-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz Earl_Muttley #49474 üzenetére
Nagyjából hová lehet most belőni a reális piaci árat egy ilyen 2018-as autónál?
Nem konkrétan az érdekel hogy te mennyiért vetted csak a hahu-n van lerúgott 1.75M ért és van megvigyázottcsaládta g 4M -ért is
Gondolom megnéztél néhányat így nagyjából tudod hogy mennyi lehet az amennyiért most eladható egy ilyen autó.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #49498 üzenetére
Az még csak egy dolog ha leveszik a rendszámot.
Ha valakit sikerül elütni fék nélkül akkor lehet Lajcsi mellett ücsörögni egy ideig.
Plusz megnyomorodva leélni a hátralévő időt.
Úgyhogy inkább ne mászkáljon senki se ilyen fékkel még lépésben sem .
Meg kell javítani ahogy te is írod.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Én nem is feltételeztem hogy az lennél és így mászkálnál vele.
Pont ma néztem valamelyik jutubert aki próbálta az elhanyagolt állapotban lévő autók tulajait felmenteni a felelősség alól hogy igenis muszáj menni a roncsokkal nincs mese, szegénység van, na az egy kicsit elszomorított.
Valahogy ezzel is el kell gurulni a szerelőig ha otthon nem tudod megcsinálni, én sem tudnék mást tenni. -
gabor9991
őstag
Én is egy vágóval beütném a fém fékcsövet ha muszáj lenne elgurulni a szerelőig, nem is ezzel van a probléma ha az ember vasárnap éjszaka 30-cal átgurul a szomszédos utcába a szerelőig.
Én arra reagáltam hogy a napi szinten ilyen jellegű hibával való közlekedést ne fogadjuk el.De szerintem értetted te is. -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #49634 üzenetére
Azt csak bejegyzik a forgalmiba nem cserélik miatta a rendszámot.
Sok esetben azért cserélik mert a sárga taxirendszámot nem adják ki újra fehérben.
De ha taxi volt az látszik a szüfön és műszaki is évenként van.Itt viszont kétévente van a műszakiról fotó ha jól értem bár a 13- as autó nemrég futott ki a 10 évből ameddig taxi lehetett úgyhogy még akár lehetett az is. -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #49780 üzenetére
Bocs hogy beleszólok de az alsó bak az tényleg csak azt próbálja meggátolni hogy gàzadáskor/mitorfékkel lassuláskor billegjen a motor, cseréjekor nem is kell alátámasztani a motort.
Én azt gondolom hogy a két felső az amelyik tartja, ha azok el vannak szakadva akkor remeg az egész autó. -
gabor9991
őstag
válasz Balcsix #49828 üzenetére
Gumis topikot kisajátította pár 4 évszakos fan
Pár éve mindenre a cc-volt a megfelelő utána változtak az éppen aktuális ajánlatok de ez a 4 évszakos gumi mindenkinek jó mindenre ez megmaradt.
Volt még a Totalcar gumidoktornak is feltéve egy olyan kérdés amelyikről először ott a gumisban olvastam, mégpedig az, hogy nyáron nyári, télen meg a téli helyett négyévszakos mehet -e?
Valahol megvvan ez még a TC-n simán ki lett a kérdést feltevője röhögve ezzel.
Szóval az ilyen agymenések miatt én nem tudom komolyan venni azt amit ott ajánlgatnak.
Én is felültem a 4 évszakos vonatra, nexen lett egy Tháliára szerelve, most 3 évesen használhatatlan, csúszik minden útfelületen, szemmel látható repedések vannak a futófelületén, pedig még 4mm feletti a profilmélysége nem gondolnám hogy ezzel neki mernék indulni télen egy havas útnak -
gabor9991
őstag
válasz diegho #49832 üzenetére
Lehet hogy ma már a szezonális gumikkal sincs előrébb az ember azokat is lehet cserélgetni lassan évente , én is dobtam már el azért gumit mert kemény volt mint a beton, ilyen volt nyárban a bridgestone turanza, téliben a Bridgestone lm32 ami után a Hankook w452 következett, viszont a Dunlop bluresponse remek gumi és most a Goodyear efficientgrippel is elégedett vagyok ezek inkább elkopnak és nem azért kell lecserélni mert elöregedett.
A jelenlegi téli kleber hp3 még nem érte el 3 év után azt a szintet hogy kidobjam de sokkal keményebb mint új korában volt, ha olyan helyen járok ahol árulnak abroncsokat ellenállhatatlan késztetést szoktam érezni hogy a körmömmel nyomogassam a gumikat és mindig elszomorodok amikor azt tapasztalom hogy még a low budget gumi is puha mint a radír ahhoz képest mint az én 3 éves tél gumijaim -
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #49893 üzenetére
Ha beszereli a hozott alkatrészt akkor érdemes benézni a cromaxhoz, 73 a meyle szett 75 a fag.
-
gabor9991
őstag
Akkus topikban van ezzel kapcsolatban tapasztalat, hogy az ismertebb gyártók termékei rendkívül rövid ideig bírják esetenként.
Úgy rémlik a varta is ilyen illetve az olcsóbb bosch és exide is.
De például az electric power akku nálam most 2.5 év után döglődik az előző meg bírt 6 évet.Az azt megelőző motorcraft meg 2 év alatt ment tönkre. -
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #50040 üzenetére
Az olajfogyasztás miatt biztosan nem jutna eszembe megbontani a motort, és a hűtőfolyadék fogyása miatt se, mert az is szivároghat valahol nem feltétlenül a hengerfej tömítés hibája miatt fogyaszthatja.
-
gabor9991
őstag
Nagy para sokaknál ez a kettős tömegű lendkerék ami 91ezer egy Mk2 focushoz [kép]
A két vct kerék meg 84ezer lesz [kép] plusz a szereléshez biztosan kell még pár alkatrész.
A korai szériákat érintette ezeknek a hibája, nagyon valószínű hogy azokat már korábban megcsinálták így ha nincs hangja szerintem felesleges ezeket cserélni.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Mk4 focuson most cserélték.
80 lett volna Pesti ismert helyen, 50-ért megcsinálták vidéken.
4 órás munka volt.
Itt 250 volt a gyári kuplung szett, +100 a váltóolaj, főtengelyszimering,csavarok kompletten.
Összesen 400-ba került, gyári alkatrészekkel nem kókányolva.
Azt gondolom hogy érdemes számolni ezzel akkor nem lesz meglepetés.
Nem kevés de nem is kifizethetetlen, ha valaki ilyen autóban gondolkodik és cserélni kell, mert egyszer cserélni kell, nem emiatt kell eladni a családi ezüstöt. -
gabor9991
őstag
válasz dssport #50149 üzenetére
Offos autón 4 különböző "mester" is piszkálta a futóművet mert folyamatosan jobbra ment a kocsi.
Kb mire szemre is látszott rajta hogy a két első gumi két külső széle kopik rendesen akkorra vált biztosra hogy sajnos nem sikerült a beállítás
Otthon az udvaron mérőszalaggal lehetett mérni 5mm összetartást, miután ezt otthon magamnak beállítottam úgy 2mm körülire még mindig nem lett tökéletes de már sokkal jobb a helyzet.
A két első gumi kuka úgyis , viszont a legjobban a kidobott pénzt a felesleges beállításokra azt sajnálom.Volt ahol számla nélkül kértek 15 ezret a 11 percig tartó munkáért ami amúgy sz@rul is sikerült.
Erre a helyre mivel nem egy marék apróétr csinálták 2x is visszavittem hogy nem jó, mindkétszer megnyugtattak hogy gyári értéken van minden, ez ilyen -
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #50161 üzenetére
Nem volt hibakód, nem volt törött a belseje a katalizátornak, még nem is volt határérték alatt, a motor nem eszi az olajat de azért a szervíz megcsinálta
-
gabor9991
őstag
Azt gondolom ez a teszt [link] el fogja szomorítani a prémium benzinben hívő autósokat
A másik meg az hogy én is olyan vagyok mint "akik azt vadásszák, hogy hol mennyibe kerül,"
Most megyek be a városba és megtankolom a kocsit a régió legolcsóbb 553 forintos benzinjével és nem gondolom azt hogy ezzel ártok neki és sokkal jobb lenne bele a 655forintos v-power[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz dssport #50171 üzenetére
Mai árakkal számolva:
7liter sima 95-ös benzinnel 38,71forint 1KM üzemanyagköltsége.
7liter v-power benzinnel 45,85forint 1KM üzemanyagköltsége.
Pusztán az üzemanyag miatt 7,14forinttal magasabb a költség a prémium benzinnel.
Ezt felszorozva mondjuk 250000km-rel kijön 1785000forint.
Ennyivel többet tankol el aki prémiumot tankol.
Személy szerint nekem ez nem tűnik akkora biznisznek.
Ennyiből rengeteg cigit és energiaitalt is lehetne venni[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz dssport #50175 üzenetére
Nem fogom felírni, hogy a mai tankoláson megspórolt 4 ezret hol fogom elkölteni, de
valószínűleg a gyerekekre költöm.
Én sem szeretnék kotorászni a zsebedben de ha neked 1785000forint a zsebedben egy látszat eredmény, akkor kicsit irigy vagyok rád.Jó, persze ez nem azonnali megtakarítás de ha kiesik a zsebemből az utcán 4 ezres akkor azért visszalépek és lehajolok érte.
Ha már a benzinből csak a prémium jó akkor ugyanezt kellene vennem mindenből is, azt viszont sajnos nem engedhetem meg magamnak ahogy szerintem az átlagemberek 99%-a sem, mégis van igény milliós cipőre, sok százezres telefonokra, és sorolhatnám még reggelig. -
gabor9991
őstag
válasz dssport #50179 üzenetére
Sosem tudnánk meggyőzni egymást úgy tűnik
1.785M jelenlegi árral van számolva és ez csak a prémium üzemanyag felára, nyilván 16 évvel ezelőtt vagy 16 év múlva egy ugyanilyen összehasonlításnak teljesen más eredménye lenne.
Én továbbra is azt gondolom hogy a prémium benzin nem tudott volna soha olyan mértékben hizzájárulni ahhoz hogy az autóm állapota ne romoljon, mint amennyit pluszban kifizettem volna érte. -
gabor9991
őstag
Indításkor még 10V alá is eshet a feszültség, az nem hiba.
Főleg dizelnél ahol még az izzítas visszajelzés után is izzíthat a vezérlő.
Szerintem ezek az értékek teljesen rendben vannak.Írja radi8tor is hogy ha több napnyi állás után is megvan a 12.5V akkor nagy baj nem lehet.
Az én kocsimban ha este leveszem a töltőről reggelre beesik 12.5 alá de így napi használat mellett ez még most nem volt probléma egy benzines autónál.
De bármelyik reggelre kimúlhatba 2.5 éves akkumulátor ezzel tisztában vagyok. -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #50280 üzenetére
Ez egy electric power akku amelyik most már a végét járja, az előző ugyanebben az autóban egy szintén electric power volt csak a lehető legkisebb kapacitással, az 6 évet bírt
Gondoltam veszek egy nagyobbat, hátha majd jobban bírja és ez most ha kibírja a 3 évet akkor már örülni fogok.
A következő majd Era akku lesz 3 év garanciával, hátha az kicsit tovább bírja.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz astrojoe12 #50316 üzenetére
Elvileg korongos [link]
-
gabor9991
őstag
válasz astrojoe12 #50318 üzenetére
99-es autó esetében szerintem a néhány századnyi plusz nem feltétlenül katasztrófa.
Ha szétszerelnéd a motort és minden gyárilag megadott illesztést lemérnél azt gondolom semmi nem lenne gyári értéken mégis működik a motor -
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #50340 üzenetére
Nálam is emiatt lett 3-ra fújva, a nyári és a téli is a 2 szélén rendesen megkopott a gyári értéken használva.
2 szezon alatt a téli 8mm-ről középen lekopott 7mm-re a két szélén meg 5,5mm-re.
Most meg így a 3. szezonban túlfújva próbálok a 195-ös gumi közepén járni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest