-
Fototrend
FIFA 19 TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Új hozzászólás Aktív témák
-
Edgar2621
őstag
válasz #16514048 #40802 üzenetére
Azért ennél a háttérben kicsit bonyolultabb szerintem a helyzet. Minden reklám reklám, még a rossz is, ráadásul a sok nyitásba mindig belecsúszik valami nagy ratinges lap, tehát azt is mutatja hogy az esély valóban ott van, másnak akár egy pakkból is kisétálhat CR mondjuk. Nekem az az értésem hogy olyan nagyon rosszban nincs ő sem az EA-jel, de aztán lehet hogy csak én néztem sok Columbot
XO: Gollami26
-
akooos
veterán
válasz #16514048 #40802 üzenetére
Mégis az egyik event alatt (talán TOTY?) az ő streamje alatt lehetett dropokat kapni + AA9Skillz és még 3-4 arccal. Nemrég volt az EA által szervezve valami playstation real life meccs, ahol pl Pirloval, Yaya Touréval együtt játszott, focipályán, nem fifát
Januárban a Bayern játékosaival Fifázott együtt.Rengeteg ember követi Castrot, hiába tenyérbemászó, ő az egyik legnagyobb reklám, ha packnyitásról van szó
-
LedyGyuszi
addikt
válasz #16514048 #40816 üzenetére
"Közepes mennyiségű követővel rendelkező, feltörekvő tartalomgyártóknál sokkal több értelme lenne a szponzorálásnak. "
tehát akkor te előbb szponzorálnál közepes követőkkel rendelkező vloggereket, mint a "legnagyobbat"?
már bocs, de ez kb mintha mondjuk az Adidas vezérigazgatójaként te inkább szponzorálnál egy Union Berlint, Paderbornt, mert szted így több mezt fogsz eladni, mintha a Bayernt szponzorálnád...XONE: LedyGyusziHU
-
LedyGyuszi
addikt
válasz #16514048 #40822 üzenetére
valszeg ezért is nem dolgozol marketing területen...
attól, hogy beleböfög a mikrofonba párszor egy ilyet, még ugyanúgy venni fogják a fifa pontokat.
a vizuális élmény sokkal jobban megmarad az emberben, mint hang! lásd tv-s reklámok vs. rádiós reklámok.
ők csak a csillogó kék nyitásokat látják + azt, hogy fifa pontból nyitja. Az agyatlan Jancsikák meg nem kereskednek, nincs coinjuk, így mi marad?Fifa pont.ráadásul a fifa vloggerek fogyasztó bázisa kb ugyanaz a kör. tehát aki fel van iratkozva Tóbiásra, az fel van iratkozva valszeg Castrora is (kb.1,5m emberről beszélünk esetében). Viszont fordítva ez nem igaz.
csak viszonyításképpen (nem tudom még kik vannak, nem nagyon követem őket nyomon):
Ovvy kb 600k
Boras kb 240k
NephenteZ 1,8k
inceptionXx 50k
ZwebackHD 1MAz a 1,5M ember gyorsabban fog növekedni, mint mondjuk egy középosztálybeli Ovvy. Jobban marketingeli magát Castro. A növekmény meg még nagyobb reklám.
Tehát pöröghetsz 1-1 bebüfin, kutyát nem érdekli!
Az meg, hogy Castro a saját vagy az EA pénzét költi fifa pontokra, sztem sosem tudjuk meg!Vagy esetleg lemaradtam és már a vásárlási folyamatot is streamelte?
Az Adidasos példánál maradva: lehet nem a legjobb példa volt, de a lényege nem ment át (beakadt a bebüfis lemez): de a nagy cégek is azokat szponzorálják jobban, akik népszerűek, bevételt generálnak és a legnagyobb fogyasztói bázissal rendelkeznek.
Lehet, hogy szponzorálja Ovvyt is, de korántsem annyira, mint Castrot (Lásd Egy Vidi is focizhat Adidas mezben). Persze lehet felfutó csillagokat szponzorálni, de azok még csak kósza ígéretek, bevételt nem nagyon hoznak...Jah és mexikói puffadt speedy gonzález szinte minden EA-s eseményen ott pödri a bajszát, kapja tesztre a fifa20at, stb...
Lehet továbbra is pörögni ezen, de felesleges. Castro szépen szponzorálva az EA által!
De egyébként tényleg, kit érdekel ez az ökör? meg amúgy kinek van ideje ezeket nézni, ahelyett hogy p@@@kat simogatna vagy játszana?
[ Szerkesztve ]
XONE: LedyGyusziHU
-
-
etaclan1984
őstag
válasz #16514048 #40829 üzenetére
Szerintem Castro 1.5M nézőjéből szinte az összes arra emlékezik majd minden pack openingnél hogy 1.5 órán át üvölt egy CR nyitás után. Nem arra hogy beböfögi hogy amúgy ne vegyetek fifa pontot. Az EA csak megvonja a vállát, tegyük fel valami szövevényes úton Castro kapott 1 millió fifapontot, a nézői meg feltöltöttek miatta kb 10milliót. EA-nek szerinted nem éri meg ? Házon belül marad a pénze és az 1 millió fifa pont az EA-nek nyilván nem 8400 dollárba kerül.
Akik meg őt nézik szerinted utána számolgatnak hogy ez a CR 4500 dolcsijába fájt amúgy ? -
LedyGyuszi
addikt
válasz #16514048 #40829 üzenetére
"Grafikusként tudom jól hogy mit jelent a vizuális élmény és van valamennyi fogalmam a marketingről."
Tudom! Nálunk a takkernőnek is van némi fogalma a befektetésekről!
Pl. ha talál egy ezrest, akkor szépen befekteti a bukszájába." G Fuel-nál például miért nem elég hogy látják ahogy azt issza, miért kell róla jókat mondania?"
Különböző marketing stratégiák vannak, de gondolom ezt neked nem kellene ecsetelnem...
Haveromat a Miller szponzorálja. Minden hétvégén posztolnia kell, ahogy a dj pultban ott Millerezik, csak azt ihat nyilvánosan és stb... De neki nem kell jókat mondania róla...A marketing szerződéseknek különböző kritériumai lehetnek, de nem minden esetben van kritérium.részemről lezárva a téma...
(#40833) etaclan1984:
plusz nem mindenki nézi élőben, eltekeri, csak a nyitást nézi...fele meg sem hallja azt a mondatot...[ Szerkesztve ]
XONE: LedyGyusziHU
-
Edgar2621
őstag
válasz #16514048 #40835 üzenetére
Csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy elméleti fejtegetés helyett egy személyes tapasztalatot osztok meg.
Szóval öcsém 18 éves, a barátai is hasonló korúak és kajálják Castrot, nekik az a meglátásuk hogy nagyon jó fej, menő arc és jó amit csinál, és pakkot kell nyitni mert abból bármi lehet mint ahogy Castronak is bedobja néha. És nem azért mert a testvérem, de ezek értelmes srácok, orvosnak, közgazdásznak, gyógytornásznak stb. fognak tanulni a következő években és már a vérPisti korból is kiléptek, mégis imádják és azt gondolják a pakk mennyei manna, amit minél gyakrabban kell fogyasztani. Na akkor mi lehet a 10-16 éves korosztály fejében, nem beszélve azokról akiknek nincs rendben a családi hátterük, nem foglalkoznak velük a szüleik igazán és inkább minden hónapban rendelkezésre bocsátják a Visa-t hogy csöndben maradjon a gyerek. Na és akkor még ott van, ha nem túl intelligens a família, követelőző a gyerek stb. Ezek valós problémák és Castro egyáltalán nem javít a videóival, streamekkel ezeken.
Az hogy milyen kapcsolatban van az EA nevű pénzgyárral csak ők tudják, de azt nehezen tudom elképzelni hogy semmilyen. A pszichológia és az ahhoz köthető marketing, pr elég bonyolult terület, vannak akik tényleg nagyon jók abban, hogy miként kell elültetni (inception ) az agyakban a megfelelő információt és nem is biztos hogy az egy kiscicás videó. Szóval igazad van Neked is és a többieknek is, de nem tudhatjuk egyértelműen hogy ki mit miért csinál és addig tényként kezelni valamit amíg nincs róla hiteles információnk nem igazán lehet.XO: Gollami26
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest