-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz #27070592 #37743 üzenetére
Igaz, nem eszi az összes 1.8, mert van amit már megcsináltak. Más hasonló korú benzines is ehet olajat, csak ezt nem szokták reklámozni és nem vagyok rá annyira kihegyezve személyes érintettség okán.
A lényeg, hogy a vételár mellé kell félre tenni javításra is. Nálam mindig jön valami új nyűgje a kocsinak, de azt hozzá kell tenni, hogy sehol nem hagyott ott és összességében még mindig kevesebbe van, mint egy új autó értékvesztése és/vagy kamata.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
tag
válasz #27070592 #37778 üzenetére
Az első mondatomat félig-meddig viccnek szántam és szerintem egyezik is a véleményünk a karbantartás szükségességéről.
Nem is sajnáltam semmilyen javításra a pénzt, de az bosszant, hogy alig tudom néhány hónapig élvezni az autót, mert jön valami új hibajelenség, aminek a végére kell járni. Azt pedig tudomásul veszem, hogy lassan 15 éves autón elhasználódnak a dolgok. Télire hátsó futómű rendbetételt és féltengely cserét terveztem.
Zárásnak annyit, hogy amikor azt írtam 1.8, akkor a Duratec-HE motorra gondoltam.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #37958 üzenetére
hát nemtom
szűkebb keresztmetszeten elvileg gyorsabban közlekedik a kipufogógáz tehát akár negatív hatása is lehetne az átmérő növelésnek bár gondolom inkább extrémebb helyzetekben.
pl 1.4-re már lehet overkill lenne mert ott nem termelődik annyi kipufogógáz ami rendesen megtölti a teret
de mindez csak puszta találgatás, matek nincs mögötte
ha ez egyszer elkészül rendesen, nem kizárt hogy elviszem megint méretniakrapovic, hát igen. szerencsére nem gyárt mk1-re semmit, így nem probléma hogy amúgy sem bírnám megfizetni.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz #27070592 #37979 üzenetére
anyam a burzsuj, nekem nincs a tarsashazban
sajna mar a Focus Mk1 is epp elfert a garazskapun, a Mondeoval mar nem is probalkoztam.
Kezzel is raprobalhatok, gondoltam ra, csak ha nem adja magat es ott allok leszedo nelkul olajcserere keszulve akkor szomoru leszek, mert a kozelben nem sok kereskedes van plane nem hetvegen.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz #27070592 #38038 üzenetére
Ne már hogy te még öblögeted is a blokkot olajcserénél a fáradt olajjal.
Mondjuk ha fél évente cseréled akkor nagyon nem fáradt az az olaj.Egyszer anno egy Peugeot-ban kilyukadt az olajdekli. Kb 1 hónapig nem került feltöltésre olajjal a motor. Utána mikor néztem a nívópálcát ugyanolyan tiszta volt mint a flakonban az olaj. Szóval szerintem elég az is, ha hagyunk időt neki kicsorogni mindenhonnan.
⭐ Stella
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #38045 üzenetére
én úgy vagyok vele hogyha lehet akkor a motorral ne legyen semmi.
értem én hogy környezettudatosság, de ameddig nem a patakba folyatom a fáradt olajat addig szerintem ezzel túl sok kárt nem okoz az ember
cserébe mindig biztos lehetek benne hogy megfelelően van védve a motormindezek mellett persze hidegen nem rúgjuk neki
-
mmdms
addikt
válasz #27070592 #38135 üzenetére
Igen, ez még a gyári tömítés, a motor bontatlan volt eddig. Már bejelentkeztem a szervizbe, remélem tényleg jó lesz.
Gyertyák újak, volt egy kis égéskimaradás a 4-es hengerben egy rossz gyertyakábel miatt, trafó kábelkorbács és gyertyák cserélve. Ezenkívül repedt termosztátház és most csöpögő vízpumpa gondom volt/van. Illetve önszorgalomból cseréltettem tárcsát és betéteket, a gyári fék egy hulladék szerintem, legalábbis a passatból átülve elégtelennek tartottam.#38131 subaruwrc: köszi, gondolod egy közel 20 éves autón elég lehet ellenőrizni a csavarok nyomatékát? Jó is lenne ha csak ennyi lenne.
#38134 ReFleXx : dízel után rohadt furcsa volt h sehol, semmilyen tartományba nem megy. mindig megfogadom h nem taposom ki a lelkét, de másképp nem lehet vele közlekedni. ennél még a 1500-as ladám is mérföldekkel jobban gyorsult. a hangja meg lada után egyáltalán nem volt fura, láncos motornak ilyen hangja van.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
ReFleXx
addikt
válasz #27070592 #38155 üzenetére
nekunk a termosztathazat is tok foloslegesen cserelte a csodaszerelo.
anyam mondja csere utan is fogy a hutoviz, kinyitom a motorhaztetot, hat egy hajszalrepedes volt a kiegyenlito tartaly sarkaban, vettem bele egy uj gyarit, azota nincs gond vele.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #38269 üzenetére
Közben találtam méretben megegyező szintén gyári csavart az már csak 532 forint [kép] el nem tudom képzelni a másik mit tud 7* ennyiért
Szerintem ezeket az árakat azért használják hogy a fiatal törött autókat amiket még márkaszerviz javít azoknál súlyosan le tudják venni a biztosítót, más számomra értelmes magyarázat nem nagyon van erre.
Minden apró gyári bizbasz extrém drága ami már sérülhet egy apró ütközéskor is. -
#27070592
törölt tag
válasz #27070592 #38318 üzenetére
Az is érdekes liga, a csapatszállító, ideges motorral
De ez is tetszik: macska az RS-ben kb 9:20-tól érdemes hallgatni, olyanokat tüsszent a turbo hogy kész.
Bérelnék egyet, egy tank benzint kifütyülnék vele a Bükkben. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Microsoft Excel topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest