-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Szívtam én is az aksikkal mikor megvettem a kocsit, tönkrement a gyári akku is elég hamar utána egy motorcraft is gyorsan megadta magát ezért vettem bele a legolcsóbb kalciumos jászakkut, na az több mint 4 éve bírja.
Gyáritól magasabb kapacitás nem okoz problémát az enyémbe is 50 valahány amperóást tettem a gyári 40 valahányas helyett.#20089) mtade
Billegő dugattyútól " csak " zajos lesz a motor de működik rendesen a Ford guru szerint ,valahol olvastam már erről.
Vagy okozott mást is a hangján kívül?[ Szerkesztve ]
-
-
gabor9991
őstag
Kontakthiba?
Persze, lehet.Bármi lehet.Generátor hiba lenne, szerintem lenne hibajelzés a műszerfalon és fix töltéssel menne.Egy multiméterrel meg lehet mérni mennyit tölt, ha a műszerfal menüben nem bírtad megnézni.Milyen kábelt vett le és tett vissza a szerelő ami után elindult?
Amikor nem indul mit csinál?
Lassan tekerte a motort az önindító és nem indult?Vagy nem tekerte csak kattogott az önindító?
Vagy amikor a gyújtást ráadtad nem indult el a benzinszivattyú? -
gabor9991
őstag
Benzinesben izzítórelé?
Indításkor leesik a feszültség 10V körüli értékre de ekkor még tekeri normál sebességgel.
Amikor gyenge az akku akkor nincs meg a megadott 300-350f/perc és nem fog elindulni a motor hiába tekeri.
Vagy a gyenge akku miatt a gyújtás nem képes létrehozni a megfelelő szikrát.
A benzinpumpa kábele is lehet kontakthibás de az is lehet hogy kopott benne a szénkefe és emiatt néha szorul a forgórész.De csak néha, ha úgy gondolja akkor működik, ha úgy akkor nem.Ezek a leginkább bosszantó hibák.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Szerintem a benzinszivattyú reléjére gondolt.
Amikor ráadod a gyújtást akkor jó esetben elindul a szivattyú, amikor eléri azt a kb 2-3 bar nyomást akkor meg leáll, ekkor a kesztyűtartó alatt kattan egy relé.Arról lehet szó, az is lehet hibás.Sőt, biztosíték is védi a szivattyút arra az esetre, ha pl. megszorulna vagy zárlatos lenne valahol a vezeték az is lehet hibás.
A kuplung felől a műanyag oldalkárpiton van egy lyuk, ott van egy bizbasz az is lekapcsolja a benzinszivattyút egy ütközéskor.Az is lehet hibás.
De a szerelő sikeresen elindította a szivattyút úgyhogy ezt így nem lehet megmondani mi a baja. -
gabor9991
őstag
Feleslegesen ne cserélj semmit szerintem.
Lehet nem is az a baja.Próbalámpa bármi lehet ami 12V-os és világít, a benzinszivattyú vezetékére kell csatlakoztatni és világitania kell amikor a szivattyú feszültség alatt van.
Lehetőség szerint a teljesítménye kisebb legyeb a szivattyú teljesítményénél mert a biztosíték és a vezeték a szivattyúra van méretezve.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz tibbike01 #20106 üzenetére
2015-2017 évjáratú autókat kiválasztva 50.000 alatti futásteljesítménnyel a legolcsóbb a hahu-n ha jól láttam.
Ez nem lehet véletlen.Nincs még magyar papírja.Arra tippelnék, hogy sérült volt és itthon lett megjavítva.
Én megnézném valami olyan adatbázisban az alvázszámát ahol külföldi biztosítók adatait is le lehet kérni, hogy mi látszik a múltjából.
Ha nem volt kiflibe hajolva akkor megvenném.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz tibbike01 #20106 üzenetére
Jobban megnézve a kocsit inkább vízkár után kutakodnék az előéletében. [A vonószem ] volt már használva rendesen, 3 évesen ez nem biztos, hogy normális
A másik [ez a csavar] sem biztos, hogy normél garázsos autónál 3 évesen rozsdás a sínnel gyütt.
Nézesd át rendesen, mielőtt pénzt adsz érte.
Egyébként lehet, hogy semmi baja csak én látok bele ilyesmit. -
gabor9991
őstag
válasz TomMusic #20118 üzenetére
Leírás alapján nem rossz.Márkaszerviz tulajtól, összes számla megvan a javításokról, gyárira van cserélve a vezérműszíj, cserélték a váltóolajat, ez inkább igényességre utal.
Csak lassan 12 éves és még ennyiért hirdetik.
Nem tudom, ha most kocsit keresnék 1.8-cal a zsebben ezt venném vagy vennék egy új vitarát/S crosst/dustert/akármit 4.5 körül és akkor még 10 év múlva is csak 10 éves lenne a kocsim nem 22. -
gabor9991
őstag
Ez is ismert focus hiba
Igazából nem kell foglalkozni vele.
Meddig tekertetted mire azt gondoltad, hogy nem indul?
Az enyém normális esetben azt csinálja, hogy indításkor kb 1-2 fordulat után elindul, de amikor olyanja van, hogy pont nem indul elsőre akkor 5-6-7 másodperc is kell neki hogy asszony ilyenkor tiszta ideg,hogy biztos nem fog beindulni.
Ilyen esetben a motor nem úgy indul el, hogy felpörög 1200 körüli fordulatra és onnan áll be az alapjárat hanem inkább indulás után alulról megy a fordulat feljebb 750 körülire.
A ford klubban van erre külön topik a "nem indul elsőre a focusom" címmel szóval nem egyedi a probléma. -
gabor9991
őstag
Ha indítás előtt ráadod gyújtást akkor elindul a szivattyú majd megáll ekkor megvan a megfelelő nyomás az indításhoz.
Próbáld ki, ha leveszed a gyújtást és újra ráadod nem fog a szivattyú elindulni.
Párszor ezt el lehet játszani mire annyira lecsökken a nyomás hogy a gyújtást ráadva újra elinduljon a szivattyú. -
-
gabor9991
őstag
Ilyen tankolás körüli legendákat gyártottam én is régebben magamnak, hogy melyikkel fogyaszt kevesebbet de az lett a vége, hogy a osanos benzinnel 6.7 volt a teletankos mért átlagom a shellel is kb ennyi meg a lukoillal is eljárok 7 alatt.
Most az asszony jár dolgozni a kocsival így most az átlagfogyasztás mérő 6.8-at mutat de kb. 30-40 km múlva kell tankolni akkor megint kiderül mennyi is valójában.
Úgyhogy én ott tankolok ahol épp kell.Tavasszal amikor ledobtam a téli gumit na akkor egy 6-7 decivel hirtelen kevesebb lett az átlag, azt tényleg észre lehetett venni.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
Én is utalom, utána kérek egy zöldkártyát az van a forgalmiban.Mindjuk én egyben fizetem az évet.
Műszaki nálunk úgy működött, 9-re kimentem műszaki előtti átvizsgálásra, rendben volt minden és már csinálták is a vizsgát élesben.
Tükörben a két vezeték az a fűtés lehet valóban a hátsó szélvédőfűtéssel együtt bekapcsol a tükörfűtés is.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz cyanide #20438 üzenetére
Ő a hátsó lengőkar szilentjét cserélné, gondolom te meg a motortartó bakra gondolsz.
Könnyebb lett váltani meg más a motor járása?Lehet, bár szerintem semmi köze egyikhez se a motortartó baknak.
Bár, ha nagyon lógott már a bak akkor állhatott annyira ferdén a motor, hogy a váltó Bowden szoruljon ami a csere után helyreállt. -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #20507 üzenetére
Hát nem tudom...a Ford ugye nem gyárt alkatrész így biztosan ez is valamelyik beszállító terméke.
Ha itt is csak annyi a különbség mint pl a hosszbordás szíjnál ahol a dayco-t 1/3 áron meg lehet venni, ugyanaz a dayco szíj Ford logóval meg 3x drágább akkor én továbbra is az utángyártottat venném meg.
De szerencsére nekem még nem kellett vennem semmilyet az enyémben bírja a tartály -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #20509 üzenetére
Lengéscsillapítóból én is a gyárit vettem meg ami ránézésre Monroe.
Hamarosan ki kell cserélni a vezérműszíjat és a vízpumpát szerintem abból is a gyári lesz beszerelve mert az utángyártott csak egy tízessel olcsóbb.
De ebből a tartályból simán az olcsóbbat venném, legfeljebb, ha nem jó visszaküldeném és megvenném a gyárit.
Ettől persze senkit nem akarok lebeszélni a gyári tartályról az biztos jó lesz.(bár az opel 1.4 twinport motornak volt egy nagy hibája, hitvány minőségű volt az olajnyomás gomba.Családban volt egy ilyen Astra a tulaj a sokadik csere után is ragaszkodott a márkaszervizes alkatrészhez így az autó 13 éves korában is trélerezett mert elfolyt az olaj, de akkor is gyári gombát tették bele újra )
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Gergőke88 #20513 üzenetére
Annyira nem durva a fogyasztás [7.93 az átlag]
Nekem a focus átlaga 7 liter, ahhoz képest nem sok ez szerintem.Országúti fogyasztás szerintem olyan 6 liter lehet 100 tempomattal.
De nagyon megemeli a fogyasztást a hideg, szóval hiába fogyaszt melegen országúton keveset ameddig bemelegszik addig fogyaszt rendesen.Az átlag a végén biztos több lesz mint 7 liter még úgy is ahogy te használnád.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #20523 üzenetére
15km az még nem biztos hogy elég a dízelnek.
Kollégám kb 15-18 km-ről jár be dolgozni és a céges Octavia sokszor félbehagyja a regenerálást, ezt onnan lehet tudni hogy álló helyzetben még jó sokáig megy a hűtőventilátor. -
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz ALgore2 #20533 üzenetére
Csere után se lett jobb?
És ezt kifizették ? [Van akinél] már a 3. szivattyú lett beszerelve de még most se jó teljesen.
Ebből az alkatrészből pont nem az utángyártott a jó választás -
gabor9991
őstag
válasz prof.hardver #20633 üzenetére
Én évek óta egy jászakkut használok ez volt a legolcsóbb amikor vettem.Úgy rémlik már 4 év eltelt mióta beszereltem szóval megérte az árát.
Előtte volt gyári Ford utána motorcraft de egyik se birta túl sokáig.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Minimalista dizájnt kapott a Lian Li legfrissebb háza
- Energiaital topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen