-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #7046 üzenetére
egyébként én valami ilyesmire gyanakszom egy megvétel óta fennálló probléma miatt.
ha araszolunk a dugóban, és rá van kapcsolva pár szokásos fogyasztó (mondjuk világítás, rádió, klímából kettő, de akár egy is) akkor fékezéskor (itt ugye a fékrásegítő is dolgozik) hajlamos hunyorogni a lámpa és/vagy beesni az alapjárat, tisztított beállított alapjárati szabályzó mellett is.
elég régóta arra gondolok, hogy az akku "gyengesége" is okozhatja ezt, valamiért nem tudja leadni a kellő kakaót amit néhány nem kruciál elektromos rendszer feszeséssel honorál.
ilyen szempontból megfontolandó, hogy inkább egy 43 AH-sat vegyek 18k-ért, vagy egy 52-eset 22k-ért, vajon kizárható-e ez a probléma egy nagyobb akksival.
ha egyáltalán ez az oka, ami nem biztos, csak okoskodom.
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz Goose-T #7046 üzenetére
a cikk szerint már az mk1 es focus is korlátozza generátor kimenő áramát. Betehetnél egy 5x akkora akksit, abból sem lehetne gond.
Meg mondjuk egyébként is max az gyilkolhatná le a generátorodat, ha egy tök üres akksit kellene töltenie. Egészséges generátor esetén pár perccel az indítás után már csak a kocsid pillanatnyi elektromos fogyasztását kell a generátornak elbírnia, ami ügye nem függ az akksid kapacitásától....csak én vagyok helikopter?