Új hozzászólás Aktív témák

  • Atlantis

    veterán

    Azt még azért illik megjegyezni, hogy a turbó csak egyik paramétere az egyenletnek. Mellé még jár a közvetlen befecskendezés, magas nyomású rendszer, kettős tömegű lendkerék (tudom, ez sok szívónál is megvan már, de a Ti-VcT-nél ma sincs tudtommal), amik extra kockázatot jelentenek. Ezen kívül 200k-val drágább, mint a szívó, amit soha nem hoz vissza fogyasztással, pláne a fórumtárs által említett zömmel városi, rövid távokon történő használatkor, ahol erősen kétlem, hogy a literes Ecoboost jobb lenne.

    Az meg, hogy ő új autót akar és nem egy tizenévest szervizelni életfogytig, hadd legyen az ő dolga.

    >>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

Új hozzászólás Aktív témák