Új hozzászólás Aktív témák

  • flymi

    addikt

    Felraktam az abs kábel tartót, mert jobb oldalt hiányzott. Ez a kábel cseréjekor derült ki, onnan folyamatosan világított a műszerfalon a lámpája.
    Rádugtam a hibakód olvasót, töröltem a hibát. Megyek vele, majd meglátom visszajön-e, de szerintem nem. Akkufeszültség alacsony volt (sok városban maszkálás miatt gondolom), valamelyik nap felteszem töltőre. 9 egész valamennyit írt a műszer, 13 hónapos az akku.
    Levettem a dobbetéteteket, kipucoltam a felgyűlt retket a kritikus pontoknál. Ha már itt tartottam gondoltam felrakom az új koptatót amit több, mint egy éve vettem. Régit leszedtem, de csak úgy tudtam, h a szélső vastagabb tartó bumszlikat levágtam, utána már szét bírtam húzni és levenni. Ekkor jött a döbbenet, mert az új kb 10cm-rel rövidebb. :((( Szal sehogysem ment fel már a szélein. Mérgemben visszaraktam a régit, egy ponton össze kellett fúrni és gyorskötözővel összefogatni, mert ugye levágtam a széleken a rögzítő karmocskákat és elállt a lököstől. Kell szereznem másik első lököst is majd, mert a jobb oldala belül trágya, hiányos. Említettem, h az a fele sérült.
    Ha már így szétbontottam a jobb oldalon kicsit lemostam a korábbi szervo olajvulkán nyomait. Ekkor vettem észre, h az alig egy éves Conti hosszbordàs szíj el van "nyíródva". Egyik vájatban hiányos a bordázat, nem folytonos. Darabok hianyoznak belőle és ötletem sincs mitől.
    Töltenék fel képet, de telefonról sajnos nem engedi. Majd otthonról később pótolom, h láthassátok miről van szó pontosan. A lényeg, h cserés lesz. Nem várt kiadás.

    /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

Új hozzászólás Aktív témák