Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Kibéreltem "nagy" még B-kategóriás teherautót 29-re és 30-ra. Dobozos és motoros emelőrámpás. Reggel 7-től este 10-ig, ezek után majd nem kell altató vélhetően...
-
npera
újonc
Általában körbe szokták húzni/törni őket. Azzal nincs gond. Levágja a kanyart, mint egy kisautóval, a platóval letolatnak mindent, az aláfutásgátló is úgy néz ki, mintha azzal aknamentesítettek volna egy komplett aknamezőt. A lényeg az, hogy nagyon büszkék magukra, hogy mennyire jól vezetnek, mert a hit már elég is hozzá
-
npera
újonc
Most lesz akkor az a feminista fesztivál amit azért rendeznek, hogy kifejezetten kizárják az undorító fehér férfiakat úgy en block. Egyfajta tiltakozásul az ellen, hogy a gambiai, afgán és szomáliai egyedül érkezett menekült gyermekek szexszuálisan zaklatják a kiscsajokat/nőket a fesztiválokon.
Érdekes ellenpont volt, hogy valami durvább hörgős-üvöltős metál fesztiválon ahova a fenti elemek nem járnak a zene miatt nem történt semmiféle zaklatás, pedig voltak vegyesen nők és undorító fehér férfiak is.
Van itt hányós szmájli?
-
npera
újonc
Észak-Skandináviában futnak 2014 óta 90 tonnás és 30 méteres extra hosszú szerelvények, fát visznek. Gazdaságosabb, mint 2 db kisebb teherautó, viszont különleges kivétel segítségével futhatnak csak, mivel túlméretesek.
És igen, ezekkel tolatnak is. Nők is, mivel elég sok női sofőr van.
-
npera
újonc
válasz seducertt #6520 üzenetére
Most mentálisan számolom össze a fekvőrendőrök számát. Ha a kisutcákon megyek, akkor van 8. Ha körbe megyek a főúton, akkor van 7. A végén van egy lakó- és pihenőövezetes jellegű utcácska, ami ugyan nincs ilyennek kitáblázva (mint Magyarországon), hanem egészen drasztikus 30 km/h-s korlátozás van. Viszont van 2 db olyan lassító, ahol elég agresszívan kirakott szigetecskék között kell átfűzni a kocsit, ott 30-al haladva már igencsak tekergetni kell a kormányt. Dobozokkal megrakva borulna minden, törnének a porcelánok, és a többi.
Szóval alighanem a kisutcán fogok menni majd, hogy a menetrendszerint közlekedő buszt ne tartsam fel és 5-el fogom átcammogni minden fekvőrendőrön.
Most néztem, hogy nem automata teherautót béreltem, hanem elvileg kézzel lehet majd váltani. Izgalmas. Nem is gondoltam, hogy vannak még manuális gépek a kínálatban. Szinte minden automata.
-
npera
újonc
Amikor asszony szétcsapja az álomautót...
Végigfutott az agyamon, hogy külön autókban ülünk, és épp nem látom, hogy Kati épp a szórakozott, avagy a profi sofőri énjében feszít-e, ezért egyáltalán nem biztos, hogy megáll. Tekintetem a parányi belső tükör felé indult, közben bevillant, hogy a Pontonban is ugyanilyen, használhatatlanul apró visszapillantó volt, amit nem tudtam úgy beállítani, hogy lássak belőle bármit is, amikor...
Csatt!!!
-
npera
újonc
Igen.
Kicsit odébb mentem, ahol már nem hallottak, ráordítottam a gyárfalra egy kurtát, nehogy megijesszek bárkit, majd visszamentem az autóhoz, s mivel tudtam, ez úgyse megy már Balatonra, hogy kilépjek a rémálomból, beugrasztottam Bálintot jobb egyre és hazahajtottam. Már az utcánk torkolatában voltam, amikor Kati hívott bőgve – „gyere vissza, a kutas tanúskodik, töltsük ki a betétlapot, fotózzunk”.
-
npera
újonc
Megnéztem a képeket. Jövőre elvileg beengednek cis-férfiakat, idén csak nőket és transz-személyeket.
Akkor a srác ott középen egy transz-személy ezek szerint.
Remélem nem történt semmiféle inzultus és mindenki jól szórakozott. Én sajnos a nem támogatott kisebbség közé tartozom, nem voltam hivatalos
-
npera
újonc
Hááááát....
A már vázolt kisutcán ahol van 5 fekvőrendőr asszem 500 méter alatt úgy mennek a drága svédek (akár közel-keleti, akár szép skandináv díszpéldány, akár szétfeminizált frigid nőszemély), hogy a kocsi csak úgy ugrat a fekvőrendőrön és veri bele az orrát a másik oldalon az útburkolatba. A finomabban hajtók csak a koptatót verik le szorgalmasan, de néha ténylegesen becsapódik (!) a kocsi orra az aszfaltba. Az útburkolatban vannak szép kis finom kimaródások (!)
Ezt nem csak úgy fotelből elmélkedve találom ki, hanem arra szoktam menni gyalog a kisboltba, néha babakocsival akár és mellettem repesztenek el a 30-as zónában kábé 70-el, aztán a 20-ra optimalizált fekvőrendőrnél lelassítanak (sic!) 40-re esetleg. Aztán ugrató.
A vicc az, hogy a fekvőrendőrön elfér két autó egymással szemben haladva, de annyira nem tudnak vezetni, hogy behúzzák középre, hogy nehogy a másik elférjen és ők tutira elférjenek. Igazi csírák.
Amikor én megyek, akkor becélzom az oldalát, aztán akkor elvileg elférnek mellettem, de többnyire inkább besatuznak az utolsó pillanatban, mert rájönnek, hogy én át fogok menni szabályosan, az ő közveszélyes és szabálytalan manőverük pedig nem fér el.
Van 4 jobbkezes kisutca közben 2 oldalon, de itt a jobbkezet sem akarják ismerni. Pedig van. Azt hablatyolják, hogy "nagyobb utca" és "kisebb utca" és inkább erőből hajtanak az egyenes úton, nehogy valaki ki merjen jönni oldalról. Ha néha kocsival megyek oviba (utána meg tovább), akkor én kik@rom eléjük a kocsit a kisutcából, hadd szokják a jobbkezet. Ha dudálnak, akkor megállok és nyomom a dudát én is. Szinte drukkolok, hogy egyszer csattanjon belém valamelyik idióta, aztán akkor hívom a rendőrt és aztán magyarázkodhat. Akkor lesz majd durva vipplessem, meg sokkos állapotom, tudok majd hüppögni a gyerekek életéért (akik nincsenek is a kocsiban), aztán a világ összes pénzét kifizetheti kártérítésnek.
Ennyit a csodás skandináv közlekedési morálról. Egy nagy hazugság az is. Fake news
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Ha valakit érdekel, akkor van egy Thule Cheetah 2 bringás utánfutó. Nyugat-Svédországban található, de hátha valaki a közelből fórumozik. Phülöp, nem kell?
Olcsón adom, csak 2 szezont futott. Mondjuk azt nagyon. Naponta 2x, a szezon pedig az összes munkanap bármilyen időjárási viszonyok között. Tehát kábé 2x220 nap. Viszont csak 950 méter egy irányban, valamint pár vásárlás, kirándulás és különféle transzportációs bevetések.
Gyakorlatilag még bejáratós.
A Cheetah 1 elég stabil, ez szélesebb és még stabilabb. Amint a videó is bizonyítja.
-
npera
újonc
Elektromosra konvertált VW T3. A szent őrület. Fél évig szívtak vele, de ment végül.
-
npera
újonc
Most, hogy eladtuk az utánfutót jön a cudar valóság. Reggel babakocsival és gyalog (áááááááá!!!!!) letotolom a gyerekeket az oviba, ami 950 metrikus méter. Aztán hazajövök gyalog, ami szintén 950 metrikus méter. És csak utána tudok felszállni a bringára.
Viszont!
A sufni az új (régi) házban 70 centis ajtónyílással rendelkezik, míg a dupla Cheetah 2 több, mint 80 centi széles. És már nagyon közel voltunk a 42 kg-hoz a terhelésben. Szóval sajnos mennie kellett.
Tavaszra veszünk a gyerkőcöknek rendes kerékpárt, aztán akkor tavasztól tudnak majd bringázni. A durva latyakban és ónos esőben kár szívatni őket, az nem kerékpározás, hanem extrém sport. Bár ha úgy tanulnak meg bringázni, akkor utána nincs kihívás semmiben vélhetően. Options, options.....
-
npera
újonc
Az új
AurisCorolla lassan utoléri a Kiát a dizájnban. A 2-literes hibrid sakál lehet. -
npera
újonc
Van a sorházban egy Miele W3000 mosógép. A tervem az, hogy teszek rá egy Miele szárítót. Van olyan közdarab amivel rá lehet építeni egyiket a másikra.
A WTV 406 a leírása szerint kompatibilis a W 3000 mosógéppel.
Ami fura, hogy a ma kapható szárítógépek közül egyikkel sem. Ha csak próbaképpen beírom a W 3000-et a kis keresőjébe, ami mutatja a kompatibilis eszközöket még azzal sem kompatibilis. Szerintem alighanem rossz a script.
Egy TCE530-as géppel szemezgetek. A mérete (szélessége) egyezik, a mélysége nem pont ugyanaz. De a WTV 406 képét nézegetve az első két lábat rögzíti, a hátsó kettő egy sínbe fut bele, ami elvileg lekezeli egy bizonyos különbséget.
Mennyire áll az okoskodás szerintetek?
-
npera
újonc
válasz seducertt #6694 üzenetére
Közlekedni mi kell még?
Mire jó egy felhúzott Subaru? Hogy gyorsuljak egy hatalmasat az első fekvőrendőrig, aztán 7-el átdöcögjek rajta? Vagy megőrüljek az előttem 37-el haladó kombitól, amiben egy leszedált pofadohányos nyugger próbál megküzdeni a forgalom kihívásaival? Vagy beleügyeskedjem a gyerekülést a becsövezett versenyautó belsőbe?
Normál utcai forgalomba az élményautók semmit nem érnek, csak agybajt kap az ember, hogy sehol nem lehet már őket kihajtani.
Zárt pályán lehet veretni, de egy évben hányszor jut el az ember pályázni?
-
npera
újonc
Meg szeretnék nyugtatni mindenkit, nem kell izgulni tovább a mosógép/szárítógépes kérdésen. Kaptam választ a Miele support oldaláról, van cikkszámom.
Beigazolódott a vélekedésem is: a honlapjukon a script rossz és nem adja ki, hogy melyik géppel kompatibilis az adott tartozék.
-
npera
újonc
Ruszkik. A végén a nőci mekkora menekülést ad elő.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Ezek egyedi versenygépek. Ausztráliában van sok hely, elfér.
Ami durván szennyez az inkább a teherhajós forgalom. Az brutális. Amikor kifutnak a nyílt vízre és átállnak a már alapból durva jobb minőségű nehézolajról a bitumenre. Na, ott aztán döglik meg minden az utuk mentén.
Meg az akksi gyártása, az is valami elképesztően piszkos üzlet, főleg ha a egész világon ide-oda transzportált félkész termékeket is hozzáadja az ember.
-
npera
újonc
A GP csokitesztje szerint minőségi az alapanyag, nem a legpurgyább bevonóból van.
-
npera
újonc
Egy lehetséges AD-koncepció. 360c.
A lényeg az, hogy a 360c teljesen önvezető jármű, amelyben a hagyományos kezelőszervek sincsenek már meg. A Volvo ráadásul azt mondja, nem is az autók alternatívájának szánják, sokkal inkább a rövid, 300 km körüli repülőutak helyettesítésére lehet alkalmas. A járművet úgy alakították ki, hogy aludni, dolgozni, étkezni és szórakozni is alkalmas környezet legyen egy, vagy legfeljebb két fő számára.
-
npera
újonc
Kis vacak börger. Kevés buci, rendes hús.
-
npera
újonc
Van ilyen, belföldi járatok.
Nem közvetlenül reprezentatív példa, de nem bírom magamban tartani. A zöldpárti bohóc itt képes volt Stockholm egyik feléből a másikba átreptetni magát a kormányzati repülőgéppel, mivel késésben volt egy fontos meetingről. Érted? Zöldpárti, akik büntetőadókat szabnak ki az adófizető polgárok repülőjegyére és az olajártól függetlenül évente emeltetik az üzemanyag árát.
-
npera
újonc
Ja, ilyen van itt is. Mármint bringásokra ráhúzó
Volt olyan kollégám, akinek a bringás edzőcsapatás szabályosan letarolta Trollhättan határában valami begőzölt idióta egy kombi járművel és cserbenhagyta őket. Sosem lett meg. Pár bringásnak tört mindene, a bringák mentek a levesbe persze és több szezont kihagyhattak utána vagy sosem tudtak már bringázni igazán. A srác még könnyebben megúszta.
Az ilyenre rohadjon rá a műanyag lakat? Hát igen.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Futás, futópályák
- Léghűtés topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Külpolitika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen