-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
ÖMV okostelefonosoknak OMV
verein. fau.
-
SzlobiG
félisten
Nekem is több a fogyim nyárhoz képest, de ez így van rendben. A múltkori mínuszoknál meg se mozdult a hőmérő mire hazáértem.
-
LamaCube
addikt
Igen, a kis távokra gyanakodom én is, de felmelegszik üzemi hőre a motor.
Goose-T
Wifis OBD adóm van és a telefonon folyamatosan látom a hőmérsékletét a víznek, pillanatnyi fogyasztást és átlagfogyasztást stb. Kb. 2-2.5 km alatt 90C°-on van a víz és mire beérek a melóhelyre már 100C°-os. Pl. ma már meleg motorral indultam el egy helyre városon belül és 6.8-7.2 volt a pillanatnyi fogyasztásom átlagban 1 tankra 7.6-ot írt, de a rátankolásos módszer mindig többet mutat és ugyanannál a kútnál tankoltam 1 kattanásig.
Végül is gyári adatnak 8.8 van írva városban, ha jól emlékszem.HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
Joker88
őstag
Most volt a Fiesta műszakin.. átment. de. :
az eddigi piros-kék plakett helyett citromsárga-kék plakett lett..
(A piros illetve az új citromsárga plakett van felül )Jobb környezetvédelmi osztályba sorolták,vagy mi ?
In loving memory of Garrett Lockhart
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Kocsi vételt tervezek és felmerültek a ferdehátú focus-ok. Tudnátok segíteni a választásban, mire kell figyelni, mit kell nézni, milyen motort keressek/ne keressek, stb.?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Dorien
veterán
válasz TheProb #2359 üzenetére
Faceliftes Mk1 Focust lehet venni 800k-ból (2002-2005 évjárat). A TDCi-t szerintem hanyagold egy ilyen korú autónál, sok drága alkatrész van benne. A TDDi megéri ha sokat jársz vele, mert 5,5 l körül kajál, dízelként gyorsan ébred a nyomatéka és csak az adagolója szokott megdögleni. Az 1.4-1.6 szívó benzinesek is elvezethetőek 6,5-7 l átlagfogyasztással (országúton én többször csináltam az 1.4-essel 5,5 literes átlagot), de van akinél városban 9 litert zabálnak (lásd lejjebb), erősen lábfüggő a dolog. Cserébe sokkal halkabb, simább járásúak a TDDi-nél. Meg vannak az 1.8, 2.0 benzinesek is, de ezek ritkák...
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
apóka
aktív tag
Sziasztok!
Focus (mk1) első ülés huzatát kéne leszednem. Szétbontottam már az ülésvázat, de nem tudom lehúzni a háttámla szövetét (a szivaccsal), mert a fejtámlatartó műanyag betét nem jön ki. Valakinek van ötlete, hogy lehet roncsolásmentesen kivenni?Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
DZs
senior tag
-
apóka
aktív tag
Vagy egy órát kínlódtam vele de nem enged. Van a peremén egy lyuk, azon bemegy egy kicsi csavarhúzó. De bármerre forgatom, nyomom, feszítem nem jön ki. Pedig van némi mechanikai tapasztalatom, de ez kifog rajtam. Már azon is gondolkodtam, hogy letöröm
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Autovasarlason töröm a fejem, nem mostanában, majd jövőre.
A kérdésem az lenne, hogy az 1.8TD-s mondik, 350000ft-ig bezáróan mennyire megbizhatoak, mire kell figyelni náluk? Érdemes egyáltalán olyat venni ennyi pénzért, ha gyakorlatilag a felnin gumicseren kívül mindent meg tudunk itthon csinálni?
Köszi előre isLeginkább a hatchback/kombi erdekelne. Thalia mellé nem kell még egy sedan.
-
tomiii.
aktív tag
válasz norbert1998 #2367 üzenetére
Én Sierrásként sajnos nem ismerem, használják sokan, de nem szokott téma lenni.
-
Goose-T
veterán
válasz norbert1998 #2367 üzenetére
Bátyám fél éve adott el egy 96-os Mondeo kombit 250 ezerért, teljesen jó autó volt. Arra figyelj, hogy a motorháztető és a sárvédők rohadnak, a hátsó lökhárító anyaga pedig elérik ilyen korban, és szétrepedezik. Javítani sem lehet, utángyártottat kell venni. A tesóm kocsiján ezek meg voltak csinálva, csak ráfényezve nem volt, ezért adta 250-ért. Amúgy az 1.8TD volt benne, és motorikusan nem volt problémája. Nagybátyám hét évig járt egy 93-as Mondeoval, amit szintén idén adott el, abban is ugyanaz a motor volt, és már akkor is szét volt hajtva, amikor megvette, mégsem volt vele komolyabb probléma. Gondok persze voltak vele, de minden orvosolható volt fillérekből. Pedig a nagybátyám még a retyóra is kocsival megy, szóval nem volt kímélve. Ebből a két darabból ítélve a Totalcaros lehúzása ennek a motornak teljesen alaptalan. Nem annyira elpusztíthatatlan, mint a VW-féle 1.9TDI, de azért eléggé strapabíró motor. Ráadásul nem is kerreg annyira.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
norbert1998
veterán
válasz Goose-T #2369 üzenetére
Nekem valahogy tetszik az egész konstrukciója a kocsinak. A felépítés, a motor, a belseje, és hogy mindaz ilyen alacsony összegért megy. Mondjuk azért a 150 körül árultakat inkább hanyagolom, mert félek többet költenék rá, mint egy 280-300 ezer körülire.
Olyan kérdésem lenne, hogy a GLX, CLX és Ghia között mik a különbségek? A sorrendjüket tudom, de azt, hogy miben kb mi van, azt nem.
-
Fr0z3n
őstag
Sziasztok!
2.0 tdci mondeoról van valakinek konkrét tapasztalat? Sok rosszat lehet olvasni, de sokan csak "sírni járnak" fel a netre. Viszont van pár, ami tényleges vélemény. Írnak jókat is. -
TayRol
veterán
nekem egy 2007-es 2.0 tdci kombi van (IV-es mondeo), 214e km-rel. csak városban most 6.9-7.2 fogyival járok, de ez tömény pesti dugózás napi másfél órát.
nyomatékos, nagy, szerintem ajánlható típus. szeretem.
vásárláskor cseréltem vezérlést (200e km-nél kell), illetve mivel tudtam róla a kettőstömegűt kuplunggal (ezt lealkudtam a vásárláskor anno).[ Szerkesztve ]
-
lafaty80
őstag
Sziasztok,
Autó vásárlás elött állunk. Párk márka van csak a képben, köztük a ford. Benzin párti vagyok, találtam is kettőt:
- 2003 ford focus c-max 1.6 trend, 128e km / 122e-nél volt vezérlés.csere kompletten.
- 2005/ford focus.kombi 2.0 trend plus 203e km / 192e-nél volt vezérlés csere + kettőstömegű is. Ez benzin/gáz-os.Mindegyiken működik minden. Igazából a motor, évjárat, típusról mit tudnátok mondani, véleményetek? Mire érdemes figyelni ezeknél?
Köszi
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok!
Van egy Fordos autókereskedő ismerősöm . Ajánlott 1-2 Focust . Azt szeretném megkérdezni , h milyenek az 1.6 tdci- k? Vagy az 1.6 benzines ? Évente 4x-5x járnék vele haza németből. Meg napi munkába járás lenne oda- vissza 15-16 km . Melyik lehet ajánlotabb ? esetleg dieselek mennyire problémásak? Tipushibák ? 2. Focus ráncfelvarrot , vagy 3. Focusról lehetne szó .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
DZs
senior tag
válasz pècsimunkás #2377 üzenetére
Ahhoz, ahogy használnád én a benzinesre szavazok. Ami megbetegedhet benne alapjárati motor és központi zár.
Dízelt nem használtam, más majd felvilágosít. -
Sholom
tag
válasz pècsimunkás #2377 üzenetére
Rancfelvarrott 2-es es a 3-as 1.6 TDCi DPF-es. Kis tavokra semmikeppen nem ajanlom. Ilyen gyors inditas-leallas alatt nem fog tudni tisztitani a koromszuro. A nemet ut alatt kihuzathatod, de ha elmarad baj lehet. Ha cserelni kell 100-200-as tetel. Kiiktatasat nem ajanlom, torveny bunteti.
Mindenkeppen a benzinest valaszd!
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Köszi a válaszokat !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Richard!
addikt
Szeretnék elemet cserélni a kulcsomba, de nem jön szét. Mivel tudnám szétszedni? Csavarhúzó felejtős, már próbáltam.
[link][ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
DeFranco
nagyúr
válasz Richard! #2381 üzenetére
itt a módszertan, a kulcs részénél lehet kicsit határozottabb, utána a fejrésszel és az elemkivétellel legyél óvatos, mert ott elpattanhat és nem olcsó az új kulcshéj. nem egy ördöglakat, meg tudod csinálni simán, csak a szokásos apró műanyagfülek problematikája van itt is.
-
Richard!
addikt
A videót már korábban megtaláltam, az alapján álltam neki. De nem jön szét. Sőt, már nem is zárja-nyitja az autót...
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Richard!
addikt
válasz radi8tor #2387 üzenetére
Előfordulhat.
Hétfőn úgyis viszem gumiztatni, majd addig a másik szaki megnézi, de félek, hogy ebből új kulcs lesz...(#2389) radi8tor1
Tegnap óta. Amikor megpróbáltam szétszedni. Szóval biztos, hogy én csesztem el valamit
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
sutykuru
tag
Motocraftos 1k-s kupont használt már fel valaki nagyobb mennyiségben?
-
Richard!
addikt
A szervizben nagy nehezen szét tudták szedni. Még őket is meglepte, hogy összehajtogatott papírral volt kibélelve, hogy meglegyen az érintkezés. Amúgy kuka a távirányító. Most megyek be a Cromaxba érdeklődni, hogy mennyi lenne az új.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Na mégsem jó az a tartalék kulcs.
Nem tudtam kinyitni vele a motorházat. Nem tudom miért. Másik kulccsal ment rögtön.⭐ Stella
-
Dorien
veterán
válasz radi8tor #2399 üzenetére
Mert ez még nincs összekopva a zárral. Kis WD-40 + kézügyesség + próbálgatás kell hozzá, aztán egy idő után menni fog vele egyből. Nálam pont fordított volt a helyzet amikor megvettem a Focust, a tartalék kulcs nyitotta a motorháztetőt, a távirányítós meg nem. Most már nyitja az is. A lényeg, hogy nem csak jobbra / balra kell játszani vele, hanem ki / be is, mert úgy is mozog valamennyit a zár.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen