-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
"Akkufeszültség alacsony volt (sok városban maszkálás miatt gondolom), valamelyik nap felteszem töltőre. 9 egész valamennyit írt a műszer, 13 hónapos az akku."
Ezt a feszültséget indításkor vagy nyugalmi állapotban mérted?10.5V alatt már károsodik az akku.Lökhárító alatt nincs hab ami tartja, műanyagok tartják, de ha sérült volt és letört a rögzítőfül akkor azzal nem nagyon fogsz boldogulni, lógni fog.
-
gabor9991
őstag
Szíj elég csúnya.Mesternek volt hozzá szerszáma vagy felfeszítette pajszerral?
Az enyém is Conti hosszbordás szijakat kapott most, meg is nézem gyorsan hogy néznek ki.
(AC pumpa a tankban van gondolom tudod mert cserélted ez a vízpumpát vagy a generátort tekeri vagy a rövid szíj a klímakompresszort)[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #22874 üzenetére
Nem mozdulnak azok sehová.A blokkra vannak felcsavarozva.Ezért nem kell feszítőgörgő se.
A főtengelyröl remélem te se gondolod hogy túl nagy lehet a lógása ezen túl is léphetünk gondolom.
A következő , ha lógna is a generátor tengelye vagy a szervószvattyú tengelye szerinted lehetne akkora axiális játéka ami mellett még üzemszerűen működik mindkettő de a szíj már tönkremegy akkora az atló?
Szerintem nem.Előbb menne tönkre akár a generátor akár a szivattyú.
Én azt gondolom, nem célszerszámmal szerelték fel a szíjat és megsérült, ez látszódhat rajta.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #22876 üzenetére
Akkor leírom újra.
Itt nincs mit meglazítani se feszíteni itt fix minden.Nézzél már meg egy videót róla kérlek hátha úgy megérted.
A szíjat felteszed és kész.A hozzá való szerszámmal.Olyan lesz a feszessége amilyennek lennie kell.
Ez után nem kell vele foglalkozni 8 évig. -
-
gabor9991
őstag
válasz Dißnäëß #22898 üzenetére
Netrisken volt ilyen szolgáltatás pár éve, egyik ismerősöm kocsijában tönkrement a gyújtáskapcsoló a Hortobágyon, és nem tudta beindítani, hívta a megadott számot és jött a sárga angyal aki megcsinálta neki ott a helyszínen.
Ez a szolgáltatás érvényes volt egész Európára.15000 körül lehetett az éves díj
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #22963 üzenetére
Minden optimális a biztosító szemszögéből.
Kocsi 2007-es 9 éve fizetem a cascot.
40+ vidéki tulaj 20 éves jogsival kiskorú gyerekekkel, b10/c10 bónusszal, lakás/kötelező/casco összevonva, minimális előzmény amire fizettek.
Groupama a biztosító és az online felületen a legolcsóbb a biztosítási díj, máshol ahol én néztem vagy nem is adtak ajánlatot vagy nem annyira kedvező áron mint a saját felületükön.
De ez az ár most nagyon el van szállva már 2 éve még csak 1075 volt. Casco havonta most meg már 1600.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Az electric powert biztos nem a neve adja el.
Ez előtt volt a gyári, utána egy motorcraft , mindkettő ettől rövidebb idő alatt tönkrement mint amennyit most a jelenlegi már kiszolgált.
A motorcraft talán már 2 évesen olyan gyenge volt hogy indításkor felvillant a felyszóró szóval olyat nem vennék soha, a gyári az irreálisan drága azt azért nem vettem, ezért tettem egy próbát az egyik legolcsóbbal, ami akkor 2015 tavaszán talán 12990 volt a kauffernél.Gondoltam ha 2 évet bír akkor már megérte.
Eddig bevált.Néha szoktam tölteni a lild-ös töltővel meg már pótoltam benne többször is a folyadékot de szerintem megérte az árát.
Indításkor a fényszóró még nem villan fel.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #23107 üzenetére
Tudom
Párszor már kitekertem és pótoltam benne a folyadékot. -
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #23152 üzenetére
Ez ilyen.
Úgy 40-120 fok közötti valós hűtőfolyadék hőmérséklet esetén a mutató közepétől egy picit balra fog állni.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #23166 üzenetére
Váltóolajat, hacsak nincs különösebb oka nem javasolják akik már cserélték, előfordulhat, hogy a kapcsolási érzés rosszabb lesz a csere után illetve olyat is olvastam, hogy a csere után a még mozgó autót csak nagyon nehezen lehetett 1-es fokozatba tenni.
-
gabor9991
őstag
"miért mondja minden szaki, h ameddig nem romlik el valami addig ne nyúljunk hozzá? "
Szerintem azért mert egy használt autón egyszerűen nem lehet mindent olyan állapotban tartani mint egy új autón.
Mondjuk ezt egy 2000 forintos rugónál még megértem, hogy megelőzésképpen ki akarod cserélni, de egy tizenéves autón megelőzésképpen szinte mindent is ki lehetne cserélni, ami tulajdonképpen még jó de már nem új.
Szerintem ezért mondják.
Majd amikor már látványosan kezd az adott alkatrész elhasználódni és már nem látja el a feladatát akkor érdemes valóban cserélni.
Sok esetben még az is lehet, hogy az autóban lévő gyári, még megfelelően funkcionáló alkatrészek talán sokkal jobb minőségűek, mint az újként beszerelt utángyártott. -
gabor9991
őstag
válasz DeFranco #23206 üzenetére
Semmi extra.
Felgyorsítottam és váltottam vissza 2-be majd kipróbáltam 1-be és simán lehet kapcsolni.
A váltó biztos nem ennek örül a legjobban, mert amikor a kart tolom az 1-es fokozatba behallatszik ahogy a váltó felpörög de tulajdonképpen ennyi az egész.Nem reccsent, meg nem adott semmilyen rendellenes hangot.
Gázt se adtam, kinyomott kuplung mellett a motor alapjáraton forgott közben.[ Szerkesztve ]
-
-
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #23451 üzenetére
Ja, lehet, ezek az értékek hagyományos akkura érvényesek.
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #23519 üzenetére
Sárvédőkkel volt baj az igaz, főleg azokkal amelyiken van sárfogó gumi felszerelve mert megáll mögötte a sok dzsuva és ettől elrohad a sárvédő alja ha nincs kitakarítva rendszeresen.
De olyat, hogy az A oszlop rohad még nem is hallottam és az nem is normális dolog egy autón sem.
Ettől persze elhiszem, hogy amit néztél az ilyen volt de nem ez az általános.
Lehet egy szakszerűtlenül javított, korábban sérült autót néztél, de akkor még nem a típus hibája a rohadás. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #23523 üzenetére
Én továbbra is azt gondolom, hogy egy korábban sérült, szakszerűtlenül javított vagy súlyosan elhanyagolt autón láthattál elrohadó A oszlopot.
Kimentem direkt csináltam pár fotót, az enyémen így néz ki az A oszlop 13+ év után [kép] [kép] pedig mindkét oldalon ott van az a szivacs ebben is.
Így néz ki a sárvédő alja [kép]
Az ajtó alja [kép]
A jobb küszöb alulról nézve láthatóan elkezdett rozsdásodni de ezt azért még nem nevezném súlyosan rohadónak [kép]
A hátsó sárvédőív is kezd barnulni [kép] de ezt még a korant+javítófesték simán megoldja.
És ez egy 2007-es autó, szóval én azt látom, semmivel nem rohad jobban mint más ilyen korú társa.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #23529 üzenetére
Az enyémet meg nem ette meg.
Cseréltem már műanyag dobbetétet, láttam mi van mögötte.Mondjuk én otthon ki szoktam normálisan takarítani onnan a retket.Reptéri taxi bontott lengéscsillapítóval, cd-lemez vastagságúra kopott féktárcsákkal pedig már párszor kifizették az árát az utasok.
A használat módja és a futott km ellenére egyáltalán nem egy lepusztult autó, az alja és az oszlopok úgy tűnik ezen se rohadtak el, sőt a hátsó híd nem is nagyon rozsdás, fólia nélkül 200-ra visszatekerve simán el tudnám képzelni a hahu-n. -
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #23531 üzenetére
Ezért írtam, hogy az nem normális és főleg nem általános ha az oszlop maga el van rohadva.
Az enyém 2007-es és feljebb látszik a képeken, hogy ha nem is rozsdamentes, túl sok aggódnivaló emiatt jelenleg nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen