-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
HARDVERAPRÓD
válasz Real_Necro #34000 üzenetére
Nekem is rajta van mind a kettő, de kinézete nem tetszik. Az üveges azt mondta, hogy ez csak díszléc, más szerepe nincs. Ő tudott volna 20-ért mindkét oldalra, csak hogy azt mondta, hogy nem kell, így mikor kész lett akkor láttam milyen gány lett. Csak zavar, de sokallom én is
-
#27070592
törölt tag
Erről most hallok először.
De simán bevállalnám, egy két személyes, de picit nyújtott fülkés pickup változatban, ha létezne. Az én köznapi autózási igényemet tökéletesen kielégítené egy olyan akkupakk amivel 200km-t meg tud tenni egy töltéssel. És a töltés csak abból állna, hogy este ráakasztanám a 220voltra villásdugóval. plusz gyorstöltés-lehetőség egy óra alatt út menti töltőkről. Négymillióért, öt év teljeskörű garival.
Csak az a gond hogy nyolcmillióról fog indulni, ezzel a crossover bódéval, ami a divatosságon kívül semmire nem jó. -
nagyúr
válasz #27070592 #34002 üzenetére
Valahogy a mi utazási szokásanknak is megfelelne egy ilyen kis mitugrálsz e-autó. Csak ki kéne tudni fizetni. És itt a bibi...
Pont ideális lenne az agglomerációs használathoz (12km-re van a megyeszékhely, meg a munkahely is). Még bevásárlásra is tudnánk használni (ledöntött hátsó ülésekkel )[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
kcsa
veterán
válasz #27070592 #34002 üzenetére
Ennél is olcsóbb, publikusak az árak. De ennél a második autónk, egy 2005-ös Alto (ex-Maruti) is többet tud így szemre. Mondjuk egy jó másfélszeres teljesítménnyel (ami még mindig nem extrém) már valószínűleg rendben lenne, a korlátozott végsebességgel együtt.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
#27070592
törölt tag
válasz cappa72 #34003 üzenetére
&kcsa:
Német árat láttam, ami cirka 22k euro. Persze tudom hogy nem az ár magas hanem én vagyok csóró..
De egy vállalható kompromisszum szerintem, nem kell gyorsulás közben letörni a fejemet, egy napi mászkálós autónak nem is célja ez.
Persze mindenki szereti a gyorsulás élményt, ez szerintem már genetikailag bennünk van, mióta lóháton ülve íjjal járunk szarvasra vadászni. Ott kezdődhetett, amikor a napi kaja múlt azon hogy az embernek mennyire tüzes a paripája.De ez csak egy használati tárgy, nem élmény és adrenalin forrás. Legyen megbízható, jól pakolható, ne egye meg a rozsda öt év alatt és legyen értelmezhető ára a magyeri jövedelmi viszonyokhoz. Csókolom.
-
Dißnäëß
nagyúr
Sziasztok, Petrányiról mi a vélemény ?
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
DeFranco
nagyúr
gondolom nagyon vékony benne az akkukapacitás plusz nincs rendesen megoldva a visszatöltés, meg a menedzsment
összedobtak valamit olcsón ami gurul elekrtomos üzemben, de nagyjából ennyi, ez még dacia szemmel is nagyon sovány (a normál üzemanyaggal működő autói szerintem a saját sávjukban korrektek egyébként).
így annak érdekében, hogy ebből a szegényes megoldásból kihozzanak valami értékelhető hatótávot vissza kellett venni a teljesítményből, hogy még véletlenül se tudja megterhelni a rendszert a felhasználő, ezért ilyen.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz Real_Necro #34009 üzenetére
Köszi.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
senior tag
Van egy 2003-as, 1.6 benzines Fókánk. Sikerült tankolni bele valami szar benzint : nehezen indul, és dadog vele. Azt mondja a párom, ha már felmelegszik, kb tünet mentes lesz a verda. Az autószerelő azt mondta a páromnak, járjuk ki ezt a benzint a tankból, és utána tankoljunk csak. De minket ez a válasz nem nyugtat meg. Le lehet valahogy szívni ezt a vacak benzint a tankból?
-
darvinya
titán
válasz Zwodkassy #34011 üzenetére
Egyszerűbb lenne EFI központi csövét leszedve a szivattyúval kinyomatni.
Tankból, csak tank leszereléssel, lehet kiszedni a benzint.
De hol és milyen benzin lett beletankolva?
Benzin szűrő mikor lett cserélve?gabor9991
Erre kíváncsi vagyok hogyan lehet kiszívni a tankból a benzint, mikor ezek lopásgátlósak?
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Real_Necro
veterán
válasz Zwodkassy #34014 üzenetére
Miből gondolod, hogy rossz minőségű volt a benzin?
Egyébként itt van Maglódon az auchan kút vagy az omv.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #34019 üzenetére
Akkor ez még teljesen Escort.
Azt viszont elfelejtettem írni, hogy 1percnél tovább ne menjen egyfolytában, mert leég.
Szivattyú csak nyomás tart fent tól-ig, de nem megy egyfolytában.
Ha teli a tank sokáig tart, mire kilöki az összes benzint.Esetleg még megoldás lenne, beömlőt leszerelni és azon keresztül kiszivatni.
ReFleXx
Maga az ecu rendszer addig üzemelteti az AC pumpát, ameddig nincs meg a kivánt nyomás.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #34022 üzenetére
Kell lenni valami nyomáskapcsolónak nem?
Gyújtás ráadása után pár másodpercig működik a szivattyú feltételezem ennyi kell neki ahhoz a minimális nyomás előállításához ami kell ennek a rendszernek.Ha nincs meg a nyomás gondolom menne a szivattyú folyamatosan.
Én magam nem állnék neki egy tank benzint leereszteni emelőről lavórba mert már égett autóm egyszer 20 éve nem egy kellemes érzés. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #34024 üzenetére
Nem, szerencsére a ford logón kívül a focusnak nincs köze az escorthoz.
1 perc után leég?Ne már...ha elautókázol egy tank benzint akkor se lesz semmi baja most az 1 perc honnan jött be neked?Hidd el megy az egyfolytában ameddig jár a motor.Sajnos nagyon is jól hallatszik a hangja az enyémben is már. -
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #34029 üzenetére
Csak a motortér égett ki.
Éppen valamit állítgattam rajta hogy 60 helyett 60,1 lórerős legyen, 20 évesen még csak ez számított.
Ki volt lakatolva, le volt fújva "ferrari" pirosra, E30 felnik felreszelve a lada agyra
Erre május elsején nem kigyulladt
Miután eloltottuk 2 vödör vízzel szépen letöröltük a kormot a szélvédőről és eltoltuk a helyszínről...[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gabor9991 #34030 üzenetére
Bakker, nem semmi De ha már Május 1 volt a munka ünnepe, akkor már grillezni is lehetett volna ha páran körül állják hurkapálcára szúrt kolbásszal akár Mondjuk esetedben a kellemetlen lett volna a hasznossal, nem a kellemes
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #34033 üzenetére
Nincsen [ezen] akkoriban még nem volt kamera
VHS kamerával meg lett örökítve akkor de az a szalag is ki tudja merre lehet már...
Így utólag már én is tudok jót röhögni rajta, de akkor mikor láttam lángolni a lecsukott gépháztető közepén felhólyagosodott festéket és láttam megrepedni alatta a 2 centi vastag gittet akkor kicsit megijdtem.
20 évesen abban a ladában volt az előző 3 évből az összes megtakarított pénzem, egy rozsdás melósautó lett felújítva és ez az eset még abban a fázisban volt amikor kezdett összeállni az egész, konkrétan még műszaki se volt rajta.
De volt még 2 eset amikor a hátsó kerekek estek ki, egyszer a bal egyszer a jobb, első alkalommal a gyári csavar volt túl rövid a bmw e30 felnihez és ekkor simán megelőzött a bal hátsó kerék egyszer pedig csak úgy kiszakadt a menet a féltengelyből és akkor a jobb hátsó kerék szállt el a fékdobbal együtt.
Ezeken is tudok ma már nevetni
Nem az a lada volt életem legjobb autója az biztos. -
sparta2
tag
-
-
darvinya
titán
válasz sparta2 #34037 üzenetére
Zárt rendszeres Escort-é, így félnapi van maradvány nyomás a csövekben.
Ezt tudom, mikor AC pumpa tömítést javítottam szereledmagadnál.
Hiába vártam félórát, mikor AC pumpáról levettem az EFI csöveket, elkezdett spriccelni.
Eleinte a gravitációra gondoltam, de nem foly, hanem szó szerint spriccelt.
1mp alatt kinyomta a csőből a 2dl benzint.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
flymi
addikt
Valaki tud nekem mondani cikkszámot első-hátsó fékbetét rögzítő kampócskára? Mk2.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz radi8tor #34042 üzenetére
Kösz. Gondolom alvázszám alapján unix/bárdi is tud adni.
Csak nem rakom vissza a rozsdàs szart.
MegFORDult a fejemben anno, h veszek bontóból nyereg tartót meg nyerget is és felújítom, lefestem és kicserélem. De idő hiányában elengedtem. Jóvanazúgy.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
sparta2
tag
válasz darvinya #34039 üzenetére
A Focus-nál nem figyeltem ezt soha, mert ahogy előzőekben írták, több ütemben fecskendez be, és 150 bar az üzemi nyomás. Az korábbi autómnál viszont hengerenkéti, közös nyomócsöves befecskendezés volt és annál folyamatosan ment, mivel 4,5 bar nyomással üzemelt. Ezen a csövön volt egy légtelenítő/leeresztő szelep, amit ha megnyitottam a csőben lévő 2-3 dl benzin kispriccelt, nyilván egyre gyengülő nyomással. Szerintem hasonló az Escort rendszere is.
-
darvinya
titán
válasz sparta2 #34044 üzenetére
150bar?
Nem inkább 15bar, mert 150bar-on prolasztott benzin már levegővel érintkezve egyből begyulladna.
EFI-nél csak a beszívó levegő cső közös, porlasztó külön van.
4.5bar nyomás fenntartásához nem kell folyamatosan mennie, mert 2-3dl jelentene minden befecskendezéskor.
Ellenben max. 0.1ml vagy kisebb benzint porlaszt.
Azért brutális fogyasztást produkálna 2dl-rel is, 2dl×900RPM=1800dl, 18L egy 900-as ciklus alatt.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
sparta2
tag
válasz darvinya #34046 üzenetére
A 150 bar az 150, nem elírás.
"2-3dl jelentene minden befecskendezéskor"
Ez fizikai képtelenség, nyilván te sem gondoltad komolyan. A befecskendező szelep, egy vezérelt mágnesszelep, ami a közös csőből kapja az üzemanyagot, aminek az állandó nyomását folyamatosan működő szivattyú állítja elő, egy nyomásszabályozó mágnesszelep segítségével, ami a túlnyomást visszavezeti a tankba. Nincs kedvem robbatott ábrákat keresgélni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest