-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #23351 üzenetére
Lehet. Az Escortot váltotta anno a Focus, lehet úgy voltak vele hogy bevált alkatrészt minek áttervezni, amúgy is le van gyártva belőle 574ezer darab, akkor jó lesz a Focusba is..
Aztán ki tudja. Lehet az enyém is Escortból van és nem az eredeti, ezt nem tudom, én a harmadik tulaja vagyok az autónak.
# szezso15: szivesen
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #23352 üzenetére
Hát…valójában Focus egy újradizájnolt Escort.
Legalábbis 1-2-ben fellelhető bizonyos jellemvonás régebbi Escort '81+ és '90+ -ból.
3 után kezdet elvállni, de akkor meg folyton összekevertem Kia-val.
Az új Puma pedig egy az egyben '93 Fiesta Ka felfújva.
Persze érhető is.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #23354 üzenetére
Főleg az mk1 kombiban látszódik rendesen az Escort,főleg oldalról/hátulról.
A kettesben én már nem nagyon láttam a régebbi dns-t.
Azért a hármast összekeverni a Kiával...
Max részegen,sötétben,hunyorogva.
Jó,max a segge nagyon hasonló a kombinak.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
-
#31600896
törölt tag
válasz #27070592 #23346 üzenetére
Már kész az autó. Bontott, működő műszercsoport ment bele, indítható, nem kattog, nem felejti el az órát a hifi egység. Ma megyek érte meló után. Olcsón megúsztam relatíve. Jövőhéten műszakizik. Jobb hátsó féktárcsa porvédő lemez szétrohadt papírvékonyra, bele is ér valamibe azt kicseréltetem remélem nem nagy tétel. Egyéb panasz nincs/nem volt rá, remélem nem is lesz.
Van 1 kérdés: Szélvédő és a motortető között van egy vízelterelő műanyag lemez, ahonnan az ablaktörlők is kibújnak. Na annak a lemeznek a belső felén van egy gumiréteg, vagy gumiszél, ami nekem nincs belepattintva a szélvédő alá, csak úgy rajta van, fel tudnám rántani onnan az egészet. Próbáltam alágyűrni, de nem megy. Ez így normális? Vagy xarul rakták vissza egyszer? MK2 Focus. -
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #23357 üzenetére
Akkor nem hagytad lehúzni magad 200k-val. Az mindjárt más, nagyon helyes. Használd sokáig probléma nélkül.
Mk2-n nem tudom hogy van megoldva gyárilag az a műanyag lemez de nem hiszem hogy a szélvédő alá lenne becsúsztatva. Mk1-en is egy műanyag takarólemez van a géptető és szélvédő között, de az gyárilag rá van ragasztva a szélvédőre egy vékony csíkkal, pont azért hogy az esővíz ne tudjon akadálytalanul befolyni oda ahol pl a pollenszűrő háza is van.
Mk1-en ismert probléma hogy pollenszűrő cserekor feltépik ezt a ragasztócsíkot is, de nem ragasztják vissza, ezért az esővíz belecsorog a pollenszűrő házba és befolyik az utastérbe (a jobb első ülés előtti szőnyeg szokott vizes lenni ilyenkor). Ennél szarabb helyre már készakarva sem lehetett volna tenni a pollenszűrő házat. -
#31600896
törölt tag
válasz #27070592 #23358 üzenetére
Köszönöm szépen!
2-es Focus pollenszűrő cserekor a gázpedált kell levenni, és bentről kell kiügyeskedni a szűrőt. Egyszer csináltam egy 10-es kulccsal, hát többször nem szívesen kezdenék neki. Lehet 2 oldalú ragasztószalaggal leragasztom azt a műanyag lemezt ha száraz idő lesz. -
patomi
őstag
-
#27070592
törölt tag
-
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #23363 üzenetére
Valószínűséggel itt hűtő folyadék típusa lesz a megoldás.
92 fokosnál normál hűtő folyadék csak kárt okozna.
Igazad van, hogy minnél hamarább nyit annál jobban tud hűteni.
De dízel, pont forron tudja legjobb teljesítményt leadni.
Ez dízel velejárója, mert ha nincs terhelve szétveri magát.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #23364 üzenetére
Benzines blokkról beszélünk, nem dieselről.
Hűtőfolyadékot is cseréltem másfél éve, amikor termosztátházat kellett cserélni, mert a gyáriban 16 év után megadta magát a tömítés és szivárgott. De nem a legolcsóbb legszarabbat raktam bele, hanem normális minőséget amit írtak hozzá. -
Talán most már nem lesznek annyira hidegek, érdemes a benzines autó motorteréből kivenni a szigetelést?
Ősszel beraktam és hamarabb is melegedett, mint nélküle. De nem akarom megfőzni, most h jön a jó idő meg a nyár.Váltóval meg vagyok elégedve, sokkal jobb lett a kulissza és az olajcsere után, mint előtte volt.
Reggel, hidegen az egyest picit erősebben kell tolni neki, de utána már minden fokozatot kérdés nélkül vesz, még a rükinél sem kérdez vissza annyiszor, mint előtte.Fékfolyadékra rámérettem, a ződ tartományban van vagyis jó még, de papír szerint 2 éve lett cserélve.
Namost ennek a folyadéknak a cseréjénél le kell bontani a levélrácsot vagy megoldható anélkül is a tartály újratöltése? Csak mert a rács hozzá lett ragasztva a szélvédőhöz.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
ReFleXx
addikt
nem kell kivenni, ez nem fogja megfozni
masik dolog, hetvegen tervezem felrakni a nyari gumikat, meg vartam volna vele, de legkozelebb aprilis kozepen jarok a nyari gumik kozeleben addig meg mar nem akarok varni, velemeny?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
molnarpeter
nagyúr
Melyik szigetelésre gondolsz?
Fékfolyadék múltkor felmerült égéstérben, Novoth lényegében kb 4 évet mondott maximumra (ha jól emlékszem), használat stb függvényében, nem a világ vége, ha nem 2 év után van cserélve, nincs drasztikus romlás. Majd ha úgy jön ki, hogy épp szervizben jársz a kocsival, majd ledobatod, kész
-
Sys85
veterán
Találkozott már valaki az alábbi problémával?
Focus mk3 kombi.
Bal hátsó lámpám kiment.
Izzó kicserélve,biztosítékok átnézve,de a lámpa továbbra sem jó,viszont a féklámpa része működik,csak a másik szál nem akar felizzani az izzóban
2 új izzóval is megpróbáltam.
Oxidáxiót,kábelszakadást nem látok sehol.
Az fix,hogy a kiment izzóban az egyik szál szakadt volt.
Hétvégén multiméterrel végigmérünk majd mindent,de addig valami ötlet?#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#27070592
törölt tag
válasz ReFleXx #23368 üzenetére
Nézz rá a 30 napos előrejelzésre. Már hajnali fagyokat is alig jósolnak, nemhogy havazást.
Persze egyik előrejelzés sem szentírás, de olyan kolosszálisakat sem szoktak már tévedni mostanában. Én simán felraknám már a nyári gumikat, ha nem nyári gumik lennének fent most is. -
válasz molnarpeter #23375 üzenetére
Amit sokszor lespórolnak, a motorháztetőre rakható patentos szigetelésre gondoltam.
Fékfolyadék. Akkor külön nem érdemes most cseréltetni, igaz 90% városi használat, vagyis sok gyorsítás-fékezés. Ősszel úgyis kötelezők cseréje megint, majd akkor.
Hosszbordás szíj állapotáról múltkor dobtam képet:
Namost a másik szíjon is van egy kábé centis rész az egyik bordán, ami hiányzik így úgy tűnik a másikat is cserélni kell. Aggódnom kéne az állapot miatt és mielőbb cseréltessem, vagy eljárkálhatok vele és ráér őszig?
Csak azért kérdem, mert az idén nyáron már hosszabb utakra is kalandoznánk a családdal és nem akarok az út szélén maradni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Ok, akkor cseréltetem. Tárcsák nem tudnak elmozdulni, ezt múltkor kitárgyaltátok.
Szerintem nem szakszerűen lett felrakva tavaly, így a másik szerelőhöz fogom vinni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #23388 üzenetére
igen ez egy szakasz, a tetőkárpittal kettő.
mi történik ha leérsz a szélvédő jobb alsó sarkához? levezeted a középkonzol oldala mellett? hogy pattintod le a takarólemezeket? melyik ponton kell feszíteni és mivel? hol megy el lent a kábel? gondolom nem csak úgy lóg. be lehet-e vezetni a középkonzol mögé valahogy? ha igen hol? kinek milyen megoldása van a kábel két végének szükség szerinti elrejtésére?
vannak itt még kérdések, gondolom erre neked is megvannak a kész válaszaid ha ennyire egyértelműnek látod a kérdést.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #23389 üzenetére
Van az a html formátumú szerviz leírás, ott minden le van írva (hogyan szedd le a kárpitot), de azért némi improvizáció is szükséges hozzá.
Amúgy nekem egyértelmű, mert már láttam riasztóst szétkapni azt az elemet, de nem tudnám leírni szövegesen a folyamatot.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Érdeklődni szeretnék, hogy a mostanában készletkisöprés címén egész jó áron kapható Ford Kuga 1.5 ecoboost motorral szerelt autóval kapcsolatosan van-e esetleg tudomásotok nagyobb problémáról?
Szüleim a megrendelés/foglalózás kapujában állnak, viszont nem nagyon néztem utána, hirtelen jött döntés lenne. Gyanútlanul kipróbáltunk egyet és eléggé megfogta őket (és engem is), bár az 1.5 motor nem tűnt túlságosan fickósnak (nekik elég). Próbáltam rákeresni, de nem találtam túl sok negatív kommentet. Ha jól tudom ebből van 120-150-182 le verzió. Ezek mechanikailag azonosak és esetleg "okosíthatóak" vagy érdemes hanyagolni a dolgot?
Köszönöm
-
#31600896
törölt tag
Üdv!
Szervószivattyú cserekor előfordulhat az, hogy a klímát hajtó szíjat levették és elfejeltették visszatenni? Esetleg látszik valami belőle, ha motortérbe belenézek? Azóta fúj forró levegőt hideg állásban is a klímám, mióta cserélték nyáron a szervószivattyút. Sajnos már nem tudom bizonygatni a szerelőnek, hogy ők bénáztak el valamit rajta, mert később vettük észre.
Mitől dögölhet még be hirtelen (lehet szerelés alatt) egy addig jól működő klíma? Focus MK2 -
radi8tor
MODERÁTOR
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #23398 üzenetére
nem ez volt a kérdés
a fixre kötés külön téma, képzeld mondjuk azt hogy akármit akarok elvezetni mondjuk a váltórúdtól a visszapillantóig szépen esztétikusan. a két végponti okosságot megoldom vagy nem most oldom meg, az már egy másik téma lesz, egyelőre csak a szükségeseket installálom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel