-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Én szerintem egy évig jártam tudtomon kívül törött rugóval.
Egyszer óvodába vittem a gyereket és az ovi előtt a fekvőrendőrön kettővel átgurulva csattant az enyémben is valami...körbenéztem, semmi nem látszott rajta, tavasszal majd ősszel cseréltem kerekeket akkor se tűnt fel semmi majd az eset után egy évvel cseréltettem lengéscsillapítókat és a kiszereléskor derült ki, hogy az a csattanás a bal első rugó volt, letört az alsó karika belőle, de ettől még szemre nem is állt bénán, ha egy parkolóban állt, nem volt az eleje leülve. -
gabor9991
őstag
Vezérműszíj+ vízpumpa csere árajálatok:
Maszek:
35 anyag (contitech) + 20 munkadíj (számla, garancia nincs)
Össz.:
55 ezerBosch szerviz:
Anyag (skf) + munkadíj
Össz.:127 ezerFord szerviz:
Anyag (gyári) + munkadíj 99.990
+ 25 ezret akarnak a hosszbordás szíj cseréjére pluszban kiszámlázni...Össz.:124.990
Na ez után legyen okos az ember, hogy hová viszi.
[ Szerkesztve ]
-
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #20801 üzenetére
A kopogást álló motornál a kormány középállásban jobbra-balra mozgatásával lehet előcsalogatni.Az enyémben is kopog de egyelőre nem romlik na helyzet úgyhogy még el van halasztva a felújítás.
Rázós úton kopoghat a kormánymű fogasléc a stabilizátor pálca a stabilizátor rúd ha a szilent kopott és zöröghet a lengéscsillapító is akár. -
gabor9991
őstag
[Hátsó stabilizátor rúd szilent] volt cserélve?
Lehet a rúd zörög. -
gabor9991
őstag
válasz tibbike01 #20870 üzenetére
Nézesd át rendesen.
Kopott az első ajtónál a gumikéder 42ezer km után. [kép]
A hátsó oszlopon bal oldalon nem láthatóak a ponthegesztések [kép]
A hátsó ajtónál a hézag szemmel láthatóan eltérő [kép]
Plusz a hátsó lökhárító eltérő színű de ettől függetlenül így képen szép a kocsi.Én a sajátomra gondoltam, hogy gyenge a100 lovával, az is ugyanennyit forog.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #20902 üzenetére
Én meg ha mennék 3-4 év alatt 150 ezret biztos egy dízelt vennék nem egy benzintemetőt.
-
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #20904 üzenetére
Huszonéves koromban volt erős benzines autóm.Pár hónapig volt érdekes minden nap nyélgázon ámokfutni.Utána vettem egy dízel fiestát.
Nekem ha egy erős benzins kellene ma akkor vennék egy st-t nem egy buszt.
de nem vagyunk egyformák. -
gabor9991
őstag
válasz troll81 #20935 üzenetére
[Ez] van hasonló futásteljesítménnyel eladó, 429 az irányár.Amúgy elég nagy a szórás 150 ezertől indulnak a roncsok és Millió körül vannak a család szeme fényei
Nem tudom mennyire alkuképes ez az összeg de annyira jó vétel nem lehet ennyiért mert még nem vette meg senki..[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Drughi #20990 üzenetére
Szerintem nincs semmiféle probléma ezzel a 40 ezres futással, lehet bármi is az oka.
A vezérlést elvileg időben elvégezték rajta ugye 8 év vagy 160 ezer futás után cserés.
Ez elvileg fél éve volt megcsinálva szóval a futás akár valós is lehet.Azzal meg semmi baj nincs ha használták napi átlag 110km-t.
Lehet ezért eladó mert ekkora futásra már jobb egy dízel. -
gabor9991
őstag
jogos
Én is bontottat vettem bele mikor a gyári tönkrement és az nekem megvan, ezért gondoltam, hogy biztosan a tiéd is valahol el van rakva de te utángyártottat vettél most már világos.
Sajnos az enyémben ez a bontottból kiszerelt ki tudja mennyit futott szivattyú is kezd olyan hangot kiadni magából mint amikor a gyári megadta magát, úgyhogy ha ez is behal akkor veszek egy ilyen felújított szivattyút. -
gabor9991
őstag
válasz sparta2 #21099 üzenetére
Akkor azt elintézték rendesen.
Az enyémen is van néhány rányitás, sok a gyökér a Balatonon, ott szedtem ezeket össze.
De ezek olyan horpadások amiket fényezés nélkül lehet javítani darabját egy ötösért.A végén a javítás mennyi lett amikor cserélték az ajtót?
Nekem a F2-re egy üres ajtó 90 körül van plusz a fényezés márkaszervizben 80 körül lenne plusz beszerelni az ajtóba mindent és még a le- felszerelés.
Úgy 200-250 ezerre tippelnék egy ilyen javítást. -
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #21199 üzenetére
Nőnek a dízel eladások?Nem vagyok benne biztos hogy ez tényleg így van.
Ahol dolgozok az a cég szerszámokat gyárt autóipari beszállítóknak is.
A német anyacégnél a heti 4 napos munkarendet most csökkentik heti 3 napra.
És ez nem csak a mi cégünknél van így, Németországban elég sok cégnél csökkentett munkaidőben dolgoznak mostanában.Sajnos 10 év elteltével újra itt tartunk.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #21244 üzenetére
Égéskimaradás.
Nézz be a gyertyáknál nincs-e víz vagy olaj.
De lehet trafó/kábel/gyertya hiba is.
Villogó lámpával nem célszerű tovább használni mert az elégetlen benzin tönkreteszi a katalizátort.
A trafó hiába új ha a kábel vagy gyertya nem lett kicserélve vele együtt akkor a hibás alkatrész újra és újra tönkre fogja tenni az új trafót.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz 7Sony7 #21290 üzenetére
Pontosan nem tudom mennyi a nyugalmi áramfelvétel de olyan 30mA körüli értékre emlékszem.Talán 100mA-ig elfogadható de nem állítanám biztosan
Semmi extra akku nem kell,.Kalciumos legyen elvileg ennyi extra van, meg focusba 175 mm magas akku fér el c-maxnál nem tudom van-e ilyen korlát. -
gabor9991
őstag
válasz dssport #21292 üzenetére
A vezetési tudománynak semmi köze az olaj fogyasztáshoz szerintem.
Egy kopott motorral akárki a sofőr enni fogja a kocsi az olajat.
Egy új kocsit meg a leghülyébbnek is évekbe telik annyira kinyírni, hogy egye az olajat.Akiket meg látsz, hogy hogy nyelezik hidegen a kocsijukat vagy ezres fordulaton erőltetik azokról még nem tudni hogy a kocsijuk eszi-e az olajat ilyen üzem mellett
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Érdemes a géptető szigetelést is feltenni ha már van, egyrészt csendesebb lesz tőle másrészt nehezebben fog leállás után kihűlni.Ez rövid távú használatkor gyakori indítások esetén jól jöhet hidegebb időben.
Riasztó, ha van benne le lehet tesztelni egyszerűen, zárd be a központi zárat várj vele egy két percet utána kulccsal nyisd ki a géptetőt.
Az enyém erre elkezd riasztani.
Valahol a jobb hátsó kerék körül lehet a "hangszóró" vagy mi az, de még soha nem sikerült megtalálni[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Szerintem nem érné meg kicserélni.
Váltó le- fel azért nem kis munka akkor már érdemes lenne tenni bele új kuplungot és új munkahengereket, folyadék csere is illene.
Normális alkatrészekből ez megint nem kevés pénz lenne a kocsi használati értéke meg sokkal nem lenne magasabb.
A kuplung az enyémben is csinálja azt, hogy amikor felengedem a pedált váltáskor akkor van hangja.Olyan koppanásszerű amit írsz de nem koppanás hanem valami más.Kjnyomócsapágynak is van hangja magasabb fordulatnál váltáskor de ameddig bírja addig marad a helyén minden.Egyébként a tiédben a váltókar mechanika lehet kopott.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Valami filléres műanyag csukló lehet kikopva azért lóghat annyit a kar de hogy ez most a váltókarnál vagy a váltón magán a bowden túloldalán van azt ugye így megmondani nem lehet.
Komplett csere biztos nem kell.Igen, már beszéltünk rólunk, vezérműszíj csere drágább lenne nálunk mint a márkaszervizben
Kuplungcserére is adtak egy 160ezres ajánlatot ...
Régen azért a márkaszervizes áraknál olcsóbban dolgoztak, de ezek szerint sokaknál ma már nem számít mi mennyibe kerül csak csinálja meg valaki. -
gabor9991
őstag
válasz Zoli-bácsi #21400 üzenetére
Teljes jó a az utángyártott én is vettem egyszer 1 darabot mert valahogy elhagytam és most van 19 darab rozsdás és égy szép nem rozsdás kerékcsavarom
Az utángyártott lehet még jobb minőségű is mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Fényszórókat hol sikerült jó áron szerezned?
Mikor én kerestem F2-be xenon fényszórót akkor mindenhol (jófogás,bontópláza,racingbazár stb.) jobbkormányosból bontottakat árultak, mikor megjegyeztem hogy az annyit nem ér amennyibe a telefonhívás került nemhogy annyit amennyiért árulják akkor meg meg voltak sértődve.Hirdetésben elvétve találtam olyat aki kiírta, hogy angol autóból bontva. -
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #21511 üzenetére
Lehet állítani rajta az igaz, én is próbáltam utána nézni és annyit sikerült megtudni, hogy az állítás az úgy működik, hogy az a rész lesz kitakarva ami az angol fenyszóróknál az út bal szélén messzebbre világít így a jobboldali közlekedés esetén nem vakítja azt aki szemből jön.
Egy falra egy vízszintes vonal lenne a vetítési képe nem lehetne teljes mértékben úgy átállítani hogy az út jobb szélét világitsa meg hosszabban a bal oldal helyett.
Rendes műszakin így nem mehet át és olyan autóba kellett amit rendes műszakira kellett vinni.
molnarpeter is pont ezt írja feltettem, úgyhogy valószínűleg tényleg így van.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest