-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
e-newsee
addikt
Sziasztok! Adott egy 2006-os Focus II, 1.4 benzinnel. Májusban vettem 155.000 km-rel, egész nyáron elvolt olyan 7,2-7,5 literes fogyasztással, aztán a múltkor felment 8,9-re. Már az is gyanús volt, de mondom épp a tankoláskor kapta meg asszony a jogsit, azóta gyakorlatilag ő vezette, és hajtotta ki belőle az egész tank benzint. Elég jól szokta pörgetni, kicsit később váltott, és volt, hogy 60 felett is ment vele negyedikben. Betudtam ennek, hogy oké, új jogsi, és még szokják egymást a tütüvel. Azóta belejött, és már szépen időben vált. A jelenlegi üzemanyagállásom viszont még rosszabb. Most olyan 180km-en áll a számláló, és már majdnem a felénél van a mutató. Az több, mint 10l-es fogyasztás lesz, ha így marad. A használat olyan 2/3 vs 1/3 a város javára. A városon kívüli tempó pedig 90-100-as főútvonal, tehát abszolút gazdaságos üzem. Nekem ez nagyon gyanús. Oké, hogy a Ford szeret fogyasztani, ha nehezebb a lábunk, és nem egzakt az összehasonlítás, de bátyám 1.4-es Civicje télen fűtéssel, ha kitaposom a belét, sem eszik 8 liter felett. Okozhatja ezt mondjuk a lambdaszonda?
Köszi előre is!Ui: A Civicért ne kövezzetek meg plíííííz!
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz Goose-T #5745 üzenetére
Az enyém egy 1.4-es motor, nem 1.6-os, és mivel elég lomha, szeretem én is kipörgetni kicsit. Olyan 3500 körül szoktam váltani, és a városban is elég sokat megy negyedikben. 2-300 méterre nem váltok fel, kopáselmélettől függetlenül. De azért hasznos infó, majd ügyelek rá. Igazából logikus, csak eddig bele sem gondoltam. Pedig nem vagyok teljesen meglőve autókból gépész lévén (és leginkább a sok autób.zi ismerősnek köszönhetően).
Próbáltam minél jobban utánaolvasni, mielőtt megvettem, azzal tisztában vagyok, hogy szeret ez a motor fogyasztani bizonyos esetekben. Csak amikor a jelenlegi 180km-ből 130 az országúti volt, a többi városi, akkor az mindenképpen furcsa.
Most végre meg tudtam nézni a tankolásos követő fájlomat, és két dolog tűnt fel.
Az egyik, hogy az első kommentemben a friss jogsis fogyasztást elírtam. A valós 7,9 liter, nem 8,9. Erre rosszul emlékeztem, mea kulpa.
A másik, hogy a közvetlen az előtt lévő október végi tankolásból 7,5 liter lett. Ugyanilyen használati arány mellett, ugyanannál a kútnál.
Ezek fényében a hirtelen 8-ról 10 literre ugrás még furcsább. Az legjobb esetben is 25%-os növekedés, ami csak abból eredne, hogy 10°C-al hidegebb van, mint eddig? És még midig nem -10, -15 fokok vannak, csak fagypont körüliek.
No mindegy, figyelem a fejleményeket, és megvárom, mi sül ki a végére, mire kiürül a tank. Aztán lehet, hogy ismerőssel megnézetem. Annyit megér, hogy megnyugodjak és/vagy beletörődjek. Eredménytől függ.
Köszi a segítséget!DeFranco
A kanyarodásról annyit, hogy ismerek olyan embert, aki harmadikban kanyarodik, mert "az autó azt is bírja". De, hogy neked is válaszoljak, én jellemzően kettesben, a kanyart már felengedett kuplunggal veszem be, lendületből. Bár ezt nehéz pontosan leírni, mert annyira megszokásból csinálom így 16 év után, hogy nehéz felidézni, mit is csinálok pontosan. Mert nem azt figyelem. Azt viszont én nem tudom, neked mekkora a közepes jobbos kanyar.[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz Goose-T #5750 üzenetére
Ó, a 8 literrel kibékülnék télire!
Sethdobaloah
Fűtésről nem is írtam. A klíma ugyan gyújtáskor bekapcsol magától, de azt következetesen kikapcsoljuk azonnal. Amúgy valami extra fűtés lehet benne, mert van álló fűtésem, de ehhez nem értek.[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz Sethdobaloah #5753 üzenetére
Jogos, ott írtam, csak nem arra válaszoltál, és én meg azért nem értettem.
Amúgy a Civicben is van álló fűtés.Úgy nézem, ez a beszélgetés még nagyon "hétfős". Kicsit dekoncentrált vagyok, na!
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz DeFranco #5755 üzenetére
Nem a mutató alapján számolom, mindig lefogyasztom annyira, hogy olyan 40-42 liter rámenjen. Pont a hiba csökkentése miatt. Amúgy azért merek következtetni a mutatóból, mert eddig meglepően pontosan követte a fogyasztást. Ha 3/4-nél állt, azt kb 160 km után tette, félnél már el szoktuk kerülni a 300-at, stb. De persze lehet, hogy a mutató rossz. Ezért írtam, hogy megvárom a következő tankolást,csak aztán intézkedem.
A klíma pedig, ha legalább 1-es állásban van a kapcsoló, mindig elindul, a terelés irányától függetlenül, de az lehet, hogy ha az ablakra nyomatom, akkor ki sem tudom kapcsolni. Ezt nem figyeltem még meg.
No de köszi a sok infót, tippet, trükköt! Ha lesz eredmény, majd megírom.[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz radi8tor #5767 üzenetére
Nekem épp a nyáron kellett cserélni. Még az eredeti GE Hungary volt benne. 2006-os dátumkóddal.
Aztán most nekem is egy emelt fényű van benne, nem tudom, kibír-e ez is 10 évet...[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Sziasztok! Két témában lenne pár kérdésem.
Az első, és ez a fontosabb, hogy egy 2006-os Focus II-be szeretnék beszerelni a gyári 6000CD helyett egy Kenwood DPX5000BT autórádiót.
Ezt az átalakítót néztem hozzá. A kérdésem igazából több kérdés.
-Van-e valami buktató/extra dolog, amire figyelni kell a szerelésnél?
-Van-e valami kitapasztalt 2 DIN-es beépítőkeret.
-Szeretném használni a kormány mögött vezérlőt. A rádió elvileg tud ilyet kezelni. Vajon az autó is tudja az új rádiót? És ha igen, akkor honnan tudok beszerezni átalakítót?A másik téma a biztonsági öv csere. Az övre magára nyilván vannak törvényi előírások. Láttam a múltkor egy OPC Astrát kék övekkel (ilyennel), és elméleti síkon megfordult a fejemben, hogy vajon tudnék-e itthon övet cseréltetni más színűre? Természetesen minden biztonsági, műszaki és törvényi előírást betartva.
Köszi a segítséget!
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz Goose-T #6035 üzenetére
Köszi az infót. Az adapternek lehet utánakérdezek kicsit. Nem is vészes az ára, ha tényleg jó hozzá.
Az övből igazából nem kék kellene, hanem sötét piros/bordó, mivel olyan a fóka is. Ezt a képet csak a példa kedvéért tettem be, hogy milyet láttam. És igen, éppen ezért kérdeztem, hogy van-e erre hivatalos megoldás. Pont a varrás, meg az anyag, meg a hasonlók miatt. Az övfeszítő úgyis valahol a tartószerkezetben van, szóval igazából csak az anyag lenne, amire figyelni kell, meg a megfelelő varrás. Meg egy olyan gárda, aki ezt papírral is igazolná, hogy megfelel az előírásoknak. És az nyilván nem lenne olcsó.
De az egész igazából elméleti kérdés volt, csak tapogatózok. Egyelőre kósza ötlet.
Azért köszi a válaszokat!"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
-
e-newsee
addikt
Sziasztok! Egy apró kérdésem lenne.
Megjött az adapter a Kenwood rádiómhoz a II-es Focusba.
A kérdésem az lenne, hogy a képen látható piros csatlakozóban végződő vezetéket mihez kell csatlakoztatni?"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz radi8tor #6613 üzenetére
Kerestem, de nem volt a csomagban.
És a neten sem találok értelmeset hozzá, csak ilyen általánosat, hogy "Kösse össze a megfelelő csatlakozókat, és próbálja ki a működést!" Annak idején, még karbantartó koromban, a főnökünk szokott ilyen részletes instrukciókat adni, hogy "Úgy csináljátok meg, hogy jó legyen!"
Szóval akkor te sem tudod, vagy tanító jelleggel nem árultad el?"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz bull84ghia #6616 üzenetére
Oké, majd utánanézek. Köszi a tippeket!
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz e-newsee #6612 üzenetére
Kiderítettem. A rádió kábeléből kilóg egy "Remote Controller" feliratú kanóc. Nincs rajta dugó, csak vágott vége van. Na azt kell összekötni vele. Azon kapja a rádió a kormányvezérlő adapterből a jelet. Csak örültem volna, ha mondjuk feliratozzák, ha már leírás nincs hozzá. És adhattak volna hozzá egy szerelhető dugót is, ha már a pinnás végét rányomták a vezetékre. Így most le kellett vágnom, és egy teljesen új csatlakozó párost rászerelni. De a lényeg, hogy beszereltem, és működik pöpecül.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz Real_Necro #6657 üzenetére
Szerintem az azért van rajta, hogy ha a szemből jövő nem kapcsolja le a refit, akkor bele tudsz vakuzni a szemébe.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz Real_Necro #6665 üzenetére
A sport fokozat az ez!
[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
-
e-newsee
addikt
válasz zeusz55 #6942 üzenetére
Pont fordítva kellene működnie.
Ha kinyitod távirányítóval, és mellette állsz, de nem nyitsz ajtót, visszazár. Ha beülsz, akkor elvileg kellett, hogy nyiss ajtót, és akkor nyitva kellene maradnia. Legalábbis nálam így működik. Én is mínuszokban szereltem be a rádiót, de ott nem zárt rám. Kinyitottam, beültem, magamra csuktam, de nem zárt be."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
-
e-newsee
addikt
-
e-newsee
addikt
válasz bull84ghia #7005 üzenetére
Nekem Nagykanizsán másolták ezt a verziót eredetiről 3k-ért, plusz, ha jól emlékszem, 5k volt a kulcs.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz bull84ghia #7019 üzenetére
Szerintem bonyolultabb a megmunkálása. Legalábbis így gépész szemmel nézve. Az én verziómhoz elég egy ujjmarót egy sablon alapján végignyomni a két lapján. A másiknál így szemre mindenféle dőlésszögek, horonyszélességek, satöbbik vannak. De aztán a fene tudja.
Nekem anno azt mondták a szervizben, mikor csináltattam a kulcsomat, hogy azért oda vigyem, ahova, mert jártak már úgy, hogy a két oldalt lévő bemarás, ahol átfedi egymást, ott a rossz megmunkálás miatt átlyukadt a kulcs, és aztán el is törött."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Csak hogy összekössem a kulcs, és az akksi sztorikat:
Nekem decemberben, amikor csináltattam a kulcsot, akkor a programozás éppen sikerült, de elindítani már nem tudták az autót. Majdnem cseréltettek velem akksit, pedig 2014 novemberi van benne, és semmi baja sincs.
Jött ki az ember, hogy a kulcs jó, működik, de az akksi meghalt, nem indul a kocsi. Ha akarom, kicserélik, de most ebédszünet van, meg kell várnom a végét, vagy ha visszajön a kolega a mentésből, akkor bebikázzák (nála volt a kábel), hazamegyek vele, és majd kicseréltetem később. Mondtam, hogy oké, legyen az utóbbi, mert nem érek rá a szünet végéig, mennem kell munkahelyre. Aztán amíg a másikuk visszaért, azt mondja, mégis megpróbálja elindítani, hátha kipihente magát annyira az akksi, hogy nem kell bebikázni. Persze pöccre indult. Akkor esett le, mi lehetett a probléma. Ugyanis, ha ráadom a gyújtást a kocsira, akkor felkapcsolnak a lámpák. Nem a helyzetjelző, a rendes lámpa. Elöl, hátul. Arra gondolok, hogy az előző tulaj mókoltathatott valamit, mert gyakorlatilag nem tudok CSAK helyzetjelzőt kapcsolni. A fényszóró ha kell, ha nem, világít, mindegy, hogy a kapcsoló helyzetjelző állásban van-e, vagy sem. A könyve alapján ez a hagyományos lámpakapcsolós verzió (ilyen), nem az automata. Na és ez az, amit a kulcs programozásakor szerintem nem vettek észre, így amíg a művelet zajlott, a lámpa szépen leszívta az akkut. Én meg majdnem belementem, hogy az 59k-s új kulcs mellé elköltsek még 16-ot egy szükségtelen akksicserére. Csak a kajaszünet mentett meg.Ui.:
Az akksi azóta is kiválóan üzemel, kibírta úgy a szabadban a januárt, hogy volt olyan hét, amikor nem indítottam el egyszer sem, mert nem kellett mennem vele sehová.[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Adott egy mk2-es fóka. Mióta megvettem (tavaly május végén), most kell majd harmadszor cserélnem a jobb első izzót. Először vettem bele valami Valeo +50%-ost tavaly júliusban, aztán egy Osram Nightbreaker Lasert idén januárban, de most megint kiégett a jobb eleje. Ahogy az "izzó" szóra keresve elolvastam itt azt a párszáz hozzászólást, beleillik a képbe az élettartam, bár az furcsa, hogy mindig a jobb oldali ég ki. Vannak ilyen elméleteim, hogy a magyar utak jobb oldala általában nem sokat ér, így az jobban rázkódik, meg hogy a jobb oldali lámpatest egyik füle a 3-ból le van törve, így amiatt is rázkódhat jobban, de nem tudom, számítanak-e ezek annyit. A lényeg, van valami ajánlás izzóra, ami jó lehet, vagy vegyek valami középárast, oszt jóvan?
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Köszi a választ mindenkinek.
Mindenképpen ki akarom mérni, ha így kimutatható egyáltalán.
A feszültségvédelemről mit kell tudni? Hova kell beköttetni, ki tudja megcsinálni, kb mennyibe kerül, milyen paramétereit kell figyelembe venni, stb?
Köszi ismét!"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Üdv!
1.4-es 2006-os 2-es fóka, és olyan gondom van vele, hogy olyan 110-120 közötti tempónál visszaráz a futómű a kormányra. Kb fél centis amplitúdóval rázza vissza a csúcson. Sebességfüggő, tehát mindegy, hogy hányadikban megyek vele annyit. 130-as autópálya tempónál már alig érezni, és 90-nél sincs emmi jele.Amiket megfigyeltünk eddig:
-Bár elég lomha, pláne azon a sebességen, de gyorsításkor jobban érezni, mintha csak guru.
-Lassításkor (pl autópálya lehajtónál alassítósávban fékezve) sokkal jobban érezni.
-Oldalszélben (mindegy milyen irányú) megint jobban érezni.
-Kanyartól független, mendegy, melyik oldala terhelődik jobban.
-Nem sikerült megfejteni, melyik oldalról jöhet, mert igazából a kormányon érezni csak. (Meg kicsit a padlólemezen természetesen)Amiket kizártunk:
-Felnik excentricitása, "tojás" alakja (alu és acél felninél is megvan, és cserélgetjük a kerekeket is egymás közt a szezonális kerékcseréknél) Plusz a felnik ki is lettek mérve.
-Féktárcsa, lengéscsillapító, szilent, stb. csere után is ugyanúgy csinálja.A szerelőm tippje jobb híján a féltengelyek, mert már forgó alkatrész nem nagyon maradt, ami váltó kimenete után van. De nem merjük csak úgy rögtön bekockáztatni, mert nem olcsó tétel, szóval próbálunk még ötletelni.
Ha itt valaki találkozott már hasonlóval, ne tartsa magában!
Ezer köszönet az ötletekért!
[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
-
e-newsee
addikt
válasz Goose-T #20359 üzenetére
Köszi, de mint írtam, a kerékcsere nem oldja meg. Külön felnin van a téli, nyári, és cserélgetve vannak a kerekek elöl-hátul szezononként is. Plusz az volt az egyik első dolog, hogy levettük a gumikat, és megnéztük üt-e a felni, nincs-e deformálódva. Még az acélt is a biztonság kedvéért, pedig azt én vettem újonnan.
Viszont, ha jól emlékszel, és nálad majd a téliekkel is rázni fog, akkor esélyes, hogy nem a gumi okozza, max valamiért szerencséd van a nyárival.
Amúgy nekem Dunlop Blueresponse, és Winter response páros van. Szerintem jó kis gumik. Csendesek, és érzésre egész jól is tapadnak."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nagyon utálom, amikor a motortér ki van nyalva eladás előtt, meg szétfényesítik szilikonnal, meg az egész csillog, mint a Salamon töke. Olyankor felmerül bennem a kérdés, hogy vajon el akartak-e tüntetni valamit?
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz e-newsee #20360 üzenetére
No, megnéztük, kicsit jobban megrángattunk mindent, és ezt tapasztaltuk, ami a lenti videón van. Egyrészt a bal első féltengely kotyog, de ami gyanúsabb, hogy a váltóból kilógó csonk is lóg egy kicsit. Nem tudom, ez normális-e. Ezt sajnos így a szerelőm sem tudta megmondani referencia híján, de szerintünk picit sok ez a mozgás. Pláne, hogy a másik jobb oldalon a féltengelyt tized ennyire sem tudjuk mozgatni. (a váltócsonk ott ugye nem mozog, mert meg van vezetve csapággyal) Ott a srácnál is a videó, azt mondja, ha betéved egy Ford ugyanilyen futóművel, akkor megrángatja mindegyiket, hogy azokon mekkora a mozgása ezeknek a dolgoknak.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz gabor9991 #20609 üzenetére
Mi is erre tippeltünk. Az a cső pont úgy néz ki, hogy annak úgy fixnek kellene lennie. Azt kívánná az ember szeme. Gyanítom, a másik oldala sem véletlenül van megcsapágyazva.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz #31600896 #20620 üzenetére
Én is 192 vagyok, és a 2-es fókában, ha le van hajtva a hátsó ülés, igencsak szűkösen vezetek.
Apropó, ülés!
Ha jól sejtem, az ülésmagasság állításom félig meghalt. Legalábbis olyan, mintha csak az egyik oldalt emelné, a másikat csak úgy "húzná" maga után az ülés. Ha felemelem, akkor pedig a támla kotyog, ha meglöködöm. (nekem már csak ilyen kotyogós autóm van )
Valaki szedett már szét vezetőülést? Van valami trükk, amire figyelni kell? Vagy egyáltalán hogy érdemes nekiállni? És mennyi szívásra számítsunk?[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Nagyon láma kérdés, de a 2-es fókának milyen a helyzetjelző izzója? Fejből nem vágom.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Üdv!
Ha jól sejtem, az ülésmagasság állításom félig meghalt (manuális, Focus 2, 2006). Legalábbis olyan, mintha csak az egyik oldalt emelné, a másikat csak úgy "húzná" maga után az ülés. Ha felemelem, akkor pedig a támla kotyog, ha meglöködöm.
Valaki szedett már szét vezetőülést? Van valami trükk, amire figyelni kell? Pl le kell venni az akksi sarut, mielőtt kikábelezzük? (egy videóban láttam ilyet, azért kérdem) Vagy egyáltalán hogy érdemes nekiállni? És mennyi szívásra számítsunk? Köszi előre is![ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Köszi az infót!
Megvan a rádió kódja, van vagy 5 matrica a kocsi irattartójában, meg egy ráragasztva a rádióra is, de a rádió már a dobozában van, mert lecseréltem időközben.
Ezek alapján viszont feltételezem, hogy az emelőről sajnos nincs sok infód.[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz Ace Ventura #38730 üzenetére
Ha meglett a hiba, kíváncsi vagyok rá. Nálam ugyanezt dobta fel a napokban egy körforgalomba befelé menet. A fordulatszám visszaesett 1000 környékére, és hiába engedtem rá a kuplungot, nem csinált semmit, de le sem fulladt. Le kellett állítanom, majd újraindítani, azóta jó. A hibát ki fogom olvastatni, de még nem jutottam el vele a szerelőhöz.
1.4 benzinfóka mk2
[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Sziasztok!
2006-os 1.4, mk2 Focusban hol keressem a szivargyújtó biztosítékát? Illetve hányas a száma? Nem akar működni semmi onnan, így előbb azt nézném meg.
Köszi!"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm