-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
senior tag
válasz varsam #16018 üzenetére
Én azt mondanám felejtős. De nem vagyok szakértő. Ha ilyen gyakran előjött a hiba és nem csináltatták meg....annak oka van. Általában az, hogy nem olcsó a javítás. Céges autó esetében meg különösen furcsa. A nagyobb cégek végképp próbálják rendben tartani az autókat....szerintem a lízing árában benne van a szervíz is. De lehet tévedek.
A DPF-el szépen bele lehet nyúlni a takonyba.
Itt van egy kis olvasnivaló a témához.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz varsam #16018 üzenetére
az a fajta euro 4-es motor még kipufogo üzembe is küldte a gázolajat a hengerbe, hogy melegitse a koromszűrőt , ha valamiert sürün regenelt peldaul, akkor felhigithatta a motorolajat amire jött egy hibauzenet hogy service oil. valszeg amitt.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
SzlobiG
félisten
válasz varsam #16082 üzenetére
Igen ez már PSA motor sokkal megbízhatóbb, ajánlott. Az 1.8-at kerüld el.
Majdnem az enyémbe is ennyi km van.
Amivel gond szokott lenni az a DPF mint minden dízel esetén ha túl sok a rövid táv akkor azzal lehetnek gondok, de ezt ott nem fogod tudni kiszűrni, hogy milyen állapotban van a szűrő. Van kettő nyomásszabályzó szelep ami megszokta adni magát, nem drága 10k körül mozog és könnyen cserélhető is.
Általános dolgokat érdemes átnézni, na meg a szervizmúlt ami sokat számít ha kókler tulaja volt, akkor felejtő.
Ezt passzolom nem használom a klímát télen még pára miatt sem, mert leviszi anélkül.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz varsam #16085 üzenetére
Gondolom akkor hosszútávon volt használva úgy nem gond a 20ezres olajcsere. Ha majd kuplungot kell cserélni az olyan 200-250 körül megúszható és így 200k km felett akármikor előjöhet.
Azt hogy éppenséggel hány %-ba van jelenleg eltömődve azt nem tudod megnézni, csak facelift utániba. Viszont olyat lehet, hogy átlagos távolság a regenerációk között ez egy jó támpontot adhat, hogy milyen sűrűn regenerál 500-1000km között megfelelő, alatta már gyengélkedik, vagy túl sok a rövid táv és gyakran kell neki kiégetni.
-
SzlobiG
félisten
válasz varsam #16087 üzenetére
Igen komplett.
Most csak városba használom és nagyon rövid távokra ergo sose melegszik be így 7-8 között.
Főúton 5 literrel is ellehet járni úgy hogy nem papás üzemmódba. Pályán meg kb a kettő között 6-7 attól függően mennyire nyomod neki.A rekordom 4.5l volt (computer szerint). Zalakarosra menet végig a balaton mellett, úgy hogy azért előzgettem.
Igaz ehhez hozzátartozik, hogy nekem a DPF és az EGR is offolva, másképp már rég megadta volna magát a téli állandó városi használat mellett.
Ja a 2.2 is jó, de az már annyira nem megbízható és többet is eszik a 2.0 jobb választás.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz varsam #17434 üzenetére
Nekem ilyen Konnwei KW902 van, és szépen működik. Volt még vagy 2 típus, de azok nem működtek. De a virágbolti forscannel ez sem működött nekem.
Én is azért vettem ezt, mert ajánlották.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
DeFranco
nagyúr
válasz varsam #17441 üzenetére
nem értek a scannerekhez de volt itt egyszer egy írás, mintha úgy rémlene, azt írták benne, hogy a computer csak egy nyers kódot dob, ami gyártó- és modellfüggő, hogy mit is jelent, ezért kell célszoftver, mert az dekódolja a nyers számsorból hogy mi is lesz a valós informatív hibakód.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen