Új hozzászólás Aktív témák

  • -v-

    addikt

    válasz Atlantis #2204 üzenetére

    túl rövidre sikerült

    Ez az utolsó fokozatot leszámítva inkább erény, hogy nem elbaszottul hosszúak a fokozatok, fürgébb úgy az autó (én pl. nagyon örülnék a te váltódnak). Egyébként az ötödik sem rövid, óra szerint 130-nál 3400-at forog. A benzines focus 2-esek többet forognak pályán ötödikben, ahogy a mazda 3-masok, G és H astrák stb. is ... ha ez megnyugtat nekem hatodikban alig forog kevesebbet, 3250 körül. Azt kell látni, ez egy szívóbenzin, sokkal hosszabbra nem lehet csinálni az utolsó fokozatot ekkora teljesítménynél, a max. 173 Nm-ből 3e rpm alatt tudhat max. 150-et vagy annyit se, azzal olyan szinten döglött lenne már pályán ... ez egy teljesen normális ötödik, nem rövid az ;)

    de itt már hangos és ha a traktor megkaphatta a 6-os váltót, akkor ez miért nem?

    Csak az st kapott 6-os váltót focus 1-nél, az meg nem traktor mert benzines :) és látod nem forog sokkal kevesebbet ott sem (így se csinál már semmit hatodikban).

    itt már hangos

    Mihez képest, focus 2-esek, mazda 3-masok mind hangosabbak és többet forognak. Lehet egy bmw-hez képest hangos, de korabeli (meg későbbi) benzines kompaktok között inkább a halkabbak közé számít.

    Második tulaja vagyok, bár ez nem tudom, miért érdekes.

    Egyrészt mert nem tudod milyen volt újkorában akkor, lehet vajpuha és akadásmentes. Másrészt mert nem tudod az előző tulaj hogy használta, lehet ostobán és kaptak már a szinkrongyűrűk rendesen, azért nem a régi már - de ez meg nem a váltó hibája akkor.

Új hozzászólás Aktív témák