-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31600896
törölt tag
Megnéztem a biztosítéktáblát, de nincs sem F104, sem F112-es biztosíték...
30-80 között vannak sorszámozva kb.
Innen az ipsiráció:
[link]
Lehet az amerikai Focusok máshogy vannak, vagy eleve faceliftesben már van 104 és 112-es. Nekem ráncfelvarrás előtti.
Hibám továbbra sem került feltárásra, és nem is tűnik esélyesnek. -
Dißnäëß
veterán
Jó ez az akksi téma, figyelem így messziről, tegnap valakinek a linkjére is kattintottam innen és youtube-on elvitt a "hogyan regeneráljunk akksit" videókra, volt ott savkiöntés után desztvizes tisztítás, majd sav vissza, okostöltős regenerálás, .. volt szódabikarbónás tisztítás, epsom sós oldatozás, minden.. Érdekes video-k voltak. Eldöntöttem, kipróbálom én is, ha oda jutok..
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
darvinya
titán
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #23107 üzenetére
Tudom
Párszor már kitekertem és pótoltam benne a folyadékot. -
nfsu17
veterán
válasz cappa72 #22905 üzenetére
Most ha kifogy az E10, 100-ast fog kapni. OMV-set. És mivel itt van nem messze nyugat, lehet ez osztrák cucc lesz.
Látom 0-20-as olajat kaptál. Szerintem hagyd benne, papíron az jobb, mint az 5-20-as, ha belevaló speckói vannak...és nem valami francia kocsiba való speckókkal van az az olaj...amit nem tudok elképzelni ford szalonban.
De szerintem nem kellett volna még cserélned.
Én hatezer km-ig mentem vele, akkor telt le az egy év. Most megint belement hatezer az új olajjal, de még nem telt le az egy év, most kicsit többet mentem. Pontosan ott van az olaj szintje most, mint az első hatezernél.
Mondjuk ebből pont nem lehet semmire következtetni.
Volt egy totalcar égéstér adás amiben pont ezt boncolgatták...megkeressem? Lehet nehéz lesz. Arról beszéltek, hogy ha a gyár nem írja elő párezer km-nél (itt főleg inkább az ilyen első ezer km-en lecserélt olajokról volt szó...Pl Mazda) a cserét, hanem menj az első olajcseréig hozzáállást követi, akkor jót teszünk-e vele, hogy idő előtt cseréljük és ''belerontunk'' a bejáratási, összekopási folyamatba.A szokásos ''víz'' témám egy mondatban.
Most nem voltak hidegek, szinte tél sem volt.
A víz most alig csökkent az ezer km alatt, mióta rátöltöttem. Sőőt...mikor egyszer elég meleg volt napközben, a maximumon volt a szint. Mondtam én, hogy a hideggel van összefüggésben, de nem tudom hogyan.Egyre jobban megszerettem a kocsit, most a gari idő végéig valószínű nem adom el.
Cserébe kap is egy kis százas nyálat. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #23112 üzenetére
A gyártó az mondja, hogy az első olajcsere normál periódussal történjen, ezt ajánlott betartani, de azon lehet rövidíteni a használat függvényében. Ásványi olaj fokozatosan romlik, szintetikus tartalom tulajdonságai hirtelen romlanak. Közlekedés, egyéb monoton tevékenység közben szép lassan az összes égésteret meghallgattam kb, első idők adásait böngészőből mobilon külön élvezet volt
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz nfsu17 #23109 üzenetére
Én nem vettem észre különbséget 95/E10 és másik között. Autópályás módban 8.8, agglomerációs módon most 98/E5-tel 7.8 (ez már a második 8 alatti fogyasztás).
Olajra vonatkozóan az összes szaki ismerősöm azt mondta, hogy 3-5e km között cseréltessem le. Úgy voltam vele, hogy ha már eleve készültem erre még megvétel előtt, akkor nem hagyom ki, hátha tényleg számít. Utólag úgysem fogom tudni, hogy "mitől döglik az EcoBoost".
Mostantól 10k km vagy 1 év a csereintervallum (hacsak nem lesz full városi autó belőle, mert akkor a Ford ajánlását követve csökken a periódus).A DSR-t meg tolja fel magának a Ford... Persze magánvélemény, de felháborító, hogy csak a szerviz fér hozzá hivatalosan, magánszemély/tulajdonos nem. Persze beírhatom, hogy szerviz vagyok, de a felhasználói feltételeket elolvasva magánszemély nem szerepel ebben az irományban... Sebaj,
Most, hogy bártabban nyomom neki itt-ott, azért érezhető, hogy képes elindulni. Na nem úgy mint a büdös koszos dízel, de azért vállalható. Továbbra is előre kell gondolkodni, hogy mit csinál az ember, főleg előzéskor (de ez nekem már szokásom, dízel ide vagy benzines oda... mert a kisautónk egy F Astra, ott biza' meg kellett ezt tanulni.)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #23101 üzenetére
Nem biztos hogy a biztosítékok körül lesz a hiba.
Ebben a hszben írja az egyik tag, hogy szerinte a rádió mindig a műszeregységből kapja a dátumot/időt és mivel nálad is fennállnak ezek a tünetek (kattogás) lehet hogy ott kell körülnézni.
Szerinte mk2 Focusokban ismert problémaforrás a műszeregységen belüli forrasztások rossz minősége, ami okozhat váratlan és "érdekes" tüneteket. -
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #23114 üzenetére
büdös koszos diesel konkrétan kevéssé kormos, mint egy GDI benya
de ezt már megbeszéltük.én épp gondolkodom egy 2es fóka vásárláson ismerősnek. 2.0diesel, tekert órásan 200e km, ellenben 10éve ugyanaz a tulaj, és nem olyan régen rohadt sokat költött rá. ez még a koszosbüdös diesel. a maiak már nem azok.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #23117 üzenetére
büdös koszos diesel konkrétan kevéssé kormos, mint egy GDI benya
de ezt már megbeszéltük.
Én is úgy vagyok, hogy ez a dízel hiszti megint mesterséges pánik és hülyeségkeltés.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #23113 üzenetére
Első olajcsere normál periódussal történjen: ezt értem, de mire utal ? A többi olajcsere az előírt periódusnál sűrűbben történjen ? (például /2, tehát ha gyártó által előírt olajcsere-periódus 20e km, akkor 10e-enként legyen minden legelső utáni olajcsere?)
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz radi8tor #23122 üzenetére
Metabond és társai ? (Tilos, igaz?)
Mai napig nyomják xyz reinkarnációit a boltok, online áruházak.Semmit nem mernék tenni az olajba, az nekem olyan szent dolog. (Benzinbe más, az elég, kipuffog).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Jenne
senior tag
(OFF)Sziasztok!
Ezeknek az új, kék színű rendőrségi Skodáknak mennyi lehet a végsebessége és hogyan gyorsulnak?
Ma délelőtt csorgunk haza Pécs felé a hatoson, szabályosan, kilencvennel, előttünk egy ilyen kék Skoda. Szigetvár után Pécs felé jöttünk. Tükörből látom, hogy egy sietős nagyon előzgeti a sort. Bennünket is megelőzött (Audi A4 narancs sárga kombi), és abból amilyen gyorsan elhúzott mellettem, szerintem saccra legalább olyan minimum 120-130-al előzhetett. Kék Skoda azonnal utána, nagyon hamar befogta. (/OFF)A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #23127 üzenetére
ilyenem volt, chipelve kézi váltóval. chip nélkül is túlteljesitette a gyári gyorsulási értéket (8,1 votl 160lovasként, de 8.0t mértem vele), 200+lóra húzva meg túllőtte az RS oktáv 7.2es értékét. Ha jól rémlik 7.0t is tudtam vele mérni.
és gyári állapotában is füstpamacsokat eregetettJenne: németben 180ról még "ugrott". 240ig volt az órája, sztem tudta volna akasztani. Kár, hogy se a fék, se a futómű nem volt azon a szinten, ahol a motorja.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #23119 üzenetére
Arra gondoltam, hogy amennyi km a sima periódus, az első olajjal is mehet ugyanannyit az égéstér tanulsága szerint, szóval ha pályázol és 20 ezrenként cserélsz, akkor az első 20-nál legyen, nem 3-5-stb előrehozott futásnál, mert a gyár is úgy tervezte a dolgokat. Illetve hogy nem lehet azt mondani, hogy x periódus A tökéletes, mert használat függvénye teljes mértékben, és a felesleges környezetterhelés is figyelembe vehető
radi8or: én csak sok új kocsit vezettem, nekem nem nagyon volt új de flotta lévén leginkább az új és az x éves "lefutott" autókat láttam, mindent gyári előírás szerinti periódusban karbantartva. A Ford féle 20 ezres periódus teljesen jó az országjáró autókra; a többek között VAG által kínált változó periódus jár pedig szerintem a legközelebb az igazsághoz.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #23130 üzenetére
már 15e a mostani dieselek periodusa.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #23131 üzenetére
Köszi, még Fiesta mk7, Focus mk3, Mondeo mk4 vonalon jár az agyam
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #23132 üzenetére
egyébként tudni, hogy miért lett sűrűbb, mint régebben? a 20ezresek is már DPFesek voltak. a mostaniak úgy tudom csak az ablue-val többek, ami az én logikám szerint még kevéssé kéne igénybevennie az olajnak, hiszen teljesen külön egység csinálja a regent, meg az alacsonyabb katalizátorhőfok miatt is kevesebb korom kéne képződjön. nem?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Jenne
senior tag
Közben sikerült némi infó is...ha igazak a hírek, akkor ezekben az autókban 2 literes 190 lóerős turbómotor van, a gyári civil szériához képest átalakított DSG váltóval és összkerék-hajtással. A gyári adatok szerint 6,2 másodperc alatt gyorsulnak 0-ról 100-ra és 240 km/óra a végsebességük. Valamint gyárilag megerősített és kicsit szélesebb és picit lejjebb is ültetett futómű, nagyobb kapacitású akku, nagyobb teljesítményű generátor....meg még pár átalakítás.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #23133 üzenetére
Új Ecoblue motorok regenerációs szokásaira tippelnék (gyűlik, használódik, hígul).
-
Laszmen
aktív tag
Sziasztok!
Ford Mondeo 2006 1.8 16V benzin, valakinek esetleg vélemény? Tényleg igaz hogy nagyon rossz széria, és rengeteg a probléma vele?
-
nfsu17
veterán
válasz bajnokpityu #23133 üzenetére
egyébként tudni, hogy miért lett sűrűbb, mint régebben?
Mert akkor gyakrabban kell menned és az nekik több pénz? -
nagyúr
válasz molnarpeter #23130 üzenetére
Akkor ez az előrehozott 3-5e km-es ellőre hozott olajcsere leginkább a felújított motorokra (síkolás, meg mittudomén mit mondanak a kollégáim) vonatkozna, ami nem gyári munka?
Gyári 0-ás autónál olyan hiedelem ez, mint a mostani telefon-akkuknál (LiPo, Lion) a régről beidegződött akku-formázás?szerk.:
a többek között VAG által kínált változó periódus jár pedig szerintem a legközelebb az igazsághoz
Ez az?[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nfsu17
veterán
válasz cappa72 #23138 üzenetére
Akkor ez az előrehozott 3-5e km-es ellőre hozott olajcsere leginkább a felújított motorokra (síkolás, meg mittudomén mit mondanak a kollégáim) vonatkozna, ami nem gyári munka?
Is.
Ha a gyár azt mondja, hogy nem kell 1000-2000 km-nél egy 0. olajcsere, akkor mehetsz az első cseréig....mondjuk 10k-ig, vagy 1 évig.
De ahol azt mondja a gyár, hogy 1000km-nél olajcsere, akkor menni kell.Hallgasd meg a beszélgetést, amit linkeltem. Ott erről (is) van szó. Hogy az sem biztos, hogy jó, hogy mi "beleszólunk" és idő előtt leengedjük a "bejáratós" olajat.
-
Dißnäëß
veterán
Amúgy én támogatom ezeket az elfogókat, annyi de annyi sok istentelen elképesztő gyökér van az utakon, hogy úristen..
Ugyanakkor ha belegondolok, hogy ezek árából mennyi orvosi felszerelés jönne ki, vagy kórház állapotfelújítás, mondjuk omladozó vakolatok cseréje, WC papír a budiba és ilyen alap dolgok, hmm...
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz gabor9991 #23141 üzenetére
Kíváncsi leszek, hány ilyen elfogó fog beállni M7-en a sorba, külsőbe, készen arra, hogy amikor a péntek délutáni Balcsira lemenő dugóban valaki elveri a leállósávban, utána ugorjanak, mert az illető ugye egyenlőbb az egyenlőknél.
A hecc kedvéért én még az elfogók helyében tolnám is fel youtube-ra az ilyet, amolyan szégyenfal gyanánt, se rendszámkitakarás, se semmi, úgy nyersbe feltenni a fedélzeti kamera video-ját.
Tanulna a magyar
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
válasz Dißnäëß #23142 üzenetére
Lehet már kérdeztem egyszer, de van valami épkézláb (ingyenes) videoszerkesztő program?
Youtube sajátja a kitakarás szempontjából nem a legjobb mozgó célpontok ellen, pedig megosztanék én is néhány videót, például a múltkori leszorítós történetet vagy az idióta mercist aki jobbról előzött egy széles aszfaltcsíkon.
(Windows Movie Maker erre nem jó.)[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Dißnäëß
veterán
Nem tudom sajnos, video-ban nem vagyok otthon
[link] TALÁN.Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
olasz61
tag
Ezek az aksik jók Ford Focus mk2 1.6 benzineshez?
Varta Silver Dynamic
Exide Premium
Bosch S4 S5 -
e-newsee
addikt
Üdv!
Ha jól sejtem, az ülésmagasság állításom félig meghalt (manuális, Focus 2, 2006). Legalábbis olyan, mintha csak az egyik oldalt emelné, a másikat csak úgy "húzná" maga után az ülés. Ha felemelem, akkor pedig a támla kotyog, ha meglöködöm.
Valaki szedett már szét vezetőülést? Van valami trükk, amire figyelni kell? Pl le kell venni az akksi sarut, mielőtt kikábelezzük? (egy videóban láttam ilyet, azért kérdem) Vagy egyáltalán hogy érdemes nekiállni? És mennyi szívásra számítsunk? Köszi előre is![ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
kcsa
veterán
válasz e-newsee #23147 üzenetére
Le kell húzni az akkusarut. Mert ha van bármilyen elektronika az ülésben (hint: van: övfeszítő, légzsák stb.), potenciálisan eldurranhatnak. Akkusaru lehúz, várni kell 5-10 percet, majd utána ülés alatt csatlakozó széthúz, és sínenként két-két darab csavart oldva egyszerűen kijön az ülés.
Arra figyelj, hogy rádió kódja meglegyen a manőver előtt
-
e-newsee
addikt
Köszi az infót!
Megvan a rádió kódja, van vagy 5 matrica a kocsi irattartójában, meg egy ráragasztva a rádióra is, de a rádió már a dobozában van, mert lecseréltem időközben.
Ezek alapján viszont feltételezem, hogy az emelőről sajnos nincs sok infód.[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/