-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
válasz e-newsee #5742 üzenetére
A téli városi fogyasztása ennek az 1,6-os motornak simán megvan 9-10 liter, ne csodálkozz rajta. Egyébként meg ne váltsatok fel mindig ész nélkül ötödikbe, mert csak szétrázzátok a motort meg a kuplungot. Nem fog attól kevesebbet fogyasztani, ha kevesebbet pörög. A benzinátfolyás és a fordulatszám nem függ közvetlenül össze. Az ötödik fokozat országútra és autópályára való, 70 fölött érdemes váltani, akkor már van elég fordulat ahhoz, hogy ne rázódjon szét. A Totalcaron is írtak erről, hogy 2000-es fordulatszám alatt nem igazán szabadna használni semmilyen motort tartósan. Az alacsony olajnyomás és a vibráció árt a motornak és a kuplungnak.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz e-newsee #5749 üzenetére
Tényleg 1,4-est írtál, nem is tudom, miért írtam 1,6-ost. Amúgy nekem 1,6-os volt, szóval valós a tapasztalatom a városi 9-10 literrel, és ennek fényében az 1,4-es 8 literje is teljesen normális. A 10 liter talán már egy kicsit meredek, termosztát nyit-zár rendesen? Beáll rendesen a vízhőfok mutatója?
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz e-newsee #5749 üzenetére
Anno az 1.2-es twingom fogyasztása majd 2 litert nőtt télen tisztán városban. Kb 5,5 ről kb 7,5-re. Ha a feleségem vezette akkor még többet
A fűtést meg nem is értem, az veszteséghőből megy, nem növeli a fogyasztást. Legalábbis meglepődnék, ha abban a fókában tudnál klímával fűteni, vagy lenne benne valami kiegészítő elektromos fűtés.Persze lehet baja is a kocsinak, de 2 liter növekedés beleférhet. Főleg ha a sofőr is más.
...csak én vagyok helikopter?
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz e-newsee #5752 üzenetére
"Oké, hogy a Ford szeret fogyasztani, ha nehezebb a lábunk, és nem egzakt az összehasonlítás, de bátyám 1.4-es Civicje télen fűtéssel, ha kitaposom a belét, sem eszik 8 liter felett."
Csak ezért írtam bele A klíma meg azért kapcsol be, mert fújod a szélvédőt.
...csak én vagyok helikopter?
-
DeFranco
nagyúr
válasz e-newsee #5749 üzenetére
ne a mutató alapján számolj fogyasztást, nem egyenletesen mozog, hasra mondom: 2/3 tankállásnál mutat felet, aztán lassul a mozgása.
tankolj rá, teli, és számold ki.
hideg idő is számít rá valamennyit, plusz nem tudom a kettes fókában hogy van, de az egyesben ha szélvédőre van állítva a szellőzés, akkor automatikusan és kikapcsolhatatlanul megy a klíma (a száraz levegő miatt) úgy hogy nem is jelzi a kis visszajelző led.
közepes jobbos kanyar szűk utcából vagy -ba derékszögben kanyarodás elsőbbségadás vagy más meg nem adás miatti óvatos lépésbeni tempóval az ívben ív előtt.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz e-newsee #6031 üzenetére
Rádiónál még az antenna kábelre is kellhet egy átalakító.
Beépítő keret nem túl spéci cucc, szinte bármelyik autóhifis boltban tudnak adni (webshopban érdemes venni, úgy olcsóbb lehet).
Kormány adapter részemről passz, de ha van is olyan akkor tuti nem áll meg 10k alatt.⭐ Stella
-
Goose-T
veterán
válasz e-newsee #6031 üzenetére
Adaptert inkább szerintem ilyet nézzél, ebbe a kormányon lévő távvezerlőt is be lehet kötni, és úgy látom, hogy akkor az a másik nem is fog kelleni.
A biztonsági övvel nem vacakolnék, van ott valószínűleg pirotechnikai övfeszítő meg ilyesmik, inkább nem bolygatnám a helyedben. Az anyaguk is nagyon speciális, meg aztán megfelelő varrással rá kellene varázsolni a szerelvényeket, amit nem lehet akármilyen varrógéppel meg technikával megcsináni. Ahogy néztem, nem is lehet MK2-es Focushoz kapni kék övet szerkezettel együtt, MK1-eshez még van, akkor még talán nem volt övfeszítő bennük.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
e-newsee
addikt
válasz e-newsee #6612 üzenetére
Kiderítettem. A rádió kábeléből kilóg egy "Remote Controller" feliratú kanóc. Nincs rajta dugó, csak vágott vége van. Na azt kell összekötni vele. Azon kapja a rádió a kormányvezérlő adapterből a jelet. Csak örültem volna, ha mondjuk feliratozzák, ha már leírás nincs hozzá. És adhattak volna hozzá egy szerelhető dugót is, ha már a pinnás végét rányomták a vezetékre. Így most le kellett vágnom, és egy teljesen új csatlakozó párost rászerelni. De a lényeg, hogy beszereltem, és működik pöpecül.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
zeusz55
senior tag
válasz e-newsee #6947 üzenetére
Nem zartam magamra csal miutan bezart ugy nyitottam ki belulrol h ajtot nem nyitottam mar masodjara:-) De nekem volt mar olyan is h kiszaltam es bepakoltunk a lakasba mire kimentem mar zarva volt... szal kulcsot nem kell benn hagyni :-D Allithato ez valahol valamivel am?
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – =FOR SALE=
-
westcoastog
veterán
válasz e-newsee #20321 üzenetére
Féltengely is hamar kiszűrhető, alúlról meg kell rángatni őket a csuklópontoknál, érezni azt ha lóg.
Nekem mondeom van, nálam a jobboldali féltengelyt kellett cserélni mert kegyetlenül remegett már az egész kocsi, elinduláskor klattyanó hangot is lehetett hallani úgy lógott már.
Kapott bontott féltengelyt új zsírral, gumiharanggal meg külcső csuklóval és kész, 20 alatt megvolt.[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz e-newsee #20321 üzenetére
Tegyetek rá kerekeket egy olyan kocsiról, ami nem ráz, úgy próbáljátok ki. Nekem is ilyen problémám volt, voltam sokfelé vele, a végén egy teljes nyári gumiszett ment a kukába, vettem helyette Hankook Ventus Prime 3-at, azzal megszűnt a rázás. Most reménykedem, hogy a téli Nokian WR D4-eket nem kell kukáznom, mert emlékeim szerint azokkal is rázott a kocsi.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz e-newsee #20360 üzenetére
Te tudod. Ugyanígy voltam vele, cserélgetve voltak a téli, nyári gumik, elöl, hátul, centrizték meg minden. Én sem gondoltam az elején, hogy a gumik szarok, mégis azok lettek. Amióta lecseréltem a nyári gumikat, teljesen sima a futás. Raktak rá simán futó kerekeket másik kocsiról, és az enyém is simán futott vele. Akkor a felnit hibáztattuk, elvittem felnijavítóhoz, ő pedig mondta, hogy a felni tökéletes, a gumi a fos. Az lett. Sajnos a Nokianokról sincsenek túl jó véleménnyel, pedig az nem rossz márka elvileg. Szóval lehet, hogy a téli gumikkal rázni fog újra. Nálam annyi a különbség, hogy egy szett felnit használok, nincs külön lemezfelnin a téli gumi, rakosgatják mindig.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
válasz e-newsee #20382 üzenetére
amikor vettük a fókát, egy nagyon kedves fórumtárs segített a vételben, én akkor sem értettem hozzá cseppet sem, most sem.
körbenéztük, láttuk amit láttunk, majd nagyon komolyan csak ennyit mondott: "nézd... ez egy őszinte autó"
tényleg az volt amúgy, műszakilag is, mint utólag kiderült, de látszott is rajta, hogy "lábról" adják el, használatból.
-
őstag
válasz e-newsee #20382 üzenetére
Én évente egyszer ki szoktam mosni a motorteret, jobb így a lelkemnek, de eladás előtt eszembe sem jutna, éppen a gyanakvás elkerülése végett.
Viszont a rohadék nyestek miatt a motortakaró burkolatot meg még pár műanyag elemet 1-2 havonta ettől függetlenül is letörlöm és műanyag ápolózom, mert szépen végigkennek mindent a sáros szőrükkel."Less but better" - Dieter Rams
-
e-newsee
addikt
válasz e-newsee #20360 üzenetére
No, megnéztük, kicsit jobban megrángattunk mindent, és ezt tapasztaltuk, ami a lenti videón van. Egyrészt a bal első féltengely kotyog, de ami gyanúsabb, hogy a váltóból kilógó csonk is lóg egy kicsit. Nem tudom, ez normális-e. Ezt sajnos így a szerelőm sem tudta megmondani referencia híján, de szerintünk picit sok ez a mozgás. Pláne, hogy a másik jobb oldalon a féltengelyt tized ennyire sem tudjuk mozgatni. (a váltócsonk ott ugye nem mozog, mert meg van vezetve csapággyal) Ott a srácnál is a videó, azt mondja, ha betéved egy Ford ugyanilyen futóművel, akkor megrángatja mindegyiket, hogy azokon mekkora a mozgása ezeknek a dolgoknak.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
darvinya
titán
válasz e-newsee #20602 üzenetére
Csak escort-om tapasztalatából tudok kiindulni.
Féltengyely semennyire nem kotyogott váltofészekben.
Amikor bekattant, az ott maradt fix-en, de nincs ellencsavar, kihúzható.
Eset, hogy kaszni szétterpeszkedése miatt, a féltengely kiugrált váltóból, ekkor rettentően elkezdett rázni, sebesség vesztés, stb. volt.Tehát kaszni terpesztés miatt volt a hiba, ami a kaszni előregedése miatt keletkezett.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
válasz e-newsee #23147 üzenetére
Le kell húzni az akkusarut. Mert ha van bármilyen elektronika az ülésben (hint: van: övfeszítő, légzsák stb.), potenciálisan eldurranhatnak. Akkusaru lehúz, várni kell 5-10 percet, majd utána ülés alatt csatlakozó széthúz, és sínenként két-két darab csavart oldva egyszerűen kijön az ülés.
Arra figyelj, hogy rádió kódja meglegyen a manőver előtt
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Gyúrósok ide!
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dark Souls sorozat
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- További aktív témák...