelékkel.
Erős asszony, megoldja.Arra tudok gondolni, hogy volt még pár fordulat a hajtóművön, amikor a lánc már leesett a lánckerék mellé és csak utána adta fel. És akkor ott a lánc megmunkálta picit a dolgokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen