Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #136590 üzenetére
Oké, akkor ez nem olyan súlyosnak tűnik. Csak arra próbáltam utalni, hogy ilyenkor kezdetben az ember nem érzi ha baj van, mert az adrenalin kábé kiolt mindent, aztán utána kezd el fájni.
Svédek csinálják az, hogy amikor 2-sávos körforgalomba hajtanak be (elsőbbséget kellene adniuk), akkor izomból kicentizik a kocsi hátulját, hogy ne kelljen lassítani. De ha nekem kihajtáskor bringásnak vagy gyalogosnak elsőbbséget kell adni, akkor ugye én lassítok vagy meg is kell álljak és akkor a kocsi sarkát vagy megsturcolják vagy totál telibe is verik. És kábé naponta ezt művelik sajnos.
Az átlag svéd (akár tényleg svéd vagy effendi) úgy vezet mint egy megveszekedett állat sajnos. Elképesztő mélyen van a szint és még onnan is tudnak meglepő manővereket előadni.
-
npera
újonc
Ukránok kaptak kábé 10 db (nincs pontos szám) Leopard 2A5 harckocsit. Már kettőt elvesztettek. Elakadtak vele a sárban, aztán otthagyták nyitott fedelekkel és a ruszkik ráküldték az FPV quadkoptert, ahogy kell.
-
npera
újonc
Chris Rosser tesztelt kábé 50 motort, aztán fogta az adatokat és elkezdett "kalibrálni" velük egy elektromágneses FEA programot. Amikor sikerült pár százalékon belülre hoznia az FEA-t a tényleges motor attribútumokhoz, akkor írt egy szkriptet, ami vezérli az FEA programot és lemodellezett vele kábé 20k különféle iterációt. Azokat elemezte, aztán kihozott belőle egy új motor dizájnt. Aztán megbízta az egyik legjobb gyártót, hogy csináljon neki prototípusokat.
A bónusz: az európai bolt egy svéd bolt. Akkor lehet veszek belőle a racsing kwadra....
Ha megnézzük a 6S feszültségen leadott vonóerőt egy közepesen agresszív (3,8" pitch) prolleren, akkor látható, hogy kábé 2,3 kg-ot húz...
Már-már arra kell gondoljak, hogy a csávó dolgozott automotive ágon, mert hasonlóan gondlkodik
-
npera
újonc
"Picit" belehúzott a maffia Svédországban. A kurd Foxtrot hálózat leszámolási vendettába keveredett és sorban robbantják fel az ellenfeleket. Egy lista a közeli múltból csak. Ezek csak a robbantások, az automata fegyveres kivégzések és késelések nincsenek benne.
Fakta: Den senaste månadens sprängningar
6 september: Explosion i port i Jakobsberg norr om Stockholm.
8 september: Explosion vid villa i Uppsala.
15 september: Explosion vid flerfamiljshus i Bro nordväst om Stockholm.
18 september: Explosion vid villa i Nyköping.
18 september: Explosion vid radhus i Trollhättan.
21 september: Explosion i radhusområde i Huddinge söder om Stockholm.
23 september: Explosion vid villa i Södertälje.
24 september: Explosion vid villa i Huddinge.
25 september: Explosion i flerfamiljshus i Hässelby i nordvästra Stockholm.
26 september: Explosion i flerfamiljshus i Linköping.
28 september: Explosion utanför villa i Storvreta utanför Uppsala. Kvinna i 25-årsåldern död.
2 oktober: Explosion vid radhus i Huddinge.
2 oktober: Explosion och kraftig brand vid radhuslänga i Hässelby villastad.Annyira sok civil áldozat van, hogy most tárgyalják, hogy be kellene vetni a hadsereget. A végén még csinálnak valamit, nem csak meghívják a bandatagokat dzsúzra és pizzára, mint eddig.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz Jahno #136693 üzenetére
Ez egy elég patent korlátnak néz ki. Ha jól értem nem 6 mm-es facsavar tartja pozdorja lapban
Eszembe jutott fiatal hölgy kolléga tolatása, amikor Jaguar iPace gépkocsival kidöntötte a kandellábert a földből úgy, hogy az alatta levő beton "gombócot" is kifordította a talajból. Ott volt nyomaték rendesen.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #136690 üzenetére
A rasszista dolog lenne
Rendőrségi statisztika 2023-ra. Az eddigi 273 nap alatt volt 289 lövöldözés. Vagy halálos kimenetelű vagy mellément.....
Igen, naponta több, mint egy. Bejött a tömeges bevándorlási taktika. Ahogy a hegesztő miniszterelnökük mondta: az elején nehéz, de később majd jön a nyereség
-
npera
újonc
válasz Sipi- #136705 üzenetére
Ez egy igen komplex kérdéskör. Egy csomó közel-keleti ember nem muszlim. És pont a muszlimok miatt menekültek ide. És akkor idehozzák a maszlagot, akik aztán totál káoszt csinálnak mindenből. A legjobb, hogy a közvélemény simán összemossa őket, hiába illeszkedett be a ténylegesen menekült közel-keleti illető. Amikor a melóba járó bevándorló kocsiját gyújtják fel a nyughatatlan fiatalok, akkor szerinted mennyire lesz hajlandóság a közel-keleti polgárban békésen lerendezni a dolgot? Vagy az ő lányát erőszakolják meg a szakállas egyedül érkezett gyermekek? Vagy a vidámparkban tapperolják a kislányokat, miközben megy a kóser duma, hogy minden frankó és családi rendezvény, tessék szórakozni....
Egyes gettókban fegyveres makákós tartanak kijárási tilalmat, ha éppen folyik valami akciójuk és a civilek csak zavarnának. Meg sharia kommandók terrorizálják a már eleve lezsákolt nőiket és kislányokat, hogy érezzék a törődést.
A cigány kisebbség a rögtönítélő "bíróságaik" alapján oszt ki halálos ítéletet. Most megy a per, mert két srác E-klasse gépkocsival legázolta a saját anyját és élettársát, mivel a család által nem jóváhagyott kapcsolatot kezdett. A nő szörnyethalt valami 30 méter repülés után, az élettársa "csak" megnyomorodott. Fényes nappal felhajtottak kábé 100-al a járdára, aztán ment a live felvétel Facsére, hogy jaj-jaj-jaj, megtört az autó, megöltük anyát és így jár minden hűtlen nő. Aztán bíróságon már ártalannak vallják magukat és ott sem voltak.
Simán polgárháborús a helyzet. A rendőrség teljesen elvesztette az erőszakmonopóliumot, most jön majd az, hogy a polgárok saját kézbe veszik a dolgokat és pogromolnak jól. Ott aztán nem sok gond lesz az arányossággal és PC megoldásokkal. Kidöntik a belét, aztán berúgják az árokba ha nagyon törődni akarnak vele.
Igazából ha az állam nem csinál semmit, akkor ez a legegyszerűbb megoldás. Mert ha a többség képtelen megélni emberi körülmények között, mert egy erőszakos kisebbség szétcsesz mindent maga körül, akkor az a bizonyos húr elpattan egyszer.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #136711 üzenetére
1994-ben megőrültek elég jól, akkor alapozták meg a mostani bandita generációt. Az akkor beimportált és soha nem integrált segélyesek gyerekei adják a bandák jelenlegi "katonáit". Sosem dolgoztak a szülők, csak felvették a 30-40k SEK-et gyerekek számától függően és döglöttek. A gyerekeik a gettókban nőttek fel úgy, hogy a társadalom megvetette őket, ők pedig a társadalmat. Miközben nem tanultak, nem dolgoztak és gyakorlatilag egyenes út vezetett a bandákba.
Most meg megy a csodálkozás.
Erre ráraktak a 2010-es és 20-as években egy még durvább rakás "menekültet", akik főleg szakállas egyedül érkezett menekült gyermekek voltak. A "családtag bevándorlás" révén pedig ha jött egy, akkor mindenfajta adminisztráció nélkül jött az egész falu.
Amikor egy szomáli család kap 150k SEK-et "elindulási támogatásnak", azt kiküldik Szomáliába rokonoknak, majd tartják a markukat, hogy kell pénz és újból adnak nekik 150k SEK-et, akkor az normális?
Nekem másfél évig tartott, hogy elbírjálják a tartózkodási engedélyemet 5 év után, majd még közel egy év az állampolgárság. Közben első naptól dolgoztam és adóztam.
Szakállas gyermekek úgy kapják meg a fix tartózkodásit, hogy éppen ülnek mondjuk nemi erőszak miatt, aztán nem lehet kiutasítani sem, mert csak.
Totál abszurdum.
Mostanra Svédország elkezdte exportálni a bűnözőit, Dánia és Norvégia is erősen küzd a "svéd" bűnözőkkel, akik határokon túl művelik a véres leszámolásokat és célzott kivégzéseket. És svéd papíron, van mindenféle joga neki. Így....
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #136740 üzenetére
Ez nagyon-nagyon igaz. Ha az alapvető megélhetés a probléma, akkor állatira nem szempont a zöldség. Legyen az zöldség az étkezésben (egészséges életmód) vagy hogy környezetkímélő módon éljen és közlekedjen.
Én az idő kábé 90%-ban kerékpározom a melóba, de nem kezdek el kampányolni, hogy vegyenek el támogatást mondjuk a dízeles kocsiktól vagy a nem HEV benzines gépkocsikat használóktól.
Sokkal komplexebb ez az egész, mint hogy kinek milyen autó van a nevén éppen. Az úgynevezett use case az igazán döntő.
Egy legutolsó generációs dízel is csak okádja a koszt, ha úgy használják, hogy nem tud bemelegedni és hidegindításban gyötrik oviba menős menetben naponta 2x. Míg ugyanez a kocsi fantasztikusan hatékony és meglehetősen kicsit szennyező opció lehet mondjuk egy 50 km-es autópályás melóba járás esetén.
Egy PHEV is lehet teljesen zöld, ha sikerül otthon AC-ról tölteni és el tud gurulni teljesen elektromos módon mondjuk 70 vagy akár 110 km-t egy töltésről. Lásd mai Volvo PHEV gépek vagy Mercedes-Benz E-klasse PHEV. Olyan erős az ERAD, hogy nem kell mennie az ICE-nak, simán lehet vele dinamikusan gyorsítani elektromosan. És autópályán is megy elektromosan.
A jelen status quo mellett egy svéd középosztályos család sem tud csak úgy kiköhögni 6-700k SEK-et egy BEV családi gépre. Amik futnak az utakon azok tipikusan céges autók, privát vevő elenyésző mennyiségben van belőlük. Normál átlag annak is örül, ha nem roppan bele a téli elektromos számlába és nem éppen akkor döglik be a mosógép.
-
npera
újonc
Nova, Nomad Sweden kipróbálta a KTM EXC500-ast. De rendesen.
-
npera
újonc
Tegnap jött SMS, hogy ma beszélnének velem. A lehetséges főnököm volt. Kérdezte, hogy érdekel-e még a meló. Igen. Akkor elindítják az átvilágítást. Holnap vagy pár nap múlva hív a HR-es, hogy újra átnézzük a referenciáimat.
A teljes rendszer tesztelése, valamint egy a teljes rendszert modellező szimulátor továbbfejlesztése és azon való oktatás is lenne feladat. Érdekes, érdekes.
Akkor még versenyben vagyunk
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #136795 üzenetére
Nálunk szerintem eljött az utolsó új autó kora, a következőt már nem fogom újként megvenni. Ennek most jó lenne 6-10 évet futnia, mert semmi kedvem nincs cserélgetni a kocsikat a továbbiakban. Valami agyhalott drága minden, abszolút nem látom bennük a fantáziát, hogy erre nekem szükségem van.
Főleg azzal a felhasználási profillal, amit mi művelünk.
Ha erre még rájön a BEV felár, akkor belátható, hogy a világ jelenleg "musical chairs" játékot játszik. Az a kocsi, amiben ül az átlag vélhetően az utolsó autója. Mert ha kivonják tényleg a sima ICE kocsikat, akkor lesz helyette tipikusan PHEV és BEV. És azok olyan drágák, hogy esélytelen lesz.
Ezzel gyakorlatilag az átlag autós bekerül a használtpiacra, ahol ICE kocsikat cserélgetnek egymás között az emberek, amíg ki nem döglik mind. Utána lesz majd totál lefingott PHEV és BEV, ami addigra gyakorlatilag már roncsként fog csak futni. Szép új világ.
De közben mentjük a klííííímát....
-
npera
újonc
válasz Jahno #136798 üzenetére
Volt egy cikk, ami perspektívába helyezi a modern nagyon dizájnos kocsik alkatrész árait. Tudom, hogy nem teljesen polgári cucc, de Hongqi e-HS9 SUV (Audi Q7-re épül) egyetlen egy fényszóró ára 65k SEK. Igen, 65570 svéd korona.
Első fékbetétek (nem tárcsa, csak betét) ára 19,3k SEK. Gumit nem tudom, de mivel vélhetően minimum 22"-os atom széles abroncsokról van szó az sem direkt olcsó.
Volvo EX90 "animált" fényszórója sem tűnik teljesen egyszerűnek. Ez mennyibe fog kerülni, ha valaki leparkolja a sarkát?
-
npera
újonc
válasz Jahno #136808 üzenetére
Ja, csodás. Amikor a magasságállításos xenon esetleg tud kanyarodós bevilágítós funkciót is. Akkor lesz igazán szép a számla.
Ebből a szempontból a Toyota számomra etalon. Képesek berakni a LED-es fényszórót úgy, hogy nincs kanyarvilágítás. Megy a fény előre, mint a régi szép időkben.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #136797 üzenetére
Nagyon sok faktorból áll ez az egész. Alapvetően egyre több autót kapsz adott pénzből, de ez is relatív. Amikor egy új autó még kijött kábé 2-3M forintból, aztán lett 5-6M, majd inkább közel van a 10M-hoz, akkor hiába érvel az ember, hogy mennyivel több autót kapsz. Mert alapvetően 1 db, ami többet tud. De valóban szükség van arra a többlet műszaki tartalomra?
Már sosem fogunk visszamenni abba a korba, amikor egy VW Santana egyszerűségű autó lehetséges volt. 1,8-literes szívó benzines, 4 sebesség előre, egy hátra. Valami fűtés, valami levegő befúvás, plüss ülések és kész.
Egy csavarhúzóval neki lehet állni kábé, persze most túlzok. De nem komplikált gép.Vagy egy japán Toyota Crown taxi is hasonló komplexitású gép. Eléggé bejönne egy szép példány :wub:
-
npera
újonc
Nova, Gryphon egész olcsó ahhoz képest, hogy a Diablo mibe kerül
Cserébe találtam Gold (!!!) kiadású Hip DAC 2-t
Ami annyit tud, hogy sárga a háza, ha jól értem -
npera
újonc
válasz Sipi- #136817 üzenetére
Ja-ja, semmi értelme nem lesz cserélni akkor sem. Ha nem törjük meg, akkor elvileg nem kellene rohadnia sem, mert amíg a felületi kezelés ép, addig szokták bírni jól. A motor valami olyan borzalmasan erős, hogy ennél több sosem kell. És ha nem lakjuk le teljesen a belterét, akkor friss marad az egész.
Azzal a hajtással, amit én előadok maximum 15k km-t vízionálok évente. 10 év után akkor lesz benne kábé 150k km, amit Bujdy vagy Blueboi szerintem 3 év alatt tudna produkálni.
Szóval ezzel mehetek nyugdíjba, ha ügyes leszek
-
npera
újonc
válasz Sipi- #136830 üzenetére
Dehogy is adta el. Az ott fog maradni, ahogy van ameddig él. Teljesen reménytelen lesz kimozdítani onnan. És nem azért akartuk eladni, hogy jól kisemmizzük, hanem hogy legyen egy egyszerűen fenntartható lakás a hodály mauzóleum helyett. De lepergett róla minden érv, szóval akkor most úgy lesz ahogy ő szeretné. Megőrzi a házat, nehogy a feleségem kezére jusson.... Már nem is idegesítem magam. Felesleges.
-
npera
újonc
Jaj, erőszakot alkalmaznak, jaj-jaj-jaj....
-
npera
újonc
Kabab kibelezte az EMAX Tinyhawk gépet és felrakta az elektronikát egy eredeti BabyTooth 3"-os 1S fogpiszkálóra. És meglepően jól megy a cucc.
-
npera
újonc
válasz hobizoli #136839 üzenetére
Vagy dühös effendi vagy oviba hajtó anyuka izomból áthajt rajtuk Range Roverrel vagy egy szakadt Rözsóval. Igazából bármilyen gépkocsi halálos, ha eléggé határozottan csinálja az illető. Vagy tolja maga előtt 100 méteren át és ledarálja róla a húst és csak utána szakad ki egy végtag, ahogy maga alá gyűri a kerék. Vagy pedig kellő sebességgel ellöki 30 méterre és élettel össze nem egyeztethető sérülést szenved, ahogy becsapódik egy tereptárgyba. Egyik sem lesz túl szép, majd lehet szörnyülködni lelkiállapottól függően.
Utána pedig lehet nagybőgőnek nézni az eget, ahogy asszony nagymamája mondta.
-
npera
újonc
Göteborgi tömegközlekedés. Nincs elég buszsofőr, ezért az alábbi buszjáratokat megritkítják elég erősen egész októberben, másodikától számítva. A normál menetrend nem érvényes, a mobilos appon kell nézni, hogy mikor jön a következő busz, aztán úgy lehet utazni, ha jön.
Az a busz is érintett, ami a faluból megy be a városba. Elég forgalmas járatok, tökig vannak iskolásokkal, meg melóba igyekvő emberekkel.
-
npera
újonc
SAAB elkezdte felhívni a referenciaként megadott kontaktokat. Egy concept leader technikai igazgató és egy elektromágneses immunitás és sugárzásos technical expert kollégát adtam meg.
Akkor haladunk tovább. Fut az átvilágítás is, ha az megvan, akkor lehet megint beszélni, hogy mennyit óhajtok és mi a realitás
-
npera
újonc
Angolok nem szarakodnak téligumival, nem? A SUV-ok ahogy kapirgálnak AWD üzemben valami álomszép
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #136861 üzenetére
Szép ez a kombó
A melótól most én is kezdek izgalmi állapotba kerülni. A finn kolléga olyan helyeken mozgott vele, ahova nem sokan jártak be. Volt egy időben valami probléma egy flotta támaszponton, hogy nem akarták odaengedni a hajóhoz (LCS-2). Felhívta a megrendelőt, az felhívta a megfelelő parancsnokot. Onnantól kezdve soha többet nem volt gond, csak a kötelező ID ellenőrzést csinálták ahogy kell. A papírok pedig rendben voltak, tehát tudott melózni gond nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Cooler Master V550 V2 White Edition 550W Gold Fehér Moduláris Tápegység
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AORUS P850W 80+ GOLD Modular - AKÁR MÁSNAPI KISZÁLLÍTÁS!
- Precision 7540 15.6" FHD IPS i9-9980HK RTX 5000 64GB DDR4 1TB NVMe SSD gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen