-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aginor
addikt
Webasto csinál ilyet, írtam nekik, hogy mik a lehetőségek, kíváncsi leszek a válaszra.
AMD Power: jó dolog, de azért szerintem nem annyira, mint amennyibe az utólagos beépítés kerül, ha nincs az autó előkészítve. Utána kell járni, de Fiestába csak az üveg beépítése kb. 45k, plusz kapcsolósor, bekötés, egyéb sallang.
bull84ghia: ebben mi volt benne?
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz bull84ghia #8702 üzenetére
Vadi új vagy bontott alkatrészekből?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #8705 üzenetére
Nekem tavaly ennyiért cserélték csak a szélvédőt, de mivel gyárilag is fűtött volt, így a sallangról nem tudok nyilatkozni.
darvinya: szerintem meg de, bár ne legyen igazam.
bull84ghia: ez már-már hihetetlenül jó ár, vagy alapból ilyen olcsó a Fóka szélvédő.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz radi8tor #8763 üzenetére
Az már más kérdés, de arra akartam utalni, hogy azért mer egy autó törve volt, attól még nem kell feltétlenül elkerülni, mert a javításkor akár gyárihoz közeli állapotba is hozhatták. Amíg a sérülés nem érintett lényeges szerkezeti elemet, addig ésszerű keretek között bármi javítható, pláne ha mondjuk a biztosító fizeti.
Goose-T: pedig sajnos a város autóknál elég gyakori a kisebb, nagyobb karosszéria sérülés, ezt támasztják alá a biztosítók felmérései is: lámpánál megtolják, panel parkolóban ápolgatják, Tescoban hozzásimulnak..
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #8767 üzenetére
Nem. Egyszer legyártják, annak van egy dátuma, majd forgalomba helyezik, és annak is van. Értelemszerűen a kettő nem esik egybe, hiszen szállítás, raktározás, és az eladás közte van.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Hát azért volt olyan akinek eltört a rugó pályán és nekirúgta ( ) az autót a szalagkorlátnak. Nekem is félelmem volt, de mivel egy éven belül cserélte az előző tulaj az összeset, így én megúsztam.
Ha van rá keret, akkor szerintem nem hülyeség vétel után a kötelezőkkel együtt cserélni, csak épen nem olcsó mulatság mind a négy kerékre.[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Azért kell tőle félni, mert kevés a gondos gazda és ha nem Te hozod ki a szalonból, akkor nem tudod, hogy mit kapott vagy nem kapott az előző tulajtól/tulajoktól. Mondjuk ez csak az én véleményem.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz SzlobiG #8912 üzenetére
Egyrészt igen, de másrészt nem mindegy, hogy mennyi kockázati tényező van egy rendszerben. Dízelben több, de mostanában a kis lökettérfogatú turbós benzinesek is zárkóznak felfelé rendesen..
Ezért nagyon elképzelhető, hogy az én köv. autóm japán lesz, mert ők még kínálnak újonnan szívó benzinmotorokat (vagy 2013. évjáratig bezárólag egy Fiesta Sport 1.6 120le).darvinya: turbó, közvetlen befecskendezés, kéttömegű lendkerék, mind nagyon érzékeny a használatra és a karbantartásra, és mindegyik olyan híresen olcsó alkatrész.Mondjuk ezek most már benzinben is benne vannak, nem csak a dízel kiváltságai sajnos.
AMD Power: ha nem elég tágas a Fiesta, akkor a Fusion sem lesz az jó eséllyel. Érdemes ilyenkor Fókát nézni, az ténylegesen egy lépcsővel nagyobb/tágasabb. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #8918 üzenetére
Elég nagy a kínálat, szerintem egyáltalán nem lehetetlen szép, megkímélt példányt találni kitartó kereséssel. A műszerfalra nem tudok mit mondani, mivel az ízlés kérdése és bár nekem sem tetszik különösebben, de én pl. el tudnám viselni. Ellenben ha te behánysz tőle, akkor az valóban nem a te autód. Marad a kettes kiadás, de abból millió alatt csak a szarokat kapod meg, olyan 1,1-1,2 környékén kezdődnek a normálisabb darabok.
Én továbbra is azt mondom, hogy a Fusionnal sem leszel előrébb helykínálatban, nálad csak egy igazi előnye lehet, az a belmagasság.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #8921 üzenetére
A külső formaterv díjnyertes, de a belső dizájn akkor is gyorsan avul, nincs mit szépíteni ezen. Alapvetően én bevállalnám simán, de attól még van szemem.
AMD Power: A Fiesta kiegyensúlyozottabb, és nem olyan bumfurdi, esetlen, mint a Fusion, különösen a háromajtós. Állítólag jobb vezetni is, jobban is megy.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #8929 üzenetére
Háááát, azokat azért nem nehéz felülmúlni.
Mint mondottam volt, nekem semleges, de azért szépnek sem mondanám, viszont tágas és célszerű. Jó a dőlésszöge, így nyitja kicsit a teret az ember előtt és azt az érzetet kelti, hogy egy jóval nagyobb autóban ülsz, mint valójában.AMD Power: Kisautót nem annyira célszerűségből vesz az ember (kivéve talán a parkolást), de ha nem célszerű, de még vezetni sem jó, akkor kb. minek.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #8936 üzenetére
Gondot nem jelent, nekem is az a kedvencem. Ugyan a magasabb oktánszámból nem fogsz profitálni, de az adalékolását érezni fogod. Itt Pesten ráadásul az Osztrák verzió kapható.
AMD Power: nem lesz rossz, de pörgetni kell, én az 1.6-osat javaslom, ami ugyan ritkább, de az már tényleg szedi a kis lábait.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Plazmacucci #8954 üzenetére
Bal elöl a lökös kicsit furcsán áll, de én nem láttam semmi gyanúsat, leszámítva a nagyon kevés infót a szekérről.
AMD Power: azért nem lehetetlen.
De itt egy kifejezetten szép darab csak neked. Rájössz, hogy miért?[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Plazmacucci #8960 üzenetére
Alvázszámot elkérni lenyomozni, felhívni, jól kikérdezni, aztán ha biztató, akkor el lehet menni megnézni.
AMD Power: Egy tényleg szép, keveset futott, úgynevezett költségmentes példányért ez nem sok, figyelembe véve a piaci árakat. Amúgy meg lehet alkudni is, ebből talán 50-100k-is lejöhet még. Bár azt csak most néztem, hogy ez nem is sport, hanem csak sima háromajtós modell. Mondjuk még így is vannak drágább példányok a piacon nála.
"Amúgy miért is lenne ez jó nekem? " - szélvédő fűtés.[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #8999 üzenetére
A jelenlegi életvitelemhez jól illik a 3 ajtó is, ugyanakkor ez dögösebb és jobban is megy, mint a legtöbb autó az utcán úgy általában. Ez mondjuk nem biztos, hogy jó, mert az ember megszokik egy szintet, amit aztán hajlamos alapnak tekinteni a későbbiekben is és lefelé már nem szívesen vált majd mozgékonyságban, vezethetőségben.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #9011 üzenetére
Nekem az előző egy igazi klasszikus volt Swift Sedan GLS 1,3 68le személyében.
Hát az sem egy versenyautó, de a 860 kiló környéki kasznit elég jól mozgatja a motor ha rendesen karban van tartva. Autópályán nem volt valami komfortos, de városban elég dinamikusan lehetett vele haladni, bár a lendületes előzésekhez már kevés volt a motor, de még így sem én voltam a tötymörgős a forgalomban.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #9015 üzenetére
Azért ez kicsit túlzás. Autópálya tempónál még elfogadom, nem odavaló az a típus, de hogy 50-nél halálfélelme legyen az embernek, egy normális, nem leharcolt példánynál, azt azért nem gondolnám.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9019 üzenetére
Nem értem az az ész nélküli lóerőhajhászást ami mostanában divat lett..
Nem kell 300 lóerő egy családi autóba, mégha egyterű, akkor sem. Volt szerencsém cca 150lovas Mondeo Mk3-hoz, ahogy 116lovas kettes Fókához is, mindkettő kombi és egyik sem volt lomha vagy lassú.Ez egy ilyen hülye trend mostanában, ami párosítva az autók hízásával, hozzájárul a közúti balesetek súlyosbodásához.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9067 üzenetére
Ezt azért kicsit fenttartással kezelem. Amúgy milyen autód van, csak, hogy lássam, mihez képest szenvedés.
szilchi: mennyi volt a fojtószelep puceva magában?
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9081 üzenetére
Hát, ha minden azonos volt (értsd összterhelés, útvonal, sebesség, vezetési stílus) akkor nem hiszem, hogy egy Escort jobban ment volna a kb. 70 lóerejével, mint ez a 200-al. Ott valami komoly baja lehetett az autónak.
szilchi: Köszi! Én is akarok egy ilyet csinálni, de gondolkodom a diózáson is, elvégre csak tizenkét éves az autó, 200k kilóméterrel.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
-
aginor
addikt
válasz darvinya #9094 üzenetére
Nem tudom mikori évjárat lehetett, de az 1,6-os Focus C-max motorja 100 vagy 116 lóerős, az megpakolva+4 emberrel nyilván nem fog úgy menni, mint egy nagymotoros Escort. Ettől még a 200lovas változat lehet jó és dinamikus, kár egy kategóriát általánosítani egyetlen darab alulmotorizált példány alapján.
szilchi: köszi!
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Plazmacucci #9157 üzenetére
Az, hogy ki, mit tart reálisnak az elég szubjektív. Egy új Fóka cca. 5 misi, ehhez képest az 1-1,3 milló talán nem sok. Nem tudom.
Ami viszont biztos, hogy ha autót szeretnél, akkor kénytelen leszel kifizetni azt az árat, amit kér az eladó. Lehet puffogni, de vagy elfogadod, vagy nem veszel autót, mert nem reális az ára. Te döntesz..Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #9164 üzenetére
Ha már konteó, akkor szőjük tovább a mesét..
Minden piacon, minden termékre igaz, hogy ahogy mész egyre lentebb a kategóriák és az árak szépen összecsúsznak, és jellemző, hogy egy alacsonyabb szint valamiért értéknövelt darabjai akár két kategóriát is tudnak ugrani árban. A mostani magyar használt autó piacon ez másfél milliónál kezdődik, tehát azalatt csúsznak össze a dolgok.
Ugyanakkor mindenki maga dönti el, hogy milyen terméket szeretne venni, és mennyit hajlandó kockáztatni vagy áldozni az alacsonyabb árfekvés oltárán.
Saját példámból kiindulva, én kb 840-ért vettem egy 2005-ös Fiestát. Többen is hülyének néztek, mondván, már vannak 5 kilóért is, annál többet ez a típus nem ér. Ugyanakkor mióta megvettem, azóta nem állt meg, nem hagyott cserben, lényegében csak a kötelezőket költöttem rá. Mindezt úgy, hogy a nagy motor miatt állandóan ott a vigyor a képemen ha vezetem, ha beszáll valaki, akkor dagad a mellem, mert a beltér állapota állítólag egy 5-7 éves autóéval vetekszik, és a megjelenése is maghazudtolja a korát. Bejött a drágábban jót elv? Igen, és eztán is ennek megfelelően fogok autót keresni, ha szükség lesz rá.
Amit írsz, abban van igazság, ugyanakkor azt is megnézhetjük, hogy ha csak az autó mivoltát nézzük, akkor egy mk1 vagy pláne mk2-es Fóka minden igényt ki tud elégíteni, mint közepes családi autó. Sokan már csak a magyar használtautó piac sajátságai miatt sem szívesen cserélnek, mert látják, olvassák a sok átverést, ugyanakkor egy kipróbált, ismert autót megtartani sokkal kisebb kockázatot jelent, mint belevágni egy újba. Több ismerősöm is jár hasonló cipőben.Plazmacucci: én nem mondtam neked ellent, csupán vázoltam a lehetőségeidet. Ugyanakkor van egy harmadik is, ezek alapján az való neked: vegyél autót abban az árkategóriában, ahol szerinted megérik az árukat.
De ha már itt tartunk, hogy mi éri meg és mi nem, akkor az nem szúrja a szemedet, hogy 5 milla alatt nem kapni középkategóriás autót, és akkor is csak a belépő szintet? Vagy az, hogy anno a Fiesta ST150 ára cca. 4,3 milló volt, a mostanié pedig 6,7 körül van? Az én véleményem meg az, hogy az új autók ára pofátlanul magas, ami viszi el felfelé a használt piacot is, miközben egyre csak drágul a fenttartásuk is.[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #9168 üzenetére
A lényeg az, hogy műszakilag jó jegyen. Nem baj ha van rajta pár kisebb horpadás, karc ilyesmi. Általában a magukat többnek mutató autók szoktak hamar elmenni, mert a magyar vásárlási szokások jellemzően a "megnézem, ha beindul a motor és hűt a légkondi, akkor ha szép, akkor megveszem" elvet követi, így egy puccos de széteső félben lévő autó hamarabb és drágábban megy el, mint egy átlagok küllemű, de kifogástalan darab. Sajnos ez is tapasztalat az ismerősi körben.
Ez igazából nem igény kérdése, hanem a biztonságé. Az autó veszélyes üzem, és én csak megfelelő műszaki állapotú autóval merek felülni a hullámvasútra. Ide tartozik az is, hogy a kezelőszervek jól működjenek. Mondom ez azután, hogy vezettem olyan autót, ahol a váltót nem mindig lehetett kivenni egyes, vagy kettes fokozatból, de olyat is, ahol hajlamos volt leragadni a kuplung. Mindkét esetben a többi alkatrész alapvetően rendben volt, de az érzés felejthetetlen, amikor kikanyarodsz valahová és nem tudsz felváltani a forgalom kellős közepén..
DZs: azt nem tudom, hogy mennyire mesterséges a folyamat, de az biztos hogy a típusok nőnek és drágulnak, és mivel az új ár merőben meghatározza a használtat, így ez kihat ránk, használtautó vásárlókra is. A másik oldala viszont, hogy cserébe viszonylag jól tartják az áraikat az ilyen modellek.
Plazmacucci: nem mondtam, hogy nem lehet jót találni 1 misi környékén (de vélhetően nem mk2 Fóka lesz, bár még az sem lehetetlen), pont az ellenkezőjét mondom, hogy lehet, csak nagyon körül kell nézni, rá kell szánni az időt, nem szabad kapkodni, és a legfontosabb, a szerelő.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
-
aginor
addikt
Annyival olcsóbb.. Bárdinál 45% a sztenderd kedvezmény, ami ha jól tudom, akkor valami 62%-ig kúszhat fel. Tehát egy 100k-s kuplungszettnél, minimum 45k marad a szerelőnél, de még cserébe kiszámlázza a munkadíjat is. No comment..
AMD Power: Normális korrekt, csak kicsit távolságtartó.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #9289 üzenetére
Nagy értékű alkatrésznél simán megéri. Amúgy az is haladás, hogy egyáltalán valaki vállalja, mert nem egy olyan szerelővel találkoztam, aki sajnos nem.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #9291 üzenetére
Ilyen nekem is kell majd. Mondjuk múltkor Facen ajánlottak egy srácot, aki ráadásul kb 10 percre lakik tőlem, majd őt akarom megnézni egyszer.
Bandi18: gyári vagy Castrol, viszkozitás tekintetében meg csak követni kell a gyári ajánlást.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Bandi18 #9299 üzenetére
Az a motortól függ.
1,6 Fiestába tavaly ősszel, nem kaptam jóformán 100k alatti ajánlatot, szíjjak, szűrők, olaj cseréjére. 95 volt a Jóautónál egyedi kedvezménnyel, +gyertyákkal.Amúgy a Ford gyári olaj is Castrol, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Pardise #9314 üzenetére
Az újabb motorokhoz nem értek annyira, de én 2000-alá nem engedem ha haladni kell. Ez alá csak csordogálásnál, néha egyenletes sebességtartó haladásnál engedem néha.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Pardise #9316 üzenetére
Ott a fordulatszámmérő, ha beesik 2000 alá, akkor visszaváltasz, ha nem, akkor haladsz tovább. Hideg motornál különösen figyelni kell erre, olyankor 2500 környékén van az ideális tartomány amíg be nem melegszik.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Politika
- Bittorrent topik
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Sweet.tv - internetes TV
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs