- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Atlantis #2201 üzenetére
MTX75-ös szinkronizált váltó...hulladék
Hm ... az egy igen jó szerkezet pedig, sokkal több nyomatékot elbír mint nekem ez a getrag az st-ben. Az rs-ben is MTX75 volt, és a masszív tunerolást is bírja. Áttétel szar alatt nem tudom mit értesz, a 2 literes benzinesben meg RS-ben kifejezetten jó az áttételezés, feltételezem dízeled van azt nem tudom milyen..
Cserélj benne váltóolajat, állíttasd be a bowdeneket. Reccsenni is szokott vagy csak akad?
Hányadik tulaja vagy az autónak? -
-v-
addikt
válasz Atlantis #2204 üzenetére
túl rövidre sikerült
Ez az utolsó fokozatot leszámítva inkább erény, hogy nem elbaszottul hosszúak a fokozatok, fürgébb úgy az autó (én pl. nagyon örülnék a te váltódnak). Egyébként az ötödik sem rövid, óra szerint 130-nál 3400-at forog. A benzines focus 2-esek többet forognak pályán ötödikben, ahogy a mazda 3-masok, G és H astrák stb. is ... ha ez megnyugtat nekem hatodikban alig forog kevesebbet, 3250 körül. Azt kell látni, ez egy szívóbenzin, sokkal hosszabbra nem lehet csinálni az utolsó fokozatot ekkora teljesítménynél, a max. 173 Nm-ből 3e rpm alatt tudhat max. 150-et vagy annyit se, azzal olyan szinten döglött lenne már pályán ... ez egy teljesen normális ötödik, nem rövid az
de itt már hangos és ha a traktor megkaphatta a 6-os váltót, akkor ez miért nem?
Csak az st kapott 6-os váltót focus 1-nél, az meg nem traktor mert benzines és látod nem forog sokkal kevesebbet ott sem (így se csinál már semmit hatodikban).
itt már hangos
Mihez képest, focus 2-esek, mazda 3-masok mind hangosabbak és többet forognak. Lehet egy bmw-hez képest hangos, de korabeli (meg későbbi) benzines kompaktok között inkább a halkabbak közé számít.
Második tulaja vagyok, bár ez nem tudom, miért érdekes.
Egyrészt mert nem tudod milyen volt újkorában akkor, lehet vajpuha és akadásmentes. Másrészt mert nem tudod az előző tulaj hogy használta, lehet ostobán és kaptak már a szinkrongyűrűk rendesen, azért nem a régi már - de ez meg nem a váltó hibája akkor.
-
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #2461 üzenetére
Én pl. ilyet hallottam (nem tudom ez hivatalos-e vagy csak valami fórumos arcok filozofáltak róla), olyan szempontból jobb, hogy ha lopni akarják kevésbé tudják lenyúlni a jelet, ha 1 utcával arrébbról már nyitja, és onnan nyomod, tök messziről szép kényelmesen veszik a jelet aztán annyi. Így meg csak közelre megy.
Nem tudom .. -
-v-
addikt
válasz Atlantis #2505 üzenetére
Ja, alig volt akkor bajod az autóval, azt hittem valami komoly Igazából a ford egy olyan középfos, ja. De mit vennél helyette, ami lényegesen többet tud szerinted megbízhatóságra meg azokra amiket mondtál?
Amúgy mióta van nálad, hány km-esen hanyadik tulajtól vetted milyen állapotban, és mennyi km van most benne? Vagy újkora óta? Mennyi km alatt voltak ezek a hibák?Kettőstömegű már minden autóban van szinte, összes benzinesben is, márkától függetlenül sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Atlantis #2509 üzenetére
Nyugi, a subaru is tette már akkoriban is a 4 sőt 6 hengeres boxer mellé, aminél simább járású motor lényegében nincs, sor6 ilyen még, ugye ki van egyenlítve alapból .. pedig a japán aztán agyonistenített
Bmw is rak kb. '98 óta minden benzinesbe is kettőstömegűt, 6 hengeresekbe is.
Na bumm, tönkrement egy költséges dolog, 85e km alatt, szerintem nem fogsz találni semmit, amin 80 és 160k között ne menne tönkre ugyanígy legalább egy költségesebb dolog.
Ha jól rémlik 2 literesed van, az marha jó kis mazda motor pedig, annál csak szarabbat fogsz tudni venni.
Veszel valamit, abban elszáll majd a vízpumpa vagy gyújtótrafó, esetleg lambda szonda akármi, és akkor meg a motort szidja az ember ...
Hát távolkelet ja, csak ott is agyon vannak instenítve a dolgok, de korabeli mazda 3mas ugyanilyen sokat forog, sőt még többet pályán, és hangosabb is. Mk4 subaru legacyban nem is állítható tengelyirányban a kormány, ennyit az ergonómiáról, a digitklíma működése meg teljesen rapszodikus állítólag. Ott is vannak hülyeségek ...
Honda jazz? Persze nem megy tönkre, de annyit is nyújt, legalábbis akinek az A-ból B-be jutáson kívül más is fontos az autózásban. Talán honda accord meg ilyesmi, azok amikről elhiszem hogy jobb minőség, meg jó gépek is ..Mikor adod el? Mennyiért?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ha kiveszem az összes kopó/fogyó dolgot, egyáltalán nem vészes szervizlista ez sem.
Eleve van tervezett karbantartás (szűrők, folyadékok, szíjak cseréje stb.), vannak kopó dolgok (fékbetét stb.), meg van csomó minden aminek van egy élettartama és elhasználódik egy idő után, tehát szintén nem meghibásodás, lásd kuplung, lengéscsillapító, izzók, akksi... Ezek minden autóban közösek, pl. ha 188e-ret kibír a magyar utakon a gátló, az teljesen jó.
Ami efölött jön, az a meghibásodás. És azoknál sem mindegy általában, ki használta és hogyan.
Ilyen hibából itt igazából alig látok, ami van nem vész ennyi idő alatt, szóval a "remélem a Fókával ennél azért kevesebb hiba lesz" nem tudom mennyire fog teljesülni, az első 3 pontba tartozó dolgokat mindegyik autónál meg kell csinálni. Ha szeretnéd elkerülni, az inkább azon múlik, olyat veszel-e, aminél szervizszámlával igazolják, hogy sok mindent most cseréltek ki, nem pedig hogy milyen márka.
Ha veszel egy szép állapotú focust ennyi km-rel, akkor ha nem volt még kuplung cserélve akkor sanszos, hogy azon is te fogod.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Nincsen valakinek véletlen 2002-2008 közötti fiestáról katalógusa? Főleg facelift előtti érdekelne, 2005öset találtam
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ez semmit nem jelent sajnos. A szervizkönyv se, max. annyit tudsz leigazolni, valós a km meg legalább olajat cseréltek (elvileg). Ennyi km-nél bármi cserés lehet, nem mindegy az még a gyári gátló, kuplung stb. és tutkó nálad leheli ki a lelkét, vagy már cserélve volt sok minden, és ott vannak a számlák róla ..
-
-v-
addikt
Igen, elég nagy fosok vannak .. az a baj amit ársáv tetejéről néztem én is, messze nem volt olyan jó az se, nem rossz, de talán ár érték arányban még rosszabb, mert ott is azonnal kellett volna költeni még rá cserébe g*ci drága volt.
Pedig nem csodára vágytam, de pont ja amit frankó is mond, a jó vételek nem nagyon vannak ... van olcsón kurvaszar, meg ársáv tetején persze van ami nem olyan szar, de jócskán túlárazott, és még utána látod arra is költesz.
Talán nem hülyeség nem rohadó, nem tört de valami olcsóbbat venni, rakni félre zsét és faszán leszervizeltetni magadnak, az legalább tudod ki van cserélve.
Ez meg ott hibádzik, hogy jó ford szervizt én nem tudokAmúgy megdöbbentő, 2006osnál újabb gumin egyik eladó autón se találkoztam
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Pardise #2626 üzenetére
Ez butaság, városban fel se melegszik annyira, ha csak nem folyton tiltáson járt vele ...
Hosszú autópályás menet után kell járatni, de ott is kb. mire kigurulsz lassan a benzinkúthoz, meg még 10mp-et járatod leállítás előtt az bőven elég. Máskor meg semmi szükség rá, ahogy indítás után se, beindítod, bekötöd az övet és go. Ha újonnan veszed szvsz nagy butaság szívót venni, esetleg később jobban eladható, viszont egy újonnan vett autónál semmi bajod sem lesz a turbóssal se, viszont az 1 literes is ezerszer élhetőbb és nyomatékosabb mint az 1.6 ... kis szívónál nincs rosszabb.
Meg se fordulna a fejemben, hogy azt vegyem Ez sem igaz, hogy az ecoboost lutri, 4-5 éve vannak már, kiderült bőven, hogy nem a széthullós fajta, mint a tsi ... 100-120e km-nél majd el kell vinni egy szívóoldali takarításra, és ennyi. -
-v-
addikt
válasz Pardise #2633 üzenetére
Nem igazán tudlak követni egyébként. Megtartanád sokáig, ez ok. A turbó nem rögtön fog ám beszarni (ha egyáltalán beszarik valaha), amúgy is garanciális egy ideig ... most van 4 milla új autóra, de ha 10 év múlva beszarik mondjuk a turbó, nem lesz 300 a cserére A 4 millióhoz képest 10 év alatt 300e elég aprópénznek tűnik, ráadásul bőven visszajön ám fogyasztásban, spritmonitoron tudsz tájékozódni, de az 1.0 125 lovas jobban figyaszt, mint az 1.6-os 125 lovas, főleg ha városban használod. Én még ilyet nem is hallottam soha, hogy _új_ autónál valaki ezen aggódik, hogy beszarik a turbó Használtnál oké, hogy nagyobb rizikó, de újnál tudod te használod az elejétől, nem nyomod ki a szemét, 10e-renként lecseréled az olajat és akkor nem lesz baja ... "Nem könnyű összeszedni 4 millát" valóban, azért is kérdezem (bár semmi közöm hozzá) biztosan el akarod baszni új autóra akkor egyben?? Csak mert ha "aggódsz" a kb. 10 éves távlatban a lehetséges 300e-res költség miatt arra az autóra kelleni fog gumi is, össze is törheted, meg egyéb nagy kiadások lehetnek Nem veszel inkább egy benzines focus1-et 1 millából, és szervizeled a maradék 3ból végtelensokáig? És akkor nem kell aggódnod, hogy esetleg költeni kell rá ....
Az 1.0-ban pl. (legalább) 250e-ig nem kell vezérlést cserélni, az 1.6-os tudtommal szíjas, addigra 2x kell. Plusz többet is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Atlantis #2647 üzenetére
Pont varosban jon ki jobban a fogyasztaselonye, sokkal tobbet is visszahoz mint a felara.
Ez nem dizel, itt nem sok ezer baros nagynyomasu rendszerrol beszelunk .. sose hallottam meg, hogy baj lett volna vele. De 100-150e km alatt azok kozul amit felsoroltal semminek nem lesz nagy esellyel baja. A nagy kulonbseg hogy a benzinben a kulonbozetet mindenkepp kifizeted, ezek meg "talan, lehet, esetleg" dolgok, amik ujkoratol 100-150e km-ig nagyon valoszinutlenek.
De igen, ha semmi mas nem szamit csak a megbizhatosag, es valaki nem akarja nezni mi van a masik oldalon meg a merleg masik serpenyojeben, akkor persze, a minel egyszerubb technikat kell venni, a szivot. Szerintem ebben a felallasban sokkal tobb minden szol az 1 literes mellett, de azt kell venni amivel az ember nyugodtabb
Bar akkor igazabol nem ertem miert kerdezte mi a velemenyunk, nekem az, hogy nem azt kell venni de ha mar eldolt a dolog akkor meg kell vennni es elvezni, ennyi.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Pardise #2676 üzenetére
Ez olyan dolog szerintem, hogy akinek benzin van az a turbós ellen van meg fordítva.
Benzinesből is van turbó Én eddig azt hittem arról beszélünk, most kiderül a cimboráké dízel volt igen annak nagyon nem jó a csak város, mert lekormolódik. De most akkor miről beszélünk?
Csak mert vitatkozni meg érvelni lehet, annak van értelme, de azért elzárkózni a benzines turbótól, mert ismijék dízele lekormolódott .. hogy ebből hogy jön ki, hogy a benzines turbót városban járatni kell meg hogy akkor azt nem szabad városba venni, nem tudom. Értem én, hogy nézőpontok, csak vannak tények is, amiket lehet simán rosszul tudni, mert keverjük a szezont a fazonnal. Az, hogy egy benzines turbót városban járatni kéne indítás után vagy leállítás előtt, az simán nem igaz. Tény. Ha fals infókra alapozva döntesz az jó sose lehet, azzal fölösleges érvelni, ha egy tényt nem tudunk vagy rosszul ismerünk, arra mit lehet alapozni?[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz sutykuru #2712 üzenetére
Jaja, Tatabányán is van
-
-v-
addikt
válasz Plazmacucci #9170 üzenetére
én laikus vagyok
Igen, az atjott legelsore is
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs