-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #29294 üzenetére
Engedheti a tömítés befelé az olajat, de akkor csak olaj lesz a gyertyáknál.
Befolyhat a víz is az ablakmosó fúvókától meg a fagydugó is engedheti a hűtőfolyadékot.
Nézd meg hogy olaj, hűtőfolyadék vagy sima esővíz az amit találtál.
1 liter olaj 1000 km alatt rengeteg valószínűleg már a katalizátort is simán kinyírja ennyi olaj. -
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
-
-
gabor9991
őstag
válasz tomszli11 #29905 üzenetére
Veszel egy [ilyet] felteszed a torque lite appot a telefonodra és megnézed magad a lambda milyen jelet ad.
Ennél olcsóbb megoldás szerintem nincs, emellett jópár adatot meg tudsz még nézni meg tudsz hibakódot törölni ha kell.
Ha kell referencia a lambda jelhez küldök szívesen.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #29918 üzenetére
A régi szivató a fojtószelepet zárta, hogy a levegő legyen kevesebb így adott fordulat mellett több benzint szívott.
Plusz volt még egy rugó is a rendszerben, ha nyomtál egy nagy gázt akkor a rugó mégis engedte a fojtószelepnek, hogy kinyíljon.
De ez mondjuk csak egy 2101-es ladán működött így.
Ennek volt komolyabb verziója ahol mágnesszeleppel vezérelték a dúsítást.
De például láncfűrésznél csak egy manuálisan állítható lemez van a karburátoron, robogónál meg egy bimetál ami egy dugattyúval szabályozza a keveréket.
A lényeg hogy mindig benzinből kell több hidegen nem levegőből.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #29966 üzenetére
Persze, bármi lehet az enyém ugyanilyen szép kék de nincs vele probléma.
-
-
gabor9991
őstag
Nem hiszem el, hogy 3 napja fárasztjátok magatokat
Sohasem nyerhettek -
gabor9991
őstag
válasz Oryctolagus #30336 üzenetére
Az enyém is lehet eladó lesz a közeljövőben az ár kialakításánál viszont komoly bajban lennék.
2007-es, 1.6 benzin 74kW magyarországi, szervizkönyve is megvan
trend,digit klímás,alufelni+téli kerék szett új gumikkal.
Esztétikailag teljesen rendben van, nincs rozsda csak a hátsó ívek peremén de azt meg lejavítom tavasszal a gyári javítófestékkel.
És akkor a problémám:
Mennyiért tehetném ki a használtautóra a 14 éves autómat amin számlával igazoltan kicseréltettem:-első lengéscsillapítók (motorcraft)
-féktárcsa+betét (semmi válla)
-külső-belső kormányösszekötő+porvédő
-lengőkar hátsó szilent
-hátsó futómű lengőkar amelyikben szakadt volt a szilent.
-klímahűtő
-márkaszervizben cserélve vezérműszíj+vízpumpa+hosszbordás szíjak idén januárban10évre visszamenőleg megvan minden számla amit az autóra költöttem, össze se merem adni mennyi lenne a vége
14 éves 167ezer van benne, nyugodtan el lehetne vinni átvizsgáltatni.
Szóval most a kintről behozott focusok tömege van fent a hahu-n 1.2M-körül,az enyémet hova lehetne beárazni?
Pár éves dízel kombik hasonló futással 2.5M-alatt mennek el ehhez képest múltkor láttam hasonló MK2 focus 1.8-ért volt fent ami na...ne már.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Valami fiatalabbra.
Ez lehetne akár egy pár éves flottás kombi dízel focus de mostanában már képbe kerültek a toyota hibridjei is.
Dízeltől nem tartok, ha kiszámolom az elmúlt 10 évben mennyivel költöttem többet benzinre mint költöttem volna gázolajra simán megérte volna a dízel 10 évvel ezelőtt is még akkor is ha minden rettegett dízel alkatrész cserés lett volna de azért arra kicsi az esély ,hogy minden is cserés legyen ennyi futás után. -
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #30419 üzenetére
Én baseus-t használok a kocsiban és az is ezt csinálja.
-
gabor9991
őstag
válasz Oryctolagus #30451 üzenetére
A leginkább aggasztó a tetőkoszorú horpadása mindkét oldalon ez lehet akár egy ütközésból elnyelt energia miatt is.
1. képen a horpadás akár kavics is lehet
2. képen a gólyaláb az így jó nem ferde, vagyis ferde de így jó.
3. képen új a motortartó bak és a generátor is volt lent, valószínűleg a vezérműszíjcsere nyoma látszik rajta
4. enyém is nyekereg pedig megkentem benne a golyót és ilyenkor hidegben nehezebben áll be középre
5. kép gumi kuka
6. polírral már nem lehet eltűntetni
7. ezt se
8. bontóban nem drága egy jó
9. horpadásjavító ezt eltünteti simán
10. ha a szilentek szakadtak úgyis le kell vágni akkor meg mindegy ha rozsdás de ahogy kinéz szerintem biztos szakadt a szilent
11. a bölcsőnek nincs komoly baja
12. polírozás közben elképzelhető hogy nem volt leragasztva és a korong összekente
12/1 a marticák szélei már az enyémen is válnak fel nem lenne nehéz leszedni őket erről meg már leszedték, olajcsere matricát és a vezérléscseréről matricát nem találnál az enyémen sem pedig időben meg vannak csinálva.Szerintem ez sem nagy hiba hogy nincs matrica.
13.gyári a tükör pattintsd vissza a helyére a lámpát
14. gyári tömítő van ott jó vastagon szerencsére
15. a dob új
16. nincs sok rozsda szerencsére de nem tudom a kép mire fókuszál amúgy
17. a peremet a rozsda miatt már biztosan gányolták
18. #13
19. előbb-utóbb úgyis cserés.
20. ez aggasztana a leginkább a másik oldalon lévő horpadással együtt
21. bontóban hegyekben áll olyan ami hibátlan
22. #20
23. 10+ éves autónál ez belefér szerintem
24. a rozsdás peremet fújkálták szerintem és ide is jutott festék
26. vótmá'
27. nagy szilent is volt cserélve
28. #26
29. durván gittelt a felület ezek a csiszolás nyomai.
30. -
31. #29
32. #24
33. én eldobnám
34. a rozsdás küszöböt is megjavították
35. nem tudom mit kell nézni
36. teljesen jó
37. #35
a váltókaros videót nem indítja el a gépemegyébként mennyiért hirdetnek most egy ilyet?
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #30494 üzenetére
Egy haverom egyszer elütött egy biciklist a biciklis figyelmen kívül hagyott egy Stop táblát így ő volt a hibás.
Az autóban okozott kárt a lakásbiztosításának a kiegészítő felelősségbiztosítása terhére javították ki, simán fizette a biztosítója.
Ezt most is érdemes lenne megnézni, hogy a gyalogosnak volt-e hasonló felelősségbiztosítása valahol, annak a terhére rendbe lehetne tenni az autót. -
gabor9991
őstag
válasz Oryctolagus #30451 üzenetére
Mennyi volt egyébként a kocsi irányára?
-
gabor9991
őstag
válasz Oryctolagus #30532 üzenetére
2006-os ilyen hibákkal 1.3?
Kerekítve az ebben az esetben mit jelent? -
gabor9991
őstag
válasz 7Sony7 #30534 üzenetére
Tényleg nem tudom mit árazott be ezeken a piac
Az enyém ennél esztétikailag szebb, nem rozsdás, magyarországi, számlákkal igazoltan 300+ ezer forint értékben kopóalkatrészek lettek cserélve, új téli gumikkal acélfelnin mennyit kellene kérnem érte 1.6ot? 14 éves lesz jövőre...1,85ért vettem 10 éve
(én olyan 1-1.2 körül gondolnám, hogy el lehet adni és nem kell hirdetgetni hónapokig, de még ez se kevés egy ennyi idős autóért szerintem)[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Oryctolagus #30542 üzenetére
Arra gondoltam, hogy ebben az árban benne van esetleg téli gumi felnivel, ajándék olajcsere, eredetvizsgálat, egy tálca sör vagy bármi más vagy 1.3 az csak a kocsi de így már értem mire gondolsz.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz erdey_a #30592 üzenetére
Mondjuk ha elfelejted a márkaszervizt ezt lehet megúszod a 400ezer tizedéből.
Nem is értem ezen mit akarnak 400ezret elkérni.
Normális fényező megcsinálja úgy hogy észre nem veszel a javításból semmit.
Meg a tetőkárpit leszedés és a a kibelezés között azért van szerintem némi különbség.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz erdey_a #30595 üzenetére
Visszaolvasva, látom október óta van nálad az autó, nem láttam, hogy kereskedő vagy magánszemély volt az eladó de ha kereskedő akkor minden további nélkül közöld vele hogy oldja meg.
Egyébként ha tényleg a tetősín alatt repedt el a tömítőanyag akkor egészen minimális fényezéssel meg lehet javítani.
Ne gyújtsd fel, ha nem kell, jó áron megyek érte (számomra jó áron )
Nézd meg mennyi taxi van ilyen kombiból ha rossz lenne biztos nem lenne ennyi taxi.Szerintem.Én mikor megvettem az enyémet 10 éve akkor ugyanígy hónapokig szívtam egy olajfolyással amit a béna márkaszerviz nem tudott/akart javítani de végül megoldódott, örülök neki, hogy akkor nem gyújtottam fel , pedig gondolkodtam rajta én is. -
gabor9991
őstag
-
-
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #30891 üzenetére
immobilizer hiba esetén a műszerfalon a piros led (ami leállított motornál csak néha villan fel a km óra és a fordulatszámmérő között van) gyorsan villog, önindító teker minden működik csak nem fog elindulni plusz tárolni fog egy hibakódot erről.
Valószinűleg műszerfal hiba lesz ezért áll olyan sz@arul az üzemanyag szintjezője meg a vízhőfok se lehet 70 fokos ha még dúsít a motor márpedig z emelt fordulatból úgy tűnik még dúsít mert hideg
A hiba előfordulhat attól is hogy az akkumulátoron a saru nincs rendesen meghúzva én ott kezdeném a keresgélést, meg feszültséget mérnék az akkun és a biztosítéktáblán terheletlen állapotban és indításkor is de lehet egy lelazult/elkorrodálódott testkábel is.
125 ezerért a vezérléscsere nem drága ha nem kínai alkatrész kerül bele az olaj és a fékolajcsere 58ezerért viszont nagyon sok.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPad topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- xDefiant
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen program, ami...?
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest