-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #21471 üzenetére
Nem mértem, P+R-be raktam le reggel a kocsit, garázsból indulva. Még hazafele sem volt gond, csak amikor egyszer leraktam a kocsit és mentem vissza parkolóba, akkor már ez fogadott. Indul, meg látszólag oké, örülnék, ha még 1 évet legalább bírna.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz bajnokpityu #21474 üzenetére
Sarukat le kell előtte kapni?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz bajnokpityu #21477 üzenetére
Kb 3 évet bírt. Szerintem most ez is Exide lesz mint az Astrámban. Többet vártam a Boschtól.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz cappa72 #21947 üzenetére
Én úgy tudom a "fossa ki" helyett rosszabb a részecskeszűrő hatása az emberre, pont azért, mert olyan apró szemcsékre szedi szét a kormot, hogy ami eddig simán lerakódott a talajra, elmosta az eső stb, az most szépen száll a levegőben és rakódik le a tüdőnkbe.
Ugyanakkor én is dízellel járok nap mint nap, 293ekm van lassan a kocsiban és még nem volt problémám (kop-kop-kop) a részecskeszűrővel.
Igaz, naponta 2x20-30 percet autópályázok.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz 7Sony7 #21958 üzenetére
Bosoko nekem bevállt. Ugyanakkor télen ha nincs melegebb hely, akár egy mélygarázs, nem cserélnék, mert hidegben minden műanyag előszeretettel törik.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Nem régen beszélgettem faterral az új üzemanyagról. Lényegében a benzines astránkat jobban érinti, mint a mondeót, mert utóbbi sokat megy, de aki alkalomszerűen vagy csak kevés kilométeren használja átlagban az autóját, érdemes a jövőben nem tele tankolnia, csak amennyi kb 1-2 havonta kiürül, mert az új benya állítólag 3 hónap után szépen el kezd kocsonyásodni, így pl nem csak autót, hanem kerti gépeket stb is szépen haza tud vágni. Utóbbiakból is érdemes lesz kihajtani a maradékot...
Nem tudom mennyire igaz, fater autószerelő egy opel márkakereskedésben vidéken, ahol már egyes kutakon az új üzemanyagot kapni.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Sziasztok,
lassan meg kell rendelnem MKIV fl mondeohoz (2.0 dízel, kombi, 163LE) a nyári szettet, a korábbi Hankook 4 szezont bírt évi 20k km mellett.
215/55 R16-ban melyiket ajánljátok? .
Hankook
Ventus Prime 3 93H
Ventus Prime 3 93VContinental
Ecocontact 6 93V
Contipremiumcontact 2 93HKöszönöm
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz bajnokpityu #23939 üzenetére
Évente 20k, tehát 4 év 80k
Az ecocontact A-A, kérdés, mennyit segítene az én 6,4-es fogyasztásomon.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #23937 üzenetére
A hosszú hétvégén leszedtem a takaróponyvát a tartóról és megmértem a nyári gumik profilmélységét, ha már a "szakik" azt mondták, hogy cserés.
Le fogom még újra mérni, de elsőre 5-6mm-t mértem.
Én úgy tudtam 1,6mm a határ és 4mm alatt szokták javasolni a cserét.
Hankook Ventus Prime 3-ról van szó, DOT1716.Szerintem ennek még egy szezont ki kellene bírnia. Vagy tévedek?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz #31733248 #24089 üzenetére
A Firestonet sem adtam el, ott hagytam gumisnál, mondjuk az majdnem indikátorig kopott.
Ha idén még jó ez a Hankook, megfontolom, hogy már nem veszek újat, hanem ezzel adom tovább jövőre meg az új Conti télivel.Leszűkítettem kicsit, milyen vonalon szeretnék tovább mozogni MK IV fl-ről. Ebben nagyon szerepet fog játszani, hogy hogyan változik a használtautó piac.
A vágyam most az Edge, de lehet kipróbálom az MK V-öt előtte.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #24085 üzenetére
Lemértem újra, most már világosban. 3,5-4,5mm között mértem több ponton. Igyekeztem egyenesen tartani. Így is mehet még egy szezont?
Jelenlegi futás napi 63km hétközben 90-95% M0, hétvégén a másik kocsit használom. Ez a járvány miatt őszig tuti marad.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
A következő olajcserémnél (kb május vége) elérem a 300k-t. Lehet az eladásig még lesz egy kettőstömegű meg kuplung munka vele. Még a gyárit használom. Ha nem, annak meg csak örülök.
Szóval sokat nem hinném, hogy ki tudok majd belőle szedni, valamint a következő kocsira is kb 3-3,5et(max 4) szánok, dízel, manuál váltós, kombi vagy suv, legalább 150 ló, de mennék 200 fölé, max 5 éves.Egyébként jól kiszúrtam magammal, hogy 1,4 G Astrából ebbe ültem. Ez lett az alap...
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Sidorovich #24124 üzenetére
Melyik?
A kerepesi úton vizsgáltattam anno az enyémet. Elég alaposak voltak.
Aztán átiratás után ők fényezték a hátsó lököst. A szín nem lett tökéletesen pontos, de tartós.
Fújtak már át klímát is.Összességében szerintem korrektek, ha nagyobb baj lenne kocsival, lehet ők is szóba kerülnének.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Sidorovich #24130 üzenetére
Flottásnál kérdéses mennyire kímélték.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Sidorovich #24134 üzenetére
Lehet csak én vagyok "régimódi", de következő kocsiban is 6 sebességes manuál váltóst keresek.
Mondjuk ilyet biturbós Edgeben nem láttam.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Az enyém is német flottás volt, egy posta vezető cégeseként. Az első 180k km-t többségében pályán tette meg, végig rendesen szervizelve. Most május vége felé lépem át a 300k-t, a többit nem régen leírtam. Annyi, hogy én sűrűbben cseréltetek benne szűrőket meg olajat, valamint csak omv maxxmotiont kap.
A következő olajcserére viszont lehet beviszem Petrányihoz, nem lesz lehetőségem faterhoz elvinni vidékre.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Csütörtökön én is csatlakozom az ESSmotor szervízt látogatók köréhez egy olaj meg szűrőcserére. Szerencsére a melóhelytől csak 15 perc. Akár még a jövőben is maradhat, ha rendben lesznek a dolgok.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Most értem vissza EssMotortól.
Teljes szűrőcsere (üzemanyagszűrővel) + olajcsere, valamint 4db 16"-os alu kerék felrakás centrírral = br. ~80k.
Az olaj mobil super 3000 x1 fe 5w-30.Kb ennyire számítottam, egyébként teljesen korrektek voltak, valamint szóltak, hogy közeleg egy hátsó hosszlengőkar - első szilent csere hamarosan, oldalanként 30k lesz.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
Real_Necro
veterán
Hasonló történetet hallottam lomizós vonalról, ahol a mosógép még nem volt rögzítve, aztán a sofőr észre vett valamit egy másik kupacban, ezért óvatosan előbbre gurult. Elindulásnál még nem volt gond, de fékezésnél a mosógép pattant egyet a motorháztetőn, aztán az aszfalton.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz darvinya #24516 üzenetére
Mit jelent, hogy pillanatok alatt megdöglik?
Egyébként ha már mondeo, nekem MKIV-nél a 163LE elegendő, nincs bajom a gyorsulással sem, pedig csak 2.0.
Azzal inkább van gondom, hogy az MKV "csak" 150LE... mennyire lehet lomhább? (vagy van 179LE verzió is gyárilag?)[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz molnarpeter #24523 üzenetére
MKV-nél már nem csak egy pipa feljebb rakni?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz darvinya #24533 üzenetére
299k fölött járok Mondeoval.
10k kilométerenként olaj és olajszűrő valamint levegőszűrő csere, valamint 20k kilométerenként még pollen és üzemanyagszűrőt is kap újat. Jellemzően tavasszal és ősszel vannak a váltások.
Sokat megy pályán egyhuzamban, napi szinten. OMV maxxmotiont kap folyamatosan, valamint nem hajtom, míg a hőfok kékből szürkébe nem lép.
Kettőstömegű, részecskeszűrő még a gyári, 180knál kapott új vezérlést meg teljes féket, azóta most ősszel még betéteket.
Olajat nem eszi, de azt a 21 éves 1,4 benya Astrám sem, igaz, abban csak 138k km van.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz cyanide #24609 üzenetére
Most láttam egy biturbós mkv kombi mondeót közel 200k km-el.
Gondolom kell rá tartalékolni, de csábító...„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz gergobaby #24622 üzenetére
A vartám majdnem napra pontosan 3 évet bírt mindkét autóban. Exide az utód, de csak a mondeo kapott premiumot, g astra kevesebbel is beéri.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz tailor #25178 üzenetére
" Ford által előirányzott munkaidővel számolnak, akárcsak a márkaszerviz"
Ugyanakkor pl. Petrányi nekem perc alapon számlázta anno az óradíjat, nem megkezdett fél vagy egész órában.Én meg elkezdtem a keresgélést a jövőre tervezett autócsere ügyében. 10 éves lesz az MKIV Mondeo, szeretnék "fiatalítani".
Gyerekek is már nagyobbak, így babakocsinak meg fél lakásnak nem kell bele férnie, így lehet kombi mellett egy hatchback is megfelelő lenne (meg tetszenek is).
Mennyire megbízható vonal egy 2017/18-as 2000ccm benzines hybrid (vagy plug in hybrid)? Egész szépen megyeget lefelé az áruk...
Lehet még arra várnék, vagy ha nem úgy alakul, akkor marad a sima dízel MKV Mondeo.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Sziasztok,
Ford Mondeo MKIV kombi tolató szenzort hol érdemes beszerezni? Úgy nézem az egyik, de lehet mindkettő cserés lesz. Működik, csak fel van kicsit púposodva, így pár napja néha random is csipog. Extrém hőhatás nem érte, így nem is nagyon értem mi lelhette.
Ezt találtam: [link]
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #25309 üzenetére
Időközben utánajártam a dolognak. Az enyémben a "Z" alakú szenzorok vannak, ami Unixnál 16-18k/db. Cromaxnál 8-tól indul az ára. Végül német ebayen keresztül a Lott autóalkatrész boltból vettem kettő darabot szállítással együtt 24,79€-ért. Remélem jó lesz.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Kedden megy ESS-be Mondeo. Kaptam 2 hibaüzenetet is.
P244c és P0130.
Úgy tűnik vagy valami gikszer van fáklyánál, vagy egyéb regen baj.
Érdekes, hogy 95%-ban pályázom tavaly október óta, napi 2x31km-t mindig megyek.Egyébként motorikusan hibát nem észleltem, elektronikusan meg remélem a tolatószenzoraim meghinásodása és ez között nincs kapcsolat.
Kicsit parázok, mert napi szinten kell az autó, astra meg jelenleg szerelés alatt van...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #25526 üzenetére
Fejlemény, még 2 hibaüzenet koromfelhalmozódásról meg regen kimaradásról. Teljesítmény csökkenés egyelőre nincs.
Mondeo fórumon olvastam hasonlóról, ahol végül a vaporizert melegítették meg kifújták.
Ess motorshoz megyek délelőtt, kíváncsi leszek mit mondanak. Sokat pályázom, így fura. Ellenben pár hónapja volt pl üzemanyagszűrő cserém is. Ott nem mehet bele kosz a fáklyába?
Kicsit félek, hogy ők nem tisztítják, hanem cserélik...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz DeFranco #25691 üzenetére
Mit mondjak, izgulok. Jelenleg 2 autóból ez az amelyik még használható, a másik most van rendberakás alatt, bár kisebb a baja 21 évesen.
Tegnap viszont megérkeztek a német Lott autóalkatrész boltból vásárolt tolató szenzorok. kicseréltem őket és azóta megszűnt az összevissza csipogás. Durva, hogy szállítással együtt volt 2 darab ~8500Ft (abból kb ~4000 a szállítás), itthon meg darabjáért akartak 16-18000Ft-ot elkérni.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz 7Sony7 #25693 üzenetére
Mondeo.hu-n van több leírás is eltömítődött dpf fáklya tisztításról. Nem tudom ilyet vállal e ESS, de lehet ez lenne a megoldás, mielőtt hazavágja részecskeszűrőt a korom.
A következő hibajelzések vannak jelenleg:
P0130:29-6C
P244C:00-6DTegnap óta még:
P2463:00-AF
P246B:00-2FEgyébként érzésre semmi, az autó még szépen megy.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Már újra cégnél. Péntekre van új időpontom, "üzemanyag páraszelep" cserére, valamint utána lefuttatják regent stb...
Nem tisztítanak "fáklyát", hanem cserélik. Kérdés, hogy ami eltömítettet leszerelnek, mi lesz vele.
Nekem a lényeg, hogy nagyobb baja ne legyen, ha utána kitisztul a szűrő, akkor megnyugodtam.
Árak:
páraszelep: 113.705
munkadíj: 5.500
program: 11.000„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Dißnäëß #25705 üzenetére
Ezeket szereltem be, de nekem hátsó kellett. Ha jól láttam az enyémben az oldalsó is ilyen, de azt festeni kell.
Dobozos, hologramos matricás darab érkezett.
Szerk.: most megnézve érdekes, hogy az enyémhez azt írja nem passzol... közben meg tökéletesen működik.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
-
Real_Necro
veterán
válasz oliwire #25757 üzenetére
Az enyémben benne volt.
Én azt szeretem, amikor pl megyek haza cégtől (hamarosan most is) és messziről lehúzóm az ablakokat és ha van légmozgás, kimegy a nagy meleg és nem a fóliasátorba ülök bele.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
Real_Necro
veterán
válasz Zoli-bácsi #25763 üzenetére
Több, mert bedobom csomiba táskám stb, valamint kb 15 méterről már érzékel.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz radi8tor #25789 üzenetére
Nagyobb méretű madár pakolta egyik nyáron úgy telibe az astrám szélvédőjét, hogy délután már csak azt láttam, hogy fél m2-en centi vastagon rá volt száradva... Nyomattam ablaktörlőt, mosót, de csak ugrált rajta... Aztán jégkaparóval vakartam le 15 perc alatt, ami ment utána a kukába.
Nem tudom mi volt és mit evett, de a látvány a retinámba is beégett...
Szerk.:
Nem bírok aludni, holnap viszem mondeot javításra. Ma itthonról dolgoztam, hogy kíméljem...[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
No most lettem kicsit ideges. Pénteken voltam ugye páraszelep cserén. Ma vettem észre, hogy a BT modul nem működik a kocsiban, sem az USB csatlakozó.
Előfordulhat, hogy amikor notiról volt indítva a regen, közben ki lett törölve valami, ami miatt eltűnt?[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
Real_Necro
veterán
Közben találtam egy ilyet: [link]
4. perctől van állítási lehetőség BT-ra.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen