-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #34024 üzenetére
Nem, szerencsére a ford logón kívül a focusnak nincs köze az escorthoz.
1 perc után leég?Ne már...ha elautókázol egy tank benzint akkor se lesz semmi baja most az 1 perc honnan jött be neked?Hidd el megy az egyfolytában ameddig jár a motor.Sajnos nagyon is jól hallatszik a hangja az enyémben is már. -
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #34029 üzenetére
Csak a motortér égett ki.
Éppen valamit állítgattam rajta hogy 60 helyett 60,1 lórerős legyen, 20 évesen még csak ez számított.
Ki volt lakatolva, le volt fújva "ferrari" pirosra, E30 felnik felreszelve a lada agyra
Erre május elsején nem kigyulladt
Miután eloltottuk 2 vödör vízzel szépen letöröltük a kormot a szélvédőről és eltoltuk a helyszínről...[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #34033 üzenetére
Nincsen [ezen] akkoriban még nem volt kamera
VHS kamerával meg lett örökítve akkor de az a szalag is ki tudja merre lehet már...
Így utólag már én is tudok jót röhögni rajta, de akkor mikor láttam lángolni a lecsukott gépháztető közepén felhólyagosodott festéket és láttam megrepedni alatta a 2 centi vastag gittet akkor kicsit megijdtem.
20 évesen abban a ladában volt az előző 3 évből az összes megtakarított pénzem, egy rozsdás melósautó lett felújítva és ez az eset még abban a fázisban volt amikor kezdett összeállni az egész, konkrétan még műszaki se volt rajta.
De volt még 2 eset amikor a hátsó kerekek estek ki, egyszer a bal egyszer a jobb, első alkalommal a gyári csavar volt túl rövid a bmw e30 felnihez és ekkor simán megelőzött a bal hátsó kerék egyszer pedig csak úgy kiszakadt a menet a féltengelyből és akkor a jobb hátsó kerék szállt el a fékdobbal együtt.
Ezeken is tudok ma már nevetni
Nem az a lada volt életem legjobb autója az biztos. -
gabor9991
őstag
válasz sparta2 #34053 üzenetére
Komolyan szeretném amúgy tudni, honnan szerezte be ezt a sok fals infót szinte mindenről.
Van jogosítványa tehát alapból valamilyen képzést kellett kapnia műszaki ismeretekből.
Magának szereli az autót erről tett fel képeket is szóval nagyjából képben van mi micsoda.
De ezeket az agymenéseket el nem tudom képzelni honnan szerzi minden nap -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #34082 üzenetére
"megszakításos visszajelzés, és vész program futtatásos Mágnes szelep vezérlés.
Erről eddig nem volt szó , borulás kapcsoló működését tárgyaltunk, amit a jóember egy ütéssel bemutatott hogy is működik, de figyelek hogy a vészprogram ez után hogy vezérli a mágnesszelepet.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #34084 üzenetére
Na
Találtam neked borulás kapcsoló működését bemutató videót amiben egy 95-ös Ford az alany Nem Peugeot, Ford!
[link]
Nincs a videóban semmi olyan amit írsz ezt te is látod.
Sőt miután kikötni a srác a kapcsoló nélkül simán indul a motor.
Azt nem mondja hogy vészprogramon működik vagy nem.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #34339 üzenetére
Akkor tűnne ez el, ha az ember munkáját a minősége alapján lehetne bérezni.
De a szervizben a mókusnak tökmindegy mit hogy csinál a pénze ugyanannyi lesz.
Nálam most volt pár dolog itthon felújítva, az ablakos a festő a kőműves és a a lakatos is, ha a munka minősége alapján kapott volna pénzt akkor még ők adtak volna nekem
Elképesztő drágán csinálnak egyszerűen sz@r munkát ma szinte mindenhol, ha nem tetszik semmi gond már mennek is tovább, hónapos előjegyzések vannak ezekre a "szakemberekre" most, hogy kell a számla a népnek.
Pár napja egy fagyizó teraszán pont megsajnáltam egy hajléktalannak tűnő párt, de pár perc múlva csörgött a férfi telefonja és meghallgattam, hogy 4 napra 80 ezret fog kérni a munkájáért mert napi 20 alatt nem vállal munkát.És komolyan hajléktalannak gondoltam.Nem tudom mit dolgozhat.
Na ha ez az ember napi 20 ezret kér azért amit csinál akkor mennyit kellene keressen a ford szervizben a tanult/tiszta melós?
És mennyi lenne akkor a rezsióradija a szerviznek ha most 15-20 ezres díjból kap a melós 1500-at? -
-
gabor9991
őstag
válasz Rukongai #34512 üzenetére
1.6-ban kevesebb a hibalehetőség.
A ti-vct 2 Katalin 4 lambdaszonda van a sima 1.6- ban csak a fele van.
Ilyen idős korában már a vezérlésmódosító ki volt cserélve ha volt vele baj
Gyári olaj 5w-30 jó bele és olcsó.
Olajat jellemzően nem fogyasztja nem rossz konstrukció persze használattól függ ez is ennyi idősen bármilyen állapotban lehet a motor
Szervizfüggő mi hol mennyibe kerül.
Vezérműszíj szett vízpumpával szerintem normális helyen 100 körül lehet ahogy a
Kuplung csere is a kinyomócsapággyal együtt.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Earl_Muttley #34576 üzenetére
Szerencsére még a pedálgumi se az escortból való az mk2-ben
-
gabor9991
őstag
válasz patomi #35020 üzenetére
Ez biztos hiszen a légzsákok pótlását a biztosító csak a gyári új beszerelésekor téríti az viszont nem olcsó.
A többi sérülés se apró, gyakorlatilag kellene rá egy komplett eleje, a bal hátsó ajtó kivételével 3 ajtó a 4-ből, bal A oszlopnál a sárvédő is érdekesen áll, tető, karosszériaelemek alatt a műanyagok...szerintem biztos a GTK egy 2006-os c max piaci értéke jóval kevesebb mint amennyiből ez szakszerűen helyreállítható lenne.
Mennyivel mentél hogy felborultál?Vagy hogy történt az eset?A képen látszik hogy a clio sofőrje benne ül a kocsijában annyira megijedt hogy nem tudott kiszállni vagy nem nyílt az ajtó? -
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #35063 üzenetére
A régi adagoló tudott 150bar nyomást az új rendszer meg 2000-et.
Szerinted ez ugyanaz?
Szerintem nagyon nem [tddi porlasztó] [TDCI porlasztó]
[Tddi adagoló] [TDCI nagynyomású szivattyú]
Látod ugye mi a különbség? -
gabor9991
őstag
A pollenszűrőt a gázpedál felől cseréljük de az anyós oldalon is van egy leszerelhető fedél, annak van egy tömítése ami ilyen idős korában már elporladt.
Itt folyik Ki a kondenzvíz amit a szőnyeg alatt találtál.
Itt ki tud folyni, de amikor a ventilátor alacsony fordulaton van vagy ki van kapcsolva akkor a víz természetesen nem fog csöpögni
Fedél alá nyomj egy kis tömítőpasztát és jó lesz.
Én tavaly ezt már megcsináltam, sokáig kerestem honnan jön a víz de végül.meglett[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz erdey_a #35226 üzenetére
Fóliázott első ablakokkal szerintem a legnagyobb jóindulattal sem lehetett volna átengedni, rajta lett volna a képeken.
Pistikikének a szakadékának meg lóghat a bele ( egy ötvenesbe felénk bármi belefér), de az a képen nem látszik
Felénk ha normálisan el akarod vinni műszakira az autót akkor van ingyenes előzetes állapotfelmérés ott felírják ha van olyan hiba ami miatt megbukna a normális vizsgán az autó, azt kell csak kijavítani és lehet vinni újra.
Mondjuk itt március végén nem volt még egy hónapos előjegyzés biztos a veszélyhelyzetre való tekintettel az emberek nem a lejárt műszakival foglalkoztak még akkor[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Earl_Muttley #35258 üzenetére
Pont most nézegetek a régi szívó benzines helyett egy kombi 1.5 tdci-t.
A mostani focusom igaz elég egyszerű szerkezet de már elmúlt 14 éves 10 éve nálam van lassan kezdeni kell azokat a dolgokat cserélni amik költségesebbek lesznek de igazából már nem emelik az autó értékét.
Az átlagfogyasztás nálam most 7-8 liter közötti ez 450 forintos benzinnel már nem olcsó
Na itt jött képbe az 1.5 TDCI
Van a családban több is, igazából élhető autók, rettenetes jó fogyasztással 90-nél 3.5 körül fogyaszt az utolsó 3000 km átlaga 5 liter alatt van vegyesben.
A dízel rendszer ma már nem egy űrtechnika volt itt linkelve a tandempumpa szétszereléséről videó, fel lehet újítani ma már mindent emberi áron a szivattyút is vagy egy injektort 45-50 között megcsinálnak utána elmegy újabb 250-300 ezret ha szerencsém van.
Turbó is felújítható, kettős tömegű lendkeréktől is csak a legendák miatt tartanak sokan
És szerencsére sokan tartanak mert 2017-es titanium 3M-alatt szerintem rettenetesen jó vétel. -
gabor9991
őstag
Szóval akkor a felújított kerülendő, köszi.Nem tudod véletlenül mennyi volt az ára?
Az a baj, hogy ennyi idősen már nem nagyon van gyári keveset futott sajnos, vagyis hiába futott keveset (173e van az enyémben is) most már a 2. ment tönkre plusz a kormánymű is engedi az olajat...
Kormánymű javítás 45+új szivattyú kb 55-60+torony csapágy+stabilizátor szilent ha már szét van bontva plusz munkadíj nagyjából 200 lesz a vége.
Így ,hogy el akarom adni/lecserélni egy 10 évvel fiatalabbra pont szerencsés elkölteni rá ezt a pénzt, de így se használni se eladni nem lehet normális áron.Padlólemezre én ro55 helyett korant-ot használnék nem drágább és ad védelmet a kezelt felületnek olyan mint ha vékonyan lefestenéd fekete festékkel.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #35315 üzenetére
Bontott cuccot is néztem de nem tudom hol van az a korrekt hely ahol nem b@sznak át és tényleg jó állapotban lévő alkatrészek vannak.
Ha meg olyan alkatrészeket küldenek amiből valamelyik rossz, hiába cseréli ki ingyen a ki- beszerelést én fizetem ami több mint amennyit megspórolnék azon hogy új helyett a bontottat választom.
Szóval elég nagy a kockázat a megtakarítható összeghez viszonyítva a bontott alkatrészek esetében én úgy gondolom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen